KerpeleKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Viduttaako?

V: Kyl!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei vituta. Mun elämä on ihanaa, on kivaa olla minä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Itseasiassa ei vituta.
"Dear diary; Confused" *kirjoittaa*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tylsää juoda yksin.. suraa??
Nyt penikseni on fantastinen!
nokkaelain

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vituttaa. Ei ole kiva olla minä. Muuten ei ole elämässä valittamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aloitin sairasloma viikkoni täällä..
Jatkuu persjantaihin asti!
Viimeksi muokannut Niba, 19.04.2006 1:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Muakaan ei vituta, kaikki tuntuu olevan ihan hyvin toistaiseksi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt unille.

Kivat keskiviikot kaikille.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta Kity.

Äyh! Miten mä voin vasta eilen tajuta, että olin maanantaina (ilmeisesti) unohtanut uimahalliin uikkarini, uimalasini (joisssa silmälasivahvuudet), laudeliinan ja suihkusaippuan, ja kaikki tämä kangaskassissa? :doh: Nyt pitää sitten mennä uimahalliin sillä riskillä että kamat ei olekaan siellä, koska ... pulehin ei vastaa. Toivottavasti ovat vermeet tallella eikä kukaan ole niitä nyysinyt (tai minä hukannut niitä jonnekin aivan muualle).

Tavaraahan se vain on ja niitä saa uusia, mutta kyllä tällainen silti vatuttaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka ja vasynyt TPK
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
huima

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Aamusta 5.15 asti tehty duunia.

Hitto että pelästyi kun mikään ei toimi ja ei ole mitään syytä miksei ne toimisi. Noh, korjaantuivat itsestään - which is more freaky.

Nyt takana loistava aamulenkki, joka palautti uskon siihen että huonon talvitreenin aikana ei tullut sittenkään niin pahaa damagea kaikesta flunssailusta huolimatta - sillä nyt aamulenkki kulki taas Cooperin tyyliin hieman sinne kolmentonnin paremmalle puolelle.

Aamupalaa, rakkautta ja illaksi hyvää treeniä.
Durasel

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

3 TPK, kävin ostamassa Skeida-pullat töihin. Nyt aamukaffe ja rööki ennenkuin katonkaan töihin päin.
Pikku-Akka

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

neljäs TPK- tämäkin tapaus aika väsynyt.
Kuitteja pitäs alkaa käymään läpi parin vuoden ajalta ja tarkistaa mitä kaikkia laitteita, koneita ja kirjoja tälle kustannuspaikalle onkaan hankittu.
Bliss

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäis ilmoitella kaikille työhaastattelussa käyneille, että kiitos, mutta ette ole etsimämme henkilö... Ei näköjään löydy työntekijöitä, eikai auta ku ite tehdä 16-tuntista päivää kaiken muun, mm lapsenhoidon ohessa :?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä tulin vaan raportoimaan ennen töihin lähtöä että katsoin eilen illalla ajatuksen kanssa sitä verolappua. Mulle on merkitty yhdeltä työnantajalta tuloja 8000 euroa todellisuutta enemmän. (joka on yli kolmasosa kokonaissummasta) Eiköhän tuo tulojen korjaus ja matkakulujen hakeminen jo helpota tilannetta kovasti :)

Selkäkään ei niin paha, äijä sievästi rusautteli sitä eilen kun mä pakotin. Ihanaa naksetta ja paljon helpompi olo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK

Hittolainen, tänään voi ottaa rennosti. Parit tarkastukset työmaihin ja set on siinä.

Huoh, lisää tälläisia päiviä...
killkill

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Onpa taas riemukasta palata arkeen, kun on tehnyt kaikkea kivaa vapailla. Bah. Onneksi kohta pääsee luistelemaan!!! Kauden uutuus on näemmä Salomonin 90mm pyörillä varustetut fitness-bladet. Jumalauta, niillä kyllä maisema vaihtuisi..
Kid

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilisen kiireen ja muiden duunisotkujen takia eilen iskenyt pääkipu senkun jatkuu. Kävelin töihin kun ajattelin että se hälventäis kipua. Paskanmarjat, toi kamala pöly ja autojen pakokaasu vaan pahens oloa. Ja tänään tiedossa myöskin kiirus päivä..Plaah!
Durasel

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

"Liskojen yö 2"(TM) kärsitty, hikoilin ja kuolasin ihan vidusti mutta sentäs tuli nukuttua jopa jokunen tunti. Tänään veikan syndet, täytynee jotain pientä ostaa zille.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pötsimistä tänäänkin. pohdin eilen millon viimeeksi mulla on ollu 2 viikkoa kesälomaa. vastaus: vuonna 1998. monilla muilla sama juttu. ja sitten jotkut ihmettelee mistä nuorten burnout tulee?
Me transmitte sursum, Caledoni!
ElanorRaven

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jee tänään haen mun polkupyörän :h:

Nukuin - anteeksi - helvetin hyvin ja sikeästi, tosin näin vähän kieroja unia, mutta kiero olen minäkin. Ulkona paistaa aurinko ihan täysillä, mulla on pyykit koneessa ja kohta lähden käymään töissä äkkiä.
swirl

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Durasel kirjoitti:Viduttaako?
Ei vituta, elämä on ihqua :dream:

Vähä tosin ahistaa nuo lomani aikana kasaantuneet hommat, mutta yritän ottaa rennosti. Eiväthän nuo mihinkään karkaa. Minä tosin toivottavasti karkaan - tässä sivussa juuri cv:täni päivittelen.
Viimeksi muokannut swirl, 19.04.2006 9:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vika TPK!

Eilen ja tänään vietetty ns. laatuaikaa(?) jonkun kanssa. Ihan hyvää oli ruoka ja valkkari (ja kaikki muukin), kiitos. Yhden exän kanssa juteltiin meilitse hänen deittikokemuksistaan, ja selitin just hänelle Mementon loppuosan juonenkäänteet, koska hän ei nähnyt elokuvan loppuosaa.

Ai niin, edelleen varaamatta ensi (EDIT: ensi viikon) perjantaille se pankkikäynti asuntokaupan loppuunsaattamista varten... :roll:
Viimeksi muokannut hebuli, 19.04.2006 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Durasel kirjoitti:Viduttaako?
Vituttaa. Onneksi on loskakelit ja takatalvi tuntuu jatkuvan yli vapun. Saisi vielä kuukauden lomautuksen töistä niin voisi ryypätä ja ahdistua oikein sielunsa kyllyydestä.
safi

Re: KerpeleKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei vituta kaikkea muuta. Nukuin pitkään ja koirulit lenkitetty auringon paisteessa ja linnun laulussa. Ei voi päivä enää mukavammin alkaa..

Lyhennelmä tulevasta päivästä..kosmetologille kasvohoitoon. Auton pesu, koska sillä ei enää kehtaa ajaa kaupungille. Auto on laseja myöten paksun harmaan kuran peitossa. Väriä ei enää kykene erottamaan ja sotkin eilen vaatteenikin siihen kotteroon. Renkaita en ehdi vielä tänäänkään vaihtamaan.
Heppojen siirto uuteen kotiinsa ja jos hyvin menee ehdin vielä illallalla steppiin ja solariumiin. Sitten voinkin kaatua puolikuolleena sänkyyn nukkumaan. Tuottavan työn tekemisen voi kyllä tältä päivältä unohtaa ihan suosioilla.
Vastaa Viestiin