Lauvantag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

TPK.
Väsyttää aika lailla. Ulkona tosiaan on upea ilma, jospa siitä ehtii vielä illalla nauttia. Toisaalta, haaveilen nukkumisesta ehkä enemmän.
Lauantaita.
ElanorRaven

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Toipilas. Yritän iskeä mahd. pian ja tehokkaasti sen kirjallisuusesseen kimppuun, ettei sitten (taas) käy niin, että väkerrän sen tuskissani kuntoon maanantai-aamuna. Eli suomeksi: nettipiuha irti seinästä!
ElanorRaven

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Weird. Yleensä oma normaali ruumiinlämpöni taitaa olla siinä 37 asteen paikkeilla. Nyt kuumemittari näyttää 36,1. Taidan kuolla pikkuhiljaa :D
Aito_Johanna

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tääkin ihastelee ihqua säätä. Taidan lähteä Keskuspuistoon pitkälle pyörälenkille.
Kid

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Taidan kuolla pikkuhiljaa :D
Höpsö!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanan näköinen ilma. Me lähdetään mökille parin tunnin päästä. Siellä kuulemma saunotaan viis tuntia ja tehdään kaikenmaailman kaurapuuronaamioita etc. Tietäis vaan mitä tuonne pitää laittaa päälle.. Onkohan toppatakki liikaa? Huii, se matsikin tulee tänään, että toivottavasti siellä on sitte telkkari, tai edes radio!

Sain vihdoin irtisanottua tän kämpänkin. Hittolainen, vuokranantajat oli tulleet Itä-Suomesta katsastamaan mua ja kämppää just silloin kun täällä oli mun synttäripippalot :? ja partsilla kauhee lauma elukoita ja avaimia nakeltiin pihalle.. eivät olleet sit viitsineet tulla sisälle jostain syystä. Prkule, oli vähän huonona se täti. Ovat ihan järjettömän tarkkoja niitten avaimiensa kanssa. Eivät edes antaneet mulle kun y h d e n avaimen muuttaessani tähän. Ihan ku mä ny vieraille niitä jakelisin!
Starflare

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Weird. Yleensä oma normaali ruumiinlämpöni taitaa olla siinä 37 asteen paikkeilla. Nyt kuumemittari näyttää 36,1. Taidan kuolla pikkuhiljaa :D
No perskuta, nuoremmaksiko ajattelit muuttuvasi? Se on kuule kahdenkympin jälkeen silkkaa alamäkeä, ja vauhti vain kasvaa.

EDIT: Löysin kotimatkalla pahuksen hienon mailan joka on askarreltu jostain harjan varresta. Tällä lyö ehkä kerran jotakuta päähän ja sen jälkeen tällä ei teekään mitään, mutta tähän on tehty erkalla todella hieno kahva, vielä kun olisi vähän jeesusteippiä parin naulan kanssa tuossa päässä.
Durasel

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Töisä, ollut seiskasta asti ja tuskin ennen seiskaa mihinkään pääsen. Voin olla suhteellisen riekaleena kunhan täältä pääsen kotia.
tonttu

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Durasel kirjoitti: Voin olla suhteellisen riekaleena kunhan täältä pääsen kotia.
:komp:
Samma häär. Kerkee onneksi nukkua päikkärit ennen yövuoroa.
1108

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keu.

Join kuusi kaljaa eilen STOP Ajattelin että baariin STOP Suihkun kautta ja releet + piilarit nassuun STOP Menoks STOP Matkalla tuli nälkä STOP Kinukin kautta himaan ja sitäkin nopeammin nukkuun STOP

Musta on muodostumassa kunnollinen ihminen.... Lähden metsään, otan kirvehen, puukon ja paketin hirvimakkaraa mukaan. Ähäskutti HELLsingin painajaiset, kyllä maalla on mukavaa kun voi eräillä!
ElanorRaven

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

No huoh. Oon päässyt esseen parissa jo neljännelle sivulle, vähintään pari sivua kun saisin vielä päkerrettyä niin alkaisi olemaan siinä. Haluisko joku kirjoittaa tämän loppuun mun puolesta? :D
ElanorRaven

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Lähden metsään
Olisinpa jo niin kunnossa, että voisin itekin lähteä mettään tallustelemaan. Sitä riittää tässä ympärillä! Ja vettä!
1108

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:
1108 kirjoitti:Lähden metsään
Olisinpa jo niin kunnossa, että voisin itekin lähteä mettään tallustelemaan. Sitä riittää tässä ympärillä! Ja vettä!
Niin unohdin mainita että mennään SIITINJÄRVELLE! Hahaaa, nyt on naiset kateellisia kautta Kityn. Saatan ottaa muutaman kuvan reissusta niin pääsette mukaan menoon.

Perkele kun olis mahdollista niin rakentaisin kesämökin sen rannalle. Siellä on hieno niemi. Mökin rakennettunani ristisin sen emätin niemeksi.
JakeBlues

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Aito_Johanna kirjoitti:Tääkin ihastelee ihqua säätä. Taidan lähteä Keskuspuistoon pitkälle pyörälenkille.
Tää teken saman, muttei suinkaan keskuspuistossa.

Huhuu! Iso päivä tänään. Tapaan ihaNaisen. Toivottakaa onnea tai todetkaa edes, että onnella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jotain syystä ei edes jännitä. Pitäisikö?
RolloTomasi

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

JakeBlues kirjoitti:Huhuu! Iso päivä tänään. Tapaan ihaNaisen. Toivottakaa onnea tai todetkaa edes, että onnella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jotain syystä ei edes jännitä. Pitäisikö?
Good luck! You're going to need it.
Starflare

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Starflare »

JakeBlues kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tääkin ihastelee ihqua säätä. Taidan lähteä Keskuspuistoon pitkälle pyörälenkille.
Tää teken saman, muttei suinkaan keskuspuistossa.

Huhuu! Iso päivä tänään. Tapaan ihaNaisen. Toivottakaa onnea tai todetkaa edes, että onnella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jotain syystä ei edes jännitä. Pitäisikö?
Tallikaveri! Onnea meille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistä pirusta te niitä akkoja kaivatte? Ei täällä näy yhtään pyörimässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hmph, mut pyydettiin töihin kun on taas mainokset lehdissä ja varmasti on kiire..Hohhoijakkaa. Mitään kiire oo. Kunhan pyörittelen peukaloita ja surffaan netissa. Mistermister ottaa tirsaa mirri sylissä soffalla. Mä olen kateellinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja aasi »

JakeBlues kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tääkin ihastelee ihqua säätä. Taidan lähteä Keskuspuistoon pitkälle pyörälenkille.
Tää teken saman, muttei suinkaan keskuspuistossa.
Taidanpa seurata esimerkkiä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Nighthawk

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Aito_Johanna kirjoitti:Taidan lähteä Keskuspuistoon pitkälle pyörälenkille.
Lähellä oli, etten mennyt minäkin. Siirsin kuitenkin lenkin ajankohtaa tunnilla, kohteen Keskuspuistosta Viikkiin ja pyörän lenkkareihin. Täytyy käydä tsekkailemassa miten voimakkaat kuohut Vanhankaupunginkoskessa on.
Elukka

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta... :swirl:
Kid

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Täällä pitäs istuu kahteen asti mut en mä taida jaksaa. Huomenna sit uus päivä ja uudet kujeet. Pitäkäähän Kity elossa!
Mukavaa lauvvantaipäivänjatkoa kaikille tasapuolisesti, tää lähtee ny kotiin :hep:
Patz

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Heiiiii! Mä haluan terassille ja siiderille ja ihmisiä katsomaan tai leffaan tai jotain! Mutta miksi, oi miksi ne harvat kaverit joita erakkoluontoni sietää, on tänään töissä tai jossain maanpaossa? Miten on Kityläiset, irtoaako teistä seuraa? Auttakaa nyt naista hädässä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti: Miten on Kityläiset, irtoaako teistä seuraa? Auttakaa nyt naista hädässä!
Kohtapuoliin olisi minimiitti Tinurintuvassa...

Korjaus: aika riippuu milloin Starflare saa hommat hoidettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Lauvantag

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Kohtapuoliin olisi minimiitti Tinurintuvassa...
No en mä nyt mitenkään ehdi täältä hevonkuusesta minnekään kohta. Ja Tinuri, muah, ei kiitos! Otan ennemmin turpiini tossa oman kylän raitilla :mrgreen:
Thanks enivei!
Vastaa Viestiin