Parhautta omista jutuista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sori! Piti kaivella Cityn viestiarkistosta asti, jotta löysi vähänkään järkevää sanottavaa. Huomaa että pari vuotta sitten löytyi vielä se palava halu AJATELLA:
Että älkää kuulkaa urbaanit turbaanit alkako möykynmöykyn hilipanpimpan läädää. Oulu on pohjosen pääkaupunki ja vaadimme suomalaista kaupunkilehteä ja kaupunkipalstaa ja tanssitaan salsaa kun elämä on mälsää ja pieru se raikaa kun metsässä on taikaa.
Kyllähän kives on enemmän munan muotoinen kuin kyrpendaali. Eli munan pituudesta puhuttaessa olisi loogisempaa mitata kiveksen pitkä sivu. Tosin munaakin enemmän kivekset pussissaan muistuttavat enemmän luumua. Itse jorma taas muistuttaa enemmän banaania kuin munaa. Eikä minun vehkeeni ole banaani, vaan Chiquita. Ja munani ovat vapaasti kasvaneita luomumunia.
Kakka on paskaa.
No ei tuo mitään. Vielä vittumaisempaa on se, ettei missään baarissa KUKAAN ole mun tasoa. Kyllä se kypsyttää kun aina joutuu vain pelkästään tyytymään ja tyytymään. Onneksi vakiokapakeissa on pisuaarin yllä peili, niin voi välillä käydä itseään tuijottamassa ja runkkimassa. Mutta ei sekään ole oikein kiva, kun olen periaatteessa itselleni sukua ja tulee semmonen likanen sukurutsaaja-olo. Ja homo olo kans. Sillon täytyy ajatella, että mulla ois pimpero. Mutta kun mulla on leukaparta, eikä tissejä, tulee tosi pöljä olo jos ajattelen ittelleni pimperon. Ja jos runkin yhtäaikaa niin minne sitten pimperon kuvittelisin?
ninnithequeen

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Cityä kaivelin minäkin.
Mistähän tässäkin oli kyse?

"Ja Rontilla on krapula!!!! Ihan salettiin!!!

*ylistää ketjun aloittajan valtaisaa mulkkua*"

:shock:
ninnithequeen

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Citystä edelleen:
1108 kirjoitti 09.04.2005 klo 23:31:

Ninni ninni, city jätkillä on niin lyhyet että peenis ei näy karvojen seasta. Mukaan vaan.
Joo tiedän kyllä.
Voi saakeli :rofl:
ninnithequeen

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aika tarkalleen vuosi sitten olen kirjoittanut näin:
*haaveilee Gattacan parrasta*
:shock:
1108

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perustakaa nyt ketjut:

Parasta omassa naamassa
Parasta omissa rinnoissa
Parasta omassa perseessä
Parasta MINUSSA

Saadaan itsekehu palstalla nousemaan.
ninnithequeen

Re: Parhautta omista jutuista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
1108 kirjoitti:Saadaan itsekehu palstalla nousemaan.
Heitä håmå våltti, mun ketjuja ei pilkata!
Se sai jo kaks omaa ketjua, mut muutti toisen otsikkoa.
Soon ihan håmå!!!!!11!
Vastaa Viestiin