Aevan ehana Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Masentaa taas pahemman kerran ja silmiä kyyneleet kirvelee... tää on tätä... toivoen huomenna olen iloinen. Mut kännissä, jos olen lautapahtumassa... Olen tietysti liian iloinen
Enthu

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hellurei... Kelalta tuli tänään vähän päälle 500 € työttömyyspvärahoja,olen vähän ihmeissäni...ei ne yleensä maksa ku jtn 370 tai sit ne on maksanu
jonkun "unohtuneen" kuukauden :shock: en kyllä mene korjaamaankaan niiden mahdollista virhettä... Huomenna matkatoimistoon töihin kuudeks tunniks ja sitte kaupungille kahvittelemaan vanhan luokkakaverin kanssa...
kiva nainen...muistaa mut vielä lähes 3 vuotta opiskeluiden päättymisen jälkeen,tosin se ollu jenkeissä viimeiset kaks vuotta kotiapulaisena ja vasta
palannut pysyvästi kotimaahan vähän aikaa sitten :)
Edith

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen tosi vässykkä. Kesäloma alkoi tänään enkä tosiaankaan jaksa juhlistella asiaa mitenkään, mitä nyt muutaman kerran kuuntelin Matin ja Tepon hittibiisin "Näin se kesäloma toimii". Nytkin vaan koko aikas funtsin, että jokohan tähän aikaan vois mennä nukkumaan.

Se jäi tosin vähän harmittaan, että keskustan Kymppikirjasto menikin tänään jo kuudelta kiinni enkä ehtinyt sinne. Varaamani kirja Suvi-Anne Siimeksen ja nunna Kristodoulin kirjeenvaihdosta olisi ollut tänään viimeistä päivää haettavana.
Viimeksi muokannut Edith, 05.05.2006 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

kurkkua kuristaa ja
silmistä puristuu vesi...
Ja masentaa... ei järkeä elämässä
ninnithequeen

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:kurkkua kuristaa ja
silmistä puristuu vesi...
Ja masentaa... ei järkeä elämässä
:boohoo:
ElanorRaven

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Slam - ihania tarinoita oot kirjoittanut tähän ketjuun! Kirjoitatko paljonkin?

Nyt on olo taas mitä mainioin, poljin vanhempien luota kotiin (kypärä päässä!!!!) 16 km, mukava pienoinen iltalenkki :) Suihku virkisti kovasti ja huomenna ei täydy töihinkään herätä. Life's good 8)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Plöff tjöff!

Työpäivä mitä ressaavin ja kiireinen. Sen jälkeen paatista pressut pois, maalia pohjaan ja vesillelaittokuntoon. Nyt viimeistään julistan oluenjuonnin alkaneeksi. Kalsonkihumala kunniaan, kun ei tällaisen viikon jälkeen ole enää energiaa baariin mennä.

Mut mut... hyvillä mielin ollaan. Nakkisormi ja jumittunut niska ovat vähäpätöisiä ongelmia. Mitäs pienistä kun huomenna ehkä :h:
Työkaveritkin ihmettelee miksei mikään vituta 8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:kurkkua kuristaa ja
silmistä puristuu vesi...
Ja masentaa... ei järkeä elämässä
Koita piristyä kulta. Lähde käymään ulkona. Mäkin kävin pyöräilemässä vaikkei huvittanu eka yhtään lähtee. Ja täällä Oulussa haisee vielä kaiken lisäks paska, kauniissa kevätillassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi ottaa lasillisen elämänvettä jääpaloilla. Ei ihan parhaat fiilikset, joten en taida ottaa kunnon kamaa vaan tyytyä halppiskamaan.

Viime kityristeilyltä ostetusta putelista mennyt 8cl tähän mennessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulipas mukava olo koivuntuoksuisissa löylyissä, ja kun pihaakin saatiin kuntoon, mikäs siellä istuskellessa ykkösolut kädessä kylpytakki päällä. Just nauroin miehelle, että eipä siitä kauaa ole, kun tuossa pihalla pyöri eräs Kityläinen lumihangessa, ja nyt siellä on täysi kesä. Ehanaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jaahas, joku sitten kuitenkin sytytti ne makasiinit tuleen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:Jaahas, joku sitten kuitenkin sytytti ne makasiinit tuleen.
Ainakin YLE:n sivuilla on sellainen "olitko paikalla" -kyssäri, joten voisit käyttää puoli minuuttia kuuluisuusvartistasi tähän rakoon. Muista kuitenkin piilottaa ne tulitikut ja kaasupullo ensin.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Jaahas, joku sitten kuitenkin sytytti ne makasiinit tuleen.
Ainakin YLE:n sivuilla on sellainen "olitko paikalla" -kyssäri, joten voisit käyttää puoli minuuttia kuuluisuusvartistasi tähän rakoon. Muista kuitenkin piilottaa ne tulitikut ja kaasupullo ensin.
Joo, mä laitoin ne jo tonne sängyn alle...eikun siis, mitkä tikut ja mikä kaasu?8)
Nopeasti sillä savulla ainakin saa päänsäryn hankittua. En suosittele.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:Jaahas, joku sitten kuitenkin sytytti ne makasiinit tuleen.
Pfft pari hassua makasiinia. ETTE VAAN AMATEURIT OSAA!!!! :leuhka:


Meikäläiset poltettiin koko kaupunki jo vuonna 1827 NIH!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töistä kotona ja masu täynnä. Suihkukin tuli otettua, nyt on hyvä fiilis.
Kiusaan naapureita ja laitoin pyykkikoneen vielä päälle. Kieh kieh!
slam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

saunassa käynti hoidettu poies alta... hieman puhtaampi olo ja masennuskin alkaa loppumaan
1108

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

vityu mäh kj en k jakkkkkds eläää
1108

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

eiiuy enäh elllllllhnäää
Elukka

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Urkh, ähky. :barf:
Olikohan sittenkään viisasta ahtaa väkisin mahaan koko pakastepizza vaikka jo 1/3:n kohdalla rupes tekemään tiukkaa? :?
segma

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja segma »

Korvissa humisee Toï Doï, pitäis nukkua ja väsyttää mutta jumitan vaan. Jätin puhelimenkin tahallani kotiin kun lähdin kaverille, mutta kukaan ei ollutkaan soittanut siihen. :( Minusta ei tykätä.
Elukka

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahans, eiköhän se ala oleen nuQ-aika. Öitä! :yo:
segma

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja segma »

Epäilykseni vahvistuvat. Maailma vihaa minua! Kaikki lähtevät "nukkumaan"!
slam

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

segma kirjoitti:Epäilykseni vahvistuvat. Maailma vihaa minua! Kaikki lähtevät "nukkumaan"!
Everybody only want to fak with you... heh :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:Jätin puhelimenkin tahallani kotiin kun lähdin kaverille, mutta kukaan ei ollutkaan soittanut siihen. :( Minusta ei tykätä.
Mä tykkään susta. Mun mielestä sä olet aika ihQ ja lisäksi vielä fiksukin. Mut mulla ei ole sun puhelinnumeroa. Enkä mä muutenkaan soittele koskaan kelleen. Enkä mä nyt yritä iskeä sua tai mitään, koska tässä ei ole sitä :jouden: -hymiötä.
Ei kun nyt on kuitenkin :doh:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aevan ehana Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Masentaa taas pahemman kerran ja silmiä kyyneleet kirvelee... tää on tätä... toivoen huomenna olen iloinen.
Tykkän mä sustakin, säkin olet ihQ. Mutta kultamussukka, kukaan ei voi korjata sun elämääsi ja asioita sun puolesta. Neuvoja voidaan antaa, mutta niiden noudattaminen jää sun vastuulle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin