Sutjakka sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huoh... päikkärit tuottaa aika pöhköä oloa. :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sannnu

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä oon taas töissä, mut sunnuntailiksa, niin ei tartte yhtään kitistä.

Eilen oli hauskat 40v. juhlat kaverilla. Ravintolan puolesta ilmasta viunukkaa siihen saakka kunnes se avattiin "rahvaalle". Lähdin tosin jo ajoissa himaan kun eihän sitä kankkusessa kehtaa ääni väristen duunia tehdä.

Tänään on tuo syöminen taas revennyt aivan käsistä...tai no oikeastaan..viimeaikoina..pitäis nyt ryhdistäytyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hevikaraoke, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saatana. Nyt alkoi umpiraittius. Kolmeksi viikoksi. Olen ihan väärässä paikassakin.. :cry: Ikävä.
Elukka

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Plaah.
Pakolliset hommat hoidelu + välioven pielet (viimeinkin) tiivistetty uretaanivaahdolla.[1]
Muuten on sunnuntai mennyt Civilizationia pelaillen ja DVD:ltä leffoja möllöttäen.

[1] Niistä puski kylmää sisään koko talven. Juu, helvetisti järkeä korjata asia vasta nyt kesän korvalla... :roll: "Hevoset karkasivat jo, laitanpa tallin ovet lukkoon."
1108

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Vapaailta. Juhlistan sitä hymiöllä: :cheer:
Korjasin.
tonttu

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Korjasin.
Kalja pullo.
AarneAnkka

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Palattu vaisujen Carcassonne -peli-illasta. Takana murskahäviö. :ohyeah: Mustiksen kissa on hyvä poseeraamaan. Toivottavasti sain siitä ainakin yhden hyvän kuvan.
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäkin palasin Carcassone-illasta. Saldona muistaakseni yksi toinen ja yksi kolmas sija ja pienoista hiprakkaa puolesta toista siideristä. Hassu panetusolo jatkuu, mutta hoidan sitä syömällä suklaavarastojani. Aito_Johanna taisi voittaa molemmat pelit. Se nainen on peto peleissä.
RuNkkuTonttu

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

päätin sitten luopua parrastani... Omituista tuntea poski parin vuoden jälkeen. Ja huomenna kesätukka... Saa nähdä kysytäänkö multa papereita...

Kävin salilla ja huomasin, että yht' äkkiä on päässyt painoa kertymään. Kumma homma. Painoa alkoi kertymään vasta sen jälkeen kun aloitin tauon jälkeen liikunnan. No, huomenna sitten alkaa dietti. Vielä ehtii kesäkuntoon.
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

*Hips ja hik vaan* Turha yrittäkään koulukirjoitushommia nyt. Aika onnekkaasti välttelin niitä taas yhden kokonaisen viikonlopun. Öitä.

Jälkikirj: Laitan herätyskellon soimaan sitten huomiseksi kello kuudelta. Mä olen paniikissa ja eikun pahemmaksi vaan menee. Toukokuuksi hommaan kyllä itselleni kunnon panon. Musta on tulossa läski hermoraunio hirvitys.
Edith

Re: Sutjakka sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti: Mustiksen kissa on hyvä poseeraamaan. Toivottavasti sain siitä ainakin yhden hyvän kuvan.
En nukukaan vielä, vaan katsoin kuvat. Kissa oli ainakin onnistuneempi kuin minä kummallisine naamanvääntelyineni, mikä ei siis johdu kuvaajasta vaan kuvattavan kummallisista naamanvääntelyistä. (Johtuuko vaan muuten mun superhitaasta koneesta vai kestääkö noiden kuvien esiin lataaminen oikeasti ihan hirmu kauan?)

Kiitsit kuvista joka tapauksessa. Aina on jännittävää nähdä uusia, erilaisia tapoja minun näyttää muulta kuin haluaisin näyttää.
Vastaa Viestiin