Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti: Enkä niin epätoivoinen ole naisenpuuttteessani.
mutta kuitenkin vietät päiväsi kirjoittamalla pillunpuutteestasi tänne ja olet tehnyt sitä jo muutaman vuoden? oletko aivan varma, että olet täydellä järjellä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RolloTomasi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Enkä niin epätoivoinen ole naisenpuuttteessani.
mutta kuitenkin vietät päiväsi kirjoittamalla pillunpuutteestasi tänne ja olet tehnyt sitä jo muutaman vuoden? oletko aivan varma, että olet täydellä järjellä?
En minä ole aikoihin paljoa valittanut. Slamäri ja sinä hoidatte sen homman nykyään.
Kaikki sanomani vain vanhasta muistista käännetään siihen, puhuinpa politiikasta tai pellekyselen pillunpesusta tai näytän nakukuvia ja taas mennään.
Tämä ketju nyt oli satunnaislaukaus, kunhan tuli mieleen kysäistä. Vastailussa sitten niitä vanhoja teemojani. Vastailu vie ihan liikaa aikaa, minulla kun nimittäin on työtäkin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
RolloTomasi

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti: En minä ole aikoihin paljoa valittanut. Slamäri ja sinä hoidatte sen homman nykyään.
omituista syyttää minua pillunpuutteen valittamisesta. eihän ihmiselle, jonka mielestä toisen ihmisen koskettaminen on inhottavaa ja vastenmielistä, yhdyntä edes olisi kovin mukava kokemus.
HellBell

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:.. Unohda koko juttu, minäkin unohdan ja lopetan vetämästä Peppi-letistäsi.
Ok. Hyvä ehdotus.

Sitä ennen vielä yksi seikka:

Kuka oli se tapaus joka on ehdotellut meitä..? Senkun sanot vaan, kerran jo vihjasit siihen päin. Haluaisin tietää. Selvää on että olen sitä mieltä, jotta haistakoon paskan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Kuka oli se tapaus joka on ehdotellut meitä..? Senkun sanot vaan, kerran jo vihjasit siihen päin. Haluaisin tietää. Selvää on että olen sitä mieltä, jotta haistakoon paskan.
Palstoilla joku ehdotti, että menkää naimisiin tai pankaa edes, ja että mun yhdistäminen äijäjuttuusi on krhmm.. kullinkaipuuta. Privana saamastani arviosta sitten en meilisalaisuuksia paljasta, olen oppinut.

Anyway, jos sittenkin suostut treffeille, niin meilaa ja pidetään salaisuutena :D
(No ei, ei, unohda)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: Palstoilla joku ehdotti, että menkää naimisiin tai pankaa edes, ja että mun yhdistäminen äijäjuttuusi on krhmm.. kullinkaipuuta. Privana saamastani arviosta sitten en meilisalaisuuksia paljasta, olen oppinut.

Anyway, jos sittenkin suostut treffeille, niin meilaa ja pidetään salaisuutena :D
(No ei, ei, unohda)
Siis joku on oikein yksityisviesteissä jaksanut "arvioida" tätä asiaa?! ei hyvää päivää.

Sanon ihan vaan näin yleisen viestin tasolla vielä kertaalleen: haistakoon paskan. Mikä viiraa niin pahasti että on oikein arvioitava paritusmateriaalia ja tehtävä se muiden kustannuksella. Kaiken lisäksi vielä täysin päin helvettiä.

Ei on ei.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Sanon ihan vaan näin yleisen viestin tasolla vielä kertaalleen: haistakoon paskan. Mikä viiraa niin pahasti että on oikein arvioitava paritusmateriaalia ja tehtävä se muiden kustannuksella. Kaiken lisäksi vielä täysin päin helvettiä.

Ei on ei.
Äh.. kun olen pikkasen tykästynyt sinuun ja joku esittää virhearvion, että sääkin muhun, niin miten muuten voisin toivoa? Ei tässä koko ajan muista omaa kelvottomuuttaan. Mutta antaapi olla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lauri Törni on työnnetty paskaan jo aikaa sitten. Hyvä! hyvä!
Pehmovanukas

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Äh.. kun olen pikkasen tykästynyt sinuun ja joku esittää virhearvion, että sääkin muhun, niin miten muuten voisin toivoa? Ei tässä koko ajan muista omaa kelvottomuuttaan. Mutta antaapi olla.
En ymmärrä mistä sellaiseen virhearvioon on kukaan täysjärkinen voinut päästä. Ymmärrän helykän vittuuntuneisuuden täysin.

Paljasta nyt, oot ennenki paljastanut!
Katto Kassinen

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Pehmovanukas kirjoitti:Paljasta nyt, oot ennenki paljastanut!
Se on varmaan hackman & sorsakoski, tai joku muu mielikuvitusystävä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä on ihan rasismia, että spekulointi minun kontaktimahdollisuuksistani katsotaan yhtä häpäiseväksi kuin jos jotain paritettaisiin elefanttimiehen ja gibboni-apinan sekasikiölle. Ja minunko muka pitäis synnynnäisesti ja nöyrästi tietää se?

No, Helykkää en huoliskaan ennen kuin asennekasvatuksen jälkeen, olen aiemminkin sanonut. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:..läpä läpä..
Kuva
slam

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:No, Helykkää en huoliskaan ennen kuin asennekasvatuksen jälkeen, olen aiemminkin sanonut. :D
Miesmyönteinen asennekasvatus olisi paikallaan. Olen samaa miettinyt. Panot pitää hoitaa ajallaan. Ja ehdotukset ottaa asiallisesti ja tosissaan, kun mieshän ei koskaan useampaan kertaan iske samaa... xD
Katto Kassinen

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gattaca kirjoitti:Tämä on ihan rasismia,
Eipäs, vaan itse rakentamasi risti. Niin kauan kuin aina muistat kertoa kityn misuista ja runkkufantasiostasi ääneen, olet tulilinjalla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Katto Kassinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tämä on ihan rasismia,
Eipäs, vaan itse rakentamasi risti. Niin kauan kuin aina muistat kertoa kityn misuista ja runkkufantasiostasi ääneen, olet tulilinjalla.
Mutkun jotkut oikeesti nussii ja ristiinnussii näitä. Paitsi Helykkää, ja minä tykästyn aina siweisiin :D

Sitäpaitsi onhan nämä lähetelleet minulle nakukuviaan ja seksinovelleja on vaihdettu ja alasti "nukkumista" suunniteltu. Mutta aina jää siihen, aina joku sattumus väliin ja väliä muille BYHÄHÄHÄHÄÄÄ!!! :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Mutkun jotkut oikeesti nussii ja ristiinnussii näitä. Paitsi Helykkää, ja minä tykästyn aina siweisiin :D
Mistäs tiedät, etten ole ollut Helykän kanssa sillain? En kertois jos olisin. Jos en olis, en kertois silloinkaan. Ehkä olin, ehkä en, mutta hypätään nyt ensin. Hajoa siihen. Ehkä ei ookkaan niin siveä kuin luulet. Ehkä on. Hähä.
Katto Kassinen

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gattaca kirjoitti:Sitäpaitsi onhan nämä lähetelleet minulle nakukuviaan ja alasti "nukkumista" suunniteltu.
Olisi kyllä kiva tietää, että mitä on naisten mielessä tuolloin liikkunut..

Kuinka moni palstan miehistä lähettäisi nakukuvansa ja suunnittelisi alasti "nukkumista" gattacamaisen naisen kanssa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Katto Kassinen kirjoitti:gattacamaisen naisen
Eihän sellaista olekaan..

Joo, yrittäkää nyt tajuta että ollaan intternettisessä! Jos mä sanon jollekin tseitseikeijo87:lle, että tahdon tunkee legoja sen rektaaliin, niin varmaan joo täällä on kaikki heti jonossa duplojensa kanssa..

Ihan absurdia edes kuvitella luovansa minkään valtakunnan kontaktia ihmiseen, jota ei ole tavannut kuin tekstinä näytöllä. Jos nyt ensin vaikka kokeilisitte riiastella niitä naisia livenä ja vasta sitten tulisitte tänne analysoimaan toisten herutusvalmiuksia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Jos mä sanon jollekin tseitseikeijo87:lle, että tahdon tunkee legoja sen rektaaliin, niin varmaan joo täällä on kaikki heti jonossa duplojensa kanssa..
Ei vittu, päivän paras putoaminen :rofl:

*nauraa edelleen ääneen*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mutkun jotkut oikeesti nussii ja ristiinnussii näitä. Paitsi Helykkää, ja minä tykästyn aina siweisiin :D
Mistäs tiedät, etten ole ollut Helykän kanssa sillain? En kertois jos olisin. Jos en olis, en kertois silloinkaan. Ehkä olin, ehkä en, mutta hypätään nyt ensin. Hajoa siihen. Ehkä ei ookkaan niin siveä kuin luulet. Ehkä on. Hähä.
Ole sitten sillai Helykän kaa.
Luovutan käyttöösi :D
Siis armollisesti luovutan omaisuuttani :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Ole sitten sillai Helykän kaa.
Luovutan käyttöösi :D
Siis armollisesti luovutan omaisuuttani :D
Siis hitsi ku sä oot jalo! Annoit pois ihan kokonaisen kukkupäisen hourufantasian! Kyl mää maar oon nyt otettu. Vastineeksi annan sulle Camilla Parker-Bowlesin, senku haet Windsorista niin saat ittelles!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ole sitten sillai Helykän kaa.
Luovutan käyttöösi :D
Siis armollisesti luovutan omaisuuttani :D
Siis hitsi ku sä oot jalo! Annoit pois ihan kokonaisen kukkupäisen hourufantasian! Kyl mää maar oon nyt otettu. Vastineeksi annan sulle Camilla Parker-Bowlesin, senku haet Windsorista niin saat ittelles!
Ei riitä. Anna vielä Priscilla Presleykin. Kyllä sitten kaksi vanhaa mutta nuorena hottista akkaa yhtä kiinteää Helykkää vastaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Ketä KityMisua Heruttaisin?

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Tekee hyvää pysyä muutama kuukausi aina pois. Sitten toisaalta, jos pihalla on parikytä raatia lämmintä ja aurinko paistaa niin sitten käydään Kitinässä lukaisemassa, jauhetaanko täällä samaa paskaa edelleen... Menen hoitoon. ->
Vastaa Viestiin