Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ja kaupasta ajattelin siis ostaa itselle ruokaa enkä mitään korjaussarjaa jos joku epäilee ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mun pitää ny vissiin taas ottaa pilsneri.
