Mukava maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Satuin oleen taas sellaisella tunnetasolla, että meinasi mennä pari kertaa taju eilen kiihotuksesta. :oops:

En suosittele moisia harrastuksia. Parempi pysyä omissa oloissaan.
AarneAnkka

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Luentoni presentaatio saa tässä viimeisiä silauksia. Päätä ja niskaa ikävästi jomottaa. Mutta eiköhän se mene ohi kunhan pääsen vähän liikkumaan tästä koneen ääreltä...

Neljän tunnin päästä kaikki on jo ohi. Sitten voi ottaa rennosti ja vaikka pelata Oblivionia. Ooooo.... :kontrolli:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä teen näistä ylitöistäni vielä ihan oman taiteenlajini.
Ny jos lähtis kotio, ku kerran toi opettajaki läks.
Kaikki valtavan tyytyväisiä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
hebuli

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Sain äsken hyvältä (naispuoliselta) ystävältä aivan upeita :h: uutisia. Jotenkin lämmittää mieltä uutiset rakastumisista joissa ulkonäkö ei näyttele mitään osaa... (tämä Gattacallekin tiedoksi) Täytyy myöntää että kyynikkominäni luuli tätä ensin myöhästyneeksi aprillipilaksi, niin yllätti. Oliskohan kevätauringolla osuutta asiaan? Pitääpä alkaa väsätä vastausviestiä hänelle. Hänen viestissään oli myös minuunkin liittyen jotain joka piristi päivää kummasti, mutta siitä sen enempää.

(tähän perään kaikki positiiviset ja hymyilevät ällöpyllyhymiöt)
Kid

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huh, onpas ollut kiire päivä. Tunti vielä ja sit kotiin. Mun tekee taas kamalasti mieli karkkia ja popcorneja. Joutuukohan sitä vielä antamaan himoilleen periksi..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eräs ex-kityläinen kävi kylässä kahvilla ja toi ihanat mustikkapullatkin. Juorut ja kuulumiset tuli vaihdettua. Oulussa on ihan kivaa kyl kuitenkin. Eilisissä maailmanlopun tunnelmissa tuntui hetken, että olen tehnyt aivan käsittämättömän järkyttävän virheen, kun olen mennyt ostaa paukauttamaan kämpän täältä.
Edith

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mylwin kirjoitti:Raah, huomenna tulee joku Latvian Prinssieversti valtiovierailulle ja meidän komppania yllättäen nakitettiin seisomaan espalle johonkin kunniavartioon.
Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?

Mä tajusin kyl just, et tää mun hassu olotila on jotain pms-juttua varmaan, katsoin just kalenteria ja siinä olis yks selitys. Siis hassua, että mua tämmösinä aikoina vaivaa, että jos tahdon paneskella, niin se tarttee sit tehdä äkkiä, koska piakkoin ei välttis viittis ainakaan minkään ihan uuden tuttavuuden kanssa aloittaa. Että siis ikään kuin yks viikko lisää ilman oloa tekis mulle vaikeeta. Hassu minä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kas... kaveri soitti ja kyseli jos kiinnostaa aluvanteet pirssiin, hänen samanlainen ku lähtee Namibiaan :shock: jonkun hyväntekeväisyysjärjestön käyttöön eikä hän raaski sinne mitään alulautasia lähettää. Pöllitään alta aikayksikön kuulemma.
Puoli-ilmaiseksi sain, ja täten on auton arvo kaksinkertaistettu. :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Voi perkule, juttelen mesessä mun 9-vuotiaan kummitytön kanssa ja sen mielestä Rasmuksen Lauri on ihq! Mihin tää maailma on menossa...

Mun pitäs tehdä joku äksönpläni tälle viikolle että selviäisin parin päivän työreissusta, töistä, auton palautuksesta, kotona käynnistä, 1-2kk kamojen pakkaamisesta, Vapusta ja kämpän siivoamisesta edes jotenkin kunnialla ja ilman suurempaa stressiä.

Keskiviikkona piti mennä katsomaan kahta kämppää Vaasaan, ja tänään soitti toinen vuokranantaja ja ilmoitti että "mulla on jo vuokralainen et voitas vissiin perua se näyttö". Meinasin karjasta sille että maksatko mun 270€ lentoliput, v*tun idiootti! No, onneks on muutakin asiaa sinne suunnalle... Täytynee järkätä toinenkin näyttö jos se ainoa mitä nyt olen menossa katsomaan onkin joku fiasko.

Jos kävis saunassa ja tekis kynsiin ranskalaisen manikyyrin, siinä on tarpeeks ohjelmaa tälle illalle...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti: Mä tajusin kyl just, et tää mun hassu olotila on jotain pms-juttua varmaan, katsoin just kalenteria ja siinä olis yks selitys.
Mä oon kyllä havainnu, että naiset, jotka viettävät paljon aikaa keskenään, voivat saada kierrotkin osumaan yksiin, mutta voiko näin tapahtua myös netin välityksellä! :shock: (sikäli jos ja kun omat oireet viittaavat samaan...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aivan täysin perseelleenmennyt päivä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustaenkeli kirjoitti:osumaan yksiin
Näpit irti Edithistä!

Tähän väliin Darknessin Get your hands off my womania.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mihi ihmeeseen tää iltapäivä katos?!
Viimetunnit käsitelty kirjallisuutta lastensuojelusta.
Pöllähtäny olo... vois lähtä pihalle pöllöilee ja roudata ton kirjaläjän kotio.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti: Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?
Huuh, ei mitään havaintoa. =P Joskus aamulla kai myö sinne lähdetään, eikä ohjelmasta sen tarkemmin ole tietoa.
PV:n tietoturvallisuus toimii, edes myö itse ei tiedetä mitä myö tehdään. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Aivan täysin perseelleenmennyt päivä.
Taidan juosta avantoon, vielä kerkeää!!! Näsijärvessä on vielä jäätä!

Adios!!!
Kid

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihan mukava maanantai näin loppujenlopuks. Kun mistermister ei oo kotona niin saan hommailla täällä ihan rauhassa ja intoakin siihen löytyy enempi. Anteroterostakin sain vihdoin otettua kuvan ja kuvan galleriaan (ja yks kuva mustakin tuli laitettua sinne - moon niin kaanis).
Pölyt vois vie pyyhkiä ja sit vois hipsiä suihkuun..Saan palloilla täällä ihan rauhassa näyttäen homssantuulta vanhat nappiverkkarit jalassa ja rikkinäinen paita päällä. Koti-ilta omassa ihanassa seurassani rules!
1108

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En juoksekaan. Alkoi naurattaa:

Kuva
AarneAnkka

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Luento on nyt luennoitu. Ihan hjuvin jopa meni. Se on vihdoin takanapäin, kaikuva helpoituksen huoahdus!

Nyt palkitsen itseni ottamalla loppupäivän rennosti. Telkkaria, safkaa ja videopeliä, ah jaa. Vastailen viesteihin ja maileihin ehkä sitten joskus myöhemmin.
RuNkkuTonttu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pitäisi tehdä rästitöitä, mutta ei oikein kykene. Väsyttää ja ahdistaa kämpän sotkuisuus. Pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni, mutta jotenkin ei kykene. Ehkä huomenna tai sitten ylihuomenna. Miten oonkaan taas näin saamaton?

Pikkaisen olen huolissani kaveristani. Sillä oli ollut kuumetta, noin viikon ajan. Hoidettu levolla ja viikonloppuna sitten pieni antibiotti kuuri. Kun ei kuume laskennut, niin sitten sairaalaan lisätutkimuksiin.. Maksa-arvot 472, eikä syytä tiedetä. Mitenköhän sitä oikein piristäisi toista?
tonttu

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Maha täysi, parempi mieli.
slam

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

tytön kanssa puhuin vähän... meikä ole oikeastaan nyt kuin pelkkä pehmolelu, jotenkin löysä fiiliskin... ruumiin toiminnot ja innostus slow...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja mölli »

Vaola kirjoitti:Voi sviddu tästä työhakemus-jutusta ei tule mitään..!!! :tiistai:

"Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta..." Haha.

EDIT: "Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta, ja teen nyt lähestymisyrityksen teitä kohti..." Ei kerpele... :lol:
"Olen nuoriäiti, opiskelen tällä hetkellä ja minua kiinnostaisi teidän auki oleva työpaikka koska uskon työpaikka sopisi minun luonteelleni ja kokemukselleni...."
Kingi I
ElanorRaven

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tänään oli ihana aurinkoinen kevätpäivä 8) Pelattiin vanhempien luona krokettia, hypittiin sisarusten kanssa hyppynarua ja vielä illemmalla lähdettiin äidin kanssa metsään kävelylle. Mukava päivä kaiken kaikkiaan :)
1108

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mitä saa kun nylkee naapurin kissan?

-Hyvän mielen.

Mitä saa kun nylkee vauvan?

-Erektion.

Mitä saa kun nylkee juutalaisen vauvan?

-rautaristin.



Näihin tunnelmiin, hyvää yötä!
1108

Re: Mukava maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei sittenkään vielä, loistava iltasatu!

Ystävämme Orbit Monivamma, tuo evoluution harhalaukaus, (torson tynkä , yksi iso silmä, hieman silmää isompi pää, pieni suu ja kaksi korvaa) oli leikkimässä lastenhuoneessa, kun yhtäkkiä kuuli keittiöstä kolinaa... "Mitähän äiti tekee", mietti Orbit.

Orbit veti itsensä leuallaan keittiöön ja mokelsi kuola valuen: "Äihti, mihtä shinhä theeht?" "Kulta pieni, äiti tekee pullaa" "Pulhlaa?!", kysyi Orbit iloisena. "Kyllä kulta, pullaa. Mene huoneeseesi leikkimään puoleksi tunniksi, niin sitten saat pullaa"

Orbit keräsi itsensä lastenhuoneeseen ja töni päällään leikkiautoja. Orbitin hajuaisti alkoi hälyttämään pullantuoksua. "Phulhaa!", huudahti Orbit ja alkoi pitkän ja vaivalloisen matkan keittiöön. "Horbithille phullaa!!!". "Mutta kulta, vasta laitoin pullat uuniin. Sinun täytyy mennä hetkeksi aikaa leikkihuoneeseen ja tulla sitten takaisin. Sitten saat pullaa." Ja Orbit veti itsensä leukansa avulla leikkihuoneeseen.

Orbit nosteli lego -palikoita paikasta toiseen ja huvitti itseään kierimällä pitkin lattiaa. Hänellä oli niin hauskaa, että melkein unohti pullat. Kesken kiihkeimmän kierähdyksen Orbit haistoi pullan ja kuuli kolinaa. Leuka veressä Orbit rimpuili keittiöön ja silmät pullahulluudesta kiiluen kiljui "Phullaaaaaahahahahaa!". "Kultapieni, pulla on aivan tulikuumaa. Jos sinä nyt syöt pullaa, niin sinun pikku suusui palaa. Mene hetkeksi vielä leikkimään, ja sitten saat pullaa ja maitoa. Mmmmmmmm. Eikö kuullostakin hyvältä?", kysyi äiti. Vastaukseksi hän sai hyväksyvän limalammikon lattialla ja siitä poistuvan limavanan lastenhuoneeseen.

Orbit oli mitä onnellisin. Hän hakkasi ainoaa silmäänsä seinään ja hoki kuolavanan muodostaessa lammikkoa hänen alleen:"Phullaah, phullaah, phullaah ja mhaithoa".
Enää ei Orbit jaksanut odottaa vaan hän aloitti tuskaisen ryömintänsä keittiöön. "PHULLAAAAAA!", huusi Orbit, vaativalla ja korkealla äänellä. "Orbit kulta, pakkasin ja nostin pullat kolmannelle hyllylle, voit ottaa sieltä." Orbit katsoi äitään himan surullisena ja sanoi: "Äithi, mhulah ei ole khasia" johon äiti vastasi pirteän iloisena: "Niin Orbit, ei käsiä - ei pullaa."
Vastaa Viestiin