Mukava maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Väsyttää...ja rahat ihan finaalissa. Onneks palkka tulee kohta. Maanantait on persiistä.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin aamulenkillä ja niskaröntgenissä samalla. Keskiviikkona sitten lekuri soittaa, että 'ei siellä mittää oo ja plääplää'.... Perkele, jotakin on jossakin, seovvarma. Nyt kahvia ja aamupalaista pliide. Mä voisin lähtee johonkin kursseille, jos löytyis jotakin järkevää.
Aito_Johanna

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Huomenta. Meneillään on kohtaus sarjasta Arkipäivän jännitysmomentteja: oppilaat kirjoittavat esseetä, ja minä samalla kityilen ruutu tietysti poispäin luokasta. Aina välillä joku ponnahtaa ylös pulpetistaan ja rientää salamana tänne puolelle kyselemään neuvoa, ja sillä sekunnilla klikkaan Kityn piiloon. Olenko tarpeeksi nopea? Koska Gattacan pystytisumisukuvaketju rävähtää uteliaiden oppilaiden luettavaksi?
RolloTomasi

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

maanantai tuli, kuten jo lauantaina pelkäsinkin.

hyvää maanantaita.
killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aito_Johanna kirjoitti:Olenko tarpeeksi nopea? Koska Gattacan pystytisumisukuvaketju rävähtää uteliaiden oppilaiden luettavaksi?
Näppäinyhdistelmä [Windows] + M pienentää kaikki avoinna ovat ikkunat tehtäväpalkkiin. Erittäin kätevä apu työaikana tapahtuvat surffailun oheen..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vaikuttaako tää kevät ja joku hiton kuun asento jo entuudestaan kaikkiin hulluihin? :roll:


Näytänkö mä siltä, että mua jotenki kiinnostaa? :p:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Tsaari

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Olihan jysäys Friisilässä. Toimiston ikkunat helähti vaikka matkaa räjähdyspaikalle on tuollaiset 5 km. Eipä ole vissiin ihan kaikkia turvallisuusmääräyksiä noudatettu. Ikävä homma.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Esp ... 5219630032
Geetzu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Auts auts auts! :(
Koneeni ei malta odottaa videoita mutta eiköhän tuota näy uutisissa...
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

hieno päivä, vaikka nussia

mitäköhän sitä keksisi? jos söisi ensin
Viimeksi muokannut slam, 24.04.2006 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Durasel

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

slam kirjoitti:hieno päivä, vaikka nussia
:axe: :rofl: :axe:
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

heh,heh... 8)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja saira »

Tsaari kirjoitti:Olihan jysäys Friisilässä. Toimiston ikkunat helähti vaikka matkaa räjähdyspaikalle on tuollaiset 5 km. Eipä ole vissiin ihan kaikkia turvallisuusmääräyksiä noudatettu. Ikävä homma.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Esp ... 5219630032

Oli pakko tarkistaa heti kartan avulla paikka, Friskussa asuu useampiakin sukulaisia. Onneksi kuitenkin parin kilometrin päässä...
Kid

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tervehdys täältä hikisestä ja ahtaasta toimistosta. Hitto ku pitää tänään jakaa työpöytä duunikamun kanssa...Se näkee että mä kityilen :oops:
swirl

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Muutuin teepeekoosta kookooksi puolessa tunnissa, kun iski oksetus. Nyt duunissa todennäköisesti puolet porukasta veikkailevat mun olevan krapulassa ja toinen puoli pistäisi rahansa likoon raskauden puolesta. Kummastakaan ei kuitenkaan ole kysymys.

Aloin miettimään, että oliko ajatus kehitykeskustelusta niin ahdistava, että se aiheuttaa mulle fyysisiä oireita :roll:
killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minua näemmä vaivaa pahimmanlaatuinen Kity-väsymys. Kukaan - etenkään minä - ei kirjoita mitään kiinnostaa/stimuloivaa. Koko palsta on kuin väljähtynyttä kotikaljaa. Muutenkin vituttaa istua koneen ääressä, kun ulkona on vihdoin KEVÄT! Tekisi mieli mennä interfloora-hyppelyä pitkin Hämeenkatua, kylvää ruusunlehtiä, pokata kolme hyvännäköistä kimulia ja mennä Suvi-laivalle juomaan siiderit ja nauttimaan auringon(kin) hyväilyistä!
Durasel

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kid kirjoitti:Tervehdys täältä hikisestä ja ahtaasta toimistosta. Hitto ku pitää tänään jakaa työpöytä duunikamun kanssa...Se näkee että mä kityilen :oops:
Öh, miulla näkee koko konttori (kunhan ohi kävelevät) että kityilen. Who cares? Kunhan hommat toimii niin saa surffailla...
RolloTomasi

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Kukaan - etenkään minä - ei kirjoita mitään kiinnostaa/stimuloivaa.
Pyydän anteeksi.
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

selkä kipeä, vaikka en oikein edes laskenutkaan kunnolla. Maattiin koko sunnuntai aamu ja pussailtiin... very cool
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

saiskohan tyttöö jostain? :lol:
Pehmovanukas

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

slam kirjoitti:saiskohan tyttöö jostain? :lol:
Eh? Ehheheh! Eeeehhhehhehhheehehehehheheehe! Hehhhehheehhh! BuhahahahahhahaaaaaaaaAAarrghoouuh *kakooo* aahhahahaaaa *rykii* räähhhäähhhääh. Hou.
Bliss

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:1) mennä interfloora-hyppelyä pitkin Hämeenkatua,
2) kylvää ruusunlehtiä,
3) pokata kolme hyvännäköistä kimulia ja
4) mennä Suvi-laivalle juomaan siiderit ja nauttimaan auringon(kin) hyväilyistä!
1) Tee se, saat kanssaihmiset hyvälle päälle :wink:
2) Tee tämäkin. Laula samalla.
3) Öh... Nyt on kevättä kulkusissa...
4) Tämä ehdottomasti. Useita siidereitä.
ElanorRaven

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Sain esseeni valmiiksi! Ajoissa! Nyt tallustelen työpaikalle hyödyntämään faksikonetta ja laitan sen matkaan, ja loppupäivän nautin auringonpaisteesta 8)
EDIT: Auringonpaisteella kiva kontrasti avatareni kanssa :D
Geetzu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:3) Öh... Nyt on kevättä kulkusissa...
4) Tämä ehdottomasti. Useita siidereitä.
3] On. Eikö kukaan muu ole huomannut, että koko maailma on kaunis ja ansaitsis ehdottomasti tulla otetuksi - toki ilman lubrikanttia ja takaapäin, kuten kity-perinteisiin kuuluu!!!
4] Onkohan minusta tulossa wanha. Viime viikonloppunakin jäi perinteinen kännääminen kokonaan väliin. Sen sijaan nautin lasin tai pari hemmetin hyvää ikääntynyttä mallasviskiä. Pääkin toimii paljon paremmin, kun ei tarvitse krapulasta toipua päiväkausia.
No, tämä jäänee lyhytaikaiseksi. Ensi viikonloppuna on pakkojuhlista toiseksi jaloin eli wappu! :cheers:
millivanilli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pientä väsyneisyyttä havaittavissa.. Jostain sattui silmiini äsken firman nimi Painomies - painaa ja palvelee. Luin tietenkin tekstin väärin ja hihittelin itsekseni tuolla.. sen jälkeen alkoi vielä naurattaa se, että jaksoin ylipäätänsä nauraa noin huonolle jutulle :P

Niin joo.. mä olen nyt hieman koditon täällä työpaikalla. Viikonloppuna mun työhuone on tyhjennetty, siitä tehdään keittiö. Kukaan vain ei ole miettinyt, että mitenkäs nyt pitäisi toimia kun yksi työntekijä jää ilman huonetta.

Onneksi täällä on taas joku saikulla, joten sain pöydän itselleni.
Vastaa Viestiin