Mårkkis-taagi muanantae

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jonkun pitäis nyt kyllä ottaa ja potkasta mua. En ole lukenut sivuakaan koulujuttuja enkä tiskannut ainoatakaan astiaa.
ElanorRaven

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Edith kirjoitti:Jonkun pitäis nyt kyllä ottaa ja potkasta mua.
*potk*
Auttoiko?
Vähän sama saamattomuus vaivaa muakin. Mutta annan tänään(kin) itselleni luvan vaan löhötä 8)
Edith

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Edith »

ElanorRaven kirjoitti:
Edith kirjoitti:Jonkun pitäis nyt kyllä ottaa ja potkasta mua.
*potk*
Auttoiko?
Kiitos. Jos mä nyt tuon innoittamana sulkisin koneen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Typerä kissa palautettu takaisin kotiosoitteeseensa. Kukkasetki pyynnöstä kasteltu.

Näin niiqu krapulapäiväksi ei paskempi viilis. Olosuhteet ja ikävä huomioonottaen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
AarneAnkka

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmmm. Kaiken kaikkiaan vaikka vietinkin ennätyslaiskan ja -rauhallisen vapun, jäi sellainen olo että olisi pitänyt olla sosiaalisempi. Nyt vaan jotenkin kaikki valinnat ja tapahtumat johtivat peräjälkeen siihen että jäin suunnilleen kaikesta sosiaalisuudesta paitsi. Olisi pitänyt sitä, olisi pitänyt tätä.

No joo. Ei asiat huonosti oo. Hauskaa vapunloppua vaan te kaikki. Oon sosiaalinen sitten ensi kerralla.
tonttu

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Iltaa taloon!
Loistava päivä takana. Vappumeininkiä kaupungilla, hyvää ilmaa, hyvää ruokaa, hyvää bisseä ja hyvää seuraa ennenkaikkea. Niin ja leffaa tietenkin myös, on ne Duudsonit vaan aika hurjia miekkosia.
Kohta on hyvä köllähtää kullan viekkuun ja vetää unta palloon.
Ai että tykkään. :dream:
Aito_Johanna

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vappu, tuo kännitekstarien vuotuinen riemupäivä. :roll:
Elukka

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ankeaksi vetää. :(
Taas täytyi käydä hautaamassa yksi navettakissoista. Vieläpä se kaikkein sosiaalisin ja ihmisrakkain tapaus. :cry:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Örf! Kotona... kai tää oli ihan hyvä päivä ajaa kapitaalista länteen ja suorittaa jarruremppa :roll:
Rehellisesti olisin kyl mielummin jäänyt vielä tovin tai kymmenen, mutta siitä huolimatta suurkiitokset wappusuralle. Tiedätte ketä ootte :P

Kohta nuks poks, kunhan saa vähän itteään rauhoitettua.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:Ankeaksi vetää. :(
Taas täytyi käydä hautaamassa yksi navettakissoista. Vieläpä se kaikkein sosiaalisin ja ihmisrakkain tapaus. :cry:
Voi, mitä hänelle kävi? :cry:

Taidan hiipiä pikkuhiljaa nukkumaan viimeisetkin krapulanrippeet pois, huomenna pirteäNpi meininki!
Elukka

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Taas täytyi käydä hautaamassa yksi navettakissoista.
Voi, mitä hänelle kävi? :cry:
Ei tietoa, löytyi elukoita ruokkiessa kuolleena navetasta. :(
prosessi

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ElanorRaven kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Uusia pikkubääbääkuvia taas vino pino netissä http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html
Apua, aivan uskomattoman suloisia! Minäkin haluan nukkua karitsa kainalossa
:P Ne ovat aika kuumia, normaali ruumiinlämpö pari astetta korkeampi kuin ihmisellä...
Gattaca kirjoitti:Täh?
Oletko sinä tämä:
"liikeidean luoja, markkinointisuunnittelija, sisällönkehittäjä, visuaalinen suunnittelija ja ohjelmoija piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkällä ja monipuolisella kokemuksella mainonnan ja markkinoinnin alalta"

Mikä pettymys ja alemmuudentunto yhtäaikaa.
Eikö sun pitänyt olla matikan opinnot keskeyttänyt mielenterveyshaittoja kärsivä maatalon emäntä?

Ja sinäkin tietysty superkoodari ja ihmeolio, paitsi että ei ihme kaikki muut kuin minä Kityssä ovat. Ja vielä mainonnan ja markkinoinnin alalla?
Olen minä jättänyt ne opintoni kesken ja mielenterveysongelmainen, vähän maatalon emäntäkin. Ikää on kuitenkin minullakin jo sen verran, että olen ehtinyt kaikenlaista. En olisi ehtinyt yhtään niin paljon, jos en olisi jättänyt niitä opiskeluja kesken, rahaa kun saa vain tekemällä työtä, ja elämäntapamaalaisuus on erittäin kallis harrastus. Vähänkin pidempään jatkunut masennuksen aiheuttama työkyvyttömyys olisi tuhonnut elämäni, yhteensä kolme vuotta sairaslomia velkaannutti todella pahasti, niitä velkoja makselen pitkään, eikä elintasoni todellakaan ole edes sinun tasollasi.

Ihmeolio en ole, enkä myöskään supermitään, ihan yhtä tavallinen kuin kaikki muutkin. Paitsi etten selviä normaalista elämästä masentumatta. Siinä mielessä minäkin kai olen kookaburra, mutta käytän turhautuneisuuttani voimavarana, en suojamuurina.
Keikaus kirjoitti:Saanko mä joskus tulla lomittamaan teille?
:P Milloin tahansa. Arvaa vain, milloin meillä viimeksi on lomailtu eläimistä...
prosessi

Re: Mårkkis-taagi muanantae

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ElanorRaven kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ankeaksi vetää. :(
Taas täytyi käydä hautaamassa yksi navettakissoista. Vieläpä se kaikkein sosiaalisin ja ihmisrakkain tapaus. :cry:
Voi, mitä hänelle kävi? :cry:
Käsittämätön tapaus. Meidän tietääksemme terve Aku, joka oli vasta viisivuotias, oli yöllä kiivennyt kiinni ollutta ovea pitkin niin, että se oli etutassuilla saanut otteen oven päältä. Aamulla se roikkui yhden kynnen varassa ovea vasten, kuolleena.

En tiedä, että oliko se vain tarttunut, eikä sen jälkeen päässyt irti ja sitten tukehtunut, vai oliko se järkyttynyt ja saanut sydänkohtauksen, vai mistä oikein oli ollut kyse. Puhuin asiasta eläinlääkärin kanssa, hän epäili diagnosoimatonta sydänvikaa tai aivoinfarktia, tai sitten jotain muuta äkillistä, joka oli aiheuttanut pahaa oloa ja siksi laittanut kissan kiipeämään tuolla tavalla, sillä Aku oli iso kissa, eikä pahemmin harrastanut seinillä kiipeilyä. Hän totesi myös, ettei hän usko tukehtumiseen, sillä kyllä muuten kunnossa olevan kissan olisi ainakin pitänyt voida saada yksi kynsi poikki, tai ainakin epätoivoisten yritysten olisi pitänyt näkyä jossain. Mutta mitään sellaista ei löytynyt, ei ovesta eikä kissasta.

Ilman ruumiinavausta syytä ei tietenkään saa selville, mutta toisaalta tieto ei toisi Akua takaisin, eikä tuo ole missään tapauksessa voinut olla mitään sellaista, joka olisi johtunut meistä ja olisi siten vaaraksi muillekin kissoillemme. Kynnestä kun voi tarttua ihan mihin tahansa, eikä talosta voi esim. poistaa ovia kokonaan.

Järkytys on suunnaton, varsinkin kun Aku oli loppuun asti kuin itse terveys, joten tietenkin sitä kuvitteli että sillä olisi ollut vielä vähintään kymmenen vuotta edessään.
Vastaa Viestiin