Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Patz »

Haemaeraemies kirjoitti:Välttämättä ei se terveellisin harrastus käydä nillittämään nagetsujonossa röökin poltosta,vaikkakin sinulle on siunaantunut hyvin kiitettävästi pituutta antamaan jonginlaista painoa sanoillesi.
Kyllä mäkin nillittäisin vaikka olenkin hukkapatkä. Mutta kuten sanottu, paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa ;)
hermine

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pitäisikö tietyiltä tyypeiltä sitten kestää mitä tahansa vaan sen takia, että ne ovat isoja ja kännissä?
AarneAnkka

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Kyllä mäkin nillittäisin vaikka olenkin hukkapatkä. Mutta kuten sanottu, paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa ;)
Ja sinullahan on muodollisen pätevyytesi tuomaa järkähtämätöntä auktoriteettia, jonka edessä kovempikin tupakkamies joutuu perääntymään. Siis saadakseen kokonaiskuvan, junou pox.
Turbohaltija

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Olisinhan minä voinut ensin sanoa nätisti ja sitten tarvittaessa vähemmän nätisti, mutta ei, minun piti ottaa rinnuksista kiinni ja roudata se poika sivummalle (oikeasti tönin ja huidoin kuin tyttö). Sen jälkeen kunnon suunsoittoa puolin ja toisin, mutta ei uskaltanut tulla enää takaisin jonoon vaan kaveri jonotti sen puolesta ja kaveri ei uskaltanut enää polttaa jonossa.

Neljä tuoppia ja mä rähisen snagarijonossa. Olen idiootti.
Mun mielestä ihan asiallista toimintaa sun osalta, nostan hattua. Itse olisin saattanut toimia vastaavassa tilanteessa samalla tapaa, varsinkin jos alla olisi kunnon pohjavitutus ja päällä humalatila. Tosin jos mies käy toisen miehen rinnuksiin, niin sitten tanssitaan yleensä koko tango loppuun asti. Naiset saisivat aina hoidella tuollaiset juntit, koska ne eivät yleensä kuitenkaan uskalla lyödä naista, ainakaan julkisella paikalla.
tonttu

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Sen jälkeen kunnon suunsoittoa
Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Joo, mä luin ihan samoin.
Turbohaltija

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti: Toissa viikolla mietin kovasti miten sanon seiskan ratikassa mahdollisimman selkeäsanaisesti eräälle varhaisteinille että voisi vittu lopettaa sen lattialle syljeskelyn (siten etten kuitenkaan vaikuttaisi nipottavalta käävältä). "
Jaa, ite olin yksi kesä uimassa ja laiturilla joukko kakaroita syljeskeli kaiken aikaa juuri siihen kohtaa mihin olin uimassa. Ilmoitin niille, että "hei, viitittekö lopettaa ton räkimisen että ilkeää uida täällä." Siihen loppui syljeskely. Yllättävän monet nuoret uskovat aivan selvää puhetta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Sen jälkeen kunnon suunsoittoa
Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Joo, mä luin ihan samoin.
Millaisena lutkana te minua pidätte? :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Heinz on nyt muovipullossa!
Ja maistuu paljon pahemmalta kuin lasipullosta. :(
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Starflare kirjoitti: :shock: Jaa aplodit siitä että on käynyt fyysisesti jonkun kimppuun? Voi hyvää päivää :roll: .
Joo! Turpiin vaan ja onnea. Meille opetettiin jo SPR:n ensiapukursseillakin että joskus toisen läpsiminen on ihan sallittua ja jopa suositeltua.

No oikeastaan annoin aplodit sille että osoitti edes jotenkin (voimakkaasti) närkästyksensä toisen vittupäisyyttä ja ääliömäisyyttä kohtaan.
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Haemaeraemies kirjoitti:Välttämättä ei se terveellisin harrastus käydä nillittämään nagetsujonossa röökin poltosta,vaikkakin sinulle on siunaantunut hyvin kiitettävästi pituutta antamaan jonginlaista painoa sanoillesi.
Totta, voi saada kohta nakista ohtaan ja sinappia silmille.
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Joo, mä luin ihan samoin.
No hoituiko puute? Kansa vaatii tietää.
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Laitetaan vielä neljäs viesti tähän perään että saadaan melkein värisuora.
tonttu

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lolita kirjoitti: Millaisena lutkana te minua pidätte? :evil:
Eikun ihanana ja suloisena. :D
Pehmovanukas

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Lutkia ootte kaikki tasapuolisesti, turha siis ottaa paineita! Nuuh!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:nakkikiskan jonossa
Joo, nää jonotilanteet ottaa aina munkin luonnolle. Taksijono, baarijono, nakkijono.. Vähän kun on tulilientä veressä, niin ne hyvätjututTM tulee sanottua ääneen. Viime kerralla tosin pidättäydyin syljeskelemisessä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Joo, mä luin ihan samoin.
It takes one to know one. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnelassa n. 5kk sitten.

"Vittu mä näytän hyvältä... allallaa... vähän tanssitaan.. jee, jätkät tsiigaa, mä heilautan vähän pebaa... jeejee.. kattokaa, juma kun mä liikun hyvin.. muutkin huomaa...."

