Lostai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Kuka sais mun päähän ettei kissankarvaan kuole ja että tuon keittiön ehtii raivaamaan myöhemminkin?
Se, minkä voi tehä illalla tai huomenna, voi siirtää jopa ylihuomiseksi.
Se kissankarvajuttu on sit iha eri. Suosittelen karvapallojen oksentamista, sillä ne kissatki elämästään selviävät! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mä voisin huomenna lähteä KEILAMAAN! Onko mukaanlähtijöitä?
Houkuttaisi kovasti, mutta tämä hiipivä flunssa ja kuume hieman epäilyttää. Varsinkin kun tänään pitää urheilla sen pyörän kanssa. (Huomasitteko, mä sain sen taas ujutettua teksiini :) )
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti: Houkuttaisi kovasti, mutta tämä hiipivä flunssa ja kuume hieman epäilyttää. Varsinkin kun tänään pitää urheilla sen pyörän kanssa. (Huomasitteko, mä sain sen taas ujutettua teksiini :) )
tule vain, itsekin olen hieman kuumeessa, mutta tuskinpa se keilaamista haittaa.
ninnithequeen

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Se, minkä voi tehä illalla tai huomenna, voi siirtää jopa ylihuomiseksi.
Se kissankarvajuttu on sit iha eri. Suosittelen karvapallojen oksentamista, sillä ne kissatki elämästään selviävät! :wink:
Kuulostaa muuten hyvältä. Joo, nyt aamupalaa ja Kityilyä, sitten ehkä pölyjen pyyhintää ja pyykkiä. Ja imuroida kannattaa aina viimeisenä illalla, niin ei ole niin hirveä sotku heti seuraavana päivänä *on toooosi ovela*
Elukka

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta. :swirl:

TPK VIII

Suraa? :perse:
Edith

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ken sai kesätyön? Edith sai kesätyön, vaikka se jo epätodennäköiseltä alkoi näyttääkin. Ja minun halutaan aloittavan jo ensi viikolla, mikä tietää kiirusta, kun taas on tentteihin lukeminenkin jäänyt viime tippaan.

No, nyt jo malttamattomina odottanette tietoa, millaista työtä sain? Sellaista, josta maksetaan rahaa. Vähemmän kuin muutamista edellisistäni kylläkin, ja laadultaankin työ on sellaista, että siitä selviäisivät aivan hyvin työparina kevyesti koulutettu apina ja pari sanaa osaava papukaijakin, mutta silti on kivaa, että saa rahaa ja on hyvä syy olla opiskelematta hikipäissään koko kesää! Nettiin en kyllä tuolta töistä pääse.
Edith

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Edith »

McJanne kirjoitti: Jaa että rakennusinsinööriksi?
Pitääkö insinöörin muka osata puhuakin? Ei, minä menen elintarvikevähittäiskauppa-alalle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saatteluhommat hoidettu. Nyt ois viis tuntia aikaa ennen hakureissua, mitähän keksis. Illaks vois järkkäillä pystyyn jonkun pienimuotoisen kisastudion, ja samalla jäähyväiset ystäväisille, kun sitten aamulla lähtö koittaa ja ero tullee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:Saatteluhommat hoidettu. Nyt ois viis tuntia aikaa ennen hakureissua, mitähän keksis. Illaks vois järkkäillä pystyyn jonkun pienimuotoisen kisastudion, ja samalla jäähyväiset ystäväisille, kun sitten aamulla lähtö koittaa ja ero tullee.
Mä oon varmaan ollut sokea, mutta haluatko valaista mihin olet menossa? *sniff*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Saatteluhommat hoidettu. Nyt ois viis tuntia aikaa ennen hakureissua, mitähän keksis. Illaks vois järkkäillä pystyyn jonkun pienimuotoisen kisastudion, ja samalla jäähyväiset ystäväisille, kun sitten aamulla lähtö koittaa ja ero tullee.
Mä oon varmaan ollut sokea, mutta haluatko valaista mihin olet menossa? *sniff*
Eiikäkö mä oon vaan ollu kotopuolessa pääsiäistä viettämässä, ja huomenna taas takas pohjoseen :) (531 km on l i i k a a!)
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

******?

tunnin päästä työvoimatoimistolle


EDITED BY E.
ninnithequeen

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:pimpuraa?
Lopeta jo!!!! :tiistai:
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:pimpuraa?
Lopeta jo!!!! :tiistai:
panoa, jynkkyä :lol:

non ni nin pusu,pusu... :)
swirl

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe pärsse, phpBB User Hide ei ole yhteensopiva uuden Tuliketun kanssa... olis tullut tarpeeseen, kun menee hermot tuohon vollottamiseen. Julmaa.
millivanilli

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotio suuntaanmpi minä nyt... kiva juttu, tänään oli ihan kunnolla töitä.

nyt Viuh!
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

a light in black... ooo just a fear of the dark.... mosh* and sing :lol:

I am a man huu walks a alone... - IRON MAIDEN
slam

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja slam »

fiear fo the daaark, fiear of the daaaark, ...........
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:fiear fo the daaark, fiear of the daaaark, ...........
Oikeasti.. Tottakai jokaisella on oikeus sanoa mitä lystää ja nyt ihan henk.koht. (ei ylipidon toimesta) mulla menee kohta hermot.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miehellä on sitte kurkunpään tulehdus ja pari päivää saikkua.
Soitti äsken kaupasta, että on ostanu miulle siemenpusseja, mamma pääsee kylvämään, jee. Tai siis idättämään sisällä, ei tuonne ulos ihan vielä uskalla laittaa mittään....
Durasel

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Duunikaverit soittelee videopuheluja konttorin sisällä "lähetääx röökille?", onko meillä tylsää vai tylsää?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tää on tätä modernia elämää. Mies ehdotti leffaa ja sapuskaa; ostin just valitsemaani leffaan liput itse netistä, ei tartte käydä tuntia aikaisemmin jonottamassa. V niinkö Verikosto *tuulettaa* Tää on pitäny käydä katsomassa jo pidempään. Sanoinkin jo miehelle että jos se ei lähde, niin mä lähden yksin (tai raahaan Lolitan ;) ).

Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
Mä lähen seuraks vaikka kaikkiin paitti Ice Age 2 ku sen oon nähnynnä. Ja mites se bb... :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
Mä lähen seuraks vaikka kaikkiin paitti Ice Age 2 ku sen oon nähnynnä. Ja mites se bb... :P
Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Enää 30 min, sitten kotiin tekemään Zuursiivousta. Tahtoo pois, pois täältä, täälä on tylsää.
ElanorRaven

Re: Lostai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voihan kerpele. Kuume nousee huolestuttavasti, eihän tässä näin pitänyt käydä?

No, sain onneksi tältä päivältä vapautuksen töistä. Olen kuulemma "sairaan näköinen", yllättävää!

Maanantaiksi pitäisi olla 8 sivun kirjallisuusessee valmiina. :evil:
Vastaa Viestiin