Det vara Torsdagen nu!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja swirl »

pikkuego kirjoitti:
Just se. Mahtaiskohan teille sit kelvata tää Saksasta tuleva paketti, voin antaa kaverialennuksena 1400 eurolla, norm. 1415€ :)
Pitää nyt kuitenkin kiittää ja kieltäytyä tarjouksesta :o
swirl

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja swirl »

cardic kirjoitti:paiva jolloin paasee katsomaan katatoniaa, ei voi olla huono!
Oh, mulla oli tarkoitus ostaa liput, mutta jotenkin se vain pääsi unohtumaan. Nyyh. Viimeksi olin kyllä paikalla, kun olivat Tavastialla.

Enjoy!
Kid

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Kid »

pikkuego kirjoitti:
Kid kirjoitti:Edit: Saikko sä pikkuego uuden neppiksen?
Ei kun uuden objektiivin, nyt saa ilkeen tarkkoja kuvia 8)
Höh, ei mitään kuvia. Edellisetkin on aika järkkyjä :twisted:
Mut neppikset on kivoja. Mistä niitä saa? Mä haluun hiekalle neppailee
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluan jo kotiin! Menin yöllä kahden aikaan nukkumaan ja on hieman vetelä olo nyt. Hartiat eivät tykkää tästä koneen ääressä istuskelusta, mutku ois vähän pakko. Ajatuksena oli raataa tänään puoli kuuteen asti, mutta mä jaksa! Mä tahdon kotiin ja ulkoilemaan Pekan kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jaaha, Toolin uutta kuulemma myydään jo tietyissä kaupoissa. Täytynee livistää aikaisemmin töistä ja lähteä kurkkimaan. Ahh, pitkä viikonloppu, olutta, Tool ja korvalaput.
swirl

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:Mä tahdon kotiin ja ulkoilemaan Pekan kanssa.
Mieki tahtosin sitä kissaeläintäni ulkoiluttaa, mutta en taida uskaltaa. Sillä ainoalla kerralla se päättyi katastrofiin; kissa säikähti oven paukahdusta, juoksi aidan ali ja onnistui rimpuilemaan irti valjaista, koska minä riipuin toisessa päässä. Naapuri auttoi saamaan panii-kissan kiinni, mutta molemmat - siis minä ja naapuri, ei kissa - vuosimme verta episodin jäljiltä.

Nyt katille on tullut sen lisää elopainoa sen verran, että ehkä valjaatkin olisivat jo sopivat. Minä tyhmä kun ostin sille innoissani nahkaiset valjaat, joissa on niittejä, enkä huomannut, että niistä puuttuu kiristysmahdollisuus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi!

Pomo hyväksyi mun loma-anomuksen (tää ja huominen päivä) mukisematta, ja toivotti iloisesti vielä mukavaa vappua. Tulin systerin luona käymään, hakemaan laivalle vähän koruja (miten se aina löytää kaikkea kivaa, mulle ei taas kelpaa mikään?) ja pitämään pikkuneidille seuraa. Nyt se huutaa tuolla omassa huoneessaan mun miehen nimeä, huolestuttavaa :D

Eiliset leffatreffit oli kivat, brokebackmountain ei taas mun mielestä ollut ollenkaan kohunsa arvoinen; lähes tylsä kuva. Kid kyllä tykkäs ;)
Jostain syystä me ei uskalleta päästää miehiä kahdestaan paria päivää aikaisemmin juhannusmökille; tiedä mitä kauheita siellä tapahtuu :shock:

Kohta kotiopäin siivoomaan, että on kämppä matkan jälkeen siisti. Ukko hankki jo pelipaidat, hius- ja naamavärit, yrittäkää bongata meitä töllöstä jos lauantaina suomi-ruotsi matsi näkyy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kikkeliskokkelis, meikä suuntaa duunin jälkeen autostudiolle zekkamaan MANKAN efektit :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:...
Pientä pelleilyä se on Peksinkin ulkoilu. Ensin istutaan kymmenisen minuuttia pensaan alla piilossa ja sitten suostutaan kävelemään hieman pihaa ympäri. Tuulessa rapisevat kuivat lehdet pelottaa ihan hillittömästi, mutta koirat ei. Linnunkakkaakin se yritti eilen syödä, vaikka mä sanoin, että siitä saa lintuinfluenssan ja matoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain mullat vaihdettua ja juorun murhattua. Nyt roikkuu vaan pari yksinäistä oksaa amppelista. Ja huomasin tietysti että voihan kettulan väki sentään, mullahan on koko ajan ollu vanhaakin multaa tuolla siivouskomeron uumenissa!!! :evil: Ja niinkun mää oon pähkäilly sen kanssa viikkotolkulla. Kityvehkasta lähti oksa! Kasvaako siihen juuret, jos sen laittaa veteen?
killkill

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Kityvehkasta lähti oksa! Kasvaako siihen juuret, jos sen laittaa veteen?
Koeta Karhuviinaa.. tai jotain muuta hapanta/kitkerää :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kityvehkasta lähti oksa! Kasvaako siihen juuret, jos sen laittaa veteen?
Koeta Karhuviinaa.. tai jotain muuta hapanta/kitkerää :mrgreen:
Jos ei Tapiolla virkoa, ni ei sitte millään!
Elukka

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
Mut neppikset on kivoja. Mistä niitä saa? Mä haluun hiekalle neppailee
Hei, todellakin neppailemaan! :D Mä olen tuota moottoriurheilun kuninkuusluokkaa parin kauden verran harrastanutkin. 8)
Autoja löytyypi useammastakin lelukaupoista ja myös hyvinvarustetuista kioskeista ja Tiimareista. :wink:
bedlam

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hitsi että on lämmin ilima!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

killkill kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kityvehkasta lähti oksa! Kasvaako siihen juuret, jos sen laittaa veteen?
Koeta Karhuviinaa.. tai jotain muuta hapanta/kitkerää :mrgreen:
ninnithequeen kirjoitti:Jos ei Tapiolla virkoa, ni ei sitte millään!
Mullei löydy muuta ku kaljaa. Se ei vissiin sillä...
Enthu

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Poks...seuraavat 3 iltaa menossa tukka putkella... eipä silti oo paljon raportoitavaakaan,palaan taas joskus astialle :!:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Hitsi että on lämmin ilima!
Eikö vaan ookkin!! Aivan tosi mielettömän ihanaa ja mukavaa! Mun mittari näyttää 17,5 astetta, mutta tuntuu että olis lämpimämpikin.
Kid

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Hei, todellakin neppailemaan! :D Mä olen tuota moottoriurheilun kuninkuusluokkaa parin kauden verran harrastanutkin. 8)
Autoja löytyypi useammastakin lelukaupoista ja myös hyvinvarustetuista kioskeista ja Tiimareista. :wink:
Koska mulla on huomenna vapaata, niin mä lähden metsästysretkelle! Jos tuossa vappuaattona tulis totakin harrastettua kroketin lisäks :P
mä en kyllä varmaan osaa neppailla enää kun viimekerrasta on ainakin 10 vuotta..
killkill

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja killkill »

HEVONPASKAA!!!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sain hinauduttua viimein töistä kotio, nyt odottelen että miäs tois mulle tullessaan ruokaa. ihmeen ameeba olo.
Me transmitte sursum, Caledoni!
tonttu

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Loistava ilma!!
Pääsin töistä jo yli tunti sitten ja kiersin parit kaupat. Saldo: meikkejä, housut ja paita. Nice!
Ainut vaan, että kun on tämmönen pätkäjalka niin täytyy lyhentää housut sopivan mittaisiksi. Mutta hyvä fiiwis. :D
Kid

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sois sitten tän viikon viimonen työpäivä lähes pulkassa. Ihanaa, vapaus koittaa. Huomenna ostaa kaverille synttärilahjaa ja muuta tarpeellista.
Viikonloppu here i come!!!11
1108

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vielä 8-10 tuntia duunia... Joten haistakaa paska.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1108 kirjoitti:Vielä 8-10 tuntia duunia... Joten haistakaa paska.
3-4 tuntia töitä, enää. ÄÄHÄHÄHÄHÄÄHÄÄ
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
hebuli

Re: Det vara Torsdagen nu!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Salilta palattu ja silleen. Pitäisi kai kotiin lähteä ja hoidella kaikki kuntoon huomista "pankkikeikkaa" varten, meinaa mennä aikataulu tiukaksi kun on kokonaista 15 min aikaa tarkistaa lainasysteemit, laittaa allekirjoitukset ja siirtää rahat (luen sopimukset jo tänään läpi sähköisessä muodossa). Ja minähän en aio siirtää asunnon luovutusta ensi viikolle... Vois käväistä jo tänään Alkossa, pari pulloa samppakaljaa ja jotain sellaista, kaiken varalta?
Vastaa Viestiin