Mitä teet tänään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Vappusunnuntai on koittanut ja kitinäläisillä on varmasti suuria suunnitelmia täksi päiväksi ja illaksi. Mitä juuri sinä aiot tehdä tänään?

Itse ajattelin käydä katsomassa ainakin Mantan lakituksen ja siirtyä sitten hengailemaan Ullikselle. Ennen sitä olisi tarkoitus grillailla kavereiden kanssa ja nautiskella jotain hyvää juomaa (olutta ja skumppaa) kohtuudella hyvässä seurassa. Lopuksi sitten Vanhalle Ylioppilastalolle viettämään vappuiltaa ja -yötä.
menhir

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja menhir »

Tervehdys toverit!

Täti viettää nyt vappua; pyykkään, pohdiskelen tulevaa työsarkaani, kitisen, kutisen (hilsettä?!), soittelen wigwamia (ja mikä sopisikaan paremmin tähän päivään kuin 'proletarian', eritoten, kun kappale on vallan mainio), vastustelen kaupungin houkutuksia (ja voi, miten helppoa se onkaan! wanhuus ei tule yksin, havaittu selkeä taantuma innossa baareissa riekkumiseen), nautin myöhemmin pullon pari mietoa alkoholijuomaa (mikä kyllä saattaa johtaa siihen, että edellisten sulkujen informaatio kumoutuu).
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Siivoilen, värjään tukkaa, pesen pyykkiä. Tallilla taidan käydä, rullaluistella tekis mieli ja autoon vois vaihtaa talvirenkaat :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Luen kirjaa. Katson töllöö. Käyn salilla. Ostan ehkä vähän karkkia, jos oikein hurjaksi äidyn.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:autoon vois vaihtaa talvirenkaat :)
Oot aika ajoissa, sanoisin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Grillipippaloin. Tänne tulee porukkaa.

Ränni ja aamulla kapula.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
huima

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja huima »

Chillailen ja otan rennosti. Käyn ulkona hetken aikaa pyörähtämässä, mutta biletykset jää tänään muille.

Ei ole aikaa nyt riekkua, kun pitäisi tehdä erilaisia juttuja ja ei ole varaa hukata krapulointiin tms. päivää. Tärkein syy on kuitenkin se, että on liian monia hyviä bileitä - ettei tiedä mistä valitisisi.

Varaan oikeuden pyörtää päätökseni ja riehua alastomana pitkin Helsingin katuja.
Aito_Johanna

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vietän muutaman muun kitnäläisen kanssa perinteistä vaisua vappua Mantan lakituksen ja seurapelien merkeissä. Tilaisuudessa tarjotaan tiettävästi ukrainalaista kuohuviiniä, lisäksi olen varannut omiksi juomiksi kaksi siideriä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SUREN.
Tasan, siis tasan kymmenen vuotta sitten minulla piti olla vapputreffit sen minulle maailmankaikkeudessa sopivimman naisen (Henkisesti ja hoikka pystytisumisukin) kanssa, hänen OMASTA aloitteestaan, mutta sitten soitti, että "Ei tuu mitään, ei tuu mitään, kun "SE YKS" niin loukkaantui." En ollut tiennyt koko jätkästä, jonka oli tavannut minun JÄLKEENI. (Haitta totta kai 300 km välimatka meillä + käsiksikäymättömyyteni yöpymiskerroilla) Anyway meinasin kuolla itsarin kautta, olin 2 vuotta kanttuvei, siitä alkoi sitten epätoivoinen nettideittailuni (vastaavaa en ole tavannut, kukkaan ei ole mittään) ja myös se psyykkis-fyysinen alamäki, josta olen avautunut Cityssä ja Kityssä, pilkkaa saaden.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Edith

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:Vietän muutaman muun kitnäläisen kanssa perinteistä vaisua vappua Mantan lakituksen ja seurapelien merkeissä. Tilaisuudessa tarjotaan tiettävästi ukrainalaista kuohuviiniä, lisäksi olen varannut omiksi juomiksi kaksi siideriä.
Ihan täydet samixet siidereitä myöten!!1 Mutta nyt ensin kirjoitan puhtaaksi erään monet kerrat tarkistetun tanskankielisen tekstin ja lähetän sen opettajalle saman tien, että sekin näkee, etten malta jättää tuon hurmaavan kielen opiskelua edes vappuaattona.
Noriyumi

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Olin piknikillä kavereiden kanssa. Kolmen vartin päästä huitaisen itseni keskustaan kuohareille, menen katsomaan Mantan lakitusta ja sitten pelaillaan seurapelejä :)

Onhan se kiva kun tietää että biletystä olisi muutenkin luvassa... Mutta ei ole enää niin nuori että jaksaisi niin lujaa ;)
Durasel

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

:beer: Ruotsiin laivalla :beer:
Huomenna ruotsista laivalla takas: :beer:
RuNkkuTonttu

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pakkaan reppuun muutaman oluen, siiderin ja paketin makkaraa ja lähdin kylille pyörimään. Muutama pussikalja, terassikalja ja ehkä kuokkimaan yksiin grillikemuihin. Kotiin, kun ei ei ole enään hauskaa...
Ebola

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Aamulla oltiin katselemassa lakituksia ja kasteita. Nyt kai pitäisi valmistautua lähtöön yhden tyypin luokse, jossa porukkaa.
Ei oikein mopo käynnisty, lieneekö siitepölystä.
Edith

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti: Mutta nyt ensin kirjoitan puhtaaksi erään monet kerrat tarkistetun tanskankielisen tekstin ja lähetän sen opettajalle saman tien, että sekin näkee, etten malta jättää tuon hurmaavan kielen opiskelua edes vappuaattona.
Tehty! Varmistettu kymmenen pistettä ja papukaijamerkki kurssista! :hep:

Nyt on kuoharit kylmässä ja kohta alustavasti tarjoilut pöydässä! Juhlinta alkakoon! :cheer: :cheer:
Aito_Johanna

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Mutta nyt ensin kirjoitan puhtaaksi erään monet kerrat tarkistetun tanskankielisen tekstin ja lähetän sen opettajalle saman tien, että sekin näkee, etten malta jättää tuon hurmaavan kielen opiskelua edes vappuaattona.
Mä näin viime yönä unta, että sain opettajaltani (siis yliopiston proffalta - miten toi ilmaistaan luontevasti, tuo opettaja kuulostaa jotenkin oudolta tässä yhteydessä?) jotain ihme vittuilusähköpostia, jossa hän pilkallisin sanankääntein haukkui viime keskiviikon tiedekuntatentin tenttivastaukseni. :shock: No mutta, en tasan varmasti ole kirjoittanut tai aio kirjoittaa tänään seminaarityötäni.

Mut hei, koska ja missä vaisujen vakkareiden kohtaaminen konkretisoituu?
Edith

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Mut hei, koska ja missä vaisujen vakkareiden kohtaaminen konkretisoituu?
17.30 rautatieaseman pääovilla, kuten perinteet sanelevat.
SikaMika

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pää täyteen ja sitten kotiin harrastamaan seksiä - todennäköisesti yksin!
Pään taas tyhjennyttyä täytän sitä koko ensi viikon ammattiinvalmistavilla harjoitteilla. Niin, en siis ole vieläkään ammattilainen alalla, jota puolestani tänään harrastan. Paitsi tietenkin tuon ensimmäisessä virkkeessa mainitun toisen aktiviteetin osalta, Rakkauden Ammattilainen kun olen.
Aito_Johanna

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Mut hei, koska ja missä vaisujen vakkareiden kohtaaminen konkretisoituu?
17.30 rautatieaseman pääovilla, kuten perinteet sanelevat.
Taidan rikkoa perinteitä, koska tulen toisesta suunnasta, aion moikata matkalla Espan puistossa ilmapalloja myyvää siskoani ja siitä on vähän turha käydä rautatieasemalla kääntymässä ja tulla takaisin. Laitellaan viestiä siellä Mantan liepeillä, eiköhän me toisemme löydetä...
Edith

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:
Taidan rikkoa perinteitä, koska tulen toisesta suunnasta, aion moikata matkalla Espan puistossa ilmapalloja myyvää siskoani ja siitä on vähän turha käydä rautatieasemalla kääntymässä ja tulla takaisin. Laitellaan viestiä siellä Mantan liepeillä, eiköhän me toisemme löydetä...
Jep, yritetään löytää. Mä lähden tästä nyt pikku hiljaa liikkeelle.
Patz

Re: Mitä teet tänään?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Päivällä grillailua ja chillailua, nyt armotonta pyykkäämistä, pakkaamista, jääkaapin ja pakastimen sulattelua ja pään puhki miettimistä että mitä pitäisi pakata mukaan. Aamulla muutamaksi tunniksi töihin, sitten lisää pähkäilyä, fillarin purkamista ja auton pakkaamista. Ja jos hyvin käy ajoissa kohti länsirannikkoa. Tai sitten ehkä vasta tiistaina...
Vastaa Viestiin