keväinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elukka kirjoitti:Tee se itse.
Kiitos ohjeista! Alankin askartelemaan iltapuhteena :D
Kid

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Kid-o! Huomenaamuna, same time, same place, bright and early!
swirl-o! Jes pliis! Käjet on ihan rikki ja ylihuomenna varmaan tuskaa kävellä. On se kuntoilu ihanaa...
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

bring your daghta to sloua...

mut aces high on käsittääkseni paras.
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

voi saakeli, kunnon aces hight lataus loppui kesken... huhu mitä paskaa oli tuo toinen,jonka latasin heti perään--- ja menasin jo tuhota vajaaksi jääneen... saakeli...

Ja sitten löytyi yksi eri biisi joka oli äänitetty keikan takarivistä... :lol:
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

huhu, mitä paskaa! pakko olla amatöörejä... aaaaa saakeli ihan sontaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... ai, ai, lopettakaa! sairasta paskaa

kuuntelen uudelleen amatör ace hain joku... kellari bändi asialla... Pakko niitten on heittää tahallaan karseem kuullosta? :roll:
Viimeksi muokannut slam, 04.05.2006 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti: aces high
Kuva
Elukka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti:
slam kirjoitti: aces high
Kuva
:rofl:
Elukka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sarjassamme "Näin motivoit itseäsi":
Lupasin itselleni suklaapalan palkinnoksi jokaisesta lähetetystä työhakemuksesta.
Näin se homma etenee. 8)
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rakenna nyt tässäkin jotakin kun jotakin vitun ihme hiippareita pomppii työmaalla turbaanissa ja saunatakissa.

Kuva

En usko että on mahdollista missään muualla kuin Hervannassa. Äijä molotti pääpunasena takasin kun äyskin sille englanniksi että "Asiattomilta pääsy kielletty"
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

pakko löytää vielä se "fighting the hills... tai sinnepäin alkuinen böösi
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:fighting the hills...
Run to the hills?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bedlam kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Siitä se meteli meillä vasta alkaisikin, jos oven laittaisi kiinni.
Pari yötä meni aluksi meilläkin totutteluun, rapsutteli ovea ja naukui surkesti. Nyt ei tule huoneeseen, vaikka ovi ei ole kunnolla kiinni. Ei mene ihme kyllä edes pikku-ukon sänkyynkään nukkuun, vaikka ovi on auki.
Voishan tuota tietty joskus koettaa. Mutta testausta seuraavana päivänä ei saa kyllä olla töitä.
Mä en henno laittaa Pekkaa nukkumaan yksin pois makuuhuoneesta. Se on jo nyt päivät yksin niin ei olis reilua pakottaa olemaan öitäkin yksin.

Hintana tästä sitten todella on herätys aamuisin puoli viiden ja viiden välillä, naukumiskonsertit ja makuhuoneen tapetin repiminen. Tuo tapetin repiminen on ihan uus juttu ja se on muodostanut meille mukavan aamutradition, joka menee seuraavasti:

Nukun sikeästi ja kuulen unen keskelle tapetin rapinaa -> Ponnahdan istumaan sängyssä, nappaan suihkupullon yöpöydältä ja suihkutan vettä sokkona kohti nurkkaa -> Pekka juoksee karkuun ja minä rojahdan takaisin sänkyyn. Toistetaan noin viisi kertaa kahden tunnin aikana ja joskus terästän rituaalia raivoisilla karjahduksilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ugh kesä sit tuli... vitun kiva pönöttää erittäin kuumassa avokonttorissa...
hampilekurille ens kuun puolessavälissä.Huu alkaa jännittää ens vkon ke selvii,palkataanko mut tohon rekryfirmaan vai nou.Tosin onhan mulla varalla se yksityinen matkatoimisto,missä voin tehdä hallinnon hommia jos toi toinen pykii ja tie nousee vaakasuoraan siellä pystyyn.Että näin

Edit: työpaikkoja hakenu viimeiset pari tuntia ... hakemusrumbaa
Viimeksi muokannut Enthu, 04.05.2006 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:Äijä molotti pääpunasena takasin kun äyskin sille englanniksi että "Asiattomilta pääsy kielletty"
Kohta paukkuu.
Kid

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vihdoinkin täältä paskalafkasta pääse pois!!! Ehkä ja toivottavasti mä taas viihdyn täällä, enkä ajattelekkaan uuden duunin ettimistä. Toivossa on hyvä elää. Soon taas moro!!!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Duunipäivä ohi ja piletti Helsinkiin takataskussa. Nyt pitää odottaa velipoikaa toteamaan autonraatoni elvytyskelvottomaksi, ja sitten laitetaan kansi kiinni; omaiset on nähneet...
Tai hyvällä tuurilla se ei saa paalaustuomiota ihan vielä, kun se kuitenki on minun IHQkultuPusMusOoppeli :h:
Mietin jo valmiiksi (m)asennussanastoa, ja kaivan kaikki kiroukset mitä suinkin osaan valmiiksi kielen päälle.

Vituttaa vaan niin suunnattomasti, kun en saanut sitä itse laitettua. Ei voi olla niin vaikeaa!! Lisäksi nyt töissä kaikki tuntuu ihan ylivoimaisen hankalalta... Olen tehnyt tätä paskaa jo viidettä vuotta, ja nyt on olo kuin olisin ekaa päivää töissää ja niiiiiiin nOOb kun ihminen voi vaan olla. Sättänä!

No jotain hyvääkin; enää huominen työvuoro, ja sitten on tavallaan 9:n päivän loma, mistä voi vähentää sen viiden päivän kurssin, mutta eihän se töitä ole kuitenkaan, sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta pois täältä hullujenhuoneelta joka tapauksessa. Nyt vaan jotenkin kaipaisin tsemppiä ja rohkaisua, mutta ei sitä mistään saa, ja olo on niin pieni ja avuton, vaikka ei kai siihenkään mitään oikeaa syytä ole. Pitäisi vain jaksaa uskoa itseensä, mutta nyt on puhti pois, kertakaikkiaan.

Aurinko paistaa ja on kerrassaan ihana ilma, IHQ!
Ja illalla kyläilemään siskon ja sen avokin luona, he ovat molemmat muuttaneet ekaa kertaa pois kotoa, kuinka suloista. Muistan vielä aika hyvin miltä se tuntui... Voi kunpa heillä menisi paremmin kun minulla niiden ensimmäisten oikeiden itsenäistymisräpistelyjen kanssa...

Mutta nyt, soi jo puhelin, että pääsen työntämään käpäläni sinne sattanan konepellin alle!! Grr!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Nukun sikeästi ja kuulen unen keskelle tapetin rapinaa -> Ponnahdan istumaan sängyssä, nappaan suihkupullon yöpöydältä ja suihkutan vettä sokkona kohti nurkkaa
Tuo suihkupullo oli täälläkin joskus käytössä. Aika tehotonta loppupeleissä, puolen minuutin päästä ruiskautuksesta ollaan ihan vittuillessaan vielä kahta kauheammin pahanteossa.
AarneAnkka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Turhautumismasennus iski. Olin työpaikallani hyödytön, idlasin ja korkeintaan häiritsin kysymyksilläni ja osallistumisillani muita. Ei ollut muutakaan tekemistä, joten aloin hakkaamaan päätäni Kitinämuuriin. Sitten Kitinämuurista alkoi nousta piikkejä pystyyn koska Kitisijöitä vitutti se minun pääni muuriin hakkaaminen. Jatkoin silti vaikka pää meni paskaksi.

Kiitti vaan kaikille ja kaikelle vitusti. :tiistai: Haistakaa kaikki paska. Ihan vaan jotta saan teidän loppujenkin vastavittuilut ja vihat ylleni. Vitut väliä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti:Kiitti vaan kaikille ja kaikelle vitusti. :tiistai: Haistakaa kaikki paska. Ihan vaan jotta saan teidän loppujenkin vastavittuilut ja vihat ylleni. Vitut väliä.
Mun mielestä tää lähinnä vain naurattaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

aasi kirjoitti:Mun mielestä tää lähinnä vain naurattaa.
Niin, mä en osaa edes tätä. Numba osaa tehdä ton melodraamankin silleen oikein että se vaikuttaa äijältä. Mun tekemänä kaikki on pelkkää tahatonta komiikkaa. Paitsi tietenkin silloin kun yritän olla hauska.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ööh, mistähän tässä on kysymys?
AarneAnkka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vadim kirjoitti:Ööh, mistähän tässä on kysymys?
Tuskin hahmotan itsekään. Vituttaa vaan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

ensimmainen rastihomma tehty, viela monta jaljella. toivottavasti ehin ajoissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

näppäimistö ja hiirikin hieman venkuloi... mutta pelit toimii taas
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gwyneira kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mut onkohan ikinä sattunut niin, että vois kampaajan jälkeen suorilta lähtee johonkin ihmisten ilmoille?? Never in my life. Aina joutuu juoksemaan kotiin pää kolmantena jalkana laittamaan tukan uusiksi, ennen ku kehtaa julkisuuteen astua.
Taitaa olla lyhythiuksisten juttuja nuo? Ite käväsin viimeks toissapäivänä, piiiiiitkästä aikaa, ja nyt se ihQ tunne on jo kadoksissa.
No näköjään myös pitkähiuksisten.. Tai mua nyt vaan ei kertakaikkiaan nappaa semmonen sileä 80-luvun keskijakaustukka vähän niinku Madonnan tyyliin, jossa latvat on käännetty sivuilta ulospäin!! Se oli kamalaa :) Mutta on minulla myös ollut lyhyt tukka monta vuotta ja silloin se vasta kamalaa olikin tosiaan! Määräävimpiä valintakriteereitäni kampaajan suhteen onkin ollut sen sijainti mahdollisimman lähellä kotia.
Vastaa Viestiin