Ainakin mun kello on perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ottaa pannuun ja rankasti.

En yhtään ihmettelisi jos kohta joku teräväkielinen domina potkisi oveni sisään ja hoitelisi meikäläisen strap-on:lla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Durasel

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bluntly kirjoitti:Ottaa pannuun ja rankasti.

En yhtään ihmettelisi jos kohta joku teräväkielinen domina potkisi oveni sisään ja hoitelisi meikäläisen strap-on:lla.
Menit sitten soittamaan KinkyGirlille, määhän sanoin ettei se kannata!!
AarneAnkka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sain juuri kaverilta kutsun Sexhibition -messuille. :oops: Pitäisköhän lähtee? Ainakin sillä tavalla välttyisin tuijottamassa katatonisesti loppuillan ruutua.

Toisaalta, ei siellä niin jännää ole. Kerran olin. Vähän niiq jotkut Turun Messut, paitsi että standeilla on dildoja, valjaita ja liukkareita.
slam

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:Sain juuri kaverilta kutsun Sexhibition -messuille. :oops: Pitäisköhän lähtee? Ainakin sillä tavalla välttyisin tuijottamassa katatonisesti loppuillan ruutua.

Toisaalta, ei siellä niin jännää ole. Kerran olin. Vähän niiq jotkut Turun Messut, paitsi että standeilla on dildoja, valjaita ja liukkareita.
mäne sinne... tv;eestä tulee kohtalaista sontaa... :p
AarneAnkka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tosi vähän viestejä Kityssä nyt. Kaikki on varmaan nauttimassa pre-pre-wappua? Vaan meitsi otti kolmiolääkkeen eikä auta q istua kotona. Päh.

Päätin taas lukea netistä vähän lääkeohjeita ja saamiini lääkkeisiin liittyviä tietoja, ja taas kävi toteen se mitä Prosessi on mulle aina sanonut: lääkärit eivät katso huolella lääkkeiden sivu- ja yhteisvaikutuksia. Esmes Librax määrättiin minulle käytettäväksi "akuutisti silloin tällöin aina kun vatsa reistailee", mutta netissä lukee että sitä täytyy käyttää säännöllisesti eikä annostusta saa lopettaa yhtäkkisesti. Epäilyttävää.

Onneksi ei mitään vakavampaa, mutta nup happosalpaajat taidan jättää käyttämättä, koska ne rasittavat munuaisia. Ja siihen minulla ei aiemmin sattuneesta syystä ole varaa. :think:
killkill

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Onneksi ei mitään vakavampaa, mutta nup happosalpaajat taidan jättää käyttämättä, koska ne rasittavat munuaisia. Ja siihen minulla ei aiemmin sattuneesta syystä ole varaa. :think:
Mulla on happosalpaajista vaan positiivisia kokemuksia. Jouduin vetämään niitä pari vuotta sitten muutaman kuukauden ajan kun pakki oli pahana. Stressiä yms.
Pikku-Akka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Iltaa vaan kaikille tasapaksusti. Päivä on menny pihalla puuhastellessa. Kädet on rakoilla haravoinnista ja saatiin vihdoin puunattua autokin nätiksi sekä vaihdettua kesätossut alle. Vielä jäljellä ainakin 1000 neliötä haravoitavaa. Pitäs järjestää pihatalkoot. Anyone?!
tonttu

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Haahaa diipadaapa minen jaksa ennää mutta pinnistelen vielä loppuun asti. Tän yön jälkeen meen töihin seuraavan kerran vasta ens viikon pe. Hajotakaa työviikkoonne runkut! :perse:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

safi kirjoitti:Hyväntuulisuuteni meinasi saada äkkinäisen lopun, kun joku typerä miekkonen päätti peruuttaa täpötäydellä parkkiksella suoraan autoni etukulmaan. Poltin päreeni aivan täydellisesti ja annoin tulla kyllä ihan koko rahalla näytettä rumasta kielenkäytöstä ja miten sitä autoa ajetaan, toisten autoja kolhimatta. Vahinko jäi onneksi melko vähäiseksi..mutta ehdin jo nähdä mielessäni kuvan, jossa autoni seisoisi viikkokaupalla korjaamon pihalla ja sen jälkeen vielä maalattavana. Vähemmästäkin täti hermostuu.
Haahaa. Toi on pientä siihen verrattuna, että mun autosta on sisällä kaksi ovea. Onneksi ei tartte ite maksaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi tekemään mieli Iskanderia pahasti, pakko mennä nauttimaan yksi sellainen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mieleeni alkaa hiipiä ajatus, ettei suunnitelmani vastata ensi viikon tenttikysymyksiin näppärillä "Who cares?!" ja "Mitä vitun välii?!!!" -laineilla ole ehkä sittenkään kovin kannattava. Brrh. No, kirjan ääreen lienee hyvä nukahtaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Näköjään jo yhdestäkin oluesta voi tulla pikku hiprakkaan, varsinkin jos valitsee vähän vahvempaa sorttia.. Tai sitten mun viinapää on vaan heikentynyt huolestuttavan paljon.

Tänään oli hyvä päivä. Sain kesärenkaatkin vihdoin vaihdettua :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä jäinkin tänne yöksi näköjään taas. Tuli grillailtua ja otettua arskaa uudella, hienolla isin tekemällä terassilla. Ja hieman humalaisten hauskuuksiakin sai kuunnella. Onneks lähtivät baariin. Me ollaan nautittu kahvia, jätskiä, tippaleivän puolikkaat, muffinseja, makkaraa, l i h a a ja alkoholitonta siideriä.
killkill

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Think kirjoitti:Tällainen sen pitää olla. Ei lopu heti kesken.
*pursk* -ääni syntyy, kun nähdessään tietokoneensa ruudulla jotain odottamatonta koehenkilö puhaltaa tahattomasti suunsa sisällön - tässä tapauksessa kahvin - hienona suihkuna ilmaan.

Nii, rulliskausi tuli korkattua. Jalat ihmeen vähän ei-kipeät. Huomaa kyllä että tekniikka on talven jäljiltä ihan hakusessa. Valitettava puute olivat myös tiukkoihin trikoisiin ahtautuneet kanssaluistelijattaret.
Vastaa Viestiin