Kity Reality(tm): Bhven

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tölkit kauppaan.

Äänestys päättyi 29.04.2006 14:04

Tänään
18
82%
Huomenna
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

Bhven

Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sinulla arvoisa kityläinen on nyt mahdollisuus osallistua ja vaikuttaa suoraan jännittävään elämääni. :roll:


Uhkaavan kokoinen muovikassi pullollaan tyhjiä oluttölkkejä odottaa eteisessä asianmukaista prosessointia.
Vienkö tölkit kauppaan tänään vai vasta huomenna? Kity Reality(tm) äänestys ohjailee kityläisen elämää kuin kaukosäädin, johon on juuri vaihdettu uudet paristot. Sinulla kunnioitettu kityläinen on nyt mahdollisuus vaikuttaa kanssakitisijäsi elämään ja tulevaisuuteen mahdollisesti jopa erittäin merkittävällä tavalla.

Jos haluat, että tölkit lähtevät kauppaan tänään valitse ensimmäinen vaihtoehto, muussa tapauksessa valitse jälkimmäinen vaihtoehto. Äänestys on sinulle maksutonta. Vain äänestämällä voit vaikuttaa !!!!!!!!!1111

:)
Elukka

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äänestin.
Mullako muka tylsää? :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään, ehdottomasti. Sitten voi siirtyä jo vappuviikonlopun viettoon eikä tarvitse enää huomenna mennä nälkäkuolemaa pelkäävien hullujen keskelle ruokakauppaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänään ja mielummin nyt heti. Tai huomenna heti 9:00.
hebuli

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tänään, koska voit laittaa rahat vielä tänään pankkiin korkeakorkoiselle tilille tai riskirahastoon, jolloin saat niistä puhdasta voittoa elikkä hynykkää eli taikinaa yhden päivän ajalta. Näin saaduilla tuotoilla voit ostaa itsellesi entistä suuremman määrän tyhjiä tölkkejä, jotka voit täyttää halvalla venäläisellä oluella ja myydä torilla janoisille ihmisille.
MarthaFocker

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mulla on sama ongelma! Tosin pullojen kanssa. Olen kerännyt niitä siitä asti kun tähän muutin. Jonninmoinen kasa alkaa olla.

Miksi tehdä tänään jotain, minkä voit jättää huomiseen? HAha!
Siksikin että olen tänään ollut jo niin reipas, että pesin pyykkiä. Ei liikaa rehkimistä yhdelle päivälle sano, sitä paitsi väsyttää ihan liikaa.
slam

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja slam »

vie joskus
Bhven

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kiitos kaikille äänestäneille ja kommentoineille. Murskaavan enemmistön tahtoa noudattaen kirmasin heti lähikauppaan kuin ohjelmoitu roböötti. Tölkeistä kerääntyi viisi euroa, jotka investoin SUUREEN pakastepizzaan ja muuhun pikkukivaan purtavaan.

Rahoja en tällä kertaa viitsinyt viedä pankkiin (kiitos kuitenkin ehdotuksesta hebu), koska pistin juuri lihoiksi 6000 euron edestä osakkeita, jotta saan vähän touhurahaa kesäksi.

Tämän äänestyksen tarkoitus oli se, että kun en itse valitse ajankohtaa kaupassa käynnille, mitä vaan voisi tapahtua kohtalon puuttuessa peliin. Toiveena oli, että kompastuisin leväyttäen kassini ympäri pitäjää ja sattumalta juuri paikalle eksynyt lauma baywatch-beibejä bikineissään tulisi jeesaamaan minua tölkkien keräilyssä ja siinä samalla konttaillessa olisin löytänyt kadulle pysäköidyn auton alta hylätyn lottokupongin, jossa olisi kaikki numerot oikein. Näin ei tälläkään kerralla päässyt käymään, mutta bongasin sentään matkalla yhden minihameen!1 Kuva
nokkaelain

Re: Kity Reality(tm): Bhven

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Minullakin alkoi kaappitila loppua joskus tässä, kun 1,5L pulloja oli pitkälti toista sataa. Olen onnistunut niitä vähentämään, mutta eteistä tukkimassa on vielä kolme muovikassillista. Nillä pirulaisilla tuntuu vaan olevan taipumus lisääntyä (keskenään?) eikä niistä pääse kokonaan eroon.
Vastaa Viestiin