Kekseliäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

No se vidun ajokortti on ollut kadoksissa tarpeeksi kauan, mitäs tarvin että saan uuden? Valokuvan kera kyttikselle papereita täyttelemään?
Tsaari

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Durasel kirjoitti:No se vidun ajokortti on ollut kadoksissa tarpeeksi kauan, mitäs tarvin että saan uuden? Valokuvan kera kyttikselle papereita täyttelemään?
Jep, ja henkkarit mukaan.
WanhaPervo

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tsaari kirjoitti:
Durasel kirjoitti:No se vidun ajokortti on ollut kadoksissa tarpeeksi kauan, mitäs tarvin että saan uuden? Valokuvan kera kyttikselle papereita täyttelemään?
Jep, ja henkkarit mukaan.
Ajokorttikin käy.
Tsaari

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

WanhaPervo kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Durasel kirjoitti:ajokortti... kadoksissa ... tarvin ...uuden?
Jep, ja henkkarit mukaan.
Ajokorttikin käy.
Heh heh
tonttu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Vahvaa teetä mukissa, josko se auttaisi siihen että silmät aukenee kunnolla.
Mukavaa keskiviikkoa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pitäs lähteä tuossa jossain vaiheessa kahtelemaan jääkaappia miehisen mökille. kukaan ei kuuntele mua kumminkaan tai vastustaa periaatteesta.
-miten ois tämmönen isompi?
-ei sinne tommonen sovi.

kaks viikkoa myöhemmin.
-me otettiin tämmönen iso. keksittiin että se on parempi.

miksi edes vaivaudun osallistumaan :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
AarneAnkka

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Mä ARVASIN, että vastaat juuri näin :mrgreen:
Eipä kestä kiitellä. :mrgreen: Mä tahdon viihdyttää...
Toki kevytmetallivanteilla olevien renkaiden vaihtamisen jättäisin todennäköisesti ulkopuoliselle, koska momentteja on vaikea saada käsipelissä kohdalleen.
No tuossa on yksi syy mulle. Twingoni kesärengakset ovat alu-vantehissa. Talvirengaksiin mulla ei ole noin hyvää tekosyytä. Kai ne sit täytyy vaihtaa ite seuraavalla kerralla.
Ehkä tärkein syy miksi vaihdan jääräpäisesti renkaat itse on se, että juuri muuta ei nykyisiin autoihin pystykään tekemään ilman autoinsinöörin koulutusta.
Olen sentään onnistunut lisäämään öljyä ja pissapoikaa ihan itse. Vähänx mä oon hyvä.
Nuff rrrrespect!
Vaihdoin itse kerran uuden akun kaverin neuvoessa vieressä, mutta akkukengät olisi ilmeisesti pitänyt puhdistaa, sillä akku simahti parin kuukauden päästä, mistä seurasi vähän säätöä korjaamojen ja akkukaupan välillä, kun korjaamo vaihtoi uuden akun vaikka vika olikin vain kengissä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

AarneAnkka kirjoitti: Olen sentään onnistunut lisäämään öljyä ja pissapoikaa ihan itse. Vähänx mä oon hyvä.
90t huollossa ne lisäs pissapoikaan nestettä, 5€/litra. en sitten ollu tajunnu sanoa että älkää laittako. ei tullu mieleenkään että ne tekis jotain noin peeloa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:No se vidun ajokortti on ollut kadoksissa tarpeeksi kauan, mitäs tarvin että saan uuden? Valokuvan kera kyttikselle papereita täyttelemään?
Sulle on yv:tä.

Ja kaksi valokuvaa mukaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti: Sulle on yv:tä.
Ja kaksi valokuvaa mukaan.
Ihanan virallinen olit puhelimessa, kuunteleeko ne teidän puheluita :P
Kid

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt on masu täys. Jälkkäriä ei ole. Harkinnassa siis kauppareissu. Muuten taas tylsistyttää.
hebuli

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Durasel kirjoitti:No se vidun ajokortti on ollut kadoksissa tarpeeksi kauan, mitäs tarvin että saan uuden? Valokuvan kera kyttikselle papereita täyttelemään?
Samantein autokoulu uusiksi, ties mitä olet unohtanut. Suorita samalla ABCDEFGH.
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

hebuli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:No se vidun ajokortti
Samantein autokoulu uusiksi, ties mitä olet unohtanut. Suorita samalla ABCDEFGH.
Miulla on jo L, niinkuin Lentokapteenin paperit, muita ei enää tartte!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mitä kirjainta suosittelisit polkuauton ajamiseen?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uusien tutkimusten mukaan kitkarenkaat saastuttavat ilmaa pahemmin kun nastarenkaat talvella, koska kitkarenkaan lamellit nostavat jokaikisen pikkuriikkisen pölyn tien pinnasta talvella, sitten kitkat toimii huonommin aina jäällä..
An vaihda enää koskaan huollon yhteydessä enö puolitan Essolla, olivat sörssineet men vaihtoajan eivätkä halunneet mitenkään korjata asiaa..

Toistan välttäkää Puotilan Essoa!
Vaikka siellä onkin helsingin halvin bensa()
Mistähän syystä paska paikka yrittää kalastaa asiakkaita sinne reikäänsä..


aluvanteiden takia en vaihda enää itse..
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tarkoitin vaan että aakkoset kannattaa opetella.

Millä kirjaimella pääsee oikean mechin ohjaimiin? Se minua kiinnostaa jos mikä. M-kortti? Saa ajaa myös metrolla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivän isosiskovelvollisuudet hoidettu ja huvitettu samalla Duraselia virallisella puhelulla :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

killkill kirjoitti:Gallup: kuinka moni teistä vaihtaa renkaansa itse? 0/
Tottakai. Ilmaiseksi saisin tuon renkaanvaihdon jos menisin liikkeeseen vaihtamaan, mutta renkaan vaihto sujuu puolet nopeammin ja vaivattomammin kuin äkkiä vaihtaa ne itse. Ei siinä kauaa mene. Paljon muuta tuolle autolle ei sitten kykene tekemäänkään kun melkein aina tarvitsee laittaa tietokone siihen kiinni, jotta edes tietää mikä on vikana. **du... Pitäis ostaa kupla tai vanha lada niin kaikki olisi helpompaa...
Ovela kuin orgasmi
swirl

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe tuska. Suu falskaa. Onnistuin kaatamaan päälleni pari desiä vettä. Taas. Miten tyypillistä. Miksei täältä jo pääse pois?! Taaahdon pois, kotiin, kevätaurinkoon kikkailemaan, kultani kainaloon...

Kid - olo on sen verran hyvä, että huomenaamuksi voisi tehdä reffit ;)
slam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

köh, köh* kävin vetämässä mäkitreeniä vanhalla käyräsarvisella pipo päässä... eli väsyttää, mutta äärimmilleen kehonsa vetäminen puol väkisin rentouttaa älyttömästi :) :) :)
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:Päivän isosiskovelvollisuudet hoidettu ja huvitettu samalla Duraselia virallisella puhelulla :P
Kiitos kaikesta vielä kerran :D :D
Ihmettelinkin äänensävyäsi, sinulla on tulevaisuutta virkamieshommissa!! Suraavaksi pärstävärkin kuvauttaminen pasilan asemalla ja sitten käyn täyttämässä lappuset uutta korttia varten (Visan sain jo eilen)..
slam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

köh, köh... edelleen.. pitäisi jaksaa punnertaa ja kaikenlaista muuta urheilua... Kyl se vaan vaikuttaa omaan yläkertaan
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Joka keväinen riesa: siitepölyallergia. Lääkkeet kyllä auttaa... :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

pimpsa on niin sweet, että sitä tekee mieli nussia ja kopeloida niin SAAMAristi! :Lol:

saamari kun vetää vähän raivolla pyörällä munatkin herää... :P
killkill

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Avo hoputtaa tekemään työnhakuilmoituksen. Olisi teoreettinen mahdollisuus päästä "alan töihin". Sitten alkaakin vimmattu päänraapiminen - kuinka teen persoonallisen ja erottuvan hakuprujun? Koska kyseessä on graafisen alan duuni, ei vakioasettelu+CV ole järkevä vaihtoehto...
Vastaa Viestiin