Wappu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Wappu

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Missä aiot viettää wappusi ja miten?

Missä on parhaat pippalot? Missä laadukkainta suraa? ;)

Tämä täällä koittais nyt pähkäillä, että missä kannattaisi työväenjuhlaa vastaanottaa.. Varteen otettavina vaihtoehtoina tällä hetkellä HELLsinki ja Oulu.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Helsingissä, hyvässä seurassa.
Tarkempia suunnitelmia ei kyllä ole, paitsi karjalamäyriksen ja skumppapullon tuhoaminen vappupäivänä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Durasel

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Ruattin veneessä kiljun klaara vappenia :miitti:
Vjiime vuonna sentään heräsin hotellista, kuten kaikki kunnon duunarit. Siitä sitten heivasin jotkut treffin jämät ja läksi vetämään päikkäreitä puistoon.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Doonissapa tuo menee. Kavereita tulee kylään mun luo, eli annan niille avaimet ja pakenen töihin. Töissä olen kun halusin olla ja sitä erikseen toivoin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mylwin kirjoitti:Helsingissä, hyvässä seurassa.
*yhtyy*
(tod.näk. ei kuitenkaa samaan suraan)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PreWappu-pileet vietän Nibsulla, tänä vuonna tosin pippalot eivät toivottavasti veny paripäiväisiksi. Vaikka Mustiksen kanssa oli toki kiva käydä skumppaa juomassa lasilliset rautatieasemalla :D

Vappupäivänä varmaan ihan perheen kanssa käydään keskustassa katselemassa menoa, ilmasta riippuen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Ruattin veneessä kiljun klaara vappenia :miitti:
Vjiime vuonna sentään heräsin hotellista, kuten kaikki kunnon duunarit. Siitä sitten heivasin jotkut treffin jämät ja läksi vetämään päikkäreitä puistoon.
Samoin, tosin Siljalla. Lauantaina Suomi-Ruotsi matsi naapurimaassa, ja samalla botskilla takaisin. Ei taideta pärjätä kuivin suin ;) Itse asiassa kuulin eilen että 80% laivamatkustajista on menossa samaan matsiin. Mua varoitettiin ukon puolelta että saattaa jäädä suustaan kiinni sinne tänne; EI HÄTÄÄ! Botski on täynnä nuoria salskeita miehiä, kyllä mut voi yksin jättää :D

Itse Wappupäivä aiotaan viettää pienessä kaveriporukassa skumpan, hyvän ruuan ja viltin kera Kaivarissa, säävarauksella.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja martza »

KisSandra kirjoitti: Missä aiot viettää wappusi ja miten?

Missä on parhaat pippalot? Missä laadukkainta suraa?
JEEEEEE. Wapuksi on ihanat suunnitelmat.
Wappuaaton illan ehdottomasti kruunaa Santanan konsertti Hartwall areenalla. Sitä ennen muutama oluet, rakkaani kanssa, Pasilan terasilla, jos ilmat sallii. Santanan musiikki muutenkin sopii Wapun karnevaaliin, koska Santanahan soittaa tuollaista Etelä-Amerikkalaista "tico tico" musiikkia. Odotan innolla konserttia jo!!!

Wappupäivällä lasten ja armaani kanssa Hesaan, katsomaan väsyneita juhlijoita sekä samalla lapset saavat ostaa itselleen Wappukrääsää. Perinteisiin kuuluu myös ehdottomasti olutta Kappelin terasilla ja siihen palan painikkeeksi, muutamat iltapäivätanssit, Kappelin sisällä, elävän musiikin kera. JEEEEEEEEE!!!!
Kun nämä ilot on nautittu, sitten Santa Fee'hen syömään ja onnellisena kotiin.

Pitää wain toivoa, että tuo aurinkokin näyttäytyisi kunnolla ja paistaisi täydeltä terältä.
.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei siis mitään haisulia. Mietin jo lyöttäytyisinkö viime vuotiseen seurueeseen, mutta silloin sen yksi jäsen ryhtyi liian kovaääniseksi jatkopaikassa, ja alkoi lopulta haastaa pokeille riitaa ja tapella heidän kanssaan. Helvetin ääliö, ainakaan häntä en välittäisi enää nähdä. Mutta mitäs pienistä, poliisit hakivat hänet turvaan. Noin muuten aika kului perinteisesti tyhjentämällä heliumpalloja kitusiin.

Yksi mahdollisuus olisi katsoa koko vappuviikonloppu mitä tekisi uudella kämpällä, kun luovutus on perjantaina. Jos järjestäisi siellä jotkut megabileet, kun paikka menee kaiketi remppaan joka tapauksessa? Kun vaan löytäisi jostain peilipallon kattoon pyörimään niin all set.
Bliss

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aaah, wappu...
Meillä mitään vappua vietetä... Mummin luona käydään juomassa simaa ja syömässä tippaleipiä. Jos vappuaattona on hyvä ilma, saattais tää porukka lähteä jopa kävelylle!
Vappupäivänä mennään koskelle kalastamaan, kun kielto päättyy.... :cheer:
swirl

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vietän vappua Espoossa kaverin vappu-/tuparipippaloissa. Pääasia, että mahdollisimman kaukana yleisiltä paikoilta.
Tsaari

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Vappuaatto tulee vietettyä kaverien luona kaukana yleisestä juhlahumusta. Ohjelmaan kuuluu mitä suurimmalla todennäköisyydellä ylensyönti ja kuplivien, maltaisten, kirpeiden, notkeiden, makeiden, savuisten nesteiden juonti. Vapunpäivänä säiden salliessa menemme kaupungille katselemaan krapulaisia ja ostamaan tenaville vappukrääsää.
tonttu

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Wappua vietetään tietenkin hyvässä seurassa ja Tampereella.
Sen tarkempaa suunnitelmaa ei vielä ole, mutta johan tässä vielä ehtii.
ElanorRaven

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

McJanne kirjoitti:Ei mitään hajua. Ehkä haalaripellenä jossakin.
Tätä mietin minäkin. Tosin karsastan jonkin verran tuota haalarimeininkiä, mutta kai sitä nyt edes vappuna pitäisi... Tai sitten ei. Itse asiassa luultavammin ei. Varmaan lojun vaan kotosalla tai menen vanhempien luo, siellä kun on koko muu perhekin puhunut kokoontuvansa. Ja lakin saatuani uhosin kovasti, että näin rumaa lätsää en kyllä toiste päähäni pistä, pitäisi varmaan pitää tuokin lupaus :D
Elukka

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei tietoa vielä, mahdollisesti wapputorille avovaimon perheen kanssa.
YO-lakista en luovu vaikka millä uhattais. :stop:
(Jos ei toi Prossu ole piilottanut sitä sitten viime vapun... :roll:)
Durasel

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Hassua, tätä nykyä mulla on kaksikin YO-lätsää, mutta ikinä en ole edes harkinnut kummankaan käyttämistä. Näin ne ihmiset on erilaisia :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Hassua, tätä nykyä mulla on kaksikin YO-lätsää, mutta ikinä en ole edes harkinnut kummankaan käyttämistä. Näin ne ihmiset on erilaisia :roll:
Mulla on mun jenkkihatusta vaan se tupsu jäljellä, jossa roikkuu "class of 2000" riipus. Lakki lens ilmaan, eikä sieltä enää omaansa löytänyt, oli muuta ajateltavaa :P (pitäiskö mun laittaa mun graduation-kaapu päälle? Se on ehanasti kirkkaan hopea)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elukka kirjoitti:YO-lakista en luovu vaikka millä uhattais. :stop:
Miulla ei edes ole. Eikä kyllä tulekaan. Mietin että vois olla jänskää mennä teinien kanssa iltalukioon istumaan sitten kun on maisteri, mutta tuskin jaksan.
Haalarit olis ollut mahdollisuus tilata, mutta 50e on aika rouhea hinta yksistä haalareista. Sponsorit vähissä ilmeisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olen yötöissä läpi viikonlopun ja varsinaisen juhlapäivän hoidellen selviämistilaan ne jotka ovat päättäneet nauttia elämästään intoksikaatioon saakka. Sanoisin että yö- ja pyhälisät ovat aivan liian pienet.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja martza »

Elukka kirjoitti: YO-lakista en luovu vaikka millä uhattais
Oikein. Sama täällä.
Mulla on päässytkin jo patinoitumaan arvokkaan keltaiseksi, tuo YO-hattu.
Noh on siitä jo aikaakin, kun YO-kirjoitukset läpäistiin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

martza kirjoitti:Mulla on päässytkin jo patinoitumaan arvokkaan keltaiseksi, tuo YO-hattu.
Noh on siitä jo aikaakin, kun YO-kirjoitukset läpäistiin.
Miulla ois amiksen ajoilta Martinin lippis, se ajais saman asian mutta en löydä sitä mistään. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja martza »

Mylwin kirjoitti: Miulla ois amiksen ajoilta Martinin lippis, se ajais saman asian mutta en löydä sitä mistään. =P
Voisiha tuo Wanhan ajan "Hankkija lippiskin", ajaa saman asian. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elukka

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

martza kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Miulla ois amiksen ajoilta Martinin lippis, se ajais saman asian mutta en löydä sitä mistään. =P
Voisiha tuo Wanhan ajan "Hankkija lippiskin", ajaa saman asian. :wink:
Ilman muuta ajaa, jos jollain moinen kulttiesine aarteistossaan on. 8)
hermine

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Helsinkiin meen siskoa moikkaamaan..
Kid

Re: Wappu

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti:
Voisiha tuo Wanhan ajan "Hankkija lippiskin", ajaa saman asian. :wink:
Ilman muuta ajaa, jos jollain moinen kulttiesine aarteistossaan on. 8)[/quote]
Mun isilläpä on :ohyeah:

Edit: mun lainaukset menee taas päin vittua :roll:
Vastaa Viestiin