Daa-a, tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:uskommeko demokratiaan?
En oikein näe asiayhteyttä hallitusmuotomme ja munien salvamisen välillä...
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:ja sitten on meitä, jotka emme miellytä ketään.
Jos uskoo noin ja toimii ja puhuu sen mukaisesti, tuskin miellyttääkään. Kukaan ei näes jaksa ruikuttajaa kovin pitkään. Jos en väärin muista, sinulla on kuitenkin myös positiivisia kokemuksia. Loppuviimeksi ei ole kovin pitkä matka siitä, että kelpaa naiselle kaveriksi myös siihen, että kelpaisi poikaystäväksi. Sinä olet nyt vain sen vanki, että joku/jotkut tahot joilta olet havitellut eivät ole syttyneet.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: ja sitten on meitä, jotka emme miellytä ketään.
Taitaa johtua vaan tosta sun asenteesta. Otappa itteäs niskasta kiinni ja lakkaa olemasta nuin negatiivinen elämän ja naisten suhteen.
hassua, eikö vain?
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:ja sitten on meitä, jotka emme miellytä ketään.
Jos uskoo noin ja toimii ja puhuu sen mukaisesti, tuskin miellyttääkään. Kukaan ei näes jaksa ruikuttajaa kovin pitkään. Jos en väärin muista, sinulla on kuitenkin myös positiivisia kokemuksia. Loppuviimeksi ei ole kovin pitkä matka siitä, että kelpaa naiselle kaveriksi myös siihen, että kelpaisi poikaystäväksi. Sinä olet nyt vain sen vanki, että joku/jotkut tahot joilta olet havitellut eivät ole syttyneet.
jup, pallit pois niin elämä helpottuu.
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti: hassua, eikö vain?
Ei edes ole. Säälittävää kyllä.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: hassua, eikö vain?
Ei edes ole. Säälittävää kyllä.
sinun huumorintajustasi en kyllä koskaan saa selkoa...
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:jup, pallit pois niin elämä helpottuu.
Ei sun ruikutus lakkaisi pallien poistoon. Luultavimmin se ei lakkaisi sittenkään, kun saisit niille sitä havittelemaasi käyttöä. Keksisit vain uuden aiheen surkutella itseäsi, sen verran ankeasti näet asiat tällä hetkellä. Pallien poistaminen ei muuten vaikuta mitenkään siihen, että millä lailla kiintyy ja mihin sukupuoleen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole millään lailla palleihin sidonnainen asia.

Ajattele sellaista skenaariota, että törmäisitkin naiseen, jonka kanssa synkkaisi ja päätyisitte yhteen. Siinä vaiheessa olisit poistattanut pallisi. Se vitutus mitä tunnet nyt olisi vain murto-osa siitä tilanteesta, jossa olisit oikeasti tehnyt noin tyhmän tempun. Toivottavasti tämä on nyt viimeinen kerta kun oksennat tänne palstalle mitään noin äärimmäisen typerää.
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti: sinun huumorintajustasi en kyllä koskaan saa selkoa...
Ei mulla ole semmosta.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:jup, pallit pois niin elämä helpottuu.
Ei sun ruikutus lakkaisi pallien poistoon. Luultavimmin se ei lakkaisi sittenkään, kun saisit niille sitä havittelemaasi käyttöä. Keksisit vain uuden aiheen surkutella itseäsi, sen verran ankeasti näet asiat tällä hetkellä. Pallien poistaminen ei muuten vaikuta mitenkään siihen, että millä lailla kiintyy ja mihin sukupuoleen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole millään lailla palleihin sidonnainen asia.

Ajattele sellaista skenaariota, että törmäisitkin naiseen, jonka kanssa synkkaisi ja päätyisitte yhteen. Siinä vaiheessa olisit poistattanut pallisi. Se vitutus mitä tunnet nyt olisi vain murto-osa siitä tilanteesta, jossa olisit oikeasti tehnyt noin tyhmän tempun. Toivottavasti tämä on nyt viimeinen kerta kun oksennat tänne palstalle mitään noin äärimmäisen typerää.
painu kuule ukko helvettiin saatana

minä olen typerys joka pitäisi ampua ja mitä muutakaan voisin tehdä kuin oksentaa typeryyksiä?

vihaan teitä kaikkia
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:painu kuule ukko helvettiin saatana
Helvetti on omien korvien välissä. Sunkin tapauksessa. Mä en viitsi sinne mennä, ei vaikuta kovin mielenkiintoiselta matkailukohteelta enkä viitsisi asumaankaan jäädä. Vittu että saa olla ääliö, jos ei tajua että 97% miehistä on elämänsä aikana kuullut ainakin yhdeltä naiselta "ollaan vaan kavereita" ja ne loput 3% on umpihomoja. Paitsi Johnny.

Ei tipu säälipisteitä enää. Pää pensaassa eläminen on gattacojen hommaa.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:painu kuule ukko helvettiin saatana
Helvetti on omien korvien välissä. Sunkin tapauksessa. Mä en viitsi sinne mennä, ei vaikuta kovin mielenkiintoiselta matkailukohteelta enkä viitsisi asumaankaan jäädä. Vittu että saa olla ääliö, jos ei tajua että 97% miehistä on elämänsä aikana kuullut ainakin yhdeltä naiselta "ollaan vaan kavereita" ja ne loput 3% on umpihomoja. Paitsi Johnny.

Ei tipu säälipisteitä enää. Pää pensaassa eläminen on gattacojen hommaa.
säälipisteitä en ole hakemassa. tuon otan loukkauksena.

mulle on yks vitun hailee minne sä meet. mee nussimaan, *********
Pikku-Akka

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tadaa, työt jatkuu vuoden loppuun:] Ja kesälomaan ei ole enää kuin pari kuukautta. Voisiko enää paremmin mennä?
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:säälipisteitä en ole hakemassa. tuon otan loukkauksena.

mulle on yks vitun hailee minne sä meet. mee nussimaan, *********
Hyvä, koska en ole ollut jakamassakaan. Ja ihan vitun sama mitä otat loukkauksena, en ole yhtään sanomaani loukkaukseksi tarkoittanut, mutta jos saan edes ajattelemaan asiaa niin se on plussaa jo.

En mä tiedä millaista päähäntaputtelua sun lähellä olevat ihmiset oikeen harrastaa, mutta jos juttelet niille tuollaisia eikä kukaan ole vielä vetänyt avokämmenellä ja huutanut että herää jo pahvi, niin ei voi kuin ihmetellä. Ei sun torjutuksi tulemisen tragedia ole yhtään sen suurempi kuin kenenkään muunkaan. Koko sun surkeudessa on kyse vain siitä ASENTEESTA minkä sä olet ottanut sen tragedian suhteen, ei siitä että se olis ihmiskohtalona jotenkin eriskummallinen tai kauhia.

Jos mä olisin luovuttanut naisten suhteen kokonaan sen takia että olen saanut ihastuksen kohteelta "ollan vain kavereita" -tuomion N+1 kertaa, en varmasti menisi enää koskaan nussimaan. Pisimmillään taisin olla 3 vuotta ihastunut saavuttamattomaan kohteeseen, joka halus olla kavereita. Tänä päivänä koko neiti ei vois olla vähemmän yhdentekevä.
safi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Pehmovanukas kirjoitti: Ei tipu säälipisteitä enää. Pää pensaassa eläminen on gattacojen hommaa.
Ihmeen kauan jaksoit yrittää. Näkeehän tuon jo kaukaa, että gattacan jalanjälkiä mennään.

Rollo ei irtoa minultakaan sääliä. Jos elämäsi on kuukausi toisensa perään noin surkeaa, niin mikset sitten vain mene kiikkuun. Helpottaa varmasti. Heikot sortuu elon tieltä...Harmi ettei tämä toteudu meillä yhtä tehokkaan luonnollisesti, kuin eläinmaailmassa.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:säälipisteitä en ole hakemassa. tuon otan loukkauksena.

mulle on yks vitun hailee minne sä meet. mee nussimaan, *********
Hyvä, koska en ole ollut jakamassakaan. Ja ihan vitun sama mitä otat loukkauksena, en ole yhtään sanomaani loukkaukseksi tarkoittanut, mutta jos saan edes ajattelemaan asiaa niin se on plussaa jo.

En mä tiedä millaista päähäntaputtelua sun lähellä olevat ihmiset oikeen harrastaa, mutta jos juttelet niille tuollaisia eikä kukaan ole vielä vetänyt avokämmenellä ja huutanut että herää jo pahvi, niin ei voi kuin ihmetellä. Ei sun torjutuksi tulemisen tragedia ole yhtään sen suurempi kuin kenenkään muunkaan. Koko sun surkeudessa on kyse vain siitä ASENTEESTA minkä sä olet ottanut sen tragedian suhteen, ei siitä että se olis ihmiskohtalona jotenkin eriskummallinen tai kauhia.

Jos mä olisin luovuttanut naisten suhteen kokonaan sen takia että olen saanut ihastuksen kohteelta "ollan vain kavereita" -tuomion N+1 kertaa, en varmasti menisi enää koskaan nussimaan. Pisimmillään taisin olla 3 vuotta ihastunut saavuttamattomaan kohteeseen, joka halus olla kavereita. Tänä päivänä koko neiti ei vois olla vähemmän yhdentekevä.
naisasioista puhun vain kityssä, joss se sun kaltaista yli-ihmistä kiinnostaa.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

safi kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti: Ei tipu säälipisteitä enää. Pää pensaassa eläminen on gattacojen hommaa.
Ihmeen kauan jaksoit yrittää. Näkeehän tuon jo kaukaa, että gattacan jalanjälkiä mennään.

Rollo ei irtoa minultakaan sääliä. Jos elämäsi on kuukausi toisensa perään noin surkeaa, niin mikset sitten vain mene kiikkuun. Helpottaa varmasti. Heikot sortuu elon tieltä...Harmi ettei tämä toteudu meillä yhtä tehokkaan luonnollisesti, kuin eläinmaailmassa.
hassua, puhuin juuri psykiatrini kanssa kiikkuun menemisestä viime perjantaina.
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:naisasioista puhun vain kityssä, joss se sun kaltaista yli-ihmistä kiinnostaa.
Mistä helvetin naisasioista? Pallit pois? Se on miesasia jos jokin. Ei mua sun naisasiat kiinnosta. Eikä oikeastaan sun pallitkaan. Kiinnostaa vaan miten periaatteessa ihan fiksun oloinen jätkä voikin elää noin pää pensaassa omien traumojensa kanssa. Enkä jaksa kuunnella ruikutusta. Ruikutus ei paranna mitään millään tavalla, ei edes sun omaa oloas.
slam

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

välillä unessa, välillä hereillä... työvoimapoliittinen ratkaisu kiinnostaisi?
AarneAnkka

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

irmelianneli kirjoitti:1048,87 € veronpalautusta :shock: Jessus!
Onneksi olkoon! Meitsille tuli €355 ja joitainkymmentä jotain senttiä.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:naisasioista puhun vain kityssä, joss se sun kaltaista yli-ihmistä kiinnostaa.
Mistä helvetin naisasioista? Pallit pois? Se on miesasia jos jokin. Ei mua sun naisasiat kiinnosta. Eikä oikeastaan sun pallitkaan. Kiinnostaa vaan miten periaatteessa ihan fiksun oloinen jätkä voikin elää noin pää pensaassa omien traumojensa kanssa. Enkä jaksa kuunnella ruikutusta. Ruikutus ei paranna mitään millään tavalla, ei edes sun omaa oloas.
kummasti näyttää kiinnostavan kun ketjunkin avasit.

mut mä meen nukkuu nyt, jatketaan aamulla tästä.
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:kummasti näyttää kiinnostavan kun ketjunkin avasit.

mut mä meen nukkuu nyt, jatketaan aamulla tästä.
Mua kiinnostaa se, onko mun käsitys siitä, että se on hyvin tavallinen kokemus empiirisellä otannalla mitattuna oikeansuuntainen vai väärässä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun on pakko sanoa jotain törkeetä ja mieltäpahoittavaa: miten joku, joka kertomansa mukaan ei käy useinkaan suihkussa, ei siivoa/vaihda lakanoita, on kotona koko ajan, voi olettaa, että unelmien nainen joka on palavasti rakastunut kävelee ovesta sisään? Tekeekö Rollo mitään sen eteen, että löytäisi naisen? Argh!

Vähän sama kun joku ruikuttaa työttömyyttä - koska henkilö on käynyt ulkona töitä etsimässä, soittanut randomisti, karsinut vaatimuksiaan jne. Tollaset asiat on korjattavissa, jos tekee jotain niiden saavuttamisen eteen!

*odottaa piiskaa*
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:*odottaa piiskaa*
:p:
safi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppis kirjoitti: Koskakohan se aurinko paistaa sinunkin ahteriisi?
Vuoden jokaisena päivänä, joskus harvoin hiukan himmeämmin, mutta aina kuitenkin täydellisen kaunista takapuoltani valaisten...
Viimeksi muokannut safi, 25.04.2006 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisi alkaa urheilemaan, että pysyisi paremmin vireessä...
Vastaa Viestiin