Vaisujen vakkareiden vappu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miks minun päätäni särkee, vaikkei minulla taatusti ole minkään sortin krapulaa? Joinhan eilen pelkkää kuohuviiniä ja siitähän ei seuraa sellaista. Kai se on vaan tää, että kesä tulee ja pihalla on sinivuokkoja ja minä olen kohta liian lämpimäksi käyvän kämppäni vankina koulukirjojen ja tiskivuoren kanssa. Vali-vali, mutta olkaa huoleti, viikon päästä tämä vanha virsi on jo päättynyt!!
Elukka

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hallusinaatio kirjoitti:Vappuni riehakkain osuus oli talavirenkaiden vaihtaminen kesäkumeihin. Sen jälkeen hiljennyin hörppimään kuohuviiniä.
:komp: Hei me ollaan samixii! :P
Vaikka noi jenkit muuten onkin arrogantteja analfabeetteja ja kiihkoilevia kreationistisia kretiinejä, niin autonrenkaiden kiinnitykset ne sentään osaa tehdä järkevästiperinpäin[1], toisin kuin ne punkkupäissään pullistelevat patonginpurijat.
[1]Sillai että pultit ovat kiinni akselin puolella, jolloin renkaan saa pulttien varaan siksi aikaa kun kiristää mutterit.
Muuten ei mitään hulvatonta riehunaa ollut ohjelmassa, mitä nyt saunassa käytiin parit siiderit juomassa.
Turbohaltija

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Kiitoksia Edithille hyvästä kestityksestä! Oikein mukava vappu, sopivan vaisua eikä ole karpulaa jälkiseurauksena. Mietin jopa, että menisikö Lintsille tänään - mukaan?
Voisin harkita Lintsiä!
Hupsista, minut raahattiin pois koneen äärestä ja tämä jäi tältä päivältä... Mutta toisella kertaa, onneksi on tulossa lämpimiä päiviä!
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Kiitoksia Edithille hyvästä kestityksestä! Oikein mukava vappu, sopivan vaisua eikä ole karpulaa jälkiseurauksena. Mietin jopa, että menisikö Lintsille tänään - mukaan?
Voisin harkita Lintsiä!
Hupsista, minut raahattiin pois koneen äärestä ja tämä jäi tältä päivältä... Mutta toisella kertaa, onneksi on tulossa lämpimiä päiviä!
Mennään ens sunnuntaina, jooko, jooko?
Turbohaltija

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Mennään ens sunnuntaina, jooko, jooko?
Sopii hyvin!
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden vappu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:

Mennään ens sunnuntaina, jooko, jooko?
Sopii hyvin!
Kivakiva! Tein miitteihin uuden ketjun aiheesta!
Vastaa Viestiin