Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Syyskuussa 2005 tuleva sarjamurhaaja yritti iskeä mua monin eri tavoin
(ja tästä saanut kuulla tänä keväänä cityn lähes joka huoneessa)

Eksyin elokuussa 2005 kaverin kanssa uudessa Kampin Keskuksessa, ei meinattu löytää millään ulos sieltä jostain maan alta tai sokkeloista.

Kesäkuussa 2005 epätoivoisia kaljapullon avaamisyrityksiä Sauna Open Airin aikana,vähän lipesi kädestä POKS,POKS,POKS åhå,juomat pitkin maassa.

Pre-vappu 2005 yritin lähennellä naisia sopimattomasti gauheessa jurrissa

tossa omalta kityuralta pari noloa&hävettävää&pahaa tilannetta,
entäs muut,pää on avattu :?: :?: :?:

Edit: ei ole pakko liittyä palstaankaan,jos ei tule mieleen
Viimeksi muokannut Enthu, 22.04.2006 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Kesäkuussa 2005 epätoivoisia kaljapullon avaamisyrityksiä Sauna Open Airin aikana,vähän lipesi kädestä POKS,POKS,POKS åhå,juomat pitkin maassa.
Tätä täytyy kyllä kompata....Me kylvettiin niitä niin pitkin Tamperetta, että jokohan siellä tänä kesänä kasvaa olutpuita?

Öö...pitääkö liittyä Kityyn nää nolot tilanteet?

Mä nimittäin viime viikolla pudotin kaupassa kirsikkatomaatti-rasian, ja voitte arvata kuinka pitkiinsä ne pienet tomaatit sinkoili. Hävetti, mutta keräsin jokaisen, ja laitoin takaisin hyllyyn :lol:
(no joo, laitoin kansi väärinpäin, ettei kukaan onneton niitä ottaisi)
Ebola

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Se vaati jo taitoa eksyä Turun Hansassa! vaikka siellä on satoja kertoja tullut käytyä. Hiukan isommalla porukalla oltiin menossa heseen syömään ja sanoin, että seuratkaas miuta, niinpä niin. Siitä saanut kuulla kyllä.

Toki paljon oikeasti noloja tilanteita ollut, mutta ei niitä jaksa muistaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ebola kirjoitti:Se vaati jo taitoa eksyä Turun Hansassa!
Eikä vaadi! Mäkin tein tota lukemattomien käyntien jälkeen... se on sellanen jotenkin hassu sokkelo. Sit ku eksyy, pitää yrittää vaan näyttää ihan turistilta, silleen niinq et "ekaa kertaa täällä käyn kato".

Noin muuten en oo varmaan ikinä tehny mitään noloo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kesäkuussa 2005 epätoivoisia kaljapullon avaamisyrityksiä Sauna Open Airin aikana,vähän lipesi kädestä POKS,POKS,POKS åhå,juomat pitkin maassa.
Tätä täytyy kyllä kompata....Me kylvettiin niitä niin pitkin Tamperetta, että jokohan siellä tänä kesänä kasvaa olutpuita?
Toivotan hidasta ja kivuliasta kuolemaa jokaiselle saatanan pullonrikkojalle. Polkupyörän kumit aina riekaleina, vittu.
Nyt penikseni on fantastinen!
mustanikki

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olin menossa tapaamaan erästä kityläistä Kampin keskuksen yläkerrassa sijaitsevaan kahvilaan. En ollut rakennuksessa suinkaan ensimmäistä, enkä myöskään viimeistä kertaa, mutta jostain syystä niitä saamarin liukuportaita ei löytynyt mistään. Soitin sitten tälle nimeltä mainitsemattomalle kityläiselle että olen entistä enemmän myöhässä koska en löydä liukuportaita. Hän vastasi katselleensa poukkoilemistani tovin huvittuneena.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen aina vähän nolo. Kaksi tuntia sitten kävin nakkikiskan jonossa jonkun alamittaisen miehen kimppuun, kun se poltti tupakkaa siinä luukulla, vaikka grillitäti pyysi, ettei. Siis niinku fyysisesti kävin päälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kesäkuussa 2005 epätoivoisia kaljapullon avaamisyrityksiä Sauna Open Airin aikana,vähän lipesi kädestä POKS,POKS,POKS åhå,juomat pitkin maassa.
Tätä täytyy kyllä kompata....Me kylvettiin niitä niin pitkin Tamperetta, että jokohan siellä tänä kesänä kasvaa olutpuita?
Toivotan hidasta ja kivuliasta kuolemaa jokaiselle saatanan pullonrikkojalle. Polkupyörän kumit aina riekaleina, vittu.
Ei me tahalleen, oikeesti :oops:
Ne vaan putoili niistä mäyräkoirista.
Turbohaltija

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Mä olen aina vähän nolo. Kaksi tuntia sitten kävin nakkikiskan jonossa jonkun alamittaisen miehen kimppuun, kun se poltti tupakkaa siinä luukulla, vaikka grillitäti pyysi, ettei. Siis niinku fyysisesti kävin päälle.
:shock:

Kysyitkö edes klassisen snagarijonokysymyksen ennen tositoimintaa: "Haluut sä turpaan vitun homo?"

Jaa, mitähän noloa keksisin itsestäni... Mua ei ole nolottanut varmaan vuosiin. No, ehkä joskus olen ajanut katua kiellettyyn ajosuuntaan ja havahtunut vastaantulijoiden tööttäilyyn. Semmosta sattuu joskus kun on ajatuksissaan... :)
Patz

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:
Clay kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tätä täytyy kyllä kompata....Me kylvettiin niitä niin pitkin Tamperetta, että jokohan siellä tänä kesänä kasvaa olutpuita?
Toivotan hidasta ja kivuliasta kuolemaa jokaiselle saatanan pullonrikkojalle. Polkupyörän kumit aina riekaleina, vittu.
Ei me tahalleen, oikeesti :oops:
Ne vaan putoili niistä mäyräkoirista.
Jumalauta jos ette osaa siivota jälkiänne niin kannattanee lopettaa se kaljan juonti. Idioottimaista käytöstä, saatana!

Nimim. Jatkuvasti saa varoa koiran tassuja
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti: Jumalauta jos ette osaa siivota jälkiänne niin kannattanee lopettaa se kaljan juonti. Idioottimaista käytöstä, saatana!
Kyllähän me niitä isompia käsin koitettiin siivotakin, mutta pienemmät sirut oli vähän hankalampi juttu. Pienillä syrjäkujilla kun ei ollut mitään rikkalapion tapaistakaan...
Elukka

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Patz kirjoitti: Jumalauta jos ette osaa siivota jälkiänne niin kannattanee lopettaa se kaljan juonti. Idioottimaista käytöstä, saatana!
Kyllähän me niitä isompia käsin koitettiin siivotakin, mutta pienemmät sirut oli vähän hankalampi juttu. Pienillä syrjäkujilla kun ei ollut mitään rikkalapion tapaistakaan...
Yksi sana:
Alumiinitölkki :idea:
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:Mä olen aina vähän nolo. Kaksi tuntia sitten kävin nakkikiskan jonossa jonkun alamittaisen miehen kimppuun, kun se poltti tupakkaa siinä luukulla, vaikka grillitäti pyysi, ettei. Siis niinku fyysisesti kävin päälle.
Varsinkin koska en ollut kyseinen mies, niin aplodit vaan. Toissa viikolla mietin kovasti miten sanon seiskan ratikassa mahdollisimman selkeäsanaisesti eräälle varhaisteinille että voisi vittu lopettaa sen lattialle syljeskelyn (siten etten kuitenkaan vaikuttaisi nipottavalta käävältä). Siinä mietiskellessäni hän valitettavasti ehti poistua ratikasta kavereidensa kanssa. Ihme limalammikko siihen hänen istumapaikkansa eteen kuitenkin jäi.

Nimim. "Nojatuolisankari"
Viimeksi muokannut hebuli, 23.04.2006 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oletimme vuoden ensimmäisen ulkoilmasekstauksen sujuvan riittävän piiloisassa paikassa, mutta kappas vaan, onnistuttiinhan järkyttämään (?) neljän vanhahkon maatiaishurritamman sunnuntaikävelyä. Saivat kyllä meille paheksunnallaan niiiiin teinix-olon, että seuraavaa ulkoilmaharrastelua saatetaan hieman odotella.

On kyllä yhä puna poskilla ( :oops: ), piti loppuhuimaannus hoitaa tutussa turvaisan suojaisassa roskakatoksessa.
Starflare

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hebuli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä olen aina vähän nolo. Kaksi tuntia sitten kävin nakkikiskan jonossa jonkun alamittaisen miehen kimppuun, kun se poltti tupakkaa siinä luukulla, vaikka grillitäti pyysi, ettei. Siis niinku fyysisesti kävin päälle.
Varsinkin koska en ollut kyseinen mies, niin aplodit vaan. Toissa viikolla mietin kovasti miten sanon seiskan ratikassa mahdollisimman selkeäsanaisesti eräälle varhaisteinille että voisi vittu lopettaa sen lattialle syljeskelyn (siten etten kuitenkaan vaikuttaisi nipottavalta käävältä). Siinä mietiskellessäni hän valitettavasti ehti poistua ratikasta kavereidensa kanssa. Ihme limalammikko siihen hänen istumapaikkansa eteen kuitenkin jäi.

Nimim. "Nojatuolisankari"
:shock: Jaa aplodit siitä että on käynyt fyysisesti jonkun kimppuun? Voi hyvää päivää :roll: .
hermine

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tupakointi sellaisissa paikoissa, joissa siitä on sivullisille haittaa (tässä tilanteessa tuo grillintäti, joka ei kopistaan työaikana pois pääse) on väkivaltaa, josta ansaitseekin saada turpaansa. Vituttaa niin rajattomasti, kun joskus on pitänyt lähteä hyvältä keikalta kesken pihalle hengittämään ihan vaan siksi että jotkun älykääpiöt eivät tajua tupakointi kielletty -merkkejä. Ystävällisesti jos yrittää mennä sanomaan että anteeksi mutta tupakointialue on tuolla, saa vaan vittuilua osakseen tai pahimmassa tapauksessa turpaansa. Jotkun vissiin humalassa kuvittelee että heitä koskee eri säännöt kuin muita...

Mä alan vielä joskus isona bodaamaan ja portsariksi ja heitän pihalle kaikki, jotka sytyttääkin tupakan väärässä paikassa! Käryyttäköön siellä, perkele!
AarneAnkka

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Yksi sana:
Alumiinitölkki :idea:
Heinz on nyt muovipullossa!
(äännettynä niin että se kuulostaa kuin sanoisi "AIDS on nyt muovipullossa!")
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Uskomatonta. Alkoi tekemään mieli jäätelöä, tuo himo ei olekkaan vaivannut pitkään aikaan.

Joku voisi tuoda lootan minttusuklaa kasvisrasvajäätelöä, kiitos.

Edit: Mitä hemmettiä tämän tähän ketjuun tungin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Pienillä syrjäkujilla kun ei ollut mitään rikkalapion tapaistakaan...
Vittu se mikään syrjäkuja ollut.
Geetzu

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pienillä syrjäkujilla kun ei ollut mitään rikkalapion tapaistakaan...
Vittu se mikään syrjäkuja ollut.
Onko mansessa nykyään muutakin? :shock:
Starflare

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:Tupakointi sellaisissa paikoissa, joissa siitä on sivullisille haittaa (tässä tilanteessa tuo grillintäti, joka ei kopistaan työaikana pois pääse) on väkivaltaa, josta ansaitseekin saada turpaansa. Vituttaa niin rajattomasti, kun joskus on pitänyt lähteä hyvältä keikalta kesken pihalle hengittämään ihan vaan siksi että jotkun älykääpiöt eivät tajua tupakointi kielletty -merkkejä. Ystävällisesti jos yrittää mennä sanomaan että anteeksi mutta tupakointialue on tuolla, saa vaan vittuilua osakseen tai pahimmassa tapauksessa turpaansa. Jotkun vissiin humalassa kuvittelee että heitä koskee eri säännöt kuin muita...
Siltikin aivan vitun onneton tekosyy käydä kenenkään kimppuun, tupakointi ei kuitenkaan aiheuta kenellekään välitöntä hengenvaaraa. Sanomisella olisi kyllä luultavastikin tullut vittuilua, siitä olen samaa mieltä, ja jos minä olisin ollut asialla, olisin luultavasti saanut tyypin kimppuuni. Ja olenhan jo saanutkin turpiini kun ei ollut heittää röökiä, vittu, ihmisten idioottimaisuus ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä.
hermine kirjoitti:Mä alan vielä joskus isona bodaamaan ja portsariksi ja heitän pihalle kaikki, jotka sytyttääkin tupakan väärässä paikassa! Käryyttäköön siellä, perkele!
Onneksi en polta :) .
1108

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gwyneira kirjoitti:Onko mansessa nykyään muutakin? :shock:
Huono.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olisinhan minä voinut ensin sanoa nätisti ja sitten tarvittaessa vähemmän nätisti, mutta ei, minun piti ottaa rinnuksista kiinni ja roudata se poika sivummalle (oikeasti tönin ja huidoin kuin tyttö). Sen jälkeen kunnon suunsoittoa puolin ja toisin, mutta ei uskaltanut tulla enää takaisin jonoon vaan kaveri jonotti sen puolesta ja kaveri ei uskaltanut enää polttaa jonossa.

Neljä tuoppia ja mä rähisen snagarijonossa. Olen idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Sen jälkeen kunnon suunsoittoa
Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lolita kirjoitti: Neljä tuoppia ja mä rähisen snagarijonossa. Olen idiootti.
Välttämättä ei se terveellisin harrastus käydä nillittämään nagetsujonossa röökin poltosta,vaikkakin sinulle on siunaantunut hyvin kiitettävästi pituutta antamaan jonginlaista painoa sanoillesi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin