Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuuh....

Hyvää ruokaa, helvetin hyvää seuraa ja hyvää bissee. Ja helvetin hienot stringit!!!

*tuli muuta hommaa*
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hyvä meno!

Käytsä usein täällä?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tääl on vielä nyt vähän hiljast mut kyyyl se täst lähtee.
Me otettais hei vielä yhdet oluet ja kattotaan sitä ruokalistaa sit myöhemmin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hei kello jo noin, pian tulee tappi!

Yhet näkäräiset velä! Tarjoilija!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RolloTomasi

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää maanantaita
Starflare

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

[Kiroilua] ja minähän en sitten [kiroilua] voinut mitenkään tajuta että maanantai on pyhäpäivä [kiroilua]. Sunnuntai muka oli kurja, mutta [kiroilua] tänään saakin sitten hyppiä kolmiloikkaa koko päivän! Voi [kiroilua] ja [kiroilua], ihanaa. [Kiroilua].
Starflare

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:[Kiroilua]
Oot aika kova poika kirroomaan.
Tunnekuohu hieman yllätti.
Elukka

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:suihku: No nyt on taas puhtoinen olo vähän aikaa.
slam

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja slam »

niin juu Maanantai tosiaan... Nyt pitänee yrittää lähteä 9.00;säksi rinteelle ja siinä myös onnistun :)

Samperi, kun saisi pysymään lasit päässä. :P
AarneAnkka

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mouhenta. Oliko ihan pakko valvoa kolmeen asti pelin ääressä? No oliko? No oli. Sain siis vähän yli 5 tuntia unta. Nyt on ilmeisesti silmissä rähmää kun näkökenttä on utuinen eikä katse osaa tarkentua. Tekis mieli palata nukkumaan mutta ei oikein enää nukutakaan.
:swirl:

Mutta anyway, vielä yksi päivä rentoutua, ja/tai närästää syyllisyyttä tekemättömistä hommista. Uimahallissa vois piipahtaa, onhan sentään maanantai perskutarallaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Örh, toisesta syytän humalaa. Sen saa poistaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa yö taas :roll: Pyöriskelyä, hikoilua, pissatusta, nälkää, huimausta, pahoinvointia, unta.. ehkä noin kaks tuntia pikkupätkissä. Ja tänään sitten syöksähtää joku järetön sukulaisjoukkio tänne, jo parin tunnin päästä :apuva: Minä kun just nyt en mitn muuta toivoisi, kuin rauhaisaa yksinoloa (tai mieluummin kaksinoloa!!) ja lepäilyä ja päivätirsailua ja itsensä kokoilua koko päivän putkeen.
RuNkkuTonttu

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Onpas ollut kostea pääsiäinen. Ja minä kun alun perin ajattellin viettää sen kuntoille ja rästitöitä tehden. No, tänään sitten salille jossain vaiheessa. Pakko puuhastella jotain sillä vieläkin liskot kiusaavat minua. Tasoittaviin en tänään sorru. Paras lääke olisi jonkun kainalo.
ElanorRaven

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitto, johan tässä alkais olemaan sellainen olo, että tauti alkaa väistymään pikkuhiljaa! Mitä nyt aamulla meinasin yskiä keuhkot pihalle, kun puhuin äidin kanssa puhelimessa ja naurahdin hänen kommentilleen, ja siitä oli seurauksena miellyttävä yskänpuuska.

Noh, nyt on kämppä imuroitu, vaatteet siististi kaapissa ja tavarat omilla paikoillaan. Tiskit vielä pitäisi tiskata, mutta pari lautasta ja lasia ei ole ylivoimainen tehtävä. Ja töissä käymään ihan pikaisesti.

Ulkona sataa - vettä! Kevät tulee! Maisemassakaan ei ole lunta enää kun satunnaisia länttejä metsänrajassa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pakko puuhastella jotain sillä vieläkin liskot kiusaavat minua. Tasoittaviin en tänään sorru. Paras lääke olisi jonkun kainalo.
Me ollaan NIIIIN samikset! (Hitto vaan, että meillä on punkkua ja olutta ruuan kanssa tarjolla.. Mä en taida uskaltaa ottaa. Ahistaa, kaikki)
tonttu

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olipas ihanaa herätä. Tykkään tästä maanantaista. :ihqpihqhöpöstely:
bedlam

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipa kaamea kankkunen eilen. Treeneissä alkoi ensimmäinen tom-isku viillellä ohimoa, joten ehdottivat olutostoksilla käymistä. Se helpotti, vaan siirsi tottakai heikotuksen tälle päivälle. Ei järkeä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Se helpotti, vaan siirsi tottakai heikotuksen tälle päivälle. Ei järkeä.
Ei järkeä lain. Eilinen tasoittelu lipsahti tottakai kännin puolelle. Kolme päivää sooseissa. Kivaa mutta tyhmää. Nyt puhalluttaa ja rankasti, ja hikeä pukkaa ja olo on pelokas. Miten mä selviän jostain vieraitten kestityksestä?! TAHTOO POIS. Mun täytyy ehkä keksiä joku pakosuunnitelma.
ninnithequeen

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mutsilla ja faijalla. Olin äsken ensimmäistä kertaa rakkaan pikkuveljeni kyydissä. MUN autossa. Rakkaassa Kirpussa.

Arvatkaas kuka avas ja siivos baarin? Ja kuka menee töihin 19-03? Vittu. Onneksi tästä paskasta saa rahaa.
Turbohaltija

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Siitä ihmeellinen päivä, että heräsin lukemaan jo aamulla ja tähän mennessä on yksi kappale suoritettu. Tavattoman tehokasta minulta.
Durasel

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Durasel »

No olipas ihanaa. En taida dokata enää ikinä. Uittu, nyt saa lähetellä jotain sähköpostia jos omaisuus löytyis jostain. Tuli sen verran tehokkaasti eilen vetästyä kaikennäköisiä paukkuja että vieläkin olen ihan pierussa... ei shaatana!
Edith

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Siitä ihmeellinen päivä, että heräsin lukemaan jo aamulla ja tähän mennessä on yksi kappale suoritettu. Tavattoman tehokasta minulta.
Jos tuut pelaamaan shakkia illalla, saat suklaamunaa :)

Mä en ole saanut tänään aikaiseksi yhtään mitään, mutta eipä ole ollut välttämättömyystarkoituskaan. Paitsi, että kohta minut tullaan hakemaan Espooseen ja siellä suoritan vimmaista kummipenskan ihailua. Vaikka ihan sama lapsi se on kuin viimeksi sitä nähdessänikin, luulisin. Pitää silti taas vanhempainsa mieliksi kehua.
safi

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja safi »

Nyt alkaa nää pyhät ja siitä seurannut pakollinen laiskottelu riittää ja kaipaa jo paluuta normaaliin päivärytmiin. Tämä pääsiäinen oli varsin ikimuistoinen. Mukaan mahtui tämän kevän ensimmäinen HD-kyyti. Ilma oli eilen siihen hommaan aivan ihQ keväinen ja muitakin hulluja oli jo liikenteessä.
Pääsiäisen viettoon kuuluu tietty luonnollisesti hiukan :h: ja, jotta totuus ei pääse unohtumaan, niin yksi kunnon riita hevosiani maksua vastaan hoitavan tallinomistajan kanssa ja ihan asiasta. Rasittava ukko, joka ilmeisesti luulee että rahaa tippuu tilille varsin huomattava summa kuukausittain, vaikka mitään sovittua ei saatu aikaiseksi. Turha luulo ja hevoseni ja rahani niiden hoidosta siirtyvät keskiviikkona toiseen osoitteeseen... että näihin tunnelmiin tänään... :twisted:
Enthu

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Moon nukkunu älyttömän pitkään koko pyhät,jaksanu mihkään näyttelyihinkään lähtee...otan täs lähiaikoina vahingon takas työpäivän jälkeen...eilen tuli saunottua ja syötyä herkullista lammasta punkun kera.
Vantaanjoestakin lähti sitten eilen jäät... kevät tulee kohisten :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan lähteä puistoon nussimaan puluja jos vaikka saisi sarssin tai jonkun muun ruton. Olisi ainakin muutosta elämässä.

Jos nyt kuitenkin menisin paikalliseen lukemaan iltalehdet kunhan käy ensin suihkussa pesemässä viime viikon ruuat parrasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin