Tipaton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Meijän digikamera muuten vaihteeks toimii, jotenka minäkin saan Anteroteron kuvan galleriaan. Ja tuli käytyä siellä viherpajalla..laitanpa uudesta puustanikin kuvan sitten esille. Olikosenyttiikeripuutaijotain...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kurkkukipu hiipii hiljalleen, nyt kolmantena aamuna se on jo selvästi pahempi kuin aikaisemmin. Silti menen kyllä ihan varmana uimaan tänään. Tällä menolla loppuloma menee sairastaessa. Nyt pyöräkauppaan kurkkimaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:Pienet ovat piirit. Neiti alkoi eilen kertoa eräästä tapaamastaan henkilöstä menneisyydestä, ja hieman kuunneltuani ja lisää udeltuani selkisi että kyseessä onkin eräs kityläinen. Enpäs kerrokaan kuka. :wink:
Se olen kuitenkin minä! Ihan varmasti olen, ei tuossa muuten oli tuollaista minulle silmää iskevää hymiötä. Kerro heti kuka se nainen on ja mitä se sanoi minusta!!!1 Se on kaikki valetta, kateellisten panettelua. Mitään en tunnusta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aamusella vasta sain nukuttua ihan kunnolla. Mutta onneks kuitenkin sain. Kauheita uniakin kattelin ja pyörin taas. Aurinko paistaa, ja arki on kuulemma alkanut. Mistähän mää sen alottasin..? Lähtiskö lenkille, vai vieläköhän sydänkohtauksen vaara on olemassa. Teuvo-musikaali pitäis nähdä ja stadissakin pyörähtää ja vaikka mitä tehdä ja ketä nähdä, perjantaihin asti aikaa, sitte ois pohjoiseenpaluu edessä, hui.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nonni, kirjallinen anomus opettajalle läks just.
Antais ny siunauksensa, ettei tarttis alkaa kusettamaan oppilaitosta ja kieroilla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Töissä. Ei kyllä ainakaan nyt näytä siltä, että edessä olisi pitkä työpäivä. Mieliala alkaa olla jo himpunverran korkeammalla kuin mitä se oli viikonloppuna.
AarneAnkka

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Pari jo aiemmin mainittua pikavinkkiä:
Öö siis, en minä yleisön edessä esiintymistä niin kauheasti ihottumaile ja mahahaavaile, vaan lähinnä sitä materiaalin ja luennon laatimista. Onko se tarpeeksi monipuolinen? Selkeä? Oikeassa järjestyksessä? Hyvin ajoitettu? Saanko riittävästi luennoimisen aihetta kasaan? Käsitteleekö se sitä aihetta jota vastaanottajat odottavatkin sen käsittelevän? Kaikkee semmosta. Lisähuolenaihe töiden päälle vaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haahahaa! Arvatkaapa kaks kertaa kuka mahtaa olla tänään töissä superkrapulassa?!?!!! Ei taas hyvä..mutku oli niin vallan hauska ja munarikas päästäinen, ni eihän sitä millään malta lopettaa juhlimista seinään. Joko kuolema korjaa mut tai sit saan potkut, mut täs nyt sit ollaan. Töissä. Koomassa.
Jep, mut positiivista on se et pääsen taas Kityyn. En tiiä sit, mitä nää työpaikan koneet meinaa, mut taas on menny vaik kuin kauan et oisin päässy tänne. Tosi outoa. Tulee vaan aina joku semmonen "icap error"-juttu..en hiffaa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

hebuli kirjoitti: Meinasi leffankatselu loppua siihen, vaikka ei ollut tarkoitus.
Hmph..sanonko vai en? No perskele sanon mitvit.. MEINASI? Montako viikkoa sä sitä eukkoa meinaat jaksaa lämmittää. Ei oikeesti voi elämä olla noin vaikeaa :lol:

Täällä päässä odotellaan ruuan valmistumista uunista, joten on hyvää aikaa Kityillä. Kyljyksiä ja kerma-homejuustoperunoita ja voissa paistettua sipulia. *maiskis* Maitoakin jäi, joten jälkkäriksi paistan pikku kasan lettuja kermavaahdolla ja vattuhillolla.

Muuten normipäivä töitä ja iltasella salille..
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

mitäköhän sitä nyt keksis, kun rinnekin meni kiinni... :think:

Odotan innolla yxiä kuvia. Eilen olin juuri tosi kovassa vireessä vain HETKEN ja käänsin laudan kasariluku tyylisesti selkään ja oli ilmaa kohtalaisesti alla... samalla yhdet äpärät napsi kuvia!

tarkistin digistä, niin tuplaten oli entisiin verrattuna airia... samperi koskahan saan ne? joskus 2002 yksi sälli lupasi lähettää kuvia, mutta eipä kuulunut koskaan...
Sannnu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Joo paluu todellakin arkeen, kyllähän noita pyhäpäiviä olikin ihan tarpeeksi enkä oikeastaan muuta tehnyt kuin maannut perse huurussa sohvalla.

Jumpassa kuitenkin kävin kerran ja suklaata söin ja äitillä ja isillä pääsiäisruokaa.

Nyt väännän tuskissani opinnäytetyötä ja karkailen pahaenteisesti koko ajan Kityyn. Ai helvetti Gynellä olis soittoaika..täytyypä pirauttaa...

Tänään vielä tiedossa: Myöhäinen lounas Kaijan kanssa.

Lisää opinnäytetyötä...valmistuminen menee syksyyn.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mätkyjä 2200 euroa! Ei H-E-L-V-E-T-T-I ole mahdollista. Ei kai se veroprosentti noin pielessä ole voinut olla? Ei todella, mä olen seurannut sitä ja tuloja. Äiti tulee avuksi, se on viisas, katsotaan sen kanssa mikä mättää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sannnu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Georgina kirjoitti:Mätkyjä 2200 euroa! Ei H-E-L-V-E-T-T-I ole mahdollista. Ei kai se veroprosentti noin pielessä ole voinut olla? Ei todella, mä olen seurannut sitä ja tuloja. Äiti tulee avuksi, se on viisas, katsotaan sen kanssa mikä mättää.
Otan osaa, mulla tuli kans mätkyjä ja nyt koitan varmistaa ettei kävisi samoin. Soitin duuniin ja pyysin nostamaan reilusti veroprosenttia!
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

En tiedä raivostuttaa vaan nämä... epäterveet elintavat, kun ei pääsee penis tyydyttyyn... :P

saamari, että naasen kanssa hississä seisottaa... älkää kertoko niille, mutta jotenkin liian lähellä se on ja muutenkin testokset pinnassa, kun rytää raivolla mäjessä... :roll: en tiedä, mutta tuskin muilla näin?
Pehmovanukas

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Georgina kirjoitti:Mätkyjä 2200 euroa! Ei H-E-L-V-E-T-T-I ole mahdollista. Ei kai se veroprosentti noin pielessä ole voinut olla? Ei todella, mä olen seurannut sitä ja tuloja. Äiti tulee avuksi, se on viisas, katsotaan sen kanssa mikä mättää.
Sieltä luultavasti puuttuu jotain vähennyksiä, kuten matkakulut yms. Veroprosenttilaskuri vuodelle 2005 ja 2006 kyllä löytyy www.vero.fi alta. Sitä kannattaa käyttää, jos tulot on kovasti muuttunut.
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ahneella on kakkainen loppu. Uf, kieli turpoaa ja suuta kutittaa.. että pitikin sitten syödä mantelitkin kakusta. Täytyy vain toivoa, että tämä pieni allerginen reaktio menee nopsaa ohi.
bedlam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ops. Mulle ei ole verolaput vielä saapuneetkaan. 30e on suurimmillaan tullut koskaan mätkyjä ja nekin sain plussan puolelle käännettyä.
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

aaaapuva! KÖH KÖH!!
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

helvatan, helvata... nyt tekemistä! rinteelle? mutta minne? :P
Durasel

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

millivanilli kirjoitti:aaaapuva! KÖH KÖH!!
Käyppäs terkkarilla/lekurilla jos nyt ei mene ohitse nuo oireet, tai kerro jollekin ainakin tuosta että hän osaa tarpeen tulleen kutsua apua. Toki minäkin voin soittaa sinne lanssin, josset ite pysty puhumaan..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pehmovanukas kirjoitti: Sieltä luultavasti puuttuu jotain vähennyksiä, kuten matkakulut yms. Veroprosenttilaskuri vuodelle 2005 ja 2006 kyllä löytyy www.vero.fi alta. Sitä kannattaa käyttää, jos tulot on kovasti muuttunut.
Niin sieltä täytyy puuttua, mutta taitaa silti aika pahasti jäädä maksettavaa. Veroprosentti laskettiin juuri viime vuoden alussa koska mä luovuin asuntolainasta. Toi 2200 on viime vuodelta mun kahden kuukauden tulot, eihän se nyt saatana sentään voi olla!
McJanne kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Georgina kirjoitti:...
...
42. Siinä on kaikki.
42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:Käyppäs terkkarilla/lekurilla jos nyt ei mene ohitse nuo oireet, tai kerro jollekin ainakin tuosta että hän osaa tarpeen tulleen kutsua apua. Toki minäkin voin soittaa sinne lanssin, josset ite pysty puhumaan..
Eiköhän tämä kohta mene ohi. Onnistun aina välillä unohtamaan mille kaikelle olen allerginen. Jos panacodia otan vahingossa, niin sitten sopiikin viedä lääkäriin/sairaalaan.
bedlam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
McJanne kirjoitti: 42. Siinä on kaikki.
42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
Ei vaan elämän tarkoitus.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
McJanne kirjoitti: 42. Siinä on kaikki.
42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
Ei vaan elämän tarkoitus.
Pölijä! tämä on vakava asia. Enkä mä edes tajunnu vitsiä, etsin jo vero oppaasta kohtaa 42.

Mihinkä Beddis muuten meinaa vappuna? Et kai säkin aio liueta?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jumalauta sitä pillu nyt heti...

shit

nukkumaan. :P
Vastaa Viestiin