Fight Club Kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Möllin ihanan agressiivisesta viestinavauksesta inspiroituneena funtsin että kenenköhän kanssa haluaisin tapella, jos Kitinästä pitäisi valita.

Tulin edelleen samaan tulokseen kuin aikaisemmin, Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä voisin tapella Mulli75:n kanssa, kun oon sen ennenkin tehnyt :D
Tosin edelleen valvotuissa olosuhteissa

(mitenniin hirvee hinku päästä takas treeneihin.... :roll: )
killkill

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Tulin edelleen samaan tulokseen kuin aikaisemmin, Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
Fight Clubissa ei kyllä ollut tuollaista kohtausta. Bikininriisumismutapainia ottaisin Aydemirin tai Blissin kanssa [tho she'd propably kravmaga my ass to little pieces].

Mättömättöä... niin ilmeistä kun se onkin niin Gattaca tai Manala. Ainoat palstalainen jotka ajoittain pistävät höyrypannun keittämään niin että varoventtiili whistlaa.
1108

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hehehehhehe......

Vai kenenkä kanssa? Jaksa listata, voin moukuttaa kuonoon aivan kaikkia jotka tuntevat asian olevan tähdellinen.

Laittakaa jono pystyyn.
MarthaFocker

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:

Laittakaa jono pystyyn.
Oon jo pitkään miettiny, että numballa on ehkä tosi pien muna, kun se niin kovaa aina mouhoo. Tiedätteks? Miesuhoa.
RuNkkuTonttu

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

MarthaFocker kirjoitti:
1108 kirjoitti:

Laittakaa jono pystyyn.
Oon jo pitkään miettiny, että numballa on ehkä tosi pien muna, kun se niin kovaa aina mouhoo. Tiedätteks? Miesuhoa.
Mutta miksi sitten Manala uhoaa?

(ja minä en?)
1108

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:Oon jo pitkään miettiny, että numballa on ehkä tosi pien muna
Niin onkin, kolme senttiä seisokissa. Taidat haluta vaan testata, kyllä minä ymmärrän. Mutta ei heru, tämä on varattu mies.
MarthaFocker

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti: Taidat haluta vaan testata, kyllä minä ymmärrän. Mutta ei heru, tämä on varattu mies.
Vaikka olenkin tosi hienostunut heruttaja, niin silti suosin pokailutyylikseni mielummin tätä "moi, heruux?" ku että noin vaan vihjailisin.
ninnithequeen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ei, ootte kaikki niin ihQuja :h:

(ainakin melkein kaikki)
eps

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja eps »

Elppis kirjoitti:Möllin ihanan agressiivisesta viestinavauksesta inspiroituneena funtsin että kenenköhän kanssa haluaisin tapella, jos Kitinästä pitäisi valita.

Tulin edelleen samaan tulokseen kuin aikaisemmin, Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
Valitsit huonosti, koska Exsat ei ole eikä ole koskaan ollut Kitinässä. Valitse uudestaan.

e.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

eps kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Möllin ihanan agressiivisesta viestinavauksesta inspiroituneena funtsin että kenenköhän kanssa haluaisin tapella, jos Kitinästä pitäisi valita.

Tulin edelleen samaan tulokseen kuin aikaisemmin, Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
Valitsit huonosti, koska Exsat ei ole eikä ole koskaan ollut Kitinässä. Valitse uudestaan.

e.
Potaatou - Poteitou
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Potaatou - Poteitou
*REPS*
PerttiMakimaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:...Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
Onnistuisikohan tämä herättämään muitten paikalla olevien ihmisten kiinnostuksen? :pics:
Durasel

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Durasel »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...Exsatin kanssa voisin vetäistä kunnon hiustenveto/bikininriisumis- mutapainit.
Onnistuisikohan tämä herättämään muitten paikalla olevien ihmisten kiinnostuksen? :pics:
Eipä kuulostais lainkaan huonommalta :piru:
Elukka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pahoin pelkään että olisin alakynnessä ketä tahansa Kityurosta vastaan. :?
Jos toi Hebulin ehdoittama näytösottelu A. ANkkaa vastaan päättyisi allekirjoittaneen murskavoittoon, niin sitten ehkä uskaltaisi alkaa haastamaan... :P
PerttiMakimaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Eikös parhaassa Andy Kauffmann hengessä kannattaisi minunkin ruveta painimaan jonkun hennon kitynaisen kanssa ja jos ihmeen kaupalla sattuisin voittamaan tuuletella railakkaasti voittoani. :D
Elukka

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

PerttiMakimaa kirjoitti:Eikös parhaassa Andy Kauffmann hengessä kannattaisi minunkin ruveta painimaan jonkun hennon kitynaisen kanssa ja jos ihmeen kaupalla sattuisin voittamaan tuuletella railakkaasti voittoani. :D
Voisi mennä semmoiseksi "hirveeks lähitaisteluks" mistä Tuntemattoman sotapoijaat haaveili... :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Väkivalta on pahasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
tonttu

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Väkivalta lopettaa vittuilun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mieleni tekisi nuijia muutamaakin kitisijää nyrkilläni, naispuoleisia tietenkin. Ei vaan voi arvostaa eräiden antia palstalle ja säälittävää koiranpentumaista kerjäämistä. Keskityn kuitenkin noraamaan. Inhoan mä miespuoleisiakin kitisijöitä, mutta niitä en halua nuijia nyrkilläni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, öljypainia bikineissä haluaisin harrastaa MilliVanillin kanssa, koska se olisi über håttis öljyisenä bikineissä :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:Ai niin, öljypainia bikineissä haluaisin harrastaa MilliVanillin kanssa, koska se olisi über håttis öljyisenä bikineissä :P
*repeämys* :D
Katto Kassinen

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Lolita kirjoitti:Ai niin, öljypainia bikineissä haluaisin harrastaa MilliVanillin kanssa, koska se olisi über håttis
Kukapa meistä ei haluaisi..
Durasel

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:Ai niin, öljypainia bikineissä haluaisin harrastaa MilliVanillin kanssa, koska se olisi über håttis öljyisenä bikineissä :P
Mä tilaan liput kans tähän matsiin, Ringside-paikka kiitos :D
HellBell

Re: Fight Club Kitinä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:Mieleni tekisi nuijia muutamaakin kitisijää nyrkilläni, naispuoleisia tietenkin..
Ei kai mua? Mutta en mä ole kitissyt.
Vastaa Viestiin