Kyllästymisketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ann kirjoitti:
segma kirjoitti:Kyllästyttää kun nättejä tyttöjä näkee paikoitellen ja niistä tykkäilee, mutta ne ovat kuitenkin jonkin näkymättömän kuplan sisällä, joka estää niiden kanssa kommunikoimisen.
Miimikkoja?
Vai TV?

Minua kyllästyttää minä. Saamattomuus, ahdistuneisuus, väsymys, tylsyys. Todella kyllästyttävää.
segma

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Ann kirjoitti:
segma kirjoitti:Kyllästyttää kun nättejä tyttöjä näkee paikoitellen ja niistä tykkäilee, mutta ne ovat kuitenkin jonkin näkymättömän kuplan sisällä, joka estää niiden kanssa kommunikoimisen.
Miimikkoja?
Mahdollisesti. Ja hyviä siinä. Suorastaan kyllästyttävän hyviä. Kyllästyttää kuplaihmiset. (Pitää olla kyllästymistä joka viestissä, ei muuten kestä itsesensuuri.)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

olen lopen kyllästynyt tähän taloon. olen kyllästynyt siihen että varastoon murtaudutaan kerrran kuussa. olen kyllästynyt siihen että asialle ei tehdä mitään (laiteta edes ruuveja takaisin kiinni) vaikka asiasta ilmoittaa. olen kyllästynyt siihen että isännöitsijää ei kiinnosta yhtään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

par-sky kirjoitti: olen kyllästynyt siihen että isännöitsijää ei kiinnosta yhtään.
Taitaa olla isännöitsijöiden ammattitauti tuo kiinnostumattomuus ja vastuun välttely. En ole vielä kuullut yhtään juttua hyvästä ja kunnollisesta isännöitsijästä, mikä panee miettimään, onko sellaista olemassakaan. Vai onko isännöitsijän ammatti vain yksi niistä, joista ei saa koskaan kehuja silloin kun kaikki toimii?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Ihmeellistä, en oo kyllästynyt tällä hetkellä mihinkään.
Mulli75

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Turbohaltija kirjoitti:
par-sky kirjoitti: olen kyllästynyt siihen että isännöitsijää ei kiinnosta yhtään.
Taitaa olla isännöitsijöiden ammattitauti tuo kiinnostumattomuus ja vastuun välttely. En ole vielä kuullut yhtään juttua hyvästä ja kunnollisesta isännöitsijästä, mikä panee miettimään, onko sellaista olemassakaan. Vai onko isännöitsijän ammatti vain yksi niistä, joista ei saa koskaan kehuja silloin kun kaikki toimii?
:komp: Tulee mieleen eräs tapaus jossa isännöitsijä reagoi tapahtumiin vasta sitten kun poliisi tuli paikalle ja ko. talosta kannettiin ruumis ulos.
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Maanantai kyllästyttää. Onneksi sentään sataa.
killkill

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyllästynyt siihen, kun kotona on "taas vaihteeksi" kaikki niin saatanan vaikeaa ja jatkuvasti tappelua sekä pahaa mieltä samoista asioista.
Elukka

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllästyttää pätkätyöt ja epävarmuus. :apuva:
Sinkkumatti

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Kyllästynyt siihen, kun kotona on "taas vaihteeksi" kaikki niin saatanan vaikeaa ja jatkuvasti tappelua sekä pahaa mieltä samoista asioista.
Lähde parin viikon sukereissulle. Kyllä hyvä loma helpottaa :mrgreen:
killkill

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti::mrgreen:
Nii.. Joskus pitää mennä lähelle että näkee kauas, vai miten se ny meni? :P
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Täällä on tylsää. Se kyllästyttää.
Turbohaltija

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tympii, tai jotain. Tiedossa aamulla viideltä herätys kirjoittamaan esseeseen viimeinen sivu.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Nyt kyllästyttää liiat työt, liian vähäinen vapaa-aika ja ns. elämä.
"I just had a near-life experience."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllästyttää jatkuva saman kirjan pänttääminen, kyllästyttää jatkuva reissaaminen, kyllästyttää jatkuva sade, kyllästyttää naapurista kuuluva valitus, aamuin illoin jopa päivisin, kyllästyttää jatkuva muuttaminen, kyllästyttää jatkuva väsymysvitustusruokahaluttomuus. MUTTA 7.6. minäkin olen ansainnut "kosmiset perseet", joten sitä odotellessa kyllästelen vielä jonkin aikaa. Sen jälkeen matkustan vain halutessani ja ihaniin ja lämpimiin kohteisiin(tai vaikkapa Islantiin), syön hyvin, junppaan ja tanssin minkä ehdin, ostan hyvät juoksukengät, ostan uusia ihquja vaatteita, en kiukuttele, katson paljon hyviä leffoja, luen hyviä kirjoja ja keskustelen kiinnostavista asioista ihanien ja rakkaiden ystävieni kanssa. Siihen asti, ta-taa. Kiitos
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mua rupee jo kyllästyttään nää asennot! Ekaks oli ihanaa ku sai sängyllä loikoillessaan olla koneella yhtäaikaa, mut täähän on aivan syvältä! Jokainen asento on yhtä huono. Hittous vieköön että on muuten oikee puoli ihan jumissa ja vihlova.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nowaysis kirjoitti:Siihen asti, ta-taa. Kiitos
Positiivista että odottamassa on jotain kivaa! <3 Koita jagzella!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sängyllä istualtaan näppäily on ainakin mulla kaikkein tuhoisinta, ja teen sitä tälläkin hetkellä 8)

Ai niin ja lisään vielä, että olen ihan vitun kyllästyny näihin viisaudenhammaskipuiluihin. Luulisi ettei näinkin simppelillä tytöllä niitä kovin montaa kappaletta voisi olla, mutta kolmas tuolla kipuilee.
Viimeksi muokannut nowaysis, 30.05.2006 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllästyttää miehen työvuorot.
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Mua rupee jo kyllästyttään nää asennot!
Mulle kelpais kyllä asento kuin asento.

edit. oikeesti kyllästyttää elämä tällä hetkellä. Pitäisi saada joku suunta taas. Ja töissä vois todellakin olla enemmän tekemistä. Ja sadekin kyllästyttää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

bedlam kirjoitti: edit. oikeesti kyllästyttää elämä tällä hetkellä. Pitäisi saada joku suunta taas. Ja töissä vois todellakin olla enemmän tekemistä. Ja sadekin kyllästyttää.
Oisko oululaisten vittuuntumismiitti paikallaan?`Voitas tavata vaikka Ruskon kaatopaikalla? :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kyllästyttää ainainen kiire ja aikataulut!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nowaysis kirjoitti:
bedlam kirjoitti: edit. oikeesti kyllästyttää elämä tällä hetkellä. Pitäisi saada joku suunta taas. Ja töissä vois todellakin olla enemmän tekemistä. Ja sadekin kyllästyttää.
Oisko oululaisten vittuuntumismiitti paikallaan?`Voitas tavata vaikka Ruskon kaatopaikalla? :D
Okei! Kunhan vaan kaikki tulee kävellen ja sataa vettä.
Pehmis

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Mua kyllästyttää ainainen kitinä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kannatetaan!!!
Vastaa Viestiin