Kekseliäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mitäs sitä tänään keksisi? :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Valitettavasti ei ole sitä ongelmaa että tarvis miettiä. =P Jos pääsis kotio tänään niin jee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

17 tunnin työpäivä takana, poistun Hervantaan tarkastaan työmaan. Voi vittu että on lol...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti:17 tunnin työpäivä takana, poistun Hervantaan tarkastaan työmaan. Voi vittu että on lol...
Minulla on takana reilut tuhat kilometriä, kolmisenkymmentä heittomottia halkoja ja töitä ja opiskeluja...

Eli vapaapäivät meni auton ratissa ja palkattomissa töissä. Kiva mennä taas palkkaduuniin lepäämään, ja kuluttamaan kaikki vapaa-aika opiskeluun.
Ja sen stressaamiseen kun vein äitin sairaalaan eilen.

Parempaa keskiviikkoa kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:Parempaa keskiviikkoa kaikille!
Asia parani. Ei tarvikaan rynniä työmaalle, hommat finaalissa. Siis nukkuun.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

No nyt nuq niinq olis jo! :p:

Hopihopi!

Aamulla tuhlaan rahoja; jos tuhlais VÄHÄ toisenki omia 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
nokkaelain

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti:
safi kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti: Ei tipu säälipisteitä enää. Pää pensaassa eläminen on gattacojen hommaa.
Ihmeen kauan jaksoit yrittää. Näkeehän tuon jo kaukaa, että gattacan jalanjälkiä mennään.

Rollo ei irtoa minultakaan sääliä. Jos elämäsi on kuukausi toisensa perään noin surkeaa, niin mikset sitten vain mene kiikkuun. Helpottaa varmasti. Heikot sortuu elon tieltä...Harmi ettei tämä toteudu meillä yhtä tehokkaan luonnollisesti, kuin eläinmaailmassa.
Täytyy sanoa, että mieluummin ignoraan 10 valittajaa kuin yhden itsekeskeisen idioootin. Masentunut ihminen ei välttämättä pysty hahmotanaan todellisuutta realistisesti, vaikkaa kuka yrittäsi selittää. Rollo on sentään pystynyt hakemaan apua, eikä siinä ainakaan auta, jos joku käskee vetämään itsensä jojoon.

Parempi olisi jättää tuollainen huomiotta, jos ei ole itsellä asiasta mitään käsitystä.
1108

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pieni neekeripoika oli maalaamassa kotipihansa reunoilla olevaa puuaitaa. Hän oli saanut
valkoista Miranolia 10 litraa työtänsä varten. Kovasti pensselillä sutien hän kaatoi
paalun nokassa olleen maalipurkin päällensä. Kiireesti hän juoksi isänsä luo ja sanoi:

- Isä, isä! Maalipurkki, 10 litraa Miranolia kaatui niskaani! Nyt olen ihan valkoinen!
Sinun täytyy auttaa minua puhdistamaan tämä maali pois! Enhän voi näyttäytyä näin
valkoisena kavereille!

Tähän isä sanoi:
- Painu vittuun poika! Minulla on muutakin tekemistä! Mene äidin luo keittiöön ja
pyydä häntä puhdistamaan sinut!

Kiireesti poika juoksi keittiöön ja sanoi äidilleen, joka oli valmistamassa ruokaa:

- Äiti! Miranolia, 10 litraa, 209 markkaa, kaatui niskaani! Sinun täytyy auttaa minua
puhdistamaan tämä valkoinen maali pois! Enhän voi näyttäytyä kavereilleni valkoihoisena!

Johon äiti tokaisee:
- Painu vittuun poika! Ei minulla ole aikaa sinun puhdistamiseen! Minun täytyy keittää
isällesi puuroa!

Poika lähtee keittiöstä hieman ihmetellen ja itsekseen mumisten:

- No voi helvatan helvata! Olen ollut valkoihoisena vasta viisi minuuttia ja jo nyt huomaan
kuinka vittumaisia ihmisiä nuo neekerit ovat!


Öitä.

EDIT: Sanon vielä tämän:

"Minusta neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta."
1108

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Scary_fucking_yliväsymys.

Ei onnistu nukkuminen, 5½ aikaa nukkua.

Lollero.
Elukka

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sepäs siitä tiistaista sitten. Paljon piti tehdä, vähän tuli tehdyksi. Jospas seksiviikko olisi aktiivisempi? :?
Mutta ensin nuGGuun että jaksaa herätäkin johonkin aikaan. Öitä öttiäiset. :krooh:
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuike »

Toinen työyö menossa. Kolmepuol tuntia vielä duunia jäljellä -kylläpä väsyttää ja vituttaa. Ja oksettaa. :laatta:

Ei ole ihmisen hommaa tämä...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
tonttu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

14h:n työpäivä viimeinkin takana. Väsyttää enemmän kuin laki sallii. Kävin naapureiden kiusaksi suihkussa äsken, siitäpähän saavat homot vähän takaisin kun menevät aina keskellä yötä suihkuun tunniksi.
Jos nyt kokeilisi sitä nukkumista.

Hyvää yötä.
Starflare

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Näin unta mustista hämähäkeistä, ne olivat melkoisen isoja vieläpä. Nyt jaettuani tämän tiedonmurusen kanssanne voisin mennä takaisin nuq.
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huomenta, eka tpk. Kiva ilma näytti olevan&tulevan.
AarneAnkka

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänään Twingoni saa kesärengakset. Ei enää nastojen ratinaa, jepujeeee. Päivän muu henkeäsalpaava sankaritoimintaseikkailusisältö on vielä päättämäti.
killkill

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gallup: kuinka moni teistä vaihtaa renkaansa itse? 0/
Durasel

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Durasel »

killkill kirjoitti:Gallup: kuinka moni teistä vaihtaa renkaansa itse? 0/
Ikinä ole omaan autoon vaihtanut renkaita, vaikka 4 vuotta oma auto on ollutkin :mrgreen: (vaarin autoon olen monestikin vaihtanut..)
Tsaari

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:Gallup: kuinka moni teistä vaihtaa renkaansa itse? 0/
Jag.
Puoliskon kauppakassi oli tuossa viime syksynä jarruremontissa ja poijaat oli ruuvanneet pultit kohtalaisen kireälle. Vaikka avukseni sattui osumaan eteläsuomen vahvin mies, niin prkl kyllä hiki irtosi ennen kuin ne pultit saatiin auki.
Renkaiden vaihto ei oikeasti ole mikään erikoisen iso operaatio, tosin tuntuu että talvirenkaat pitää asennella aina paikalleen lumisateessa ja pimeässä, mutta se onkin sit jo oma syy.
Tsaari

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tosin meinasin jo vaihdattaa renkaani paikallisessa rengasliikkeessä kun heillä on suhteellisen kokonaisedullinen tarjous; renkaiden vaihto ja kausisäilytys 30 €.
AarneAnkka

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

McJanne kirjoitti:Kysymys: Miks helvetissä ihmiset ajaa vielä kesälläkä näköjää talvirenkailla? Saamarin asfalttitermiitit :C
A: Talvi oli saamarin myöhässä. B: Kun sesonki tulee, rengasliikkeissä on aikaa vain ensi viikolla. C: Perusta KillKill gallup siitä montako prosenttia ihmisistä vaihtaa rengakset itse. Se ehkä selittää vähän B:stä, meinaan jos moni ei, rengasliikkeisiin tulee tunkua.

Jos joku muu kuin minä käy vaihtamassa renkaat rengasliikkeessä sen sijaan että vaihtaisi itse, se johtuu tietenkin siitä että hän on kiireinen ja ei viitsi turhaan nähdä vaivaa, varsinkin kun rengasliikkeessä pestään renkaat pesurilla ja huolehditaan myös paineista ja tasapainotuksista ja siitä että pultit on kiristetty oikein. Tai siitä että kaveri jonka kanssa piti pitää rengastalkoot, päättikin vaihtaa renkaat Porvoossa. Mutta kun minä käyn rengasliikkeessä, se johtuu vain siitä että olen liian heikko ja epämiehekäs käsi vaihtamaan renkaat itse.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Jotain on pakko keksiä. Kaveri rikkoi eilen kilpurini kaasarista bensaliittimen, ei hjyvä juttu! Sesongin alku uhkaa siirtyä monella viikolla ellei jotain keksitä, stana. :maanantai:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Huomenta! Työt alkaa vasta klo 12 ja mä olen nyt jo hereillä. Mua ilmeisesti vaivaa jokin. Jos jaksan vielä kuntoilla, niin silloin tää on jo vakavaa.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Bliss

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tänään taitaa olla loistava haravointipäivä.
Geetzu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:Gallup: kuinka moni teistä vaihtaa renkaansa itse? 0/
En koska autot eivät omia ja firmat maksavat vaihdatuksen, säilytyksen, tasapainottelun jne. Omaan kyllä vaihdoin huimat kaksi kertaa aikanaan! (tällä on pakko jaksaa päheillä)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jahas. tänään sitten työhaastatteluun. eikä mitään käsitystä mikä paikka on kyseessä. noh, tuurilla ne laivatkin seilaa :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin