Aevan ehana Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
segma kirjoitti:Jätin puhelimenkin tahallani kotiin kun lähdin kaverille, mutta kukaan ei ollutkaan soittanut siihen. :( Minusta ei tykätä.
Mä tykkään susta. Mun mielestä sä olet aika ihQ ja lisäksi vielä fiksukin. Mut mulla ei ole sun puhelinnumeroa. Enkä mä muutenkaan soittele koskaan kelleen. Enkä mä nyt yritä iskeä sua tai mitään, koska tässä ei ole sitä :jouden: -hymiötä.
Ei kun nyt on kuitenkin :doh:
Etteks te vieläkään ole treffanneet? Senkin pölhöt!!! Mikä teitä vaivaa? Mä sovin nyt treffit teille. Käykö teille tavata viikon päästä viikonloppuna vai kahden viikon? Mikä on sopiva paikka? Viikon päästä olisin vapaa tulemaan esiliinaksikin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oho, nyt taisi segma ja slerghma mennä sekaisin. Vai ovatko ne yksi ja sama henkilö?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Etteks te vieläkään ole treffanneet? Senkin pölhöt!!! Mikä teitä vaivaa?
Ei me treffata, koska mä olen tosi vanha ja lutka ja Segma on nuori ja viaton. Ja me asutaan aika kaukana. Ja molemmat on varmaan ihan yhtä epäsosiaalisia, joten kumpikaan ei kuitenkaan sanoisi mitään. Mä keskityn pitämään peukkuja, että Segmaan törmäisi joku ihana nuori neitokainen ja löytää yhdessä lovea. Omalla kohdallani olen päättänyt ruveta yksinäiseksi kissanaiseksi, joka on vähän höperö ja pelottava. Mä olen aina halunnut pelottaa kanssaihmisiäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja segma »

Lolita kirjoitti:
segma kirjoitti:Jätin puhelimenkin tahallani kotiin kun lähdin kaverille, mutta kukaan ei ollutkaan soittanut siihen. :( Minusta ei tykätä.
Mä tykkään susta. Mun mielestä sä olet aika ihQ ja lisäksi vielä fiksukin. Mut mulla ei ole sun puhelinnumeroa. Enkä mä muutenkaan soittele koskaan kelleen. Enkä mä nyt yritä iskeä sua tai mitään, koska tässä ei ole sitä :jouden: -hymiötä.
Ei kun nyt on kuitenkin :doh:
Awwz. <3 Counter-tykkään sinusta! Jos sanoisin jotain muuta vielä, niin se taitaisi olla jo :jouden: -vastailua, joten eiköhän jätetä se siihen ja olla vaan - niinQ - ihan :)?
Keikaus kirjoitti:Oho, nyt taisi segma ja slerghma mennä sekaisin. Vai ovatko ne yksi ja sama henkilö?
Olen vielä toistaiseksi yksi ja sama henkilö.
Vastaa Viestiin