Vilutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
eps

Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja eps »

Koska sinulla oli viimeksi kylmä?

e.
Elukka

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Toissapäivänä taisi vähän paleltaa. :think:
Muuten on kyllä näin ilmojen keväistyessä ollut useammin hiki kuin ankara vilutus.
swirl

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen ihan vilukissa; mulla on aina kylmä. Onneksi täällä duunissa mulla on työpöydän alla ylimääräinen lämmitin. Joka on täysillä kesälläkin...
PerttiMakimaa

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Viluttaa t-viivan kanssa parasta aikaa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Juuri tällä hetkellä. Tää huone on aika kylmä. Ei ihme että ihmiset hyppi seinille tässä eristyshuoneessa; täällä jäätyy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Just nyt :shock:
Varpaita paleltaa ja kokoajan menee kylmät värekset ja kaula-aukkoon ku kurkkaa niin ihan kananlihalla koko rintakehä.

Ja kyllä, mulla on vaatteet päällä.
ninnithequeen

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänä aamuna klo 6. Joku oli pölliny peiton ja ikkuna oli auki.
RolloTomasi

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

eilen aamulla.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jääkäriryhmän hyökkäysharjoituksessa tuli ensin hiki ja hien kuivuessa vähän puistatti. Eli tänään.
Yöllä oli aika kylmä, joten se olkoon virallinen vastaus. Nukuin makuupussissa kun en jaksa laittaa petivaatteita sänkyyn. *huoh*
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Starflare

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Sitä onkin jo tovi. En itseasiassa edes muista tarkalleen koska minulla olisi viimeksi ollut kylmä, kaipa se viime talvena oli.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Äsken palaverissa. Se neuvotteluhuone on aina ihan jääkylmä ja tuuletus puhaltaa täysillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
menhir

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja menhir »

Vitutus-ketjun jälkeen onkin hyvä päästä välikevennykseen eli poistaa tuo t-viiva. Vastaushan kuuluu, notta tänään kahvilassa, ilmastointi pelasi turhankin hyvin nääs. Ulkona pyöräillessä tuli sitten vastapainoksi hiki. Tasapainoon päästy, siis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

menhir kirjoitti:Vitutus-ketjun jälkeen onkin hyvä päästä välikevennykseen eli poistaa tuo t-viiva. Vastaushan kuuluu, notta tänään kahvilassa, ilmastointi pelasi turhankin hyvin nääs. Ulkona pyöräillessä tuli sitten vastapainoksi hiki. Tasapainoon päästy, siis.
Mua vilutti just pyöräillessä. Ei ulkona ollutkaan niin lämmin enää kuin töistä kävellessä kuvittelin. No, pieneen hikeen pääsin kuitenkin mutta käsivarsia paleli.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No hetken aikaa tossa puolisen tuntia sitten kun tulin joogasta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Harvoin, vaikka olenkin ruumiinlämmöltäni asteen verran muita kylmempi ja silti olen kuullut olevani ihanan lämmin. :roll:
Bliss

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei koskaan. Vappuaattona varpaita palelsi hiukan, kun olin iltamyöhään ulkona paljain jaloin :roll:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tänään aamupäivällä. nyt sairaus on edennyt hikoilen-kuin-sika-vaiheeseen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Jääkäriryhmän hyökkäysharjoituksessa
Vittu, luulin sinua tykäriksi!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jatkuvastihan tuo paleltaa.
Taidan olla jo vanha. Yöllä tekisi mieli kyllä hikoillakin vähän. Uh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pikku-Akka

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Nyt vähän viluttaa, vaikka on paljon vaatetta päällä.
Noriyumi

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Himassa on joskus vähän viileää. Huonot tiivisteet suurissa ikkunoissa
Durasel

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Noriyumi kirjoitti:Himassa on joskus vähän viileää. Huonot tiivisteet suurissa ikkunoissa
Sama juttu, tiivistin (uusix) isoimman ikkunan. Ei auttanut, en jaksanut alkaa itkemään tiivisteistä (olisivat tehneet yhtä huonosti uudestaan) vaan kävelin suoraan Prismaan ja ostin sieltä öljylämppärin kotiin, nyt on jopa -25c tarpeeks lämpöistä puhumattakaan että saa ite säädellä lämpötilan (sähkölaskussakaan ei ole tuntunut).
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Usein viluttaa. Viimeksi eilen illalla sisätiloissa piti vetää villatakkia niskaan, kun ei lämpötila riittänyt vastaamaan vaatimuksiani. Töissäkin on usein kylmä. Nyt tosin istun huoneessa, jonka ikkunaan aurinko porottaa ja välilliset vaikutukset ulottuvat poskiini. Tai sitten se on tämä kityily työajalla, joka kuumottaa. Kotiin siis.
Don't Panic!
Noriyumi

Re: Vilutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:Sama juttu, tiivistin (uusix) isoimman ikkunan. Ei auttanut, en jaksanut alkaa itkemään tiivisteistä (olisivat tehneet yhtä huonosti uudestaan) vaan kävelin suoraan Prismaan ja ostin sieltä öljylämppärin kotiin, nyt on jopa -25c tarpeeks lämpöistä puhumattakaan että saa ite säädellä lämpötilan (sähkölaskussakaan ei ole tuntunut).
Oi, täytyy ens talveks ostaa sellainen...
Vastaa Viestiin