LOISTAVA lauantai!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voihan vittu. Hyvät oli reenit, harmi vain ettei niistä muista muuta. Toivottavasti tuo oli ainoa juopotteluilta tälle vapulle. Jos huomisen tsiigailis vaikka jotain leffoja. Yritän...vastustaa...kaikkea...muuta.
AarneAnkka

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyi saatana millaista myrkkyä noi kylppärinpuhdistusaineet on. Sellaiset tappajahuurut että keuhkot meinas lähteä karkuun kun menin vetämään henkeä siivotessani.

Kun kuluttajat haluavat nopeasti vaikuttavia aineita eivätkä jaksa hinkata tahroja, niin tähän ollaan tultu.
1108

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tytsy osti uudet teputttimet, samanlaiset kun mulla... Seuraavaksi sitten kait tuulipukuja ostaan.

Känni päälle ja baariin prkle!!!
Sannnu

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

AarneAnkka kirjoitti:Hyi saatana millaista myrkkyä noi kylppärinpuhdistusaineet on. Sellaiset tappajahuurut että keuhkot meinas lähteä karkuun kun menin vetämään henkeä siivotessani.

Kun kuluttajat haluavat nopeasti vaikuttavia aineita eivätkä jaksa hinkata tahroja, niin tähän ollaan tultu.
Joo, mä oon jotenkin ihan friikahtanut pesuaineisiin. Viimeksi kun olin CM tavaratalon Mammuttimarkkinoilla (TM) Seisoskelin taas parikymmentä minuuttia pesuainehyllyn edessä ihastellen kaikkia tehopuhdistajia ja niiden niin tehokkailta kuulostavia nimiä...Mutta totta on toi, että kun ei sitä mekaanista työtä viitsitä tehdä niin kemikaaleja pitää vain lisätä. Tuossa tovi sitten ihmettelin sellaista suihkuta ja pyyhi kemiaa, jonka piti irrottaa kalkki kaakelista + kaikki muu smäidä.

Mutta periaatteessa, wc:n siivoushulluna ostan niitä kemikaalisettejä ihan mielelläni. (Mäntysuopa on muuten aika ihanaa, esim. laminaattilattian pesuun. Tulee ihana tuoksu ja sen ei kai pitäisi olla niin ympäristölle ikävääkään) :think:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hitto että on kesä! Käytiin torilla kahvilla ja paistattelemassa. Mereltäkään ei tuullut paljo yhtään. Ihanata. Vähän liian paljon populaa kyllä mun makuun. Jaksaiskohan lähtee salilla pyörähtään, kun on näin valmiiksi jo hikinen ja paskanen.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja alja »

syttiK kirjoitti:Takana huonosti nukuttu yö ja keittiön kimpussa menee koko päivä. *sotkee maalia*

Mulla taitaa olla aina hauskaa, sillon ku muilta se loppuu. Saa nähä paljonko naapurinkloppi saa sakkoja, käräytin sen yöllä :twisted:
mistäs käräytit? toivottavasti rattijuopumuksesta.

niin ja on topic - lauantai sux, kevät sucks ja vttu kohta tulee kesä : suks!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Turbohaltija

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lukeminen... nappaa.... uuuuuuuuu.....
slam

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja slam »

Taloyhtiön talkoisiin käytiin ostamassa huoltomiehen kanssa roinaa... Myymässä oli sellainen muija, että sen tissejä voisi imeä kaksi päivää!!!

Jotenkin vain pitäisi pystyä markkinoimaan itseään... taas kyl otti koville...

Nyt keväällä pitäisi päästä baareihin! Saattaisi naisetkin olla innokkaampia. :)
RuNkkuTonttu

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Äh, huomenna vappu ja pitäisi jossain käydä. Ei kyllä innostuisi yhtään, mutta olisi mukavaa löytää vappuheila. Jos vaikka vappuna naiset olisivat hieman vapaamielisempiä ja minäkin kelpaisin??!
slam

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja slam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, huomenna vappu ja pitäisi jossain käydä. Ei kyllä innostuisi yhtään, mutta olisi mukavaa löytää vappuheila. Jos vaikka vappuna naiset olisivat hieman vapaamielisempiä ja minäkin kelpaisin??!
kevät tekee ihmeitä ainakin omissa tarpeissa, mutta tiedä sitten noiden otusten haluista. Kaukana pysyvät ainakin. Tulis edes hieroon takamustaan lähemmäksi. Voisi ehkä silloin ymmärtää, että olen kiinnostavampi kuin ne 50 muuta poikaystävää... :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onpa taas hothot. Otin vähän arnoldii parvekkeella tossa taas. Järkky väsy iski.. se on tuo aurinko ja kartsalla käppäily ja salilla rimpuilu varmaan. En uskalla torkkuja ottaa kyllä, vaikka unet viime yönä jäikin minimaalisiksi, kun ei sitä vieraassa talossa oikein osaa nukkua. Kaverit bilettää joka puolella mut mä oon tyytyväisenä pitkästä aikaa oman kodon rauhassa yksin, ja aion olla vastakin. Kuntoutan nyt pari viikkoo, ja säästän itseäni tosi tarkoitusta varten.
ElanorRaven

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jihaa! Eväsretki peruuntui ja lannistuin siitä niin, että meinasin lähteä bussilla kaupunkiin, mutta kumminkin päädyin lopulta menemään pyörällä ja kyllä kannatti. Nyt on mukavan urheillut olo. Täältä on 10 km keskustaan, joten ei ole mikään hirveän paha pyörämatka ja pääsee melkein nopeammin kuin bussilla!

Nyt mietiskelen, kävisinkö tänään vielä töissä vai jätänkö kaiken huomiselle.
slam

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja slam »

haukotus* kun väsyttää
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mikähän siinä on kun vaatekaupoissa käynti tuntuu aina niin hirveän hankalalta? Tulipa sentään jotain ostettua, ettei reissu ihan persiilleen mennyt.

Poijjaat oli jo sen verran humalassa että katsoin parhaimmaksi jättää juopottelun heidän huolekseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vapputorilla käyty, sieltä tarttui mukaan kaikkea kivaa krääsää. Nyt on paukkuserpentiinit pitkin paitaa.
Sain myös hienon vappupallon, ehkä vois vetää heliumit naamaan kunhan ehtii.
Ja joo, ei varmaan tarvi mainita että ostin helvetin hienot kengät tänään, kuvia tulossa galleriaan kunhan ehtii. :D
Koomat päälle ja illalla baariin, hyvä meininki!
ElanorRaven

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Sain myös hienon vappupallon, ehkä vois vetää heliumit naamaan kunhan ehtii.
Apua, nyt alkoi lapsettaa! Tahtoo heliumpallon :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tää sopis sinne 'en ole ikinä' -ketjuun.. mut joo, mä en oo ikinä vetäny sitä juttua siitä pallosta silleen että ääni menis semmoseks hassuks juunou.
ElanorRaven

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

irmelianneli kirjoitti:Tää sopis sinne 'en ole ikinä' -ketjuun.. mut joo, mä en oo ikinä vetäny sitä juttua siitä pallosta silleen että ääni menis semmoseks hassuks juunou.
Hih, suosittelen kokeilemaan! Halpaa huvia :D Ja jaksaa naurattaa, varsinkin humalassa :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ElanorRaven kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tää sopis sinne 'en ole ikinä' -ketjuun.. mut joo, mä en oo ikinä vetäny sitä juttua siitä pallosta silleen että ääni menis semmoseks hassuks juunou.
Hih, suosittelen kokeilemaan! Halpaa huvia :D Ja jaksaa naurattaa, varsinkin humalassa :D
Uskon sen :)
tonttu

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti: Apua, nyt alkoi lapsettaa! Tahtoo heliumpallon :D
Sama juttu! Pallo tosin on jo mutta en saanut lupaa rikkoa sitä... :D
AarneAnkka

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:Apua, nyt alkoi lapsettaa! Tahtoo heliumpallon :D
Mua lapsetti sen verran että kävin lennättämässä leijaa. Jipiiiiiii! :D Kuvalliset todisteet galleriassa.
Edith

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti: Mua lapsetti sen verran että kävin lennättämässä leijaa. Jipiiiiiii! :D Kuvalliset todisteet galleriassa.
Kesäksi se leijanlennätysmiitti? Jooko? Sitä ajattelemalla jaksaisin ehkä opiskella edes jotain taas kohta tänäkin iltana.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja cardic »

uskomattoman flegu olo ollu koko paivan. nayttais vaha silta et meite jaa taks illaks kotiin.
lahi puubiin vois ehka menna parille jos hyva seura loytyy
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti: Kesäksi se leijanlennätysmiitti? Jooko? Sitä ajattelemalla jaksaisin ehkä opiskella edes jotain taas kohta tänäkin iltana.
Joo, pidetään ihmeessä. Minun ja sinun lisäksi tiedän ainakin yhden joka haluaisi osallistua.
slam

Re: LOISTAVA lauantai!!!

Viesti Kirjoittaja slam »

haluan sen vitun kaljan...
Vastaa Viestiin