Ainakin mun kello on perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Yyhnyyh, täällä päin maailmaa surettaa. Kroppakin ihan kipeänä, kun eilen avasin virallisesti pyöräilykauden ja poljin rapakuntoisena verenmaku suussa vanhempien luota kotiin. Nyt olen kuitenkin luvannut itselleni suursiivota - off we go!
Tsaari

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:Minä ainakin aion röyhytellä wappuna kuin Naistenlahden lämpövoimala :D
Pahaa pelkään, että lopettamiseni karahtaa kiville viimeistään sunnuntaina, kaveri jonka luona vappua vietetään on hyvien sikarien ja viskin ystävä... argh
hebuli

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Palaverissa tehdään suuria päätöksiä, ja minä vaan kityilen... Pitää vielä laittaa ohjeistusta töissä eteenpäin, ja kohta lähtö pankkiin. Mitenköhän ehdimme käydä kaikki tarvittavat asiat läpi 15 minuutissa, ennenkuin myyjä ja välittäjä tulevat paikalle? Yleiset lainasopimuspaperit tuli sentään luettua läpi, kysymystä herätti vaihtuvakorkoisen lainan tapauksessa hämärästi mainittu "korvaus", jos lyhentää lainaa sovittua enemmän. Pankkith sanoi aiemmin ettei siitä mene maksua markkinakorkoisessa lainassa. Pitänee varmistaa ennenkuin allekirjoitan mitään.
killkill

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:että lopettamiseni karahtaa kiville viimeistään sunnuntaina, kaveri jonka luona vappua vietetään on hyvien sikarien ja viskin ystävä... argh
Et sitten ole kokeillut sellaista vaihtoehtoa, notta ainoastaan juhlapäivinä ja baarissa sauhutellaan? Itsellä tämän pitämisessä auttaa se, että liikuntaharrastukset estävät keuhkojen perusteellisemman ja säännöllisemmän tervauksen. Meinaan se vitutuksen määrä on lenkillä ihan järkyttävä, jos on käryttänyt vaikka parinakin iltana ja joutuu yskimään keuhkonpalasia tienposkeen..
ninnithequeen

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:että lopettamiseni karahtaa kiville viimeistään sunnuntaina, kaveri jonka luona vappua vietetään on hyvien sikarien ja viskin ystävä... argh
Et sitten ole kokeillut sellaista vaihtoehtoa, notta ainoastaan juhlapäivinä ja baarissa sauhutellaan? Itsellä tämän pitämisessä auttaa se, että liikuntaharrastukset estävät keuhkojen perusteellisemman ja säännöllisemmän tervauksen. Meinaan se vitutuksen määrä on lenkillä ihan järkyttävä, jos on käryttänyt vaikka parinakin iltana ja joutuu yskimään keuhkonpalasia tienposkeen..
Sedät ne vaan turisee :D

Nimim. Täti
millivanilli

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

aaah, mikä puhelinääni..
Tsaari

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti: Et sitten ole kokeillut sellaista vaihtoehtoa, notta ainoastaan juhlapäivinä ja baarissa sauhutellaan? Itsellä tämän pitämisessä auttaa se, että liikuntaharrastukset estävät keuhkojen perusteellisemman ja säännöllisemmän tervauksen. Meinaan se vitutuksen määrä on lenkillä ihan järkyttävä, jos on käryttänyt vaikka parinakin iltana ja joutuu yskimään keuhkonpalasia tienposkeen..
Mulla on useammankin kerran käynyt niin että baarisauhuttelu on riistäytynyt käsistä ja huomaan taas kiskovani naama vihreänä joka perhanan päivä. Viimeistään silloin se lopettaminen taas tulee ajankohtaiseksi kun ei meinaa henki kulkea treeneissä.
Taitaa olla viisainta antaa mennä vappuna ja jatkaa lakkoilua sen jälkeen.
Geetzu

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:
Taistelen tän lopettamisen kanssa. Argh.
Siinähän sitten taistelet. Turha moisen kanssa on tapella. Lopettaa tai sitten pelkästään päättää, että ei lopeta... Turhaa jatkaa asian kanssa iän ikuista lopetustaistelua.
Kuulun siihen porukkaan ihmisiä, joilla on kokoajan oltava päällä joku hillitön parantumisriitti. Niinq. Silloin kun en ole lopettamassa tupakointia (kun olin sen jo tuolloin tehnyt) kävin taistelua hiilihydraattien kanssa. Kaikesta pitää tehdä Jotain Suurta, jotta asiasta kiinnostuisi tarpeeksi, onnistumisen mahdollistavalla tavalla.

Haen myös tämmösistä "pikkumissioista" karkureittiä ns. isoille jutuille, sallin päälleni pientä lomaa, ajatteluvapaata inhottavuuksista.
slam

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Gwyneira kirjoitti:
Kuulun siihen porukkaan ihmisiä, joilla on kokoajan oltava päällä joku hillitön parantumisriitti.
Jepulis tämäkin kävi mielessä, kun noottia laitoin. Venkoilet, mutta et miehisesti veljeile. tarvitset kuritusta :lol:
Noriyumi

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Huomenta. Viikon laiskottelu varmaan kostautuu tänään ellen pistä töpinäksi!
Durasel kirjoitti:Gay-tacalle ei taida herua tältä. :twisted:
HUAHAHAHAAA! :twisted: :lol:

Warmaan Gayttaca oli pommittanut sitä meileillä.
Tsaari

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

ninnithequeen kirjoitti: Sedät ne vaan turisee :D

Nimim. Täti
Odotahan kun päästään setvimään eturauhasvaivoja...
Noriyumi

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ruthlessboy kirjoitti: Silleen ihan totta :D Muistan yhden just tollasen parkour-videon, missä kaveri hyppää 5 metriä alempana olevalle katolle kadun yli ja jatkaa voltilla matkaa. Ihan uskomatonta. Mut et voi väittää, ettei noi tehny myös uskomattomasti...
No onhan noile kundeil aika hyvä kunto! Mut aika lailla breakdanceä oli megessä...
ninnithequeen

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tsaari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sedät ne vaan turisee :D
Nimim. Täti
Odotahan kun päästään setvimään eturauhasvaivoja...
No sitähän mä tässä odottelen.
Noriyumi

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gwyneira kirjoitti:Ruthless perkele, pois tommoset kuvat tästä osiosta! Vaik ois mimmonen humala ni pitää aatella palstan kilttejä pissiksiä, joiden mieli näin aamuisin järkkyy moisista perseen levityksistä!
:komp: :komp:
Geetzu

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam kirjoitti:Venkoilet, mutta et miehisesti veljeile. tarvitset kuritusta :lol:
Toivottavasti sitä myös luvassa illasta pitkälle maanantaihin. ;)
AarneAnkka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Durasel kirjoitti:Gay-tacalle ei taida herua tältä. :twisted:
Kappas, toihan kuulostaa tosi itsevarmalta ja itsenäiseltä. Pitäisköhän munkin laittaa tommonen käyntikortti. "En etsi enkä tarvitse ketään mutta minua saa vapaasti lähestyä nuoret reippaat kaunottaret. Pääasia on, ettet ole liian vanha, ruma tai läski eikä toisaalta biologinen kellosi myöskään tikitä."

Peittyisinkö hämähäkinverkkoihin odotellessani, vai ihastuisivatko nuoret kaunottaret itsevarmuuteeni ja saisin huitoa heitä pois kuin kärpäisiä?
killkill

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Taitaa olla viisainta antaa mennä vappuna ja jatkaa lakkoilua sen jälkeen.
Kun pääset lakossa alulle, se fiilis kun henki kulkee vapaasti ja aerobinen kunto kasvaa kohisten on NIIN helvetin hieno ettei säännöllisen tupakoinnin "iloja" enää kaipaa. Kannattaa lakon alussa pitää säännöllisesti aerobista harjoittelua mukana. On parempi olla tekemistä ja paino pysyy paremmin kurissa.
ninnithequeen kirjoitti:Sedät ne vaan turisee :D
Lauseessasi oli kaksi virhettä. Sedät -> Äijät, turisee -> puhuu paskaa.
Toistapa perässä: "Äijät ne vaan puhuu paskaa" :D
Viimeksi muokannut killkill, 28.04.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Gay-tacalle ei taida herua tältä. :twisted:
Kappas, toihan kuulostaa tosi itsevarmalta ja itsenäiseltä. Pitäisköhän munkin laittaa tommonen käyntikortti. "En etsi enkä tarvitse ketään mutta minua saa vapaasti lähestyä nuoret reippaat kaunottaret. Pääasia on, ettet ole liian vanha, ruma tai läski eikä toisaalta biologinen kellosi myöskään tikitä."

Peittyisinkö hämähäkinverkkoihin odotellessani, vai ihastuisivatko nuoret kaunottaret itsevarmuuteeni ja saisin huitoa heitä pois kuin kärpäisiä?
Muotoilepa tekstisi uudestaan jotta saat siitä vastaavanlaisen (mutta miehen) tekstin kuin tuon ilmon jättäjä...
AarneAnkka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Muotoilepa tekstisi uudestaan
Hrm....

"En etsi mitään tai ketään, mutta minua saa lähestiä rennot ja reippaat nuoret naiset. Pääasia on, ettet etsi epätoivoisesti tulevaa isää ja remonttireiskaa tai toisaalta et myöskään ole tapettiin hukkuva säälittävä vanhapiika."

(vai tä, löytyykö naismaailmasta paljonkin munan perässä juoksevia säälittäviä runkkareita?)
Noriyumi

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Muotoilepa tekstisi uudestaan
Hrm....

"En etsi mitään tai ketään, mutta minua saa lähestiä rennot ja reippaat nuoret naiset. Pääasia on, ettet etsi epätoivoisesti tulevaa isää ja remonttireiskaa tai toisaalta et myöskään ole tapettiin hukkuva säälittävä seinäruusu."

(vai tä, löytyykö naismaailmasta paljonkin munan perässä juoksevia säälittäviä runkkareita?)
Parempi.

Kaipa jotkut naiset tahtovat munaa epätoivoisesti... Mutta kukaan ei sitä ainakaan myönä :twisted: :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:RadioCityltä tulee muuten tänään ei-soittolista-musaa. Kerrankin ei väsytä mielettömästi kun on töissä :)
Milloin sitä niinQ ois tulossa, ihan samoja biisejä kuuluu tulevan kuin aina. Murrr!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Parempi.
Ei tommonen vaan toimi miehillä. Nytkin kun sanon "... ettet etsi remonttireiskaa", niin sehän tarkoittaa vain sitä että minussa ei ole tarpeeksi Miestä olemaan remonttireiska. Kun taas jos nainen sanoo ettei ole pullanpaistaja, niin sehän on vain tasa-arvon julistamista. Maailma on epäreilu.
Durasel

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:
Durasel kirjoitti:RadioCityltä tulee muuten tänään ei-soittolista-musaa. Kerrankin ei väsytä mielettömästi kun on töissä :)
Milloin sitä niinQ ois tulossa, ihan samoja biisejä kuuluu tulevan kuin aina. Murrr!
Sorppa, tuo lainattu kommenttini näköjään koski vain herätysliikettä :?
bedlam

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti: (vai tä, löytyykö naismaailmasta paljonkin munan perässä juoksevia säälittäviä runkkareita?)
Löytyy kai niitä naisistakin. Mutta niitä kutsutaan "ulospäinsuuntautuneiksi näteiksi neidoiksi, jotka pitävät seksistä".
ninnithequeen

Re: Ainakin mun kello on perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pesin juuri parit nimmarit pois käsivarsistani.
Voi jessus, tää nauraminen ei lopu ikinä....
Vastaa Viestiin