Wappusunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minäkin olen hieman siivoillut, tänne tuli yllättäen eilen tupa aivan täyteen ihmisiä kun ilmat kylmenivät eivätkä vielä baariin asti halunneet. Hauskinta oli kun puolet olivat ennalta tuntemattomia, kaverin kavereita jotka vain olivat tarttuneet mukaan.. tosin hieman liikaa kääliöintiä minun makuun, lattioilta löytyy nyt niin lasinsiruja kuin multaakin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Starflare

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Minen tänne päästäisi yhtäkään "kaverin kaveria" kun noilla perkeleillä on tapana ottaa mukaansa jokin muisto reissultaan, mitä en arvosta. Sotkevatkin vielä.

Kohta lähden siskolle ihmettelemään vappumeininkiä, ja ottamaan parit kaltsut. Ajattelin myöskin kuunnella mahdollisuuksien mukaan Michiru Yamanen hienoja sävellyksiä.

Klara vappen kaikille kitisijöille :) .
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Starflare kirjoitti:Minen tänne päästäisi yhtäkään "kaverin kaveria" kun noilla perkeleillä on tapana ottaa mukaansa jokin muisto reissultaan, mitä en arvosta. Sotkevatkin vielä.
Minä en muista että ikinä olisi mitään viety, sotkua nyt ei oikein voi edes välttää. Vapun jälkeen on joka tapauksessa ollut tapana viedä matot kotiin ja pestä ne painepesurilla ja muutenkin hoitaa kevään siivoaminen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

par-sky kirjoitti:pitää muuttaa avatar possuksi
Tässä hyvä sika säkissä:
Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaola kirjoitti:Nyt oon hämmentynyt. Mun pitää lähteä kohta keskustaan, sen jonkun salaisen jutun takia.

Mikä se on?

Murkki tuossa sanoi, kun radiosta tuli Radio Ga Ga, että se ehkä voisi etäisesti liittyä asiaan. Äsken hänen pitikin yhtäkkiä lähteä edeltä. Ja hän on kuulemma käynyt läpi sukulaisiani, jopa sedälleni ja hänen vaimolleen puhunut aiheesta... :shock:

Siis mitvit??? WTF???
Sulle on järjestetty joku yllätys! Ihan selvästi!

Kiva sunnuntai, alan pikkuhiljaa saada taas kämppää ym. järjestykseen. Käväsen illalla torilla jos jaksan, tosin rullaluistelu houkuttaa juuri nyt enemmän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei. Ei. Ei. Ei.

Kohtuus? Ei kiitos, olen tollo.

Nyt hulluna himoitsen lisää ryynäreitä, mutta liikkuminen ei onnistu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kohtuuttoman iso lohipihvi nautittu ravinnoksi. Röyh. Nyt on kaksi vaihtoehtoa: joko nyt masu täynnä ruokalevolle lasken luojani, sekoitan vuorokausirytmini ja hukkaan tunnin auringonpaistetta, tai sitten lähden kävelemään tällä nätillä säällä ja sulattelemaan ruokaa sillai. Kovasti, kovasti houkuttelisi vaan torkahtaa, mutta ainakin viimeksi kävi just kuten sanoin. Jos ei tällä kertaa.

Mutta ensin otan ja pesen parvekepöytäni. Se on smäidäisä.
Elukka

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti: mul on kotona semmonen avausliina, vaan porukoilla ei ole. mietin jo hetken pullon sahaamista auki :think:
Sapelillahan se kuuluu avata. :mrgreen:

P.S. HuomeNta kitisijät. :yo:
Viimeksi muokannut Elukka, 30.04.2006 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ehana päivä!! :cheer:

Keittiö ja eteinen valmis, tooosi kivat tuli. Nartun 1. näyttely takana, hyyyvin meni ja aina pitää olla paras :wink:

Illalla grillipippalot ja mä juon voiton kunniaks :miitti:

Hauskaa Vappua! :ohyeah:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäisköhän hakee joku leffa.. Onkohan Makuunit auki tänään ihan normisti? Ei täällä kämpässä kyllä nää televisioruutua ku vasta keskiyöllä, ku tuo arnoldinperkule häikäsee.
Pikku-Akka

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Piha puunattu ja päikkärit otettu. Naapuriin lähtö odottaa, siellä kuulema olsi WappuLättyä tarjolla. Niin ja vastavalmistunutta pitää mennä halaamaan!

Joko sen vakolakin vois kaivaa tuolta vaatehuoneen kätköistä kutreille, vai tekiskö sen vasta huomenna?
bedlam

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Pitäisköhän hakee joku leffa.. Onkohan Makuunit auki tänään ihan normisti? Ei täällä kämpässä kyllä nää televisioruutua ku vasta keskiyöllä, ku tuo arnoldinperkule häikäsee.
Tuu tänne leffaileen, itse ajattelin viettää illan samaan tyyliin. Paitti, että nuo kaverit tietenkin koettaa kohta houkutella pahoille teille. Koetan parhaani mukaan pysyä lujana.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pitäisköhän hakee joku leffa.. Onkohan Makuunit auki tänään ihan normisti? Ei täällä kämpässä kyllä nää televisioruutua ku vasta keskiyöllä, ku tuo arnoldinperkule häikäsee.
Tuu tänne leffaileen, itse ajattelin viettää illan samaan tyyliin. Paitti, että nuo kaverit tietenkin koettaa kohta houkutella pahoille teille. Koetan parhaani mukaan pysyä lujana.
Kiitz. Emmä kyllä uskalla, saatan olla vaarallisen heikko houkutuksille, että jos kaverin kaverit houkuttelee kaveria, niin saattaakin olla se kaverin kaveri, joka ottaa vinkistä vaarin :) Ainakin nyt menen pysymään lujana salille hetkeksi. Ja ilmeisesti ainakin pikku-Valintatalot on auki, lisäpainoja reppuun ja laardinpolttoon.. kaljaa ja karkkia. noo ei kun pottuja ja porkkanoita
Durasel

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

:miitti: HYWÄÄ WAPPUA! :beer:
Edith

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Nyt hulluna himoitsen lisää ryynäreitä, mutta liikkuminen ei onnistu.
Ukrainalaista kuohuviiniä tarjolla läntisessä kantakaupungissa jo parin tunnin päästä! Tänne vaan!!
Durasel

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Laivalle mars-> :beer:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Voiko vappu enää ihanammin edetä: havaittu wc-pöntössä toimintahäiriö, kiroiltu ja panikoitu, avattu kansi ja suoritettu korjausyrityksiä, huudettu puhelimessa viattomalle taholle, palattu korjausyrityksiä tekemään ja ainakin toivottavasti onnistuttu niissä siinä määrin, että uskalletaan poistua asunnosta ilman pelkoa vesivahingosta.

Niin. Marketista oli vieläpä perunasalaatti finaalissa.

Mistä minua rangaistaan???
Don't Panic!
SikaMika

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Turbohaltija kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Uusin rekistöröitynyt on SikaMika.
Huikeeta.
Huolestuttavaa... tästä ei pääse koskaan lopullisesti eroon??? :shock: :wink:
Älkää peljästykö, en minä ole se sama SikaMika, olen ihan eri SikaMika.

Ja eijaatyhjiäpoissa, kyllä täältä pääsee eroon. Kun kesän riennot on riennetty, ihmettelisin jos vielä täällä roikkusisin...*ihmettelee*

Nyt jatkan oluen juontia.*röyh*
nokkaelain

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen junasa Pasilassa. Mitäpä muuta sunnuntai-iltapäivältä tai elämältä voisikaan toivoa.
Edith

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:Olen junasa Pasilassa. Mitäpä muuta sunnuntai-iltapäivältä tai elämältä voisikaan toivoa.
Jos olet oikein ripeä, ehdit vielä vetää kunnon kännit ravintelivaunussa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jokohan sitä jaksaisi nousta sängystä? Mieli kyllä tekisi jotain vatsantäytettä, mutta taitaa kaappi huutaa tyhjyyttään.

Voisin imaista yhden kylmän oluen, suihkutella itseni ihmiseksi ja jatkaa unia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen antanut itselleni käskyn liikekannalle siirtymisestä. Te voitte puolestanne ihailla uutta avatariani. :finger:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ilosen näköstä ryhmää kaupungilla. On kyllä pilettäjille ilmastolliset olosuhteet viimesen päälle! Tuli käytyä salilla ja päälle vähä lenkkiä, kävin kuvaamassa tulevan kotini ennen-kondiksessa. Olivat pirulaiset särkeneet yhden vessan peilihyllykön sieltä. No mut, huomasin että kivenheiton päässä kotioveltani on peräti kaksi baaria! :hep:
bedlam

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jahas, käytiin soitteleen. Mä olin reippain ja raikkain mielin rämpyttelemään tulossa niin jo oli muilla jos minkäkinlaista viinitonkkaa ja kaljareppua selässä. Pitää kuulemma lähteä kaupungille, tai tulevat hakemaan. Ei kyllä hirveesti oikeesti nappais.
ElanorRaven

Re: Wappusunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hyvää iltaa. Kohta käy juhlijan tie kohti keskustaa, vinkkupullo kainaloon ja menoks. Suunnitelmissa piknik Aurajokirannassa ja sen jälkeen enemmän tai vähemmän asiallista ördäämistä. Onneksi on oksennusastia mukana.
Vastaa Viestiin