Lauvantag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Hyvin menee, mutta menköön!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pommiinnukkumisneitsyysmenetetty.

Kyllä,hyvinmeneejamuullaeiniinväliä.Piste.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Mjahas, lauantai. Nyt jo. Eli maanatai on taas ihan kohta. Voi helevata.
"I just had a near-life experience."
Elukka

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Joobans joo. Uuden (no, käytetyn, mutta mulle uuden) koneen asennukset vielä loppuun ja sit goisaan. :krooh:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Seksiä tänään? Ehkä.

Miten voi yksi saatanan WinAmp olla muka niin vaikea, etten osaa käyttää? Kerta se on ensimmäinenkin, kun törmään johonkin mitä en tajua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Hyvää viikonloppua!

Hemmetti. Mitään en vihaa samalla tavoin kuin muuttoa, mutta neljäs sellainen vähän yli 1.5 vuoden sisään olisi ehkä käsillä. Olen siis melko paikallaan jumittavaa tyyppiä.

Tästä nykyisestä asuinalueesta tykkään niin järjettömästi, että heti kun olisi tarpeeksi valuuttaa, hommaisin täältä ison asunnon – elikkä ei piiiitkiin aikoihin tai ehkä ei koskaan.
tonttu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi saatananperkele, että känniset ihmiset voi olla perseestä! Ja niin vittumaisia. Mä otan lopputilin maanantaina.
Toivottavasti aamulla paremmissa tunnelmissa.

:maanantai:
slam

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Seksiä tänään? Ehkä.
ei toivoakaan ainakaan minulla... tai tiedäppä siitä koskaan... mutta laskumäkeen umpi heteromiesten kanssa ja naisista pahemmin tietokaan...
slam

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja slam »

hienon näköinen aamu menossa
Sannnu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Töissä vaan täällä juu, kaakaota ja vehnäjuusto sämpylää mutustellen..häpeätkää krapulaiset!
slam

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja slam »

Ironin laulaja on aika huippu pysyy hyvin nuotissa :lol:
Enthu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jahas... noin 1,5 sisään töihin (taidan olla "vähän" kajahtanut,teen töitä arkena ja parina vkonloppuna nyt kevätkaudella,ainoa ero että tästä toisesta sentäs maksetaan palkkaa,kuin eräässä toisessa riistäjäfirmassa)
slam

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:Jahas... noin 1,5 sisään töihin (taidan olla "vähän" kajahtanut,teen töitä arkena ja parina vkonloppuna nyt kevätkaudella,ainoa ero että tästä toisesta sentäs maksetaan palkkaa,kuin eräässä toisessa riistäjäfirmassa)
saat rahaa ja yms. mutta älä ota liikaa ressiä työstä, vaikka olisi välillä PA;ta ;)
Bliss

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ähh.. älkää alkako yrittäjiksi jos ette halua kokonaan poistaa tietoisuudestanne käsitteitä "loma", kaikkine mahdollisine etuliitteineen ja "vapaapäivä".
AarneAnkka

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Piti sitten eilen illalla pelata puoli kahteen asti Oblivionia. Ja silti heräsin seitsemältä aamulla. No, viikonloppuna ehtii ottaa päikkäreitä... :krooh: ... paitsi tänään, kun on se TeräsBataljoonamiitti. :kontrolli:
ninnithequeen

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Auauau mun joka lihakseen sattuuuu....

Kertakaikkisen upea ilma ulkona! Kahvia naamaan ja ulkoilemaan perheen kanssa. Nyt saa siivoukset odottaa iltaan. Ja pihankin varmaan saan tänään kondikseen, jesjes.
AarneAnkka

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Auauau mun joka lihakseen sattuuuu....
Juu, mulla eilen ihan sama mutta vain reisissä. Porraksia alas tuleminen oli huvittavan kankeaa. Nyt ei enää ole onneksi niin paha.
ninnithequeen

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Auauau mun joka lihakseen sattuuuu....
Juu, mulla eilen ihan sama mutta vain reisissä. Porraksia alas tuleminen oli huvittavan kankeaa. Nyt ei enää ole onneksi niin paha.
Mie olin eilen tekemässä vahanpoistoa 6 tuntia. Sen päälle ravasin vielä muutamat portaat ylös alas vauhdilla moppi kädessä. Käy ihan kuntosalista kyllä, auau ja au. Kyllä mie nuorempana jaksoin heleposti, mutta vanhuus on vissiin iskenyt :(
Ja mun selkä...aamulla yritin venytellä ojentamalla sormia varpaisiin. Pääsin ehkä 2 cm alaspäin...
Sannnu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mulla on vähän sama fiilis kuin Ninnillä, sillä erotuksella, että motivukseen on tullut uusi natsi jumppaope, joka koko jankutti, että "alemmas, alemmas, jaksat vielä..."

Mä oon herännyt oikeesti neljältä, joten kun kympiltä duunit loppuu, meen ottamaan heti tuppuluurit ja illalla kaverin nelikymppisiin.
hebuli

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Mie olin eilen tekemässä vahanpoistoa 6 tuntia.
Nykyisin kuvittelen vahausten yms. liittyvän aina bikinirajoihin, joten ihmettelin hieman tuota operaatioon kulunutta aikaa...

Tänään vietetään erään (ei mun, ostin lahjoja eilen) synttäreitä, käväisen pikaisesti keskustassa asioilla, ja sellaista peruskauraa. Jäi peeveli viime viikolla salikäynnit väliin, ensi viikolla on pakko aloittaa tosissaan. Ja sittenhän onkin wappu ja wiikon loma (jolloin en ole menossa mihinkään muualle kuin uuteen kämppään).
ninnithequeen

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie olin eilen tekemässä vahanpoistoa 6 tuntia.
Nykyisin kuvittelen vahausten yms. liittyvän aina bikinirajoihin, joten ihmettelin hieman tuota operaatioon kulunutta aikaa...
Heheheh, juu ei ihan siitä ole kyse.

Tänään muuten suljen kännykkäni, etteivät soita nyt vielä sieltä baaristakin minuu töihin. Nyt mie oon perheen kanssa koko viikonlopun, teen pihahommia ja siivoilen ja ulkoilen ja saunon ja nautin. Nih!!!!
RolloTomasi

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää lauantaita
aimohaiku

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

aimohaiku kirjoitti:Sairasloma, siideri ja nousuhumala. Levylautasella Nina Simonea.
Tästäkin yöstä selvittiin. Siideri vaihtui keppanaan, nousuhumala känniin ja levy WASP:iin. Sen jälkeen avattiin puhelin. Lauloin sinne Olavi Virran Vihreitä Niittyjä. Yllättäen minulle naurettiin. Särky ei näillä toimenpiteillä poistunut. :D

Hyvää lauantaita kaikille! Myös itselleni.
ninnithequeen

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hesarissa oli hyvä juttu: Malmössä on jouduttu sulkemaan yläaste järjestyshäiriöiden vuoksi. Yllättäen 95 % koulun oppilaista oli maahanmuuttajia. Heh.
Kid

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta ruNkkarit! Tää on tääs töissä ja muuten ei harmittais muttakun on niin kaunis ilma. Kävelin duuniin ja kuuntelin musaa, hyvä etten ruvennu laulelee samalla.
Joskus hyvän biisin aikana ja valoissa seistessä oon saanu vähän katseita kun tuo lantio rupee keikkumaan musan tahdissa..
Vastaa Viestiin