Hyvät paikat ruottissa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ajattelin joku päivä käydä tukholmassa ryypiskelemässä viikonlopun niin missäs paikoissa (baareissa) kannattaa siellä käydä? Joku semmonen missä on hyvä puhua paskaa paikallisten kanssa mutta kuintenki jotain tasoa.
Kingi I
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

http://www.stockholmtown.com/templates/ ... anguage=EN

Oppisit säkin joskus käyttään ---> :google:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mojo kirjoitti:http://www.stockholmtown.com/templates/ ... anguage=EN

Oppisit säkin joskus käyttään ---> :google:
tosta englantia osaamattomat saa suomenkielisen version.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

McJanne kirjoitti:Jos sattuu lakki tippumaan päästä niin muistat sitten potkia sen rajan yli ennen kun nostat ylös.

Ja jos on pakko solmia kengännauhat niin kiilaat perseen nurkkaa vastaan ja sitten vasta kumarrut.
:rofl:
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mun ruotsalainen tuttu sanoi et eiks suomalaiset miehet o homoja koska ne menee yhdessä alasti saunaan ja juomaan. Se jos mikä on håmåa, eikö?! ;) :twisted:
Durasel

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti:Mun ruotsalainen tuttu sanoi et eiks suomalaiset miehet o homoja koska ne menee yhdessä alasti saunaan ja juomaan. Se jos mikä on håmåa, eikö?!
Suomalaiset miehet tietävät mitä ovat (eli hetskuja suurin osa), ruotsalaiset ne vaan hyökkää panemaan paljasta peppua aina kun sellaisen näkevät, siitä ihmetys :twisted:
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mun ruotsalainen tuttu sanoi et eiks suomalaiset miehet o homoja koska ne menee yhdessä alasti saunaan ja juomaan. Se jos mikä on håmåa, eikö?!
Suomalaiset miehet tietävät mitä ovat (eli hetskuja suurin osa), ruotsalaiset ne vaan hyökkää panemaan paljasta peppua aina kun sellaisen näkevät, siitä ihmetys :twisted:
Pöh, suomalaiset miehet kun menevät saunomaan, sieltä kajahtaa ilon ääniä!! ;) Siellä ne kuitenkin imevät toisiltaan :lol: :twisted:
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mun ruotsalainen tuttu sanoi et eiks suomalaiset miehet o homoja koska ne menee yhdessä alasti saunaan ja juomaan. Se jos mikä on håmåa, eikö?! ;) :twisted:
Mites homo minä sitten olen kun harjoitan moista saunomista ja neljännesråutsalainenkin vielä!
Huj! ;) No sekstaatko saunassa miesten kanssa? Jos sekstaat, onko se suomalainen 3/4 vai ruotsalainen 1/4 joka pistää sut toimiin miesten kanssa? :twisted: :lol:



Ai juma ku jalkoja väsyttää...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Siellä saa panna viistoistavuotiasta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti: Ööö. En minä mene råutsilaisten homojen kanssa yhdessä saunaan, juomassa olen kyllä ollut myös råutsilaisten homojen kanssa.
Mä en mene enää sekasaunaan. Se ainoa kerta kun menin saunomaan suomalaisheteroiden kanssa alasti, eikun yks jätkä oli heti kiinni tisseissä :? :(

Sit oon ollut ruotsalaisessa sekasaunassa pari kertaa, siististi pyyhe päällä. Ihan kivaa se oli :) Taisi olla pääasiassa heteronaisia ja -miehiä :)
McJanne kirjoitti: edit: ja mitä tekemistä sun jaloilla ja ennen kaikkea niiden kipeänä olemisella on råutsalaisten homojen kanssa?
</viisastelu>


No tottakai kipeät jalat ja sveduhåmåt ovat yhteenmenevä juttu :roll:
Noriyumi

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ann kirjoitti:Siellä saa panna viistoistavuotiasta.
Espanjassa saa muistaakseni panna 14-vuotiasta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Noriyumi kirjoitti: Espanja
..lämpimässä ilmastossa kypsyvät pikemmin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hyvät paikat ruottissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei missään, koska niissä ei saa patukoida.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin