Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt tuli. Menen nukkumaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja mä vastaan sun perjantain vikaan viestiin, että kivat sulle!
Kikkelis kokkelis.
Durasel

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:Nyt tuli. Menen nukkumaan.
Iiiihana, kestikö kauan tulla? Hyvät yöt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kauhia nälkä iski, muistinkohan syödä eilen ollenkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitto, nyt mullakin tuli nälkä. Unohdaunohdaunohda... :D
HellBell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ElanorRaven kirjoitti:Hitto, nyt mullakin tuli nälkä..
Sama. En tiedä miten tämä nyt on edes mahdollista, olen syönyt vaikka mitä. Ja pitäis myös pestä hiukset mutta en millään jaksaisi. Taas saa sitten harjata hiuksia 50 vuotta.
ElanorRaven

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh. Lähden nukkumaan, niin unohtuu nälkäkin. Hyvää yötä Kitinä!
hebuli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Äh ja perkele. Tuntuu että tekee koko päivän pikkuremppaa, ja edistyy vain hieman. Vieläkään en päässyt edes maalamaan, paklaus jatkui edelleen. Joko huomenna? Tasoitteen kuivumista odotellassani sain sentään kylppärin pestyä kiireestä kantapäähän, ja asennettua suihkuverhosydeemit sun muut. Ilokseni taisin myös keksiä miten saan "keittiöön" mahtumaan 45cm levyisen astianpesukoneen suht järkevästi. Vaatii kyllä uuden tiskialtaan ja laatikostojen uudelleensijoittelua.
Durasel

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Yhet vielä, sanoi koistinen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ääääh...
Kohta (siis yhdeltä...) pääsee tien päälle, jipii! Tai kiskoille, oikeammin ilmaistuna.
Palajan rakkaalle kotikoneelleni vasta ensi viikon sunnuntaina. HelvettiSyntiKi kutsuu.

Nyt on ihana fiilis, jopa innostaa lähteä. On ollut vähän aikaa sellaista ahdistavaa ja harmaata, mutta ei enää!! Nyt on kesä, ihanaa!! :h:

Loistavaa lauantaita kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt viimein nukkumaan... Ja aamulla aikaisin ylös taas, tsirp tsirp!!

Onneksi junassa voi nukkua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ihmisten pitäs olla niinkuin autojen, kun katsastuksessa löytyy vikaa, niin ne pitäisi viedä korjaamolle. Jos vikoja on liikaa niin ne pitäisi puristaa kuutioiksi.
Sudenhenki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

*Prööt* Känniurpoilua.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 07.05.2006 2:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Eka TPK? (melkein)
Tulipas nukuttua suhteellisen hyvin. Lämmintä päivää odotellaan taas, on se vaan niin ihanaa kun aurinko lämmittää.
Hyvää lauantaita.

PS. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, ettei näe gallerian kuvia? Näen kyllä kommentit ja monestiko kuva on katossu, mutten itse kuvia.
Missä vika? Help!!
AarneAnkka

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... ja menin nukkumaan about 2:30. Voinette arvata minkä takia. No, eipä tuo kai viikonloppuna haittaa. Huamenta vuan kaikki. Näyttää ainakin ikkunasta katsottuna olevan nätti viikonloppu tulossa.

Tänään olisi mainio päivä rätkiä kavereita muovi/värikuulilla, mutta milläs järjestät session näin lyhyellä varoitusajalla? Säästä riippuvaisia tapahtumia on ikävä järjestää kun sovitun päivän säätä ei voi tietää etukäteen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

tonttu kirjoitti:PS. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, ettei näe gallerian kuvia? Näen kyllä kommentit ja monestiko kuva on katossu, mutten itse kuvia.
Missä vika? Help!!
Works for me. beta.kitina.net:ssa ainakin on tuolla tapaa rikkinäinen galleria, mut ihmettelisin suuresti miten sinne olisit löytänyt.. olen jokatapauksessa tehnyt pienen muutoksen galleriaan 3.5., joka teoriassa saattaisi aiheuttaa kuvien näkymättömyyttä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aasi kirjoitti:
tonttu kirjoitti:PS. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, ettei näe gallerian kuvia? Näen kyllä kommentit ja monestiko kuva on katossu, mutten itse kuvia.
Missä vika? Help!!
Works for me. beta.kitina.net:ssa ainakin on tuolla tapaa rikkinäinen galleria, mut ihmettelisin suuresti miten sinne olisit löytänyt.. olen jokatapauksessa tehnyt pienen muutoksen galleriaan 3.5., joka teoriassa saattaisi aiheuttaa kuvien näkymättömyyttä.
Hmm.. Firefox ei näytä kuvia, toimii siis just niinq tonttu sanoi, mutta Safari toimii vallan hianosti??!! Outoa :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti:Hmm.. Firefox ei näytä kuvia, toimii siis just niinq tonttu sanoi, mutta Safari toimii vallan hianosti??!! Outoa :roll:
Minulla toimii firefoxillakin. Otin nyt versionhallinnasta tilanteen ennen muutoksia, muuttuiko tilanne?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihana aurinko. Aattelin tempasta itteni kerrankin aamulenkille, parin kahvikupposen jälkeen. Tänään olis kyllä se virallinen hölkkäklubin lenkkikin, mut emmä sinne kehtaa mennä kun on jäänyt niin monta kertaa välistä. Enkä mä niitten perässä ehkä pysyiskään. Kohta olis kyllä jo mentävä, vielä kun ei oo ihmisiä paljon liikenteessä.

Mulla ainakin näkyy ihan normaalisti galleria, ja on näkynyt aamusta asti.
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aasi kirjoitti:muuttuiko tilanne?
Ei :shock:
Onkohan mulla Firefoxin asetukset viturallaan?!?
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kohtuu jees unet... jos maidenia soittelisi... ja miettisi 2h, jaksaako mennä sappeelle...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti:Ei :shock:
Onkohan mulla Firefoxin asetukset viturallaan?!?
Keksit käytössä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomentapäivää! Aurinko paistaa heti aamusta, kohta taidan hypätä pyörän selkään ja polkea kauppaan, tulee hyvä 10 kilsan pyörälenkki heti aamusta :) Mutta ensin imuri esiin ja kämppä kondikseen!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

aasi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei :shock:
Onkohan mulla Firefoxin asetukset viturallaan?!?
Keksit käytössä?
Mullakin toimii Firefoxilla oivallisesti... Outoa.

Toimisinpa minäkin... Ihme väsymys (no onko tuo nyt kumma kun ei ole nukkunut?!?!) ja pökkelö olo.
Jospa sitä saisi koneen käyntiin, että jaksaa junassa vääntää vielä viimeiset tehtävät. Ja toivottavasti kengät kuivavat, pesin yöllä kaksi paria kenkiä optimistiset kuivamisaikataulut mielessäni.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.
Upea ulkoilupäivä tiedossa, ja pihaakin voisi taas laittaa, jahka ukko saa haettua lisää multaa. Sitten herra männöökin koko päiväksi taas töihin ja ollaan kahrestaan muksun kanssa. Kuten joka päivä tulevan viikon ajan :?
Vastaa Viestiin