Aevan ehana Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ulkona on hieno ilma, on perjantai ja mä olen tyylikkäissä ja asiallisissa vaatteissa töissä (håttis! ja pårnåt kengät) ja silti tänään on mun mielestä ihan tyhmä päivä. Jos mulla olisi enemmän rahaa tilillä lähtisin kyllä töitten jälkeen keskustaan pyörimään ja vaikkapa ulos syömään. Nyt lähden sit vaan kotiin ja syön luultavasti nuudeleita ja ruisleipää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Kerrankin ukko tiskaa ja siivoaa ihan innoissaan, kun on kaveri tulossa matsia katsomaan
Ottakaa naiset oppia. Kyllä mies siivoaa, mutta siihen pitää olla hyvä syy. Eikä kannata olla paikalla neuvomassa missä järjestyksessä siivous tehdään, miehellä on siihen oma hyvä systeemi. Kannattaa keskittyä nauttimaan lopputuloksesta eikä niinkään keskittyä siihen, kuinka siihen on päästy :)
Kid

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vihdoinkin tää päivä muuttu iloksi! Vittumaiset hommat on hoidettu, loppupäivän voi vaan ottaa rennosti ja vastailla puheluihin. Ja mä pääsen jo neljältä pois!!!111 Suunnitelma on Uffin kautta terassille!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Homma hoidossa. Parvekelasia pukkais sit kesäkuussa joskus. Kämppä oli räjähtäneessä tilassa, pojat täydessä touhussa. Ihanaa, se yks söpö poika lupas maalata mun parvekkeenkin.

Miten muuten voi olla mahdollista, että mun tilitapahtumissa näkyy ostos Kempeleen K-marketista viime keskiviikkona, vaikka en ole käynyt lähelläkään kyseistä pitäjää?! Miksi minä autoton ihminen sinne asti olisin matkustanut ruokaostoksille? :? Olen käynyt saletisti samoissa kaupoissa kuin aina ennenkin! Tuli vaan mieleen se taannoinen petosjuttu, (nimelläni ja tiedoillani osteltiin elektroniikkaa jne osamaksulla, ja mulle tipahtelee edelleen niistä karhuja postiluukusta) mutta miten sekään vois olla mahdollista kun korttini on ollut koko ajan hallussani. Ei kässää...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Puoltoista tuntia! Sit suihkuun, ja sit terassille. Oikeastaan kyllä katselemaan juhlavaatteita, mutku Henkkä ja Maukka ja Halonen ynnä muut on niiiiiiiin lähellä kantabaaria, joten täytynee kai sitä yks siideri käydä nauttimassa. Haahaa! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

irmelianneli kirjoitti: Miten muuten voi olla mahdollista, että mun tilitapahtumissa näkyy ostos Kempeleen K-marketista viime keskiviikkona, vaikka en ole käynyt lähelläkään kyseistä pitäjää?! Miksi minä autoton ihminen sinne asti olisin matkustanut ruokaostoksille? Olen käynyt saletisti samoissa kaupoissa kuin aina ennenkin! Tuli vaan mieleen se taannoinen petosjuttu, (nimelläni ja tiedoillani osteltiin elektroniikkaa jne osamaksulla, ja mulle tipahtelee edelleen niistä karhuja postiluukusta) mutta miten sekään vois olla mahdollista kun korttini on ollut koko ajan hallussani. Ei kässää...
Oiskohan kortistasi tehty jossain liikkeessä kopio. Tätähän ne tekvät hyvin usein Etelän maissa.

Ilmoita heti Luottokuntaan tämä virhe.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Miten muuten voi olla mahdollista, että mun tilitapahtumissa näkyy ostos Kempeleen K-marketista viime keskiviikkona, vaikka en ole käynyt lähelläkään kyseistä pitäjää?! Miksi minä autoton ihminen sinne asti olisin matkustanut ruokaostoksille? Olen käynyt saletisti samoissa kaupoissa kuin aina ennenkin! Tuli vaan mieleen se taannoinen petosjuttu, (nimelläni ja tiedoillani osteltiin elektroniikkaa jne osamaksulla, ja mulle tipahtelee edelleen niistä karhuja postiluukusta) mutta miten sekään vois olla mahdollista kun korttini on ollut koko ajan hallussani. Ei kässää...
Oiskohan kortistasi tehty jossain liikkeessä kopio. Tätähän ne tekvät hyvin usein Etelän maissa.

