keväinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

mitäs tänään tyttelit ja vesselit?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Töitä, junalipun osto Hesaan, auton laittoa, kyläreissu siskon ja sen avokin uuteen ensikotiin, kyläreissu mummon ja ukin luo, esitehtäviä sitä Helsingin kurssimatkaa varten, pyykkiä, siivousta, ruoanlaittoa, pyöräilyä, pakkaamista.... .... .... ....

Voi perse, aika loppuu kesken!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kaunis nainen vierellään karvainen epämiellyttävä sontiainen. Näky nostaa mieleen uhman, pettymyksen ja kaipauksen tunteen. "Miksi minä en saanut osakseni pillua ja rakkauden remakkaa riemua" Ei ollut toivolla sijaa heidän elämässään. Nettinörttien luokse ei nainen kantanut avujaan. Survoivat he kalujaan kumesta valmistettuihin lampaisiin.

He eivät ajautuneet otollisiin tilanteisiin. Kaveripiirit koostuivat samanlaisista luusereista, joita naiset karttoivat kuin ruttoa. "Kuka niittää satoa!?" Pelimiehet olivat voidelleet naisten takamukset öljyllä. Kertomakirjallisuuden nyrkki heitä survoi, mutta he omistivat maailman. He omistivat sen parhaimmat hedelmät. Naiset.

"Kuka puri puolestani?" Ei annettu baarista. Parjattiin sadoilla sanoilla saamattomuuden naurettavia solmuja. Itkettiin eilisiä ennusteita saamattomuudesta. Saamattomuus tasoitti eilisten toiveiden varjojen maahan tekemät vaivaiset piirrokset. Vaalimaalla on kukkien ja rahan seassa naisia ketarat ojossa.

"Ei minulle, vaan antakaa hänet pelimiehelle" Naisen niska oli jäykkä ja ilo eloton. Kaipasi hän nörtin sijasta menevää pelimiestä, joka hänen viuluaan oikein sävelin soittaa. Nörtin olemus ei löytänyt virettä. Ohikulkijat nauroivat kyyneltä kiireettä.

Nainen ei rakasta nörttimiestä. Hän haistattaa paskat löysäilylle. Lökäpöksyt hän sulkee sormiensa syliin ja roimaisee reppanan paskalta haisevan otuksen päin portaita. Naurettavinta on se, että hän ei edes tiedä, että tekee niin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

joo tolla lailla, öitä
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt tämä kuukahtaa sängyn pohjalle. Hyvää yötä ja ihanaa torstaita kaikille!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Nyt tämä kuukahtaa sängyn pohjalle. Hyvää yötä ja ihanaa torstaita kaikille!!
Öitä, minäkin kohta. Mut ei malta lopettaa musan kuuntelua :)
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Taidan mennä peseen hampaita... -> ja vettä! see ya
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

dämed tuli mieleen, että monta hyvää unta jäi kirjoittamatta ylös... konekin oli silloin out of control :P
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

ei ole jaksanut lopettaa musan kuuntelua... kohta aamiainen :)
RolloTomasi

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

olen istunut tässä koneen äärellä 16 tuntia putkeen, ja tietokoneiden edessä viimeisen 24 tunnin aikana 20.

hyvää torstaita
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:huomenta

olen istunut tässä koneen äärellä 16 tuntia putkeen, ja tietokoneiden edessä viimeisen 24 tunnin aikana 20.

hyvää torstaita
Olen istunut myös kohtuullisen pitkään. Haluaisin myös nähdä hyviä unia ja muistaa ne... harmillista, kun haihtuu mielestä, jos ei heti heräämisen jälkeen paina mieleen...
slam

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt lopetan iron maidenin (fear of darkin) :lol: kuuntelun ja pieni tauko kaikesta kirjainmaailmasta olisi taas paikallaan.

Menen syömään ja sitten nukkumaan. Life is
RolloTomasi

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:huomenta

olen istunut tässä koneen äärellä 16 tuntia putkeen, ja tietokoneiden edessä viimeisen 24 tunnin aikana 20.

hyvää torstaita
Olen istunut myös kohtuullisen pitkään. Haluaisin myös nähdä hyviä unia ja muistaa ne... harmillista, kun haihtuu mielestä, jos ei heti heräämisen jälkeen paina mieleen...
nyt on ruokatauon paikka.

unien haihtuminen on minustakin harmillista. joskus kauan sitten pidin unipäiväkirjaa, se auttoi.
Bliss

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta. Katselin unia 8 tuntia heräämättä välillä kertaakaan :)
Nyt kahvia.....
Mulli75

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK !

Tuntuu että taas on monta juttua mitä tehdä, pitää katsoa mistä aloittaa.

Sama myös vapaa-ajalla.

Rullaluistelukin tuli mieleen kun eilen katseli miten jotkut ovat jo aloittaneet sen.
tonttu

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Ainakin siellä on ihana auringonpaiste. En sitten pääsekään kesälomalle juhannuksesta eteenpäin, täytyy pitää se jonain muuna ajankohtana kun kaikki muutkin tahtoo olla silloin lomalla. Tottakai minun pitää joustaa kun olen tullut yksikköön viimeisimpänä...
Jospa sen juhannuksen saisi kuitenkin vapaaksi ja synttärit kans.

Mitäs sitä tänään? Siskon ja muksunsa kans kaupungille nyt ainakin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Väsyneet huomenet! En kohta oikeasti ymmärrä enää, koska olen hereillä ja koska en. Joku vois pikkuhiljaa tulla päästämään mut kahvitauolle..
Sitäpaitsi joku kamala flunssanpoikanen on iskeny muhun. Kurkkuun sattuu, eikä lähde ääntä. Niiskutan. Hyvä nyt sit pihistä asiakkaillekin jotain.. Mä haluun saikulle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Durasel

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huomenta, Kolmas TPK. Nyt tuplasin yöunet neljään tuntiin ja hikoilin enää 573 litraa. Nikotiinipurkalla mennään tää päivä.
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jou poks nuuh nuuh *prööt*
4. TPK.

Saatanan siat duunarit, olivat käyneet höyläämässä nokialaisia humalaisia muijia eilen ehtoolla. Nyt kumpikin silmätristissä, juntti ilme naamallaan ihmettelee työmaalla tuuriaan.

Nyt kahvia koneeseen ja takasin työmaalle.
AarneAnkka

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Taas meni pelin parissa yömyöhään... mutta ei nimpal kauhian pahasti.

Kävin eilen taloyhtiön kokouksessa, ja jotenkin epähuomiossa onnistuin joutumaan taloyhtiön hallituksen jäseneksi. Sappermentti. No, eiköhän tästäkin selvitä jotenkin...
millivanilli

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viides tpk.

On hyvä fiilis, kun sain eilen tärkeitä asioita tehtyä.

Hyvää huomenta kaikille!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

5. TPK.

Tänään taas Töölössä, kun tein eilen suht ahkerasti kaikki rästityöt hullujenhuoneelta pois. Posti tulee sinne klo 10, ja jos tulee paljon töitä, lupasin hypätä tien toiselle puolelle (suojatietä pitkin tietenkin, en auton alle) ja mennä auttamaan.

Eilen katsottiin hyvä leffa: Walking Tall. The Rock is da man :h:

Mut nyt töihin, tädit vaan istuu ja funtsii kahvituntia, täällä olis vaikka kuinka paljon kiiretöitä tehtävänä *läpsii pyllylle*
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänään on taas harvinaisen murhanhimoinen fiilis. Tili tuli ja meni laskuja maksellessa, akka kiukkuaa ja luovuus nollassa. Perkele.
1108

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Perkele.
Tätä ilmiötä kutsutaan "miehen elämäksi". Sille ei vain voi mitään, yksi luonnonlaista.
killkill

Re: keväinen torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Tätä ilmiötä kutsutaan "miehen elämäksi"
Tell me about it. Samaa teemaa noudattaen tekisi mieli vetää absoluutti-bärsset viikonloppuna..
Vastaa Viestiin