Mukava maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:3) Öh... Nyt on kevättä kulkusissa...
3] On. Eikö kukaan muu ole huomannut, että koko maailma on kaunis ja ansaitsis ehdottomasti tulla otetuksi - toki ilman lubrikanttia ja takaapäin, kuten kity-perinteisiin kuuluu!!!
Onks tää joku melkein-kohta-ukkomiehen kriisi, jossa tarttis koko maailmalle jakaa? x)

Juuri kun tähän melkein alkaa tottua, että kotona vahdittavana lähes samanikäiset juuri juoksemaan oppineet penskat niin toinen pian jo lähteekin pois. Ihan kiva viikko takana, josta puolet itseasiassa vain selvitin/selvitimme ilman isovanhempien apua, khöh... On se kiva kun ei aikanaan tullut kaksosia. 8)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja martza »

Gwyneira kirjoitti: On se kiva kun ei aikanaan tullut kaksosia.
?????

Mun mielestä ne on tosi kivoja. Hiukan työtä teettää enemmän pieninä, mutta, kasvaessaan isoimmiksi, antavat kaksin verroin takaisin helppoudessaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
tonttu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Moro!
Kunnon yöunet teki terää: Imuroin, vaihdoin petivaatteet, tiskasin ja pesin pyykkiä. Mitähän vielä keksis?
Upea ilma ulkona, tää on saanut mut vakuuttuneeksi siitä
että se kesä kyllä vielä ihan varmasti tulee.
killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gwyneira kirjoitti:Onks tää joku melkein-kohta-ukkomiehen kriisi, jossa tarttis koko maailmalle jakaa? x)
Taas tätä "verhottua ikärasismia". Jos vielä reippaasti alle nelikymppinen mies tömistelee vähän tartzan-tyyliin teräksistä rintakehäänsä ja karjahtelee kevättä tervetulleeksi voimainsa tunnossa, miksi taustalla pitäisi olla helvetin joku helvetin kriisi? Niitäkin vielä tulee, mutta toivottavasti ei tänään - murehditaan niitä sitten kun niiden aika on.

Minusta on vaan niin HIENOA olla elossa, terve, viriili, aikaansaava ja vähän rakastunutkin! Kreegah, vittu, KK bundolo! :mrgreen:
Geetzu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti: On se kiva kun ei aikanaan tullut kaksosia.
?????

Mun mielestä ne on tosi kivoja. Hiukan työtä teettää enemmän pieninä, mutta, kasvaessaan isoimmiksi, antavat kaksin verroin takaisin helppoudessaan.
No mä oon aina pelännyt, en suinkaan toivonut, kaksosia. Mut ohan ne kivoja muilla! :p
killkill kirjoitti:Taas tätä "verhottua ikärasismia".
:mrgreen: No nyt naurattaa viel enempi. Naati naati!
JakeBlues

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

killkill kirjoitti:Minusta on vaan niin HIENOA olla elossa, terve, viriili, aikaansaava ja vähän rakastunutkin!
Kas. Tää taitaa ollakin joku ikämiesten tauti, kun fiilikset on prikulleen samat!! Jos kohta tuo ’vähän rakastunut’ vois olla vaikka muotoa ’täysin sulatettu’. IhaNainen tämän sai aikaan! Jumankauta että oli onnistunut treffisessio viikonloppuna! Se on nimittäin niin, että on aivan helvetin upeeta tuntea taas olevansa MIES! :D
Elukka

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenia :swirl: ja X TPK.
Enpä sitten kauheasti nukkunut viime yönä... Ahdistaa edelleen tuo työn jatkumisen epävarmuus. :?
Pomo ei ollut tänäänkään paikalla, joten sopimusneuvottelut jäävät (yli-?)huomiselle.
Kaiken muun hyvän lisäksi unohdin käydä työmatkalla ruokakaupassa. :doh:
Lupaavasti alkaa tämä viikko. :tiistai:
Kid

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

JakeBlues kirjoitti:Jos kohta tuo ’vähän rakastunut’ vois olla vaikka muotoa ’täysin sulatettu’. IhaNainen tämän sai aikaan! Jumankauta että oli onnistunut treffisessio viikonloppuna! Se on nimittäin niin, että on aivan helvetin upeeta tuntea taas olevansa MIES! :D
Ihana lukea toisten onnesta ja hyvästä fiiliksestä! Lisää tämmöstä kiitos :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, tai ainakin kädet jos satut unohtamaan rautasahan kotiin ja jyystämään pistosahalla kaapelikourua.

Taidan suunnata salille purkamaan pahaa mieltä ja patoutumia ennenkuin lopetan spekuloinnit kityn seuraavasta sarja-/massamurhaajasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

JakeBlues kirjoitti:Se on nimittäin niin, että on aivan helvetin upeeta tuntea taas olevansa MIES! :D
My nigga! Jälleen kerran tulee siis todistetuksi fraasi "Youth is wasted on the young!" eli käännettynä "Nuoriso on kännissä Angus Youngin luona!"
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Onpa muuten kaunis päivä tänään.
hebuli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:Tervehdys täältä hikisestä ja ahtaasta toimistosta. Hitto ku pitää tänään jakaa työpöytä duunikamun kanssa...Se näkee että mä kityilen :oops:
Onneksi läppäreihin ja myös monitoreille saa "suojalevyjä" jotka estävät tehokkaasti jopa vieressä istuvaa näkemästä millä sivustoilla olet, he näkevät pelkkää mustaa ruutua jos yrittävät tiirailla sivusta. Muuten näkisitte minua täällä paljon vähemmän. Ainakin 3M valmistaa tuollaisia, mulla on sellainen läppärissä.
hebuli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Minua näemmä vaivaa pahimmanlaatuinen Kity-väsymys. Kukaan - etenkään minä - ei kirjoita mitään kiinnostaa/stimuloivaa.
Joo, ja telkkaristakin tulee edelleen pelkkää paskaa Lostia. Minäkin haluaisin sen puolesta olla paratiisisaarella kymmenen kauniin neitsyen kanssa.
hebuli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Mun mielestä ne on tosi kivoja. Hiukan työtä teettää enemmän pieninä, mutta, kasvaessaan isoimmiksi, antavat kaksin verroin takaisin helppoudessaan.
Vaolalla asiasta mielipidettä?
Kid

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti: Onneksi läppäreihin ja myös monitoreille saa "suojalevyjä" jotka estävät tehokkaasti jopa vieressä istuvaa näkemästä millä sivustoilla olet, he näkevät pelkkää mustaa ruutua jos yrittävät tiirailla sivusta.
Minä ja henkilö joka tilailee toimistotarvikkeita ym ei olla oikein väleissä..Jos mä semmosta siltä kysyisin niin siitähän vasta riemu repeis :P
No ei, tätä tiivistä yhteistyötä ja -pöytää kestää ehkä vajaa viikko..Meneehän se näinkin.
safi

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja safi »

Eilin illalla kotiin ajellessani oli ihan käsittämättömän hyvät fiilarit. Ei oikeastaan edes mistään erityisestä syystä, kai elämästä yleensä,
auringon paisteesta ja tulevasta kesästä täynnä ihQja tapahtumia. Edes peukalon kynnen irtoaminen? (löin vasaralla ohi kenkää naulatessani) ei haittaa tälläisenä päivänä... vaikkakin haittaa tuntuvasti hetken aikaa hommien tekemistä.
killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

safi kirjoitti:Eilin illalla kotiin ajellessani oli ihan käsittämättömän hyvät fiilarit. Ei oikeastaan edes mistään erityisestä syystä, kai elämästä yleensä...
EiQ sä olet vaan tulossa wanhaksi ja sulla on joku kriisi :käkä:
hebuli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

safi kirjoitti:Peukalo paskana mutta mä vaan hymyilen...
Tuo jos mikä on yltiöpositiivisuutta. :D :jee:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Raah, huomenna tulee joku Latvian Prinssieversti valtiovierailulle ja meidän komppania yllättäen nakitettiin seisomaan espalle johonkin kunniavartioon.

\o/

Väsyttää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Espoossa posahti joo.
Täällä flunssaa tyrkyllä.
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

tyttöö kun saisi... Meikä lepäillyt täsä taas koko päivän, kohta enää kykene edes töihin, jos joku sattuisi tarjoamaan... :lol:

Pitäisi laittaa vaatteet päälle päivisin ja käydä, vaikka urheilemassa tai muuten vaipuu ihan täysin löysyyteen.
Durasel

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

slam kirjoitti: Pitäisi laittaa vaatteet päälle...
Luin nopeasti että pitäs laittaa vaipat päälle, mitenköhän tuon keksin? :roll:
No nyt kotia eniwei-hei!
Pikku-Akka

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Elukka kirjoitti: Ahdistaa edelleen tuo työn jatkumisen epävarmuus. :?
Pomo ei ollut tänäänkään paikalla, joten sopimusneuvottelut jäävät (yli-?)huomiselle.
Mulla sama homma, tosin sopparia jäljellä kaksi kuukautta. Kuitenkin hermostuttaa.
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Durasel kirjoitti:
slam kirjoitti: Pitäisi laittaa vaatteet päälle...
Luin nopeasti että pitäs laittaa vaipat päälle, mitenköhän tuon keksin? :roll:
No nyt kotia eniwei-hei!
Varmasti nekin olisivat kätevät.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa. Nyt mä oon ilmeisesti sit seonnu lopullisesti. Ensin eilen oli huono päivä, sit ihan superkiva, sit itkukohtauksellinen ja sit taas ihan mukava. Ja sit viel valvoin lähes koko yön. (Kuka meni käskemään, että pitää juoda kuusi kupillista kahvia päivän aika??)
En sti tiiä johtuuko tää keväästä vai mistä, mut ei tää mun ihme luonne kyl näytä tasaantuvan tästä ees iän mittaan ollenkaan. Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin