Bärsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

V TPK.
Raahasin väsyneen takapuoleni töihin poikkeuksellisen aikaisin tänään, koska piti olla tapaaminen pomon kanssa. Kuinkas kävikään: "Joo, ei se kuulemma tulekaan tänään paikalle."
Hieno homma. :tiistai: Vallankin kun olen tulisilla hiilillä sen suhteen, onko tässä nyt seuraavaa jatkopätkää työsuhteeseen tulossa vai uuden paikan etsiminen edessä... :tiistai:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ja nyt matkaan :h:

Hei hei! :vilkutus:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä meen ny leipomaan pullaa. Noin niinq ilmoitusluontoisena asiana :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

yöllä paukahin kolmen aikaan hereille. pyörin ja pyörin ja pyörin... seittemän pintaan alko vasta uni tullemaan takasin. :swirl:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pomolta tuli hauska sähköposti: voisinko mennä yhteen tiettyyn paikkaan töihin viikoksi 18. Kinkkisen asiasta tekee se, että tietokoneen lähistöllä on kolme hälytysnappia hätätapauksen varalta, ovet aina lukossa, joudun kulkemaan kolmen vartijan läpi että pääsen sisään, ja henkilökortti aina oikean rinnan päällä. TOTTAKAI! :P Mitä siitä että siellä on vähän pöpejä, en mä sentään osastolla palloile, ja siellä on kiva työkaveri :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Olipas paska läppä, mutta on täällä pöpejä töissä :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Olipas paska läppä, mutta on täällä pöpejä töissä :P
Sen mä tiedän! nimim. Länsisatamassa viuhahtanut konttien välissä saunailtana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kyllä kannatti skipata stadin reissu ja jäädä kotiin nukkumaan, nyt voi levänneenä ja rauhallisena nauttia kevätauringon paisteessa siivouksesta ja punkista sen sijaan että vaahtoaisi ruuhkassa keskustassa ja IKEA:lla.

Annoin itselleni kertoa ettei CMX:n nykytuotanto liippaa läheltäkään hieman hätkähdyttävää Lapsi-biisiä, ehkä hyvä niin. Insesti ja pedofilia lienevät niitä viimeisimpiä linnakkeita joita halventamalla voi saada järkytystä aikaan, sinällään tuore kappale yhä.

Mutta iloisempiin asioihin! Löysin kaappien kätköistä x-määrän c-kasetteja jotka käyvät kuin nappi silmään kesäautomme, vanhan ruumisauton mankkaan. Tiedossa siis iloisia kruisailuja täällä ja festareilla, lupaan töötätä nähdessäni kityläisen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elukka kirjoitti:V TPK.
Raahasin väsyneen takapuoleni töihin poikkeuksellisen aikaisin tänään, koska piti olla tapaaminen pomon kanssa. Kuinkas kävikään: "Joo, ei se kuulemma tulekaan tänään paikalle."
Hieno homma. :tiistai: Vallankin kun olen tulisilla hiilillä sen suhteen, onko tässä nyt seuraavaa jatkopätkää työsuhteeseen tulossa vai uuden paikan etsiminen edessä... :tiistai:
Sulla on selkeesti yhtä ihana pomo kun mulla.

Pikku lohdutuksena: elä stressaa, asioilla on aina tapana järjestyä.
Elukka

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Melnais kirjoitti:Annoin itselleni kertoa ettei CMX:n nykytuotanto liippaa läheltäkään hieman hätkähdyttävää Lapsi-biisiä, ehkä hyvä niin. Insesti ja pedofilia lienevät niitä viimeisimpiä linnakkeita joita halventamalla voi saada järkytystä aikaan, sinällään tuore kappale yhä.
Avohaniseni laittoi CeeÄmÄxän kyseisen biisin takia kokonaan boikottiin. :?
(Myönnettäköön, kuuluu sarjaan "kappaleet jotka olisi voinut jättää julkaisematta.)
Sinänsä harmi, kun satun itse olemaan mielistynyt kyseisen orkesterin muuhun tuotantoon.
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Örgh. Auringonpaiste houkuttelee liiaksi ulos, en taida pystyä enää jatkaa kirjallisuusesseen kirjoitusta. On se sentään lähes 50-prosenttisesti valmis ja maanantaina vasta pitää palauttaa. Tuntuu vaan saakelin turhalta tehdä noita töitä, kun syksyllä en enää tuonne palaa!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Huomenna töihin, voi paska. Just ku alkaa oleen mielenkiintonen elämänvaihde menossa. Pitäskö tänään teloa itteensä jotenkin? Nääh, käydään Euroopan kiertueella ja sitten kesäkuussa kotio.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti: Alan vaihto? Eikös vannetestissä kysytty haluatko olla kukkakauppias? Warcraft 3 voisi kelvata täälläkin, mutta mikä siinä on ettei jaksa nykyisin keskittyä edes noihin aktiviteetteihin? Näinkö sitä passivoituu täysin iän myötä?
Ala on mitä mainioin, mutta lakiteksti puisevaa. No, onneksi oli aiheesta hihasta ravistettu oikeinväärintentti. Ykkösellä jatkoon.
Mie jaksan kun Anna painostaa pelaamaan (se seuraa vierestä ja ohjeistaa) ja saan nauttia olutta aina kun pelaan. =D
Passivoituminen on ihan normaalia. Olin kolme viikkoa käymättä salilla kiireiden takia ja eka kerta tuntui aivan tuskalta taas, mut kyä se nyt taas alkoi maistumaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elukka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Annoin itselleni kertoa ettei CMX:n nykytuotanto liippaa läheltäkään hieman hätkähdyttävää Lapsi-biisiä, ehkä hyvä niin. Insesti ja pedofilia lienevät niitä viimeisimpiä linnakkeita joita halventamalla voi saada järkytystä aikaan, sinällään tuore kappale yhä.
Avohaniseni laittoi CeeÄmÄxän kyseisen biisin takia kokonaan boikottiin. :?
(Myönnettäköön, kuuluu sarjaan "kappaleet jotka olisi voinut jättää julkaisematta.)
Sinänsä harmi, kun satun itse olemaan mielistynyt kyseisen orkesterin muuhun tuotantoon.
Pätkääkään en tuota CMX:n biisiä tunne enkä tiedä, tulipahan vain mieleen Eppujen Kuolleet kakarat -biisi vm. -79, jossa hassunhauskasti vinkattiin krapulaa huutamisellaan pahentavan lapsen jälkiaborttia nahkavyöllä. Oli kuulemma mennyt vitsi hieman ohi, mitenhän sama toimisi tänä päivänä näiltä hurjilta punkkareilta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elukka kirjoitti: Myönnettäköön, kuuluu sarjaan "kappaleet jotka olisi voinut jättää julkaisematta. Sinänsä harmi, kun satun itse olemaan mielistynyt kyseisen orkesterin muuhun tuotantoon.
Mie taas olen kyseiseltä bändiltä kuullut muutaman höttöisen fiilistelybiisin viime vuosilta. Jokseenkin sykähdytti se energia mitä varhaisesta levytteestä löytyi vaikkakin aihe on oksettava. Ei ihme ettei biisiä keikoilla soiteta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

pikkuego kirjoitti: Pätkääkään en tuota CMX:n biisiä tunne enkä tiedä, tulipahan vain mieleen Eppujen Kuolleet kakarat -biisi vm. -79, jossa hassunhauskasti vinkattiin krapulaa huutamisellaan pahentavan lapsen jälkiaborttia nahkavyöllä. Oli kuulemma mennyt vitsi hieman ohi, mitenhän sama toimisi tänä päivänä näiltä hurjilta punkkareilta.
Kertosäe taitaa kaikessa iskevyydessään kuulua: "Raiskaan sen!" Tätä toistetusti ja väliin kuvailua oman pojan potkuhousuista. Vähän ihmettelin että biisin on saanut julkaista, vieläpä -87.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Melnais kirjoitti:
pikkuego kirjoitti: Pätkääkään en tuota CMX:n biisiä tunne enkä tiedä, tulipahan vain mieleen Eppujen Kuolleet kakarat -biisi vm. -79, jossa hassunhauskasti vinkattiin krapulaa huutamisellaan pahentavan lapsen jälkiaborttia nahkavyöllä. Oli kuulemma mennyt vitsi hieman ohi, mitenhän sama toimisi tänä päivänä näiltä hurjilta punkkareilta.
Kertosäe taitaa kaikessa iskevyydessään kuulua: "Raiskaan sen!" Tätä toistetusti ja väliin kuvailua oman pojan potkuhousuista. Vähän ihmettelin että biisin on saanut julkaista, vieläpä -87.
Kävinpä netin kätköistä kyseisen biisin sanat metsästämässä. Hyi saatana.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Kävinpä netin kätköistä kyseisen biisin sanat metsästämässä. Hyi saatana.
Mä kävin kans lukasee ne sanat. Hyi helvetti. Miten joku on ees tommoset sanat "keksiny" ja tehny vie biisin. Ei voi tajuta!
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kävinpä netin kätköistä kyseisen biisin sanat metsästämässä. Hyi saatana.
Mä kävin kans lukasee ne sanat. Hyi helvetti. Miten joku on ees tommoset sanat "keksiny" ja tehny vie biisin. Ei voi tajuta!
Eikä vaan joku vaan nimenomaan Aki Ville Yrjänä! Kun vertaa näihin uudemman ajan kauniisiin sanoituksiin, niin ihmetyttää kyllä hurjasti...
AarneAnkka

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

pikkuego kirjoitti:Pätkääkään en tuota CMX:n biisiä tunne enkä tiedä, tulipahan vain mieleen Eppujen Kuolleet kakarat -biisi vm. -79, jossa hassunhauskasti vinkattiin krapulaa huutamisellaan pahentavan lapsen jälkiaborttia nahkavyöllä. Oli kuulemma mennyt vitsi hieman ohi, mitenhän sama toimisi tänä päivänä näiltä hurjilta punkkareilta.
Eikö laulujen sanoissa ole joskus tapana omaksua äärimmäisen negatiivinen hahmo tai mielikuva ensimmäisessä persoonassa - kritiikkinä kyseiselle ilmiölle? Eli järkytetään ihmisiä tarkoituksella, pyrkimyksenä ei ihannoida vaan herättää inhoa? Minä olen ainakin yleensä käsittänyt tällaiset laulut näin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

AarneAnkka kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Pätkääkään en tuota CMX:n biisiä tunne enkä tiedä, tulipahan vain mieleen Eppujen Kuolleet kakarat -biisi vm. -79, jossa hassunhauskasti vinkattiin krapulaa huutamisellaan pahentavan lapsen jälkiaborttia nahkavyöllä. Oli kuulemma mennyt vitsi hieman ohi, mitenhän sama toimisi tänä päivänä näiltä hurjilta punkkareilta.
Eikö laulujen sanoissa ole joskus tapana omaksua äärimmäisen negatiivinen hahmo tai mielikuva ensimmäisessä persoonassa - kritiikkinä kyseiselle ilmiölle? Eli järkytetään ihmisiä tarkoituksella, pyrkimyksenä ei ihannoida vaan herättää inhoa? Minä olen ainakin yleensä käsittänyt tällaiset laulut näin.
Aarnen kanssa samoilla linjoilla. Minusta tuo CMX:n Lapsi on järkyttävyydessään aika voimakas biisi verrattuna suomirokin keskivertoon tyhjänpäiväiseen diipadaapaan. Joskus ihmisiä pitää ravistella vaikka sitä kautta, että joutuvat ottamaan kantaa julmaan tekstiin. Tämä siis koskee CMX:ää, ei Eppujen urpo(Tampere?)huumoria. Ja myönnettäköön, että tuon CMX:nkin biisin vakavuuden tuhosivat ainakin viimeksi CMX:n keikalla ollessani (Provinssirock 1995...) känniset teiniääliöt, joiden mielestä lapsensa raiskaamisesta laulaminen on kova juttu ja just siistiä, ja niinpä vaativat biisiä iloisin välihuudoin. Tämä on kyllä vastenmielistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti:Mie jaksan kun Anna painostaa pelaamaan (se seuraa vierestä ja ohjeistaa) ja saan nauttia olutta aina kun pelaan. =D
:shock: Kaikkea sitä.
Meillä ei toi kauniimpi osapuoli osoita minkään asteista mielenkiintoa mun pelailemisia kohtaan, vaan askartelee ennemmin omalla koneellaan vaikka elukkakuvien tai Kityilyn parissa tai lueskelee. (ja kuvia viilaillessaan huutelee vähän väliä kattomaan: "Voi ei, ei toi kissa/koira/lammas/joku muu, mikä? ________ voi olla noin tyhmän näkönen!")
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elukka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie jaksan kun Anna painostaa pelaamaan (se seuraa vierestä ja ohjeistaa) ja saan nauttia olutta aina kun pelaan. =D
:shock: Kaikkea sitä.
Meillä ei toi kauniimpi osapuoli osoita minkään asteista mielenkiintoa mun pelailemisia kohtaan, vaan askartelee ennemmin omalla koneellaan vaikka elukkakuvien tai Kityilyn parissa tai lueskelee. (ja kuvia viilaillessaan huutelee vähän väliä kattomaan: "Voi ei, ei toi kissa/koira/lammas/joku muu, mikä? ________ voi olla noin tyhmän näkönen!")
Meillä on diili. Mä luen, mies pelaa NHL:n kauttaan. Istutaan molemmat sohvalla ja katson mielenkiinnolla kaikkien maalien uusintoja kun niitä pyydetään katsomaan. Ei mua haittaa vaikka mies pelaa, kunhan ei kokoajan pelaa. Tietokone jos olisi, pelaisin sillä varmaan samalla aikaa jotain omia pelejä (NHL94 :D )
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meinas tulla el panico kun kity prakas puoleksi tunniksi. Addiktin tunnistaa siitä, menettääkö sen naama väriä kun servu kaatuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei mitään panicoita. Hyvin on kerenny käydä nyt kaffehuoneessa istuskelemassa ja tupakilla kun ei oo tarvinnu kityssä päivystää.
Vastaa Viestiin