Ilmoita heti Luottokuntaan tämä virhe.
Voihan se tietenkin olla niin, että joku lähikauppasi on samassa ketjussa Kempeleen kaupan kanssa, ja näin "laskutus" tapahtuu tämän toisen kaupan kautta?
Mulla esim. jotkut pikkuputiikit näkyy niiden isojen tavaratalojen muodossa tiliotteessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Voihan se tietenkin olla niin, että joku lähikauppasi on samassa ketjussa Kempeleen kaupan kanssa, ja näin "laskutus" tapahtuu tämän toisen kaupan kautta?
Mulla esim. jotkut pikkuputiikit näkyy niiden isojen tavaratalojen muodossa tiliotteessa
Joo saattaishan se olla nuinkin, mutta kyllä mä varmistaisin ainakin pankista, mistä tämä lasku on tullut alunperin. Jos summa on semmoinen, että muistat ostaneessi tällaisella summalla jotain niin sitten varmaan tuo Elppiksen juttu taitaa pitää paikkansa. Mutta kuitenkin varmista asia pankista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

joku helvetin hippi ulvoo mun oven takana!?! :shock: mitäpistevittua?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare perkele!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päässä surisee, tarttis varmaan käydä pihallakin joskus. Terassi, anyone?

Maanantaina alkaa sitten aktiivinen työnhaku. Projektipomo vinkui puhelimessa pitkään joistain tekemättömistä jutuista, joista ei vain oltu vaivauduttu ilmoittamaan meikäläiselle asti. Alkaa hermo palamaan nykyiseen firmaan, parempi tehdä asialle jotain ennenkuin pimahtaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti:Starflare perkele!!!
Mikäs sille tuli? Puff ja katos :shock:
RolloTomasi

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti:Päässä surisee, tarttis varmaan käydä pihallakin joskus. Terassi, anyone?
suosittelisin korvalääkäriä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Miten muuten voi olla mahdollista, että mun tilitapahtumissa näkyy ostos Kempeleen K-marketista viime keskiviikkona, vaikka en ole käynyt lähelläkään kyseistä pitäjää?! Miksi minä autoton ihminen sinne asti olisin matkustanut ruokaostoksille? Olen käynyt saletisti samoissa kaupoissa kuin aina ennenkin! Tuli vaan mieleen se taannoinen petosjuttu, (nimelläni ja tiedoillani osteltiin elektroniikkaa jne osamaksulla, ja mulle tipahtelee edelleen niistä karhuja postiluukusta) mutta miten sekään vois olla mahdollista kun korttini on ollut koko ajan hallussani. Ei kässää...
Oiskohan kortistasi tehty jossain liikkeessä kopio. Tätähän ne tekvät hyvin usein Etelän maissa.

Ilmoita heti Luottokuntaan tämä virhe.
Voihan se tietenkin olla niin, että joku lähikauppasi on samassa ketjussa Kempeleen kaupan kanssa, ja näin "laskutus" tapahtuu tämän toisen kaupan kautta?
Mulla esim. jotkut pikkuputiikit näkyy niiden isojen tavaratalojen muodossa tiliotteessa.
Juu, mietin sitä itsekin, mutta kun tosiaan en ole tietääkseni käynyt missään muissa kaupoissa, kuin noissa vanhoissa tutuissa, eikä niitten nimi ole tähän asti ainakaan ollut Kempeleen K-market tiliotteessakaan.

Kopio..? Niin, en tiiä. Eteläisin mesta jossa olen korttia vinguttanut viimeisen puolen vuoden sisällä on Vantaa.. enkä ehkä jaksa uskoa ikealaisten epärehellisyyteen näissä asioissa :)

Pankista luvattiin soitella kyseiseen lafkaan ja hoitaa kuitti tarkasteltavaksi. Kyse ei ole suuresta summasta siis, mutta täytyyhän se nyt periaatteestakin selvittää, jos ihmistä askarruttaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi kusisen kurpan karamellinaamainen kossupullo! Tahtois terassille, muttei mulla sellaseen ole rahaa.. Miehellä olis, mutta se istuu himassa sohvalla; TYLSÄÄ!!

Tunnin päästä kotiopäin, kyllä mä jaksa vielä sinnitellä sen aikaa. Huomenna vois suunnitella ensimmäistä ihon kärtsäämis- sessiota parvekkeella.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Selvittähän asia jo tänään, jookosta pookosta? Noi jää ainakin mulla päähän muuten inhottavasti pyörimään "paljonkohan mun tililtä tänään häviää" ja kun viikonloppukin on vielä edessä.
Durasel

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Perkeleen vitut. Nyt otan niskasta kiinni ja käyn ostamassa sen mankan, siivoan kodin ja saunan jälkeen en lähe mihinkään dokaileen, nih!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

irmelianneli kirjoitti: Kopio..? Niin, en tiiä. Eteläisin mesta jossa olen korttia vinguttanut viimeisen puolen vuoden sisällä on Vantaa.. enkä ehkä jaksa uskoa ikealaisten epärehellisyyteen näissä asioissa

Pankista luvattiin soitella kyseiseen lafkaan ja hoitaa kuitti tarkasteltavaksi. Kyse ei ole suuresta summasta siis, mutta täytyyhän se nyt periaatteestakin selvittää, jos ihmistä askarruttaa
Joskushan oli juttua, että pankkiautomaateissa oli ns. kopiointilaitteita, jotka lukivat luottokorttien tiedot ja sitten jälkeenpäin tehtiin näillä tiedoilla jäljennöksiä korteista.

Hyvä, että olet pannut asian vireille. Minä olisin tehnyt ihan samoin. Vaikka summa on mitätön niin pitäähän sun tietää, että minkä takia sua on veloitettu sieltä kaupasta, jossa et ole edes käynyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Pankista luvattiin soitella kyseiseen lafkaan ja hoitaa kuitti tarkasteltavaksi.
No eipä tullut vaihteeksi luettua viestiä loppuun asti ennen vastaamista. Perjantai...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Soitin himaan ja kysyin että haluaako herra viettää poikien illan, mä voisin mennä vaikka systerin luo katsomaan matsia.

Tässä vastaus:

" Et sä ole mihinkään menossa, me tarvitaan matsin ohella

TISSIT!!"

Njaha, löytyi käyttöä mullekin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sudenhenki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:Starflare perkele!!!
Elä nyt pelipaitaas revi. Muutin vain tuon nikin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sudenhenki kirjoitti:Muutin vain tuon nikin.
Miksi?
slam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Mies saapui autollansa ja luonaan rakastettunsa. Hän nauroi erään yksinäisen hipin yhteiskunnalliselle menestykselle tunteellisesti purkautuen. Kymmenen vuoden takainen perhekiusaaja. Varttunut jo aikuiseksi. "En halua ottaa yhtään askeltasi. Olen hippi, jolla ei ole sijaa vallitsevassa maailmassasi, jossa menestyt, työskentelet, vartut ja rakastut." Ajatteli hippi ja jatkoi istumista ilman paitaa. "Kavahdat katseellasi ja kaadat kirouksen ämpärin kumolleen" Olisi vielä lisännyt, jos olisi ääneen sanonut, mutta oli hänellä kiusaajalla varmasti korkeampi Ao. Miksi ei olisi, kun hän pystyy kekseliäästi aiheuttamaan ärsytystä. Hänellä on varaa vittuilla, sillä olihan hän naisenmieleinen miesystävä ja kaveripiirinsä valittu kuningas. "Olen miettinyt monesti, onko paikkakunnan vedessä jotain, mikä aiheuttaa suurelle osalle nuorista miehistä vittuilun tarpeen." Oli hippi miettinyt jo aikoja sitten.

Vierelle istui aurinkoon mies huoltajuuskiistojensa kanssa. "Minä en päädy parisuhteeseen enää koskaan" Sanat tulivat vakaasti ja suoraan. Tuskainen parisuhde ja kahden lapsen syntymä olivat siivittäneet hänen menneitä aikojaan. "Ei ole naiset minuakaan rakastaneet" hippi toteaa vaisuin ilmein. Tällaista tänään.
Viimeksi muokannut slam, 05.05.2006 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

irmelianneli kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Muutin vain tuon nikin.
Miksi?
Tarvitaanko siihen jokin aivan erityinen syy?
Elukka

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:" Et sä ole mihinkään menossa, me tarvitaan matsin ohella

TISSIT!!"
Eikös ole ihunaa olla suosittu? :h:
Vastaa Viestiin