.... Niin, huomaa sen, että Elppa oli käynyt vessassa, ja jättänyt vetoketjun auki. Tummien housujen vaosta näkyi kirkkaan valkoiset alushousut neonvalojen heijastaminen! Krömn, en uskaltanut tanssilattialle enää.. :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

PerttiMakimaa kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Luin vahingossa: "Sen jälkeen kunnon suihinottoa". Taidan olla puutteessa....
Joo, mä luin ihan samoin.
It takes one to know one. :)
Ne taitavat olla pari IRL (mikäli heidän palstakirjoitteluaan olen oikein tulkinnut), joten nyt kun molemmat tietävät toisen olevan puutteessa, otaksun että asialle löytyy molempia tyydyttävä ratkaisu. Mutta ei työajalla, muuten taas pamahtelee jollain rakennustyömaalla.
PerttiMakimaa

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

hebuli kirjoitti:...taitavat olla pari IRL...
Samat tulkinnat ja siitä viestini. :)
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähän hävettää tämäkin: en kirveelläkään muistanut Melnaisin ukon ikivanhaa nikkiä. Ja kun joku asia vaivaa, se tosiaan vaivaa. Soitto Tampereelle, mutta eipä sielläkään muistettu. Loppujen lopuksi ei auttanut kuin lähettää Meltsulle tekstiviesti, et "älä ny naura mut...."
No, selvishän sekin.

Ai elämä? Mikä se on?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuota sietääkin hävetä! Mies ajattelee nyt olevansa jatkuvasti palstan turmeltuneen aineksen päivämietteissä, raukkaparka.

Eniten hävettää käsittämätön eksyminen pyrkiessäni pienimuotoiseen miittiin Hietsuun. YTV:n opaskartta neuvoi Hietalahteen helposti ja karautin ratikalla torille, josta neuvokkaasti suuntasin kohti merta, siellähän ne hiekkarannat yleensä ovat. Soitin seurueelle että olen paikalla kymmenen minuutin päästä, etsikää katseellanne rannalta ja huitokaa luokse. Puolentoistatunnin kävelylenkki telakka-alueiden katveessa vakuutti minut siitä että olen hippasen hukassa, joten join hädissäni puolet eväistä mereisellä kivellä istuen. Reilussa hiprakassa löysin lopulta kadunkulman jossa risteävillä kaduilla oli nimet ja pystyin tilaamaan paikalle taksin. Matka kesti kaksi ja puoli tuntia ja maksoi ruuhkan vuoksi 30 €. Tämän kunniaksi minulle laulettiin kyseisenä kesänä urakalla Mokomaa: "...en tiedä missä olen, en voi ymmärtää..."
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:Tuota sietääkin hävetä! Mies ajattelee nyt olevansa jatkuvasti palstan turmeltuneen aineksen päivämietteissä, raukkaparka.
Sano että voi huokaista helpotuksesta.
Olen saanut sielulleni rauhan nyt kun olen saanut tietooni hänen vanhan nimimerkkinsä.

Edelleen: mikä elämä, missä?
ninnithequeen

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Noloja Kitytilanteita?
No, olen edelleen ekassa miitissäni oksentanut Elcosmicon rappuun. :laatta: Tämä on edelleen noloin juttu Kityhistoriassa, vaikka kyseiselle tapaukselle on jo pitkään voitu naureskellakin.
No miehän laattasin viime Tapio-miitissä :roll:
Enkä meinannu päästä sisään baariin. Urheasti yritin, ja lopulta pääsinkin, kunhan ensin seisoin minuuttitolkulla yhdellä jalalla portsarin edessä :lol: Brona voi todistaa....
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Perjantaiyön irroittelut kyllä nolottavat ja naurattavat vieläkin.

Olin juuri tilannut juoman baaritiskiltä ja jäin hetkeksi tarkastelemaan tilannetta tanssilattian suuntaan. Yllätyksekseni eräs tanssilattian kaunottarista alkoi huitoa käsillään minun suuntaani. Vilkaisin nopeasti sivuilleni varmistaakseni, että hän tarkoittaa nimenomaan minua ja suuntasin lattialle tanssimaan.

Jostain syystä en malttanut tanssia hillitysti, vaan oli taas kerran vedettävä jonkin sortin "travoltat" siellä lattialla. Ehkäpä tuohon vaikutti myös se, ettei tanssitettava nainenkaan ollut mikään puujalkapökkelö. Niinpä tanssi yltyi melkoisen villiksi. Tietty siinä vaiheessa iskee päälle se mielentila, että tahtoo lisää, enemmän ja hurjemmin. Näin kävi ja lähellä oli ettei homma päätynyt ensiapuun. Tuli nimittäin tehtyä sellainen tanssiliike, että nainen oli vähällä syöksyä vaakatasossa pitkin lattiaa. Itse hän sen liikkeen tosin aloitti tehden jonkinlaisen pyörähdyksen ja syöksyn sivulleni. Hän tietty oletti, että ehtisin ottaa kiinni. Sain kuin sainkin viime hetkellä toisella kädelläni hänen kädestään kiinni. Kömpelön näköistä tuo varmasti oli, kun vaivainen 10cm jäi hänen ja lattian väliin. Noin matalalta ei enää niin kovin huomiota herättämättömästi ylös nousta. Selkänsä taisi polo tuossa riepotuksessa venäyttää. Nolotti kyllä vietävästi, mutta pahemminkin olisi voinut sattua.

Jälkikäteen tosin aloin epäillä hänen myös kolauttaneen päänsä, sillä hän alkoi jossain vaiheessa inttämään, että minulla oli ollut aiemmin illalla musta paita, joka oli kuulemma ollut tyylikkäämpi. Täytynee varmaan hankkia yksi musta paita :wink:
Viimeksi muokannut chunkbite, 21.08.2006 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Nolojen Tilanteiden Kityläinen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mua on vasta nyt alkanut nolottaa kaikki Qstock toilailut ja avautumiset. Onneksi juon alkoholia kohtuu harvoin....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin