Kolmikymppisen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Niin muuten, tuli mieleen, että tänään voisi olla oikea päivä selvittää muutama kirjoitusasuongelma. Siis, te kaikki, jotka kirjoitatte nimimerkkinne tuohon pienellä alkukirjaimella, tahdotteko meidän muidenkin teihin viitatessamme toimivan aina samoin? Ja sitten entäs sama ääkkösten suhteen? Esim. just nokkaelaimen kohdalla olen suosinut tuota identtistä muotoa, mutta kaikenlaisia variaatioita näkyy. Mikä edellä mainittu siis hämmentää minua ja kysymys ansaitsee mielestäni vastauksia.
slam

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Jospa jättäisi tämän porukan märehtiin tänne työvoimantoimeen ja pakenisi kotosalle... 8)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Edith kirjoitti:kirjoitusasuongelma.
Minun nimeni voi kirjoittaa kuten tykkää: Tunnistettavia muotoja ovat myös mm. Munsteri ja Lilly.

Paitsi ethän tätä minulta kysynyt... Mutta on tätä joskus kyselty, kun tässä on se M siellä keskellä kuiteskin isolla kirjoitettuna.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
swirl

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe persse... tänne tuli yhtäkkiä kamala määrä jotain ihmisiä mun selän taakse. Jotain vierailijoita siis. Ja minä kuuntelen täällä kovaäänistä rokkia, heilutan päätäni sen tahdissa ja kityilen. Aika törkeää kyllä tuoda lauma jotain vieraita toisen työhuoneeseen ilmoittamatta etukäteen tai edes koputtamatta :evil:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt työpaikalle, ja polkupyörällä!
Tekee hyvää perseelleni. Saisi näköjään tuo autovanhus olla hajalla useamminkin...

Yöllä palataan... Hip hei ja menoksi!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Peacockin kesäiloitteluna nähdään Lisää Letkua. Vaadin samaa myös tänne ja kotiin, edustukset mieluiten eri henkilöiltä.

Piti ihan varata lippu Tapionmiittipäiväksi. Syy raahautua pääkaupunkiseudulle ja sen varjolla seuraamaan kitisijöitä suviyössä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
1108

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Edith kirjoitti:Siis, te kaikki, jotka kirjoitatte nimimerkkinne tuohon pienellä alkukirjaimella
Täh, millä helevetin kirjaimella?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti:te kaikki, jotka kirjoitatte nimimerkkinne tuohon pienellä alkukirjaimella, tahdotteko meidän muidenkin teihin viitatessamme toimivan aina samoin?
Hei, minä olen tämmöinen! Omalta kohdaltani vastaus on kutakuinkin sen suuntainen, että kirjoitin rekisteröityessäni oman nimimerkkini pienellä sen takia, että se muistuttaisi itseäni hieman suitsimaan megalomanian suuntaan purskahtelevaa egoani. Mitä taas muiden käyttämiin kirjoitusasuihin tulee, niin - ja tämä lienee selkeä osoitus mainitusta egon pullistelusta - kirjoittajasta riippuen sydäntäni on lämmittänyt sekä gemenan että versaalin käyttö: gemenaa käytettäessä olen ollut ihastuksissani siitä, että joku on viitsinyt katsoa, miten itse nimimerkkini tarkkaan ottaen kirjoitan, kun taas versaaliversion esiintyessä olen intoillut siitä, että joku ajattelee ikään kuin henkilöä nimimerkin takana. Molempi parempi - mutta selvästi kyseessä on tosiaan kovin merkityksellinen seikka.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edith kirjoitti:Niin muuten, tuli mieleen, että tänään voisi olla oikea päivä selvittää muutama kirjoitusasuongelma. Siis, te kaikki, jotka kirjoitatte nimimerkkinne tuohon pienellä alkukirjaimella, tahdotteko meidän muidenkin teihin viitatessamme toimivan aina samoin? Ja sitten entäs sama ääkkösten suhteen? Esim. just nokkaelaimen kohdalla olen suosinut tuota identtistä muotoa, mutta kaikenlaisia variaatioita näkyy. Mikä edellä mainittu siis hämmentää minua ja kysymys ansaitsee mielestäni vastauksia.
Mielestäni tässä ei ole mitään epäselvää eikä tulkinnanvaraista. Yksilön nimimerkki pitää kirjoittaa juuri niinkuin hän on itse sen tänne halunnut rekisteröitävän. Kirjoitusasullakin voi olla erityinen merkitys, ken tietää.
Edith

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti: Mielestäni tässä ei ole mitään epäselvää eikä tulkinnanvaraista. Yksilön nimimerkki pitää kirjoittaa juuri niinkuin hän on itse sen tänne halunnut rekisteröitävän. Kirjoitusasullakin voi olla erityinen merkitys, ken tietää.
Hyvä, noin minäkin olen tykännyt.

Mulla taitaa olla kahvi&tupakka -yliannostus vatsassa. Yöksis. Mutta lähdenpä tästä silti mitä ilmeisimmin viikon ainoaksi jäävälle balettitunnille. Ja sieltä äkkiä kotiin ja lukemaan lisää. Jos yrittäis vaikka olla enää kityilemätttä sitten illalla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt kyllä tuntuu, että ei millään pysty raahautumaan Tavastialle nauttimaan herkästä ja kevyestä Shitter Limitedin musiikista. Teen kuolemaa koneen ääressä ja haluan vaan kotiin ja hautautua peiton alle sänkyyn.

Haluaako joku lipun illan keikalle?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä vetäsin äsken lihiksen kahella nakilla. Teki ihan älyttömän hyvää!!! Vaikkakin kohta kuitenkin iskee syyllisyys kun siellä salillakin tänään hikoilin...Kohta kuitenkin pääsee duunista pois, ehkä tää päänsärkykin sit hellittää.

Edith: Mun nimimerkin saa kirjottaa isolla tai pienellä. Tosin vahingossa rekkauduin tähän tokaan kitinäkityyn pienellä ja aasi oli kiltti ja korjas sen kuitenkin mun pyynnöstä... :oops:
prosessi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

eps kirjoitti:Onnea nokkaeläin.

Byrokratia on ihana asia.

Eilen Osuuspankin verkkopankki lakkasi kohdaltani toimimasta.
Sain lopulta tilaisuuden pyytää tunnuksen ja salasanan antamista tunnistautumalla muilla keinoin.
:?: Täh? Eiväthän tunnus ja salasana muutu osuuspankin palvelussa. Jos systeemi sekoaa=lukkiutuu, aktivoidaan se uudestaan pankista, minkä jälkeen ne samat tunnukset ja salasanat, joita olet aiemminkin käyttänyt, toimivat uudestaan. Varmistusnumerolistan vaihtaminen on sitten eri asia, mutta eihän sillekään tapahdu mitään jos vain järjestelmä on lukkiutunut.
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Teen kuolemaa koneen ääressä ja haluan vaan kotiin ja hautautua peiton alle sänkyyn.
Toivottavasti paranet :boohoo:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko tuli kunnolla esiin. Se olkoon merkkinä siitä, että minun on nyt lähdettävä kauppaan edes. Oon vissiin jotenkin uupunut, otin nimittäin torkut tuossa. Hassua! Oon niskastani ja tuolta tienoolta sen verran kipeä ja vihlova ja häiritsevä että sekin uuvuttaa ja rasittaa. Mitähän mä ostaisin sieltä kaupasta? Emmä kyllä tarvi mitään oikeestaan.. Eli jotain kivaa turhuutta sitten. Pääasia että pääsee liikkeelle. Herranjumala, miten mä voin olla näin väsynyt? Ei tuo Sirdaludikaan mua ole väsyttänyt ennen ainakaan.
Starflare

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Nyt kyllä tuntuu, että ei millään pysty raahautumaan Tavastialle nauttimaan herkästä ja kevyestä Shitter Limitedin musiikista. Teen kuolemaa koneen ääressä ja haluan vaan kotiin ja hautautua peiton alle sänkyyn.

Haluaako joku lipun illan keikalle?
Pikaista paranemista! Muuten huolisin tikettisi, mutta illalla on treenit, ja olen muutenkin aivan PeeAa :( .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Plääh. Ei kahta kertaa! *kärsimätön yksilö*
Mut' eiks' kaks' kertaa oo aina parempi kuin yksi kertaa?
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Niin muuten, tuli mieleen, että tänään voisi olla oikea päivä selvittää muutama kirjoitusasuongelma. Siis, te kaikki, jotka kirjoitatte nimimerkkinne tuohon pienellä alkukirjaimella, tahdotteko meidän muidenkin teihin viitatessamme toimivan aina samoin? Ja sitten entäs sama ääkkösten suhteen?
Ääkkösten puutteeseen nimimerkissä ei ole kohdallani muuta syytä kuin ettei niitä voinut käyttää Cityssä (sillä siellähän nimimerkki oli myös sähköpostiosoite). Vapaasti saa kirjoittaa isollakin, jos siltä tuntuu.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Onnea nokkikselle, paranemisia ninnille!

Auto leimassa :D

Ei muuta, jatkakaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin joo, synttärionnittelut nokkikselle! (Ja vointeja Ninnille).

Tuli sit nähtyy terapeuttiaki miltei kolmen viikon tauon jälkeen. Uskals väittää mun näyttävän rakastuneelta! :shock: :h: hui...

Työpaikalle päästyä sit eka meinasin räjähtää sossulle siihe luuriin. Tulin sit tulokseen, ettei se kannata... typerä sossu. typerä tyttö. Kai sitä viel vois soittaa polliisille ja patistella niitä ettimään se tyttö jostain luukusta...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Kolmikymppisen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Vastaa Viestiin