Tipaton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:
Koukkaan sun etees! :kontrolli:
Et sä ehtisi.. olen kuin voideltu salama.
hermine

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Enthu kirjoitti:Joutuu palvella skragapellejä,mitä ne ite osaa,jaksa tai muka ehdi.Mutta se vasta käsittämätöntä onkin että mua aina tungetaan tollasiin työelämävalmennuksiin/harjoittelujaksoihin,missä mulla ei ole ilmaisen työvoiman jakson jälkeen mitään mahdollisuutta edes jatkaa käytännössä
Onks niitä muunlaisiakin?

Luojan kiitos, että löytyy noita "krakapellejä" jotka ei osaa, viitsi tai jaksa, mut joilla on varaa maksaa täyttä kuukausipalkkaa jollekin muutaman tunnin kevyestä ja helposta päivittäisestä työstä ainoastaan siksi, etteivät jaksa opetella itse käyttämään tietokonetta ja perusominaisuuksia muutamista tietokannoista. Maksukykyisten ihmisten kannustaminen äärimmäiseen laiskuuteen taitaa olla ainoa todellinen keino työpaikkojen lisäämiseen.
RuNkkuTonttu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt alkaa vituttamaan tämä mun paska puhelin. Rätisee ja paukkuu ainakin jos puhun sillä kotosalla. Pitäisi varmaan heittää se jorpakkoon ja hankkia uusi. Ei yhtään kiinnostaisi, kun se on vasta vuoden vanha. Varaakaan ei ole, eikä kiinnostaisi mikään kytkykauppa luuri. Tuntuvat suurelta kusetukselta...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Terves vaan, minä palaan nyt ainakin puoliksi tältä IRL-lomaltani.
Tosin vapaa toi tullessaan niin paljon kaikkea, että saas nähdä miten aktiivisesti minä tässä istuskelen naputtelemassa paskaa mielipahaksenne.

Varsin vaihderikas pääsiäinen takana ja arkeenkin on jo palattu töiden merkeissä.

Mitäs täällä on temmelletty pääsiäisen aikana? Taidankin alkaa kahlaamaan hengentuotteidenne läpi, siinä se aika rattoisasti kuluukin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pimpsaa voisi joku joutessaan heittää...

äh, vettä... pakko löytää jotakin tekemistä!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pitää lähteä viemään työkaverille läksiäislahjaa. Todellakin, pitää. En tahtoisi, sillä on häntä jo nyt ikävä. Ja lisäksi hän vielä muuttaa toiselle paikkakunnalle. Surkeus. Onneksi voi pitää yhteyksiä, mutta ei se ole sama asia. Tämä ihminen on niin paljon enemmän kuin työkaveri. Yyyyh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ai niin, hain tänään mutsilta sen vanhan jää-viileäkaapin jonka ajattelin sijoittaa syvennykseen jossa nyt on erillään jääkaapi ja pakastin, mutta päällekkäin... mutta kas. Koska en jaksanut mitata omat kaapit ja/tai äidin kaapin (koksa oletin molempien keittiöiden olevan saman samaa sorttia ja standardia) osoittautui tämä uusi yhdistelmäkaappini liian leveäksi :tiistai:

Noh, ei hätä ole tämän näköinen. Hyvin voisi tuo uusi härpäke seistä ihan erillään seinää vasten ja siihen syvennykseen voin värkätä normikaapin josta mulla on muutenkin pulaa. (kaikista tullut jo ulos :P )
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jestas, tänään oli hyvä päivä. Siis hyvä päivä. Esimerkillinen jopa. Ja siksi niin loistava juttu, että siihen ei edes vaadittu sen suurempia ihmeitä! Se jo oli suuremman luokan ihme, että töissä oli mukava päivä vaikka venyi ylitöiden puolelle ja kiirettä piti, jotenkin oli vaan kovin leppoisaa ja ihmiset hyvällä tuulella. Töitten jälkeen lähdin siskon kanssa pyöräkauppaan ja bongasin sieltä itselleni hienon Tunturi-pyörän (värinä se GraphitePink, nammm!), huomenna menen sen hakemaan pois. Ja sitten mentiin vielä siskon kanssa ravintolaan syömään, söin hurjan hyvää härkäwokkia ja nyt on hyvä mieli. Loppuilta kityillessä.

Niin, ja kesken työpäivän soi puhelin, ja langan toisessa päässä oli yksi heppu jonka kanssa kaveerasin aikoinaan paljonkin, pyysi huomenna kanssaan kaffelle ja mikäs sen mukavempaa kuin tavata vanhoja kavereita :)
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
Turussa ei ole pahemmin eNää varmaan luNtakaan... Pääset poljeskeleen...

hmm. pitäisi itselle melki uusi runko ostaa... tosin bmx;sällä voisi alkaa vetää verttiä eli kesäpaippia...
killkill

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Huusaa. Cavern+Intro To Cave puolivälissä. Päivät oli pitkiä ja sikaa tuli sopivasti :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ah, Oulussa. Puoli kahdeksasta neljään asti lattioiden koolausta, sitten kolme tuntia matkustamista Ouluun. Voi olla että tänään tulee uni jokseenkin helposti, tosin eipä sen suhteen ole ennenkään mitään vaikeuksia ollut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Maman Nartusta tuli tänää SuperNarttu! Oujee! :cheer:

No piankos loppuu mun tuuletukset, käärin jo matotki pois lattialta.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RuNkkuTonttu

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Perhana ton lätkän takia jäi ainoa sarja, jota seuraan, näyttämättä... Kylläpäs sitä ihmistä voi pienet asiat ärsyttää...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään en puristellut Elpan tissejä, koska se ei olisi ollut sopivaa ja olimme molemmat alasti. Katselin kyllä, kun Elppa söi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Takas kotona. Pelottava paluu arkeen.
No, onneksi lähden perjantaina taas seikkailemaan, renkaanvaihtoretkelle, pitkäksi viikonlopuksi.
Ihanaa, kesä tulee! :h:

Olen onnellinen, oikeasti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

näitä verojuttuja lukiessa tulee sellainen kuva, että rahalla on joillekin ihmisille merkitystä... :roll:
1108

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Poks, öitä.
EI MUUTA RAPORTOITAVAA
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

RolloTomasi kirjoitti:näitä verojuttuja lukiessa tulee sellainen kuva, että rahalla on joillekin ihmisille merkitystä... :roll:
Hmm, raha ei välttämättä ole elämässä kaikkein tärkeintä. Mutta koitappa elää ilman....

Eli on sillä ainakin mun elämässä merkitystä ja otan materialistisuudessani täyden vapauden iloita mun veronpalautuksista.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
RolloTomasi

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti: Eli on sillä ainakin mun elämässä merkitystä ja otan materialistisuudessani täyden vapauden iloita mun veronpalautuksista.
iloitsemista en ole kieltänyt enkä myöskään rahan ylistämistä. jokainen tavallaan.

mutta älkää enää kritisoiko ihmisiä pinnallisista arvoista...
ninnithequeen

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Home sweet home.
Kaksin miehen kans viel. Harmi että pojalla on kuumetta...
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

fear of the dark - iron maiden
slam

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Otsikolla: Yöihmiset

Kyynelten virtaan hukkuu valot maailman
katsoitko silmiin surevan, lyötyäsi iskun lujemman
en nähnyt sinne enää, josta ennustin tulevan
katsoit liian pitkään vierelleni pimeyteen
Ei rakkautta vain raamitonta harmoniaa
Helvetti soittaa sielun seremoniaa...

Jatkan sankari hevin kanssa illan istumista...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RolloTomasi kirjoitti:näitä verojuttuja lukiessa tulee sellainen kuva, että rahalla on joillekin ihmisille merkitystä... :roll:
...sanoo mies joka ei ilmeisesti ole koskaan yrittänyt elää ilman...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin