Bärsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Just nyt väsyttää pahasti koko naista. Voi luoja miten ihmistä voi väsyttää näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Helsingin kollektiivisen väsymyksen.





Mut mut, pakko olis jaksaa valvoa kun tulee lempipoliisisarjat televisiosta kohta.
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Just nyt on niin kipeä olo, ettei mitään rajaa. Voi luoja miten voi kroppaa kolottaa näin paljon. Mä olen varmaan varastoinut itseeni koko Turun ja lähikuntien kollektiivisen räkävaraston.

Ja taidan olla aika väsynytkin, kun tähän lähden mukaan :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ja niin...


Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Kjäh :D


Et muuten oo, muakin väsymyksestä huolimatta panettaa. Eli 1 % on tääl itäisessä ihmeessä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Kjäh :D


Et muuten oo, muakin väsymyksestä huolimatta panettaa. Eli 1 % on tääl itäisessä ihmeessä.

Luetun ymmärtäminen? "Varsinais-suomen" ....
Varsinainen Suomi loppuu tuossa Nummi-Pusulan kieppeillä, muun maailman panetuksesta olen, yhtä tapausta (ja ei, se ei ole sinä ninni) lukuunottamatta, yhtä kiinnostunut kuin pingviini saharan autiomaasta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Luetun ymmärtäminen? "Varsinais-suomen" ....
Varsinainen Suomi loppuu tuossa Nummi-Pusulan kieppeillä, muun maailman panetuksesta olen, yhtä tapausta (ja ei, se ei ole sinä ninni) lukuunottamatta, yhtä kiinnostunut kuin pingviini saharan autiomaasta.
No mut mä oon jostain sieltä sen panetuksen pölliny kato :leuhka:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:No mut mä oon jostain sieltä sen panetuksen pölliny kato :leuhka:
Aivan sama vaikka musta kiihotutkin... se että se panetus on siellä stadilähiössä ei tarkoita että se lisäisi millään Varsinais-suomen panetusmäärää. Ko:n alueen panetusmäärä ehkä laski mainitun panetusvarkauden myötä mutta on tää panetus silti aika kova...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:Varsinais-suomen
PIIPAAPIIPAAPIIPAA...
Kielipoliisi saapuu: Varsinais-Suomen
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, mua ei paneta enää. Löylyt teki tehtävänsä, mää nukahran kohta....
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Okei, mua ei paneta enää. Löylyt teki tehtävänsä, mää nukahran kohta....
Yritäks sää olla joku turkulaine, häh?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Luoja, että tuo Krisse on hanurista! Ja voi luoja, että myös minä oon niiiin väsynyt! Viime viikonlopusta asti oon ollut niin väsynyt, etten oo saanu unta. Paitsi keskiviikon ja torstain välisen yön nukuin kohtuu normaalisti. Toivoisin tämän menevän pian jo ohi.
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Okei, mua ei paneta enää. Löylyt teki tehtävänsä, mää nukahran kohta....
Yritäks sää olla joku turkulaine, häh?
Kah, määhän oon Tepsi-fani ;)
slam

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

IRON MAIDEN!

laa, laa, laa : it´s time to live, time die.... LOISTAVAA musaa
ninnithequeen

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No mut mä oon jostain sieltä sen panetuksen pölliny kato :leuhka:
Aivan sama vaikka musta kiihotutkin...
En mä susta, mutta sun valkosista boksereista kyllä :rofl:
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kuume taas noussut :cry: Eikö tämä mene ikinä ohi? Onko jotain (toimivia) wanhan kansan winkkejä räkätaudin hoitamiseen? On se nyt kerpele tällasen kanssa.
Edith

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua vituttaa Turun saaristo. Ja Ahvenanmaan saaristo. Ja moni muukin saaristo. Tai ei ne saaret, mutta ne saariston paikannimet. Pitäis, katsokaas, tehdä niistä jokin kirjoitustyö.

Ja koko huomispäiväksi pitää mennä tädin luokse Hämeen peräkylille. Koska täti käskee.

Kyllä vaan Helsinki on maailman napa.
slam

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

saunoon
slam

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Kuume taas noussut :cry: Eikö tämä mene ikinä ohi? Onko jotain (toimivia) wanhan kansan winkkejä räkätaudin hoitamiseen? On se nyt kerpele tällasen kanssa.
viina, terva, sauna... koita jaksaa pupu!
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:koita jaksaa pupu!
Kiitoksia, toivottaa
Kuva
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Kuume taas noussut :cry: Eikö tämä mene ikinä ohi? Onko jotain (toimivia) wanhan kansan winkkejä räkätaudin hoitamiseen? On se nyt kerpele tällasen kanssa.
Hmm... epäterveelliset elämäntavat. Olutta, viinaa, rasvaista ruokaa, fyysisesti raskas työ ja sopivissa määrin totista, verenmaku suussa suoritettua, kilpaurheilua.

Nimim. "ei ole kuumeillut kolmeen vuoteen"



Ja hei, mä kirjoitan Varsinais-Suomen Varsinais-suomena jos haluan... tai tuu pidättään mut!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:Ja hei, mä kirjoitan Varsinais-Suomen Varsinais-suomena jos haluan... tai tuu pidättään mut!
Niin tulenkin! Tiedän missä asut! Ajoin juuri tänään siitä ohi! Odota vaan, kohta soi ovikello...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto. Tylsää. Voisi lähteä jonnekkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ebola

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Otetaan keittoa (ei, ei siinä ole mitään siistiä ja kehuttavaa, prkl).
Kiitos vielä Piipille musasta ja Tontulle suukkoja kun ei kuitenkaan numban kautta tule perille :)
slam

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Letti puhtaana! ja huomenna PAIPILLE... unelma laite, vaikka ei uskoiskaan... :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bärsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Tää on fakta: Jos nainen soittaa sulle pikkareissa että tulee ihan just, niin oletko iloinen? Minä olin. Kiitos Lolita :)
Ja tulin kanssa, enkös tullutkin? Mä en petä ja tulen kuin metro. Tai K-juna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin