Me halutaan olla neekereitä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tämän topikin perustaminen oli todella typerää. Mutta halusin kaikesta huolimatta kertoa, että Keikauksella on olemassa myös pikkusisko!
WanhaPervo

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

eh. oisko provo? Onko tällaisia oikeasti?
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jos se nainen on itsekin musta...?

Kuka tykkää neekereistä, toinen tykkää tanskalaisista, kolmas vinkuintiaaneista, neljäs venäläisistä naisista, viides espanjalaisista miehistä ja minä tykkään siansaksalaisista. :D

MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MINKÄ ROTUISTA PANEE?!

(eli ei mitään)
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti: MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MINKÄ ROTUISTA PANEE?!
OOTSÄ NIINQU AIWAN TALIPALLO?? JOSSÄ KIKSAUTAT NEEGERIÄ, NIIN TULEE MUSTA BEIBI JA JOS VETÄSET KINUKKIA VIIKSEEN, NIIN TULEE VINOSILMÄINEN, DAAH!!
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MINKÄ ROTUISTA PANEE?!
OOTSÄ NIINQU AIWAN TALIPALLO?? JOSSÄ KIKSAUTAT NEEGERIÄ, NIIN TULEE MUSTA BEIBI JA JOS VETÄSET KINUKKIA VIIKSEEN, NIIN TULEE VINOSILMÄINEN, DAAH!!
NO SENKIN DORKA, SIT TULEE NEEKERI JA SIT TULEE KIINALAINEN KUNHAN VAAN EI TULE SUOMALAISTA JUNTTIA!!! :twisted: 8)
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti: NO SENKIN DORKA, SIT TULEE NEEKERI JA SIT TULEE KIINALAINEN KUNHAN VAAN EI TULE SUOMALAISTA JUNTTIA!!! :twisted: 8)
Suomalainen juntti on hyvästä, kysy vaikka MÖLLILTÄ!!
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: NO SENKIN DORKA, SIT TULEE NEEKERI JA SIT TULEE KIINALAINEN KUNHAN VAAN EI TULE SUOMALAISTA JUNTTIA!!! :twisted: 8)
Suomalainen juntti on hyvästä, kysy vaikka MÖLLILTÄ!!
Suomalainen juntti on yhtä himoittava kuin MÄMMI!! :D

Ei mulle minkäänmaalaisia juntteja. Ihana mies se olla pitää, olkoon sitten suomalainen tai muun maalainen 8)
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti: Ei mulle minkäänmaalaisia juntteja. Ihana mies se olla pitää, olkoon sitten suomalainen tai muun maalainen 8)
Joo, kattele sä vaan niitä ruotsalaisia homppeleita! Mä pitäydyn laatubitseissä, joita on Liettuas&Latvias ynnä muualla missä tahansa paitsi suomes... (mitäköhän muita maita se SM mainitsi?)
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Ei mulle minkäänmaalaisia juntteja. Ihana mies se olla pitää, olkoon sitten suomalainen tai muun maalainen 8)
Joo, kattele sä vaan niitä ruotsalaisia homppeleita!
En mä homoja katso vaan heteroita! ;) Sitä paitsi Ruotsissa on kuumia ja kovia miehiä 8) Kerran ravintola Teatterissa oli sveduja ja yks tuli jutteleen ja sano meille et "ei Ruotsissa vaan naisten tarttisi istua keskenään. Tulkaa meidän pöytään!" <3

Suomalaiset miehet vaan saunoo keskenään alasti eikä mene naisille juttelemaan kuin kaatokännissä. Håmåja... :shock:

Edit: Yks brittimies kertoi kuinka se napsi naisia tosta noin vain baarissa vain yhden tuopin juoneena, kun taas kaikki pohjoisen pojat olivat juoneet itsensä känniin, ettei kukaan nainen sellaista kestänyt. Ja naiset liimaantuivat brittimieheen kiinni.
Durasel kirjoitti: Mä pitäydyn laatubitseissä, joita on Liettuas&Latvias ynnä muualla missä tahansa paitsi suomes... (mitäköhän muita maita se SM mainitsi?)
No sieltä otat sitten horatsusi. Varmaan Tallinnassa ja Venäjällä on lisää sitä laatua ;)
tonttu

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mä ainakaan haluu olla mikään neekeri.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

tonttu kirjoitti:Mä ainakaan haluu olla mikään neekeri.
Mä haluun. *sivelee naamaansa kenkäplankilla*

Valkoinen massa, katso. I am eating delicious wattamelon... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ai vide ku Kiinassa oli mageeta kun olin oikea valkoinen huutomerkki siellä mustatukkien seassa! Hotellillani oli muitakin aasialaisia, ja pari eurooppalaista mutta nekin Espanjasta tms, ja siksi erotuin tosi selkeesti joukosta :D

Ainakin se hyvä puoli on matkatessa maissa joissa EI OLE MAHISTAKAAN olla paikallisen näköinen on se, että kukaan ei edes oleta mun osaavan sujuvaa kiinaa tms. 8)

Tosin sit ku finskikaverin kaa oltiin eri mestoissa, riksakuskit ja muut havahtuivat kun näkivät kaksi länkkärinaista ja oletti heti et "manimanimani"... Saahan sitä yrittää tarjota kyytiä tms ja joskus ottaa kun halvalla sai... Ihan kivaa olla eksoottinen näky, kun täällä on niin kamalan tavis :) Kaverini kertoi et raksojen ohi kävellessä maakunnista olevat kiinalaiset tsiigas sitä NIIN lujaa kuin jotain ihmettä. Eivät olleet koskaan varmaan nähneet länsinaista...

Metrossa tuijottivat melkein kiusaksi asti. Mutta ei se mitään. :)
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti:
Durasel kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Ei mulle minkäänmaalaisia juntteja. Ihana mies se olla pitää, olkoon sitten suomalainen tai muun maalainen 8)
Joo, kattele sä vaan niitä ruotsalaisia homppeleita!
En mä homoja katso vaan heteroita!
Ei siel oo heteromiehiä, nehän värvää neekuroita sinne siittämään. Käyppä vaan kattomassa, siellä on paljon enempi eri värisiä!
Sitä paitsi Ruotsissa on kuumia ja kovia miehiä 8)
Tarkoitat varmaan neitejä, joiden pukeutumista kutsutaan muodikkaasti "metroseksuaaliseksi".
Suomalaiset miehet vaan saunoo keskenään alasti eikä mene naisille juttelemaan kuin kaatokännissä. Håmåja... :shock:
Kuten jo jossain toisessa ketjussa sanoin, ruotsalaiset ei uskalla saunoa alasti, kun niillä alkaa ståndaa. Eikä ne kestä viinaakaan, siks juovat jotain 2-olutta.
Edit: Yks brittimies kertoi kuinka se napsi naisia tosta noin vain baarissa vain yhden tuopin juoneena, kun taas kaikki pohjoisen pojat olivat juoneet itsensä känniin, ettei kukaan nainen sellaista kestänyt. Ja naiset liimaantuivat brittimieheen kiinni.
Ai näitä juttuja, noiden kalastusaiheisten tarinoiden mukaan mäkin olen kaatanut enemmän naisia illassa kuin sulla on sormia.
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti: Ei siel oo heteromiehiä, nehän värvää neekuroita sinne siittämään. Käyppä vaan kattomassa, siellä on paljon enempi eri värisiä!
Ai juma xD
Kuten jo jossain toisessa ketjussa sanoin, ruotsalaiset ei uskalla saunoa alasti, kun niillä alkaa ståndaa. Eikä ne kestä viinaakaan, siks juovat jotain 2-olutta.
:D:D:D
Durasel kirjoitti: Edit: Yks brittimies kertoi kuinka se napsi naisia tosta noin vain baarissa vain yhden tuopin juoneena, kun taas kaikki pohjoisen pojat olivat juoneet itsensä känniin, ettei kukaan nainen sellaista kestänyt. Ja naiset liimaantuivat brittimieheen kiinni.
Ai näitä juttuja, noiden kalastusaiheisten tarinoiden mukaan mäkin olen kaatanut enemmän naisia illassa kuin sulla on sormia.
Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D

Ja eihän suomalaisleidien o pakko olla finskien kanssa. Varsinkin britit ja jenkit taitaa olla täällä kuumaa kamaa, lattareita unohtamatta (tosin niiden kanssa vain seikkaillaan).

Ja onhan se kiva että miehet juttelevat ystävällisesti sen sijaan että kuulee vaan vittuilua (moni suomalaismies on aloittanut keskustelun haukkumalla)... Ei ihme että ulkkarimiehet saavat finskinaisia niin helposti kun suomalaismiehet tekevät siitä niin helppoa.. :shock:
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti: Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D
Kummasti ne samat ördääjä-äijät lisääntyy sååmessa, johtuiskohan siitä että muijjat ördää tai ei ördää ihan saman verran?
Ja eihän suomalaisleidien o pakko olla finskien kanssa. Varsinkin britit ja jenkit taitaa olla täällä kuumaa kamaa, lattareita unohtamatta (tosin niiden kanssa vain seikkaillaan).
Siitä vaan, antaa palaa. Kautta aikainhan ihmiset ovat kuvitelleet että ruohon on vihreämpää aidan toisella puolen, ihan yhtä paljon ongelmia kaikilla on, ne vaan tulee eri muotoisessa paketissa. Tosin joillekin saattaa sopia toisenlainen ihminen kuin finski, jos konnektaa niin mikäs siinä.
Ja onhan se kiva että miehet juttelevat ystävällisesti sen sijaan että kuulee vaan vittuilua (moni suomalaismies on aloittanut keskustelun haukkumalla)... Ei ihme että ulkkarimiehet saavat finskinaisia niin helposti kun suomalaismiehet tekevät siitä niin helppoa.. :shock:
Taidat taas puhua omasta kokemuksestasi/päästäs, itse en ole havainnut kaveripiirissäni tuollaista. Haukkumalla ei käsittääkseni saa missään maassa pillua (ainakin näin nopeesti ajatellen vois niin luulla).
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti: Taidat taas puhua omasta kokemuksestasi/päästäs, itse en ole havainnut kaveripiirissäni tuollaista.
No sit mä oon törmännyt pääasiassa Toivottomiin Tapauksiin. Huoh! :? Ja sun kaverit on Hyviä Tyyppejä :)
Tosin joillekin saattaa sopia toisenlainen ihminen kuin finski, jos konnektaa niin mikäs siinä.
Jeh... No mä en ole tyypillisen suomalaismiehen ihannenainen koska en ole pitkä ja laiha, ja musta on kiva että mua huomioidaan positiivisesti ja halitaan ja pusitaan. Ja mä en ehkä löydä yhteistä aivan kenen tahansa suomalaismiehen kanssa koska en tykkää goottihevistä, kaljasta, HK:n sinisestä ja ylenpalttinen hiljaisuus on mielestäni tylsää... vaan: tahdon olla oma naisellinen ja huoliteltu itseni (niin paljon kuin se on mahdollista, hehe ;) ), ja olla pidetty sellaisena kuin olen.

Mutta eihän meidän kaikkien tarvitse ollakaan samanlaisia...
Viimeksi muokannut Noriyumi, 29.04.2006 0:43. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
nokkaelain

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Noriyumi kirjoitti:Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D
Tässä on tasa-arvo purrut siinä mielessä, että päälle hyökkää naisista helpoiten räkäkännissä oleva itseä hiukan vanhempi tapaus.
Durasel

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

nokkaelain kirjoitti: Tässä on tasa-arvo purrut siinä mielessä, että päälle hyökkää naisista helpoiten räkäkännissä oleva itseä hiukan vanhempi tapaus.
Siinä tapauksessa SÄ ET HALUA MENNÄ ZETORIIN! Toissa kesänä siellä oli ainakin kolme reilusti 3-kybästä lepakkoa kimpussa vuoron perään :?
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

nokkaelain kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D
Tässä on tasa-arvo purrut siinä mielessä, että päälle hyökkää naisista helpoiten räkäkännissä oleva itseä hiukan vanhempi tapaus.
En tiedä pitäisikö tuntea myötätuntoa... Kyllä kai.. vai sanoa "siinäs näette mitä me naiset joudutaan kestämään!!".. :? :nuts:

EDIT: IHANA AVATAR, NOKKIS!!!!!
Herra Manala

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D
Kuinka moni mies tykkää, että suomalaisleidi on "öörjjyrrrrmunaaayööörkksss"? Tilastojen mukaan suomalaisnaiset ovat kunnostautuneet perskännien vedossa viime vuosina meitä miespuolisia paremmin.

Myös itse kun olen sitä tyyppiä, että vedän sen suomalaistyyppisen sikajurrin maksimissaan kerran vuodessa, ja muuten sitten pyörinkin radalla mieluummin vain pikkuhiprakassa, en voi kuin ihmetellä suomalaisnaisten keskimääräistä illanviettokuntoa. Niin saatanan kännissä ollaan kuin ellun kanat, nuorimmat sössöttää että "Vithu mä oon kännishää" ja vähän siitä vanhemmat että "Vithu mä en mee ykshin kotiin". Vastenmielistä. Voisitte ottaa vähän opiksenne keskieurooppalaisista daameista, jotka säilyttävät arvokkuutensa myös iltaa viettäessä.
Noriyumi

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mutta katsopa kuinka moni suomalaisleidi tykkää siitä et äijät on "öörjjyrrrmuijjaaayööörkksss" :D:D:D
Kuinka moni mies tykkää, että suomalaisleidi on "öörjjyrrrrmunaaayööörkksss"?
Varmaan niillekin nykäsille ja tapoloille on ottajansa, mutta örmyt eivät taida suurimmalle osalle kummankaan sukupuolen edustajista olla kovin håt juttu...
Herra Manala kirjoitti:en voi kuin ihmetellä suomalaisnaisten keskimääräistä illanviettokuntoa. Niin saatanan kännissä ollaan kuin ellun kanat, nuorimmat sössöttää että "Vithu mä oon kännishää" ja vähän siitä vanhemmat että "Vithu mä en mee ykshin kotiin". Vastenmielistä.
Onhan se... Yhtä vastenmielistä kuin sössöttävät örmyukot.
Herra Manala kirjoitti: Voisitte ottaa vähän opiksenne keskieurooppalaisista daameista, jotka säilyttävät arvokkuutensa myös iltaa viettäessä.
Emme me naisetkaan kaipaa miehistä syliinoksentajaa, ja siksi keskieurooppalaiset miehetkin ovat kovassa kurssissa, tai ainakin sieltä päin tuleva juomakulttuuri. Tosin kyllä sielläkin nuoret juovat enemmän...

Biletyylikin riippuu paikasta. Vantaalaisessa lähiöräkälässä varmaan onkin enemmän örmyväkeä kuin ravintola Teatterissa jos nyt kärjistetään kunnolla... Onneksi koko maa ei ole täynnä pelkkiä Viinamäen oksopusseja.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Durasel kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti: Tässä on tasa-arvo purrut siinä mielessä, että päälle hyökkää naisista helpoiten räkäkännissä oleva itseä hiukan vanhempi tapaus.
Siinä tapauksessa SÄ ET HALUA MENNÄ ZETORIIN! Toissa kesänä siellä oli ainakin kolme reilusti 3-kybästä lepakkoa kimpussa vuoron perään :?
Ei ole mahdollisuutta käydä Hesassa kuin kerran vuodessa. Mutta silloin menen aina Zetoriin. Miksi? Koska joka TOINEN kerta kun siellä olen käynyt, tulee nainen puhuttelemaan, kerran jopa käpälöimään. Se ihan teinipissis, eikä muutkaan kovin pahoja. Traktorijunteilla ei ole arvostelukykyä? Olen mokannut varmat hoidot vain arkuuttani.

Viime kesänä sama, mutta pieleen meni kun oli keskiviikko, vähän väkeä ja minut haki tanssimaan noin viiskymppinen akka, ja biisi oli "Aikuinen nainen". En osaa tanssia sitäkään ja jotenkin ei inspannut :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Me halutaan olla neekereitä!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:Kuinka moni mies tykkää, että suomalaisleidi on "öörjjyrrrrmunaaayööörkksss"? Tilastojen mukaan suomalaisnaiset ovat kunnostautuneet perskännien vedossa viime vuosina meitä miespuolisia paremmin.

Myös itse kun olen sitä tyyppiä, että vedän sen suomalaistyyppisen sikajurrin maksimissaan kerran vuodessa, ja muuten sitten pyörinkin radalla mieluummin vain pikkuhiprakassa, en voi kuin ihmetellä suomalaisnaisten keskimääräistä illanviettokuntoa. Niin saatanan kännissä ollaan kuin ellun kanat, nuorimmat sössöttää että "Vithu mä oon kännishää" ja vähän siitä vanhemmat että "Vithu mä en mee ykshin kotiin". Vastenmielistä. Voisitte ottaa vähän opiksenne keskieurooppalaisista daameista, jotka säilyttävät arvokkuutensa myös iltaa viettäessä.
Uuh, on ikävä radalle - NOT! :)

Ehkäpä tämä käytös saavuttaa saturaatiopisteen, kuten miestenkin ördääminen ja sen "hienous" katoaa sitten.

Toinen asia on miten kauan tuossa kehityksessä menee...

Vrt. syntyessäni Kekkonen oli aina ollut presidentti ja autoihin tankattiin 92 oktaanista. Yli 25-vuotiaat yksinäiset naiset olivat vanhoja piikoja (heitä säälittiin) ja miehet "vannoutuneita poikamiehiä". Köyhät asuivat kerrostaloissa eli "sosiaalisessa asuntotuotannossa" kuten niitä kutsuttiin. Maailma muuttuu ennustamattomaan suuntaan. Hitto, että olen Wanha! :)
Vastaa Viestiin