Fight Club Kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti: Inhoan mä miespuoleisiakin kitisijöitä, mutta niitä en halua nuijia nyrkilläni.
Aina meitä syrjitään!
SikaMika

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olisin Kitisijöiden tukkanuottasilla kirjaimellisesti murskaavan ylivoimainen, joten osallistumiseni olisi kaikkien kannalta tylsää. Ihan uutuuden viehätyksestä voisin ottaa full contact -tyyppisen mittelön jonkun naispuolisen runkkarin kanssa, mielellään jonkun pienen ja hennon! 8) :twisted:
HellBell

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mielenkiinnolla odotan Lolitan vastausta.

Suora sanominen "Tätä tyyppiä XY tekisi mieli vetää lättyyn" on ylipäätään parempi kuin vihjailu "Täällä on semmonen ja sit semmonen tyyppi ja niitä vetäsisin lättyyn."

Että tietää missä mennään.
RolloTomasi

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti: Inhoan mä miespuoleisiakin kitisijöitä, mutta niitä en halua nuijia nyrkilläni.
Pääsinkö minä listalle ja saanko nyrkkiä sillä perusteella, että SETAn mukaan olen nainen?
PerttiMakimaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

RolloTomasi kirjoitti:Pääsinkö minä listalle ja saanko nyrkkiä sillä perusteella, että SETAn mukaan olen nainen?
Tämä kaveri kerjää turpaansa... :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HellBell kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mieleni tekisi nuijia muutamaakin kitisijää nyrkilläni, naispuoleisia tietenkin..
Ei kai mua? Mutta en mä ole kitissyt.
Enhän minä voi nyt ruveta yksitellen ilmoittelemaan, että ei sinua, eikä sinua, mutta tuota tuolla kyllä. Mun oli pakko korjata tuolla viestillä ihmisten ylikilttiä kuvaa minusta. Väliäkö sillä kenen palstapersoonasta en pidä, ei se muuta maailmaa eikä palstaa miksikään. Jatkan kiltteilyä.

En sinua ;P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti: Enhän minä voi nyt ruveta yksitellen ilmoittelemaan, että ei sinua, eikä sinua, mutta tuota tuolla kyllä. Mun oli pakko korjata tuolla viestillä ihmisten ylikilttiä kuvaa minusta. Väliäkö sillä kenen palstapersoonasta en pidä, ei se muuta maailmaa eikä palstaa miksikään. Jatkan kiltteilyä.

En sinua ;P
Ok, asia selvä. Kiitos vastauksesta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

SikaMika kirjoitti:Olisin Kitisijöiden tukkanuottasilla kirjaimellisesti murskaavan ylivoimainen, joten osallistumiseni olisi kaikkien kannalta tylsää. Ihan uutuuden viehätyksestä voisin ottaa full contact -tyyppisen mittelön jonkun naispuolisen runkkarin kanssa, mielellään jonkun pienen ja hennon! 8) :twisted:
Jaa.. Eli minut voitte laskea pois tästä listasta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:naispuolisen ... pienen ja hennon!
:D
Count me out


:D
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti: :D
Count me out

:D
... josta muistuikin mieleeni, eikös mun pitänyt jossain vaiheessa tulla KravMagoilemaan sun kanssasi siellä teidän salilla?
Bliss

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti: :D
Count me out

:D
... josta muistuikin mieleeni, eikös mun pitänyt jossain vaiheessa tulla KravMagoilemaan sun kanssasi siellä teidän salilla?
Jeah. Tai potkunyrkkeilemään. Tai thainyrkkeilemään. Kaik käypi :wink:
Mutta en edelleenkään ole pieni ja hentoinen :D
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Mutta en edelleenkään ole pieni ja hentoinen :D
Siksi toivonkin että oot mulle hellä ja kohtelet kuin kukkaa käNmenellä. :keskustelu:
Bliss

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mutta en edelleenkään ole pieni ja hentoinen :D
Siksi toivonkin että oot mulle hellä ja kohtelet kuin kukkaa käNmenellä. :keskustelu:
Lupaan potkia ja kuristaa suorastaan silkkihansikkain :D
Mutta joo, oonhan mie kiltti aina. Ny tarttee vaan todeta, että elokuussa sitten, kun ottavat taas uusia joukkoon, eiks juu :)
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:että elokuussa sitten, kun ottavat taas uusia joukkoon, eiks juu :)
Jep. 8)
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:että elokuussa sitten, kun ottavat taas uusia joukkoon, eiks juu :)
Jep. 8)
Mee Aarne Thainyrkkeilyyn, KarvaMaha on ihan hanurista :) .
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Mee Aarne Thainyrkkeilyyn, KarvaMaha on ihan hanurista :) .
Muita en oo edes kokeillut mutta itse asiassa hapkido vaikutti kivoimmalta. Nyt pitää vaan saada perse vaihteelle jotta saan itseni etsimään jonkun mestan täältä lähimaastosta.
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mee Aarne Thainyrkkeilyyn, KarvaMaha on ihan hanurista :) .
Muita en oo edes kokeillut mutta itse asiassa hapkido vaikutti kivoimmalta. Nyt pitää vaan saada perse vaihteelle jotta saan itseni etsimään jonkun mestan täältä lähimaastosta.
Olen itsekin yllättynyt miten hauskaa ja ennenkaikkea miten kovia ne treenit ovat :). Painimaankin on jo päässyt ja se mustavöinen kaveri oli sellanen mustekala että siinähän oli jo hieman hankalaa vääntää mitään.
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Olen itsekin yllättynyt miten hauskaa
Tsekkasin juuri, eikä Espoossa ole näköjään ainuttakaan hapkidomestaa. Lähimmät ovat siellä Helsingissä, Maunulassa, ilmeisesti aika lähellä sitä paikkaa missä jo kävinkin (ja sain reisiini armottomat maitohapot kyykkyhyppelyistä...).
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Sudenhenki kirjoitti:Mee Aarne Thainyrkkeilyyn, KarvaMaha on ihan hanurista.
Näiden erona on se, että Muay Thai on kamppailulaji ja Kravmaga itsepuolustuslaji. Jos haluat nostattaa nopeasti kuntoa, saada koordinaatiokykyä ja tasapainoa on Muay Thai ehdoton vaihtoehto. Ei Kravmagassakaan vikaa ole, mutta se on hieman eri tarkoitukseen kehitetty.

Myai Thai on maailman kovin kamppailulaji ja jos oikeasti haluat oppia myös puolustamaan itseäsi, unohda hapkidon kaltaiset lajit. Ne ovat vaan kikkailua verrattuna edellämainittuihin.
AarneAnkka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Katto Kassinen kirjoitti:jos oikeasti haluat oppia myös puolustamaan itseäsi
Itse asiassa kikkailu kiinnostaa enemmän. Onhan täällä jo monesti todettu että itsensäpuoluslajit on käytännössä turhia joka tapauksessa, ja paras itsepuolustus on pako tai tilanteen eskaloitumisen ehkäiseminen.
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mee Aarne Thainyrkkeilyyn, KarvaMaha on ihan hanurista.
Näiden erona on se, että Muay Thai on kamppailulaji ja Kravmaga itsepuolustuslaji. Jos haluat nostattaa nopeasti kuntoa, saada koordinaatiokykyä ja tasapainoa on Muay Thai ehdoton vaihtoehto. Ei Kravmagassakaan vikaa ole, mutta se on hieman eri tarkoitukseen kehitetty.

Myai Thai on maailman kovin kamppailulaji ja jos oikeasti haluat oppia myös puolustamaan itseäsi, unohda hapkidon kaltaiset lajit. Ne ovat vaan kikkailua verrattuna edellämainittuihin.
Olisin jo monta vuotta sitten mennyt Muay Thaihin jos tässä lähellä olisi mahdollisuus lajia harrastaa, mutta kun ei ole.

Minulla on muutaman vuoden kokemus karatesta, krav magasta, kyosho jitsu tuitesta, kickboxingista ja shootfightingista. Ja sanoisin että jos haluat oppia puolustamaan itseäsi, niin vikkelien jalkojen lisäksi kehottaisin treenaamaan shootfightingia.

EDIT: Kaikenlisäksi, hapkidossa on hemmetin vähän mitään kikkailuja ollut tähän mennessä.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 08.05.2006 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

AarneAnkka kirjoitti:Itse asiassa kikkailu kiinnostaa enemmän. Onhan täällä jo monesti todettu että itsensäpuoluslajit on käytännössä turhia .
Heh, miten ihmeessä itsepuolustalajit voisivat olla turhia, kun samalla treenillä saat hyvän kunnon, notkeuden, nopeammat reaktiot, lisää selkärankaa ja loistavan koordinaation?

Suomessa on muuten suht uusi laji iskemässä itseään läpi, eli Kiinalainen potkunyrkkeily (Sanda). Siinä on myös todella kova laji. 20.5 on lajin ekat sm-kisat suomessa.Täytyy ehdottomasti käydä tsekkaamassa.
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Sudenhenki kirjoitti:EDIT: Kaikenlisäksi, hapkidossa on hemmetin vähän mitään kikkailuja ollut tähän mennessä.
Juu, mutta huomaat varmaan kuitenkin nopeasti eron potkunyrkkeilyn ja hapkidon välillä. Kb on yksinkertaista ja helvetin tehokasta.
Sudenhenki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katto Kassinen kirjoitti:
Heh, miten ihmeessä itsepuolustalajit voisivat olla turhia, kun samalla treenillä saat hyvän kunnon, notkeuden, nopeammat reaktiot, lisää selkärankaa ja loistavan koordinaation?
Samaan pääsee esim. pelaamalla jalkapalloa. Pointti lienee kuitenkin siinä, että noita lajeja pitää harjoitella hemmetin pitkään ennenkuin niistä mitään hyötyä rupeaa olemaan kun ykskaks jostain käydään päälle.
SikaMika

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

LillyMunster kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Olisin Kitisijöiden tukkanuottasilla kirjaimellisesti murskaavan ylivoimainen, joten osallistumiseni olisi kaikkien kannalta tylsää. Ihan uutuuden viehätyksestä voisin ottaa full contact -tyyppisen mittelön jonkun naispuolisen runkkarin kanssa, mielellään jonkun pienen ja hennon! 8) :twisted:
Jaa.. Eli minut voitte laskea pois tästä listasta.
Bliss kirjoitti: :D
Count me out


:D
"Count me out" vai "knock me out", kumminka laitetaan??!!

Ehkä mä uskaltaisin silti kokeilla, vaikka suosikkitaktiikkani kaikessa, eli iskut vyön alle, menettävät kovasti tehoaan teidän tapauksissanne! Ette sitten tule yhtäaikaa...(hyi kun tämä meni härskiksi) :wink:
Viimeksi muokannut SikaMika, 08.05.2006 23:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin