Kyllästymisketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

bedlam kirjoitti: Okei! Kunhan vaan kaikki tulee kävellen ja sataa vettä.
Pahus, tällä hetkellä iltarusko näyttää jopa hivenen kauniilta, mutta älkää peljästykö! Vannon että kohta taas sataa kuin Esterin pebasta. Trust me. I know about these things. 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Kannatetaan!!!
´

Joo, sovitaan joku semmoinen aika että mä en voi juoda kaljaa vaan menen seuraavaksi päiväksi töihin. (onko muita aikoja?)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:...oikeesti kyllästyttää elämä tällä hetkellä. Pitäisi saada joku suunta taas.
Ihan ystävällismielinen neuvo: vähennä huomattavasti kityilyä, mene ihmisten ilmoille. Olen varma, että elämänlaatusi paranee. Sun kyllästymisen kyllä huomaa sun viesteistäsi, määrästä ja sisällöstä.
slam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsakenraali™ kirjoitti:Sun kyllästymisen kyllä huomaa sun viesteistäsi, määrästä ja sisällöstä.
Voitko sanoa saman mustakin, pliide?
Prepare for the worstest.
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nowaysis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Sun kyllästymisen kyllä huomaa sun viesteistäsi, määrästä ja sisällöstä.
Voitko sanoa saman mustakin, pliide?
En mä pyytämällä, enkä muutenkaan. Osuvampi pyyntö/kysymys kannaltani siis olisi, olisiko minun pitänyt huomata mahdollinen kyllästymisesi?
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:Ihan ystävällismielinen neuvo: vähennä huomattavasti kityilyä, mene ihmisten ilmoille. Olen varma, että elämänlaatusi paranee. Sun kyllästymisen kyllä huomaa sun viesteistäsi, määrästä ja sisällöstä.
Enhän mä kityile käytännössä kuin töissä. Sanonpa huomenna pomolle, jotta "Moro! Nyt lähdenkin tästä ihmisten ilmoille!". Enkä kyllä tasan ole mitenkään palstan kärkipäässä postauksineni. Mikäs ihmeen kyttäysoperaatio tämä nyt oikein on?
slam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja slam »

kohtalaisen hiljaahan beddis on ollut.

Kyllästyminen tulee joskus vastaan kaikille kirjoittajille, vaikka asia olisikin intohimo...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Ihan ystävällismielinen neuvo: vähennä huomattavasti kityilyä, mene ihmisten ilmoille. Olen varma, että elämänlaatusi paranee. Sun kyllästymisen kyllä huomaa sun viesteistäsi, määrästä ja sisällöstä.
Enhän mä kityile käytännössä kuin töissä. Sanonpa huomenna pomolle, jotta "Moro! Nyt lähdenkin tästä ihmisten ilmoille!". Enkä kyllä tasan ole mitenkään palstan kärkipäässä postauksineni. Mikäs ihmeen kyttäysoperaatio tämä nyt oikein on?
Mä taas ajattelin melkein päinvastoin sori vaan! Pitkästä aikaa beddistäkin näkyy täällä ees joskus ja kivoja juttuja lentelee. Voin olla väärässäkin, koska olenhan vain kaksinkertainen plondi.
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti: Mikäs henkilökohtainen kyttäysoperaatio tämä nyt oikein on?
Eip mikään. Sä turhan usein osaat ottaa mun kirjoitukset henkilökohtaisena kettuiluna. Usko pois, ei mulla sua vastaan ole yhtään mitään. :D Joskus pistää jonkun nikin runsas kirjoittaminen silmään ja yleensä silloin elämänlaatu kärsii, koska kityily - niin mukavaa kuin se välillä onkin - on saanut "liian" ison siivun.

Tai sitten olen väärässä, koska peilaan asioita oikeastaan pelkästään itseni kautta.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 30.05.2006 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos nyt postausten määrästä puhutaan niin...kröh....

Ja kyllä, mulla on silti elämää liiankin kanssa. Perhe ja kaksi työtä. Ja paljon ystäviä. Kyllä, minulla on elämä, vaikka postauksia olisikin reilust yli 6000.
AarneAnkka

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kyllästyttää aina kiusallaan päällekkäin menevät tapahtumat. Nyt tuli jo kolmas tapahtuma sille kaverin häät 300 km:n päässä / Tapiomiitti -päivälle. Päh. Stnan kollektiiviset laumasielut, ettekö te voisi olla vähän yksilöllisempiä noiden päivävalintojenne kanssa?
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti: Kyllä, minulla on elämä, vaikka postauksia olisikin reilust yli 6000.
Kyllä mua välillä mietityttää milloin kenenkin, myös itseni, kityily. Mehän tykätään eri asioista ja toisen elämän mielekkyyden arviointihan kuuluu tietysti ensisijaisesti hänelle itselleen. Mutta on se nyt melko pikkusieluista, jos tässä nyt joku ottaa itseensä esim. hänen viestimäärästään ystävällismielisesti mainitessa.
Sinkkumatti

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Kyllästyttää aina kiusallaan päällekkäin menevät tapahtumat.
Sama vika. Esimerkiksi tulevalle viikonlopulle olisi ollut kolme päällekkäistä menoa, joista kaikki ovat pyllähtäneet esiin ihan parin viimeviikon aikana.
Menoja on oikeastaan siunaantunut viimeaikoina niin paljon, että olen vakavasta alkanut harkitsemaan pikkukommarin hankintaa hyvän kalenterin vuoksi. Lahossa kuupassa pelkästään kun ei enää menot meinaa pysyä muistissa.
ninnithequeen

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kyllä, minulla on elämä, vaikka postauksia olisikin reilust yli 6000.
Kyllä mua välillä mietityttää milloin kenenkin, myös itseni, kityily. Mehän tykätään eri asioista ja toisen elämän mielekkyyden arviointihan kuuluu tietysti ensisijaisesti hänelle itselleen. Mutta on se nyt melko pikkusieluista, jos tässä nyt joku ottaa itseensä esim. hänen viestimäärästään ystävällismielisesti mainitessa.
En mie ainakaan ottanu nokkiini.
Tiedän kuitenkin itse elämäni sisällön varsin hyvin :D
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No siis kun aktiivisuuteni palstalla on suoraan verrannollinen työn määrään. Paljon töitä=vähän kityilyä ja toistepäin. Muutenkin minulla on lähinnä päinvastainen suhtautuminen herra silsan kanssa viestien määrän suhteesta elämän laatuun. Kevätaurinko ja raastavasta suhteesta irtautuminen on aukaissut silmiä ja herättänyt jonkinlaisesta horroksesta, joten tulee luonnostaan naputeltua ja höpistyä enemmän.

Jos sisällötöntä hömppää luulet näkeväsi, tutustupa Cityn viestihistoriaani.
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti:Kyllästyttää aina kiusallaan päällekkäin menevät tapahtumat.
Voin luvata, ettet ole ainoa. Juuri kesällä, kolmen kuukauden aikana tapahtuu koko vuoden kivoista tapahtumista n. 80 prosenttia. Näin minun elämässäni.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:No siis kun aktiivisuuteni palstalla on suoraan verrannollinen työn määrään. Paljon töitä=vähän kityilyä ja toistepäin. Muutenkin minulla on lähinnä päinvastainen suhtautuminen herra silsan kanssa viestien määrän suhteesta elämän laatuun. Kevätaurinko ja raastavasta suhteesta irtautuminen on aukaissut silmiä ja herättänyt jonkinlaisesta horroksesta, joten tulee luonnostaan naputeltua ja höpistyä enemmän.

Jos sisällötöntä hömppää luulet näkeväsi, tutustupa Cityn viestihistoriaani.
Äh, meistä on mukava kun oot nähtävissä täällä ja livenä, antaa tamperelaisten olla kityilemättä jos tuntuu että se elämänlaatua huonontaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No kiva <3
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:Jos sisällötöntä hömppää luulet näkeväsi, tutustupa Cityn viestihistoriaani.
Mä en puhunut sisällöttömästä hömpästä, jota itsekin muiden mukana suollan liukuhihnalta. Sä kadotit mun hyväntahtoisen mutta ilmeisen epäonnistuneen kehoituksen langan ilmeisesti jo ennen kuin viestini kirjoitin, siksi negatiivisana viestini koit.
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:Sä kadotit mun hyväntahtoisen mutta ilmeisen epäonnistuneen kehoituksen langan ilmeisesti jo ennen kuin viestini kirjoitin, siksi negatiivisana viestini koit.
Sori, en minä nyt tarkoittanut mitenkään negatiivista vibailua ja värähtelyä tuottaa. Mutta kun neuvosi oli taas minun näkökulmastani katsottuna ihan täysin hölmö.
silsakenraali™

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Sä kadotit mun hyväntahtoisen mutta ilmeisen epäonnistuneen kehoituksen langan ilmeisesti jo ennen kuin viestini kirjoitin, siksi negatiivisana viestini koit.
Sori, en minä nyt tarkoittanut mitenkään negatiivista vibailua ja värähtelyä tuottaa. Mutta kun neuvosi oli taas minun näkökulmastani katsottuna ihan täysin hölmö.
Sori takas, jos tyrkytin omaa "malliani" sellaisenaan.
bedlam

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Sä kadotit mun hyväntahtoisen mutta ilmeisen epäonnistuneen kehoituksen langan ilmeisesti jo ennen kuin viestini kirjoitin, siksi negatiivisana viestini koit.
Sori, en minä nyt tarkoittanut mitenkään negatiivista vibailua ja värähtelyä tuottaa. Mutta kun neuvosi oli taas minun näkökulmastani katsottuna ihan täysin hölmö.
Sori takas, jos tyrkytin omaa "malliani" sellaisenaan.
No ei, ymmärrän kyllä että mallisi suurimmassa osassa tapauksia päteekin. Mutta itse olen taas muutaman päivän sisään puuhastellut ja touhuillut ja sosiaaliseerannut kuukausien edestä, niin ettei kotona ehdi konetta paljon näkemäänkään.
killkill

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Georgina kirjoitti:antaa tamperelaisten olla kityilemättä jos tuntuu että se elämänlaatua huonontaa.
Hohoo, eipä yleistetä! Itse pystyn huonontamaan elämänlaatuani iha itte, ei siihen mitään löyhää virtuaaliyhteisöä tarvita :D
mustakikkeli

Re: Kyllästymisketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Kyllästyttää aina kiusallaan päällekkäin menevät tapahtumat. Nyt tuli jo kolmas tapahtuma sille kaverin häät 300 km:n päässä / Tapiomiitti -päivälle. Päh. Stnan kollektiiviset laumasielut, ettekö te voisi olla vähän yksilöllisempiä noiden päivävalintojenne kanssa?
Ilmoita hääparille ettet pääse tulemaan koska sulla on ihan kaamee kapula!
Vastaa Viestiin