Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuskimuskärsimys. Tahtoisin kovasti nukahtaa, mutta en voi. On niin hemmetin vaivautunutta syödä ja smalltalkata sivistyneitten sukulaisten kanssa tämmösellä fiilarilla. Ja muutenkin. Voi jeesus että mulla meinaa mennä silmät kiinni.
sanctus

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Parisuhdematkalle mukaan passi, hammasharja, kengät, farkut, alushousut, sukat, niittivyö, t-paita, huppari, nahkatakki, reppu, kamera ja sketch book.
Durasel

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Perkeleen Paavi kun pöllit lompakon, mää tartteen sitä hei!! Vittu huomenna pitää viedä autopullat töihin eikä ole rahhoo :?
ElanorRaven

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

*huoh*
Nauroin mahani juuri kipeäksi, kun Manala esitti galleriassani ulkonäköarvioinnin a´la Gattaca.

Laitoin uuniin ranskiksia, nälättää.
ninnithequeen

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päiväunosilta herätty, ja kohta töihin. Pikkuveli lupas oikeen kyydinkin :D
Kätevää, kun sillä on kortti ja auto (paitti että se Kirppu on meijän kyl)

Huoh ja huoh. Kertakaikkiaan munarikas ja täydellinen pääsiäinen, aim in laav :h:
Ainoastaan nää työt sotkee, mut se nyt ei ole uutta. Huomenna olis aamu taas. Rikkaaksiko tässä tulee :roll:
ninnithequeen

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:*huoh*
Nauroin mahani juuri kipeäksi, kun Manala esitti galleriassani ulkonäköarvioinnin a´la Gattaca.
Ai toi "persjalkanen pimatsu, seisokki meni?" :D
ElanorRaven

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:*huoh*
Nauroin mahani juuri kipeäksi, kun Manala esitti galleriassani ulkonäköarvioinnin a´la Gattaca.
Ai toi "persjalkanen pimatsu, seisokki meni?" :D
Se siinä uusimmassa kuvassa.
ninnithequeen

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti: Se siinä uusimmassa kuvassa.
No voihan reps :D
ninnithequeen

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis mitä soot tehny eilen? Lompakko hukassa?

Voi eih :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ohi on. Söivät ja lähtivät. Melkein viisi tuntia siinä meni. Taidan ottaa nyt kyllä itselleni ansaitun lasillisen viiniä. Tänään mä nukahdan kyllä varmasti kaheksalta.
Elukka

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Blööh.
Keritsemistä ja muuta tylsää. Anoppikin pistäytyi.
:arrow: :|
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hieman ollu heikko happi. Hikoiluttaa tää työnteko, tai kapuula.
Päivän saldo: parin kundin suihkutukset, 2-vuotiaan likan ihastelua puoltuntia, kävelylenkki, kortinkuollettaminen ja sit viel vähä hikoiluu päälle. Turhaanko sitä aamulla suihkussa kävi...
Ensyön oon luvannu leikkiä nuorten turvataloa. Äsch.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RuNkkuTonttu

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpäs on tukkoinen ja ahdistunut olo. Niskakin on jumissa. Kämppä (yllätys, yllätys9 sekaisin. Ei tälläiset ryypiskelt sovi vanhalle miehelle.

Enään viikko saikkua jäljellä. Sitten pitäisi palata toden teolla sorvin ääreen. Ei millään jaksaisi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Niskakin on jumissa.
Ite tolle yhelle poitsulle kävelyllä hiukka valitin, notta o lihakset iha jumissa.
Poika vilpittömästi siihen kysyyn, jotta:"Mitkä lihakset?". :shock:
Ennenku ehin vetästä hernettä nenään asti, korjas poitsu tilannetta kysymällä vilpittömän varovaisesti, että oks ne jalkalihakset, mitkä vaivaa ja venyttelyliikkeitä opastelemaan sit...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ElanorRaven

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kepeä vitutus päällä, mutta mitäs tuosta. Kohta voisi jo nukkumaankin lähteä, kun huomenna on työpäivä luvassa!

Mitä Kitylle on tapahtunut kun täällä on ollut lähiaikoina ihan kuållutta? Vai kuvittelenko vaan?
RuNkkuTonttu

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ElanorRaven kirjoitti: Mitä Kitylle on tapahtunut kun täällä on ollut lähiaikoina ihan kuållutta? Vai kuvittelenko vaan?
Ehkä ihmisillä on pääsiäisenä elämää?
Durasel

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Durasel »

ninnithequeen kirjoitti:Dumis mitä soot tehny eilen? Lompakko hukassa?
Voi eih :(
Pidettiin paavin kanssa miitti, loNpakko on varmaan dösässä, toivottavasti löytyy huomenna kun soittelen.
ElanorRaven

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Mitä Kitylle on tapahtunut kun täällä on ollut lähiaikoina ihan kuållutta? Vai kuvittelenko vaan?
Ehkä ihmisillä on pääsiäisenä elämää?
Ei kai Kityä suurempaa elämää voi ollakaan, vai olenko aivan väärässä? :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kröh... vähän jumissa joo.
Viiden tunnin päiväunet tuossa tuli otettua. Vieläkin väsyttää.... ja hikoiluttaa ja päätä särkee ja rauhaton olo ja ja...

Huh... kaipaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kotona taas. Tai olen mä jo ollut seitsemästä saakka. Mulla ei ole krapulaa, koska join vaan alkoholitonta olutta eilen. Tämä oli sitten Pekan ensimmäinen matka ja jännää oli kyläpaikoissa. Paljon ei kissa malttanut nukkua ja nyt se luultavasti makaa pari vuorokautta häntä homeessa tuossa sohvalla. Lupasin ottaa sille pikkusiskon tai -veljen sitten kun enon perheen kissa saa poikasia. Siis joskus kesällä tulee uusi vauva kotiin. Ei tänne muuta. Mä olen aika tylsä ja epäseksikäs vanhapiika-wannabe nykyään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Mä olen aika tylsä ja epäseksikäs vanhapiika-wannabe nykyään.
Yksityisviestilaatikkoasi tarkkailemalla voit saada tietoa, miten voisit tulla vielä tylsemmäksi.
Edith

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mnääh. Jos vaikka menis nukkumaan, niin olis huomenna sitten aamuyhdeksältä pirteänä taas koskettelemassa tanskanopettajaansa. Vaikka oikeasti on vielä pääsiäislomakin. Pyh.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Karsea olo. Olikohan tuo keitto ihan tervettä enää? No, kohta saa hypätä autonrattiin ja lähteä pöröttämään helvettiin.

Jos oikein onnistun huomenna mokaamaan kunnolla, päästään länsirannikosta eroon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Jos oikein onnistun huomenna mokaamaan kunnolla, päästään länsirannikosta eroon.
Ydinvoimalaako käyt hienosäätövasaroimassa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivä_vitun_ketju (Maanantai)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jos oikein onnistun huomenna mokaamaan kunnolla, päästään länsirannikosta eroon.
Ydinvoimalaako käyt hienosäätövasaroimassa?
Jos ne päästää portista sisään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin