Milloin eka sata donaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Meikä arvio et mulla eka sata donaa tilillä tai helposti muutettavasssa omaisuudessa (ei mikään asunto tai auto tai velkaa) on saavutettu ehkä 3 vuoden päästä tosin jos säästelisin niin reilusti alle 3 vuodessa. Mutta toi 3-5 vuotta on ihan jees koska pitäähän sitä rahaa käyttää ja elääkin kuin kingi.
Kingi I
Geetzu

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sata donaa tilillä? Miksi ihmeessä kukaan moiseen pyrkisi? :shock:
Kyllä täällä on lähdetty sijoittamaan jo huomattavasti pienempiä.

edit: olihan siellä kohta "helposti muutettavassa omaisuudessa", mitä nyt kellekin merkitseekään...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Markoissa vai euroissa?

Joka tapauksessa olen McJannen kanssa samoilla linjoilla, mitä sitä rahaa sinne tilille keräämään, ei sillä siellä mitään tee. Huonoa korkoakin nykyään maksavat. Kaikki mitä tulee laitetaan mahdollisimman nopeasti kiertoon, että siitä saa maksimaalisen hyödyn irti itse ja muut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en tee mitään sadalla tuhannella.
hebuli

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Satatuhatta? Hah! Amatöörit! Minä pelasin jo 80-luvulla Munchman:ia viisi tuntia putkeen, jolloin pelin pistelaskuri meni ympäri ja aloitti taas nollasta. Kyseinen laskuri meni 999999 pisteeseen asti, joten ainakin yli miljoona pistettä sain kerätyksi. Lopetin pelin pelaamisen tuossa vaiheessa kun tuo viimeinen tavoite oli saavutettu, en nähnyt enää mitään syytä jatkaa.

Olin lapsekkaasti kuvitellut että jotain erikoisempaa tapahtuisi kun saavuttaa miljoona pojoa, edes että peli menisi tilttiin, tai sitten hirmuiset fanfaarit. Ja paskat. Ei se ekan millin saavuttaminen tuntunut oikein miltään, aika väritön kokemus.
Leila

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jaa, sata donaa...
Ei varmaan onnistu minulta ikinä. Ei ole niin rikkaita sukulaisia, että saisin perintöä sata donaa.
Pehmovanukas

Re: Milloin eka sata donaa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Sata donaa? Ihan säälittävä summa. Eihän sillä osta edes Corvettea.
Vastaa Viestiin