LoistoLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Varoitus!
Huomenna sataa lunta. Kaivoin nimittäin kevätvaatteet esille.
Taidan itsekin kerjätä pahemman sortin takatalvea, kun kaivoin jo bikinit esiin kaapin perältä.
1108

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pitäis alkaa siivoamaan, ja illaksi h-helvettiin viemään uudet piirustukset isälle. Tarttis nääs harjakatto rakentaa kesälomalla lapsuudenkotiin.

Mutta kun ei meinaa päästä alkuun siivoamisen kanssa.
tonttu

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Uittu! Ois nukuttanut vielä vaikka kuinka muttei viiti nukkua koko päivää ettei mee pilalle koko päivä. Kohta porukoita moikkaamaan ja saunaan. Lol.
RolloTomasi

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää lauantaita.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Heräsin aamulla muna suus..sängyn alla. namnam.

Edelleen kipeä, vois jo VÄHÄ helpottaa :cry: pliz.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lauantaita ja pääsiäistä, otukset. :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa hiljaista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Onpa hiljaista.
Kostoks, kun et ole vaihtanut avatartasi tähän:

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Onpa hiljaista.
Kostoks, kun et ole vaihtanut avatartasi tähän:

Kuva
No perskeles, minä voin olla aasi, mutten sentään pässiksi rupea!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lauantai alkoi loistavasti hyvän komedian ja aamupalan parissa. On mukavaa köllötellä eilisen illan hehkussa, sillä oli taas niin hienoa olla minä.

Perjantai oli aivan loistava, siis ihan klassikkojen ainesta. Kauniita naisia pari kappaletta täällä, kiinteitä rintoja ja seksikkäitä alusvaatteita -- vauhtia ja vaarallisia tilanteita, sekä hyvää punaviinia.

Päätän raporttini Helsingistä tähän, aurinko paistaa ja ohjelmassa urheilua. Illalla elokuvia ja videokonferenssi Atlantin toiselle puolelle.

Ps. tuoksun tänäänkin ihan helvetin hyvälle.
ElanorRaven

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voihan nyt, olen onnistunut räkätaudin jatkeeksi hankkimaan itselleni ihanan raastinrautayskän. Keuhkoputki riekaleilla kohta. Hirvittävä käristävä tunne tuolla rinnassa.

Keeeeeeeeeeväääääät, missä ooooooooleeeeeeeeeeeeeeeeeet???
ninnithequeen

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:Keeeeeeeeeeväääääät, missä ooooooooleeeeeeeeeeeeeeeeeet???
Soon täällä. Ihana, keväinen ilma ulkona, kohta lähetään kävelylle. Partsin auringonpaisteessa tuli suorastaan kuuma.
prosessi

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Onpa hiljaista.
Kostoks, kun et ole vaihtanut avatartasi tähän:

Kuva
No perskeles, minä voin olla aasi, mutten sentään pässiksi rupea!
Väitätkö sinä, että kuvassa on vain joku huonolaatuinen Piraatti? Ei se nimelleen mitään voi, kuten ei myöskään hampaidensa harvuudelle tai banjon puutteelle. Se vain haluaisi Aasiksi Aasin paikalle. :cry:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Keeeeeeeeeeväääääät, missä ooooooooleeeeeeeeeeeeeeeeeet???
Älähäs nyt, sadekin lakkas jo vähän aikaa sitten ja ulkona ilma on silminnähden paljon kirkkaampi ku aamulla :paijaa:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Otettiin pien skaba tässä työpäivänratoksi.
Neljä työntekijää pyörimässä toimistossa ettien kahta Kinder-munaa.
Oon kyllä aina ollu huono kaikenmaailman aarteen etsinnöissä,
joten jäi sitte tän pääsiäisen munat saamatta.
Työvuorojen lyhennykset/listojen tasaukset on aikas jees juttu.
Saa riittää työnteki tältä päivältä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RuNkkuTonttu

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpäs joskus parilla käyminen saattaa vierähtää. Lähdin muutaman kaverin kanssa torstaina siinä neljän aikoihin "muutamalle". Löysimme sitten itsemme neljän aikoihin aamusella taksijonosta. Eilen puolenpäivän aikoihin aamusiiderillä ollessamme puheeksi tuli Tampere ja Hervanta. Viiden sekunnin tarkan harkinnan päätteksi kävimme ostamassa menoliput Tampereelle.

Hervanta oli mielyttävä paikka kaiken kaikkiaan. Kiitokset Pub Ruubenssin ja Kultaisen Apinan (ja kymmenin muiden ravintoloiden) henkilökunnalla hyvöstä palvelusta.

Nyt vihdoin kotona. Liskot alkavat jo pikkuhiljaa vainoamaan minua, mutta yritän pitää niitä loitolla makealla ruotsalaisella siiderillä...

Peloittaa ihan oikeasti. Yksin on aika peloittavaa....
swirl

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen tehtiin kevätremppa mun fillarille ja nyt mua on jo kaks päivää putkeen kidutettu perkuleen pitkillä pyörälenkeillä. Perse on ihan hellänä... Ihana sää kyllä ulkoilla, yhtäkkiä tullut ihan kevät.

Saunaan pitää taas yksin mennä, kun äijä lähti rautaa nostelemaan. Eikä mulla oo edes saunakaljaa. Buhuuu.
millivanilli

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hajalla edelleen.. En tunnu saavan ajatuksia kasaan mitenkään. Tunnen olevani ansassa.

Taidan lähteä päämäärättömästi ajalemaan..
Nighthawk

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Hyvää pääsiäistä! Mun tekee niin hemmetisti mieli kinkku-kalkkuna –subia että nyt on pakko mennä vetäsemään se naamariin. Mikään ei voi olla niin hyvää. Nam.
Edith

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aarh, mua on jo monta päivää vallinnut hillitön mania Trivial Pursuit -pelin lisäkysymyskorteista. Niillä olisi niin kiva pelata huomenna sukulaisten kanssa. Ja jos en nyt mene ja osta, seuraava mahdollisuus olisi vasta tiistaina. Ja tätä ajatellut niin intensiivisesti jo pari päivää. Joka hetki on niin kaipuun täyttämää. Aarh, no, jos käyn kattomassa, mitä ne maksaa. (Niin vältyn myös aloittamasta sitä hemmetin ärsyttävää kirjoitustehtävää, jonka pitäisi sisältää "ajatuksia".)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ovatkos kaupat normaalisti auki tänään hei?
Juup.
Alko ei ainakaan ollut (kriisi!).
Durasel

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Camilla kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ovatkos kaupat normaalisti auki tänään hei?
Juup.
Alko ei ainakaan ollut (kriisi!).
Niinhän tuo Elpan mies nauroi hevikaraokessa...
ninnithequeen

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valkosipuliperunat uunissa. Kaupasta löytyi sellainen kerma, jossa on kolmea eri juustoa mukana. Emmentalia, Goudaa ja cheddaria. Saas nähä mimmosta tulee sapuskasta. Ja kohta on yrttipaistin vuoro mennä uuniin toviksi, voi nam. *lihoo silmissä*
ElanorRaven

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Perkele, kun on ääni poissa! En edes tiennyt, kun harvemmin höpisen itsekseni, ja kun menin kaupassa kysymään myyjältä neuvoa, niin sain ulos vaan jotain epämääräistä köhinää... Heh. Ja hirvittävä yskä, joka sattuu keuhkoissa saakka. Noh, nyt vaan paljon Finrexiniä kurkusta alas ja paranemista odottelemaan! Huomenna on nimittäin pakko mennä töihin... :roll:
Edith

Re: LoistoLauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti: hillitön mania Trivial Pursuit -pelin lisäkysymyskorteista
No, enpä ostanut sitten tosiaankaan, kun pankkiautomaattikorttini ilmoitti olevansa viallinen. Ruokarahat oli sentään oli jo valmiiksi lompakossa. Vituttaa. No, ei sitten minkään sortin humputtelua tänään. Istun kotona ja odottelen kirjoitelmainspiraatiota ja toivon, ettei naapurin idioottipariskunnan musiikkimaku soinnu yksiin omani kanssa, tänäänkin herättivät minut riitelyllään ja usein estävät nukahtamasta. Iskelmäradio rokkaa!
Vastaa Viestiin