Kyllästymisketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
menhir

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja menhir »

Totaalisen kyllästynyt omaan saamattomuuteeni! Pitäisi painaa pitkää päivää tuossa sorvin (eikä netin) ääressä ja pankkiinkin pitäisi olla yhteyksissä, jotta tuo sorvin pyörittäminen tehostuisi entisestään. Piru vie, oman itsensä johtaminen on kimuranttia, kun ei edes yllä potkimaan persuuksiinsa.

Valtakunta työhuoneesta! (soita sinne pankkiin prkl!)

Sisäistä muutosvastarintaa?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti:
Georgina kirjoitti:antaa tamperelaisten olla kityilemättä jos tuntuu että se elämänlaatua huonontaa.
Hohoo, eipä yleistetä! Itse pystyn huonontamaan elämänlaatuani iha itte, ei siihen mitään löyhää virtuaaliyhteisöä tarvita :D
Meidät Oululaisetkin on läntätty samaan lössiin, mä kostan! Valitettavasti sinä myös viattomana sivullisena kärsit, mutta sellaista elämä on.

Ja muistelenko sunkin joskus kitisseen kuinka täällä olevilla ei ole elämää tjmsp? ;)

Mä muistin hymiön! :cheer:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen kyllästynyt Lordin euroviisubiisiin. Se tulee kokoajan radiosta..
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:Mä olen kyllästynyt Lordin euroviisubiisiin. Se tulee kokoajan radiosta..
Vaihda Iskemäradioon! Ei ole tullut kertaakaan, nyt soi Kutri Helena!
slam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Kyllästyttää nuo henkilöstövuokrausfirmat, mutta voisi kait sellaisessa ajankuluksi taas käydä, kun pyysivät haastatteluun. Ei minulla muutoin Tampereelle asiaa olisikaan ja sielläkin voisi aikansa kuluksi käydä käppäilemässä nice weatheeri.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nypsykällä on aina ollut jotain meitä oululaisia vastaan, mutta siihenhän löytyi syykin jo joulukuussa muistaakseni. Taisi liittyä jotenkin oululaiseen naiskauneuteen, joka onneksi ei vedä vertoja turkkilaiselle!1

8)

nyt lopetan nypsin kiusaamisen. se on loppu nyt.
Prepare for the worstest.
huima

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti: Lähde parin viikon sukereissulle. Kyllä hyvä loma helpottaa :mrgreen:
Niin ja jos ei muuten niin onpahan kämppä siivottu kunnolla kun palaa kotiin. Ja on tilaa sitten taas enemmän mellestää kavereiden kanssa.
huima

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:nyt lopetan nypsin kiusaamisen. se on loppu nyt.
Kerta vielä kiellon päälle.

Se on ansainnut sen.

Mmmh. Mä olen kyllästynyt siihen että masu on vieläkin ihan täynnä.
Feiz

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Feiz »

nowaysis kirjoitti: Taisi liittyä jotenkin oululaiseen naiskauneuteen, joka onneksi ei vedä vertoja turkkilaiselle!1
.
Pyh ei todellakaan!! Turkkilaisilla on paljon muhkeemmat viikset 8)
killkill

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Georgina kirjoitti:Meidät Oululaisetkin on läntätty samaan lössiin, mä kostan! Valitettavasti sinä myös viattomana sivullisena kärsit, mutta sellaista elämä on.
No pohjoisen ihmisillä on pääsääntöisesti persoonallisuus, eivätkä he näinollen ole niin vain tungettavissa samaan muotiin. Sen sijaan """turkulaiset"""...

:on:

Kyllästyttää AIVAN VITUSTI siirtää PDF-ruokalistoja nettiin. Taulukkona leikepöydän kautta editoriin, tunkkausta, toiseen editoriin ja uppaus. Järkyttävän puuduttavaa hommaa, näen hakasulkuja varmaan ens yönä unissakin... tai sitten hakaRISTEJÄ!
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Työ kyllästyttää eksoottisuudestaan huolimatta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 2:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Machiavelli
Ruhtinas on itse asiassa ollut jo pitkään se rakkain parisuhdeoppaani.
Ahaa? Siis kaikki valtiot ovat joko tasavaltoja tai ruhtinaskuntia... ruhtinaskuntia on joko perinnöllisiä tai vaaliruhtinaskuntia... jne. Mielenkiintoista!!!11!!

Mitä mieltä olet Machiavellin historia magistra vitae-opista?

Lisäksi haluan korostaa, että työ kyllästyttää edelleen, mutta noin tunnin päästä kädessäni on huurteinen ja elän siis toivossa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kyllästyttää että joudun olemaan ystävilleni se, joka pyytää/kysyy mukaan johonkin. Jollei näin tee, ei mitään kuulu.
Pistää miettimään onko niitä ystäviä ensinkään.
Mutta onko sekään mitään uutta

Toisaalta kyllästyttää myös se, että toisaalla tädin pikku coton de tulear syötetään täyteen Pedigreetä kun toisaalla humalaisen miehen (sattumanvarainen esimerkki, älkää tappako) saksanpaimenkoira saa kirveestä päähänsä ja jätetään hankeen kuolemaan.
Mitä uutta taivaan kannen alla sekään on.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Turbohaltija kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ruhtinas on itse asiassa ollut jo pitkään se rakkain parisuhdeoppaani.
Ahaa? Siis kaikki valtiot ovat joko tasavaltoja tai ruhtinaskuntia... ruhtinaskuntia on joko perinnöllisiä tai vaaliruhtinaskuntia... jne. Mielenkiintoista!!!11!!
Tokihan Machiavelli totesi myös, että "Hyvä ruhtinas on läpeensä kiero, moraaliton ja tunteeton."
Mitä mieltä olet Machiavellin historia magistra vitae-opista?
En ole itse asiassa perehtynyt kyseiseen oppiin, mutta historia toki opettaa elämää. Mihinkäs ihminen muuttuisi, right?
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ruhtinas on itse asiassa ollut jo pitkään se rakkain parisuhdeoppaani.
Ahaa? Siis kaikki valtiot ovat joko tasavaltoja tai ruhtinaskuntia... ruhtinaskuntia on joko perinnöllisiä tai vaaliruhtinaskuntia... jne. Mielenkiintoista!!!11!!
Tokihan Machiavelli totesi myös, että "Hyvä ruhtinas on läpeensä kiero, moraaliton ja tunteeton."
Mitä mieltä olet Machiavellin historia magistra vitae-opista?
En ole itse asiassa perehtynyt kyseiseen oppiin, mutta historia toki opettaa elämää. Mihinkäs ihminen muuttuisi, right?
Machiavelli oli väärässä. Historia ei opeta mitään. Hegel oli oikeassa. Ihmisen jälkeen tulee enkelin kaltaisia olentoja. Ne ovat askeleen korkeammalla.

Markiisi de Sade on parempi parisuhdeopas kuin Machiavelli. Justine on vesitetty versio. Lue Juliette.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tätä se filosofointi aamuviideltä teettää.
malva
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 02.11.2005 20:35

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja malva »

Tylsistyminen ja paikoilleen jämähtäminen kyllästyttää.
Elämän tarkotus on murheen karkotus.
ElanorRaven

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Olen ihan totaalisen kyllästynyt tähän tämänhetkiseen elämääni! Kaikki menee vaan samojen rutiinien mukaan, mitään erikoista ei tapahdu ikinä. "Tahdon uuden elämän..." :hevikaraoke:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Olen ihan totaalisen kyllästynyt tähän tämänhetkiseen elämääni! Kaikki menee vaan samojen rutiinien mukaan, mitään erikoista ei tapahdu ikinä. "Tahdon uuden elämän..." :hevikaraoke:
Kokeile keski-ikäistä Savossa asuvaa miestä :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Razormaid kirjoitti:Kyllästyttää että joudun olemaan ystävilleni se, joka pyytää/kysyy mukaan johonkin. Jollei näin tee, ei mitään kuulu.
Pistää miettimään onko niitä ystäviä ensinkään.
Kah, samixia. :?
ElanorRaven

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Olen ihan totaalisen kyllästynyt tähän tämänhetkiseen elämääni! Kaikki menee vaan samojen rutiinien mukaan, mitään erikoista ei tapahdu ikinä. "Tahdon uuden elämän..." :hevikaraoke:
Kokeile keski-ikäistä Savossa asuvaa miestä :lol:
NIIN kyllästynyt en sentään ole.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Turbohaltija kirjoitti:Hegel oli oikeassa.
Ehkä enemmän oikeassa oli kuitenkin Ludwig Wittgenstein?
Markiisi de Sade on parempi parisuhdeopas kuin Machiavelli. Justine on vesitetty versio. Lue Juliette.
Itse asiassa olen jo tainnut vesittyä Justinen tasolle. :-p
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Hegel oli oikeassa.
Ehkä enemmän oikeassa oli kuitenkin Ludwig Wittgenstein?
Markiisi de Sade on parempi parisuhdeopas kuin Machiavelli. Justine on vesitetty versio. Lue Juliette.
Itse asiassa olen jo tainnut vesittyä Justinen tasolle. :-p
Wittgensteinista tiedän vain, että se oli homo ja sai raivarin yrittäessään toimia kyläkoulun opettajana. Lapset eivät tajunneet filosofiaa. Kerrassaan raivostuttavaa. - Gattaca-sedän mielestä Wittgenstein oli suuri nero.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti: Gattaca-sedän mielestä Wittgenstein oli suuri nero.
Niin olikin. Tai oliko nero kuten esim. minä :D, mutta sitkeä ja rehellinen ajattelija Wittgenstein oli. Ja homo.

Hegel taas on prototyyppi tunkkaisesta dogmaatikosta ja mekanistis-mystisestä näkemyksettömästä vainajasta. Täytti sitten lattean maailmansa tarpeettomilla koukeroilla ja vielä kuviteltu Järki-entiteetti tai kansansielu siihen päälle auktoriteetiksi. Muistutti psykopatologialtaan fundamentalistiuskovaisia. Olisi pitänyt kuristaa kehtoonsa.

Hegel rakensi dogmatiikkaa, Wittgenstein purki sitä. Orjasielut jotka eivät tule toimeen ilman ulkoa ohjelmoitua Oppia, seuratkoon Hegeliä.

(mainittakoon, että en jaksa inttää tämän enempää nyt)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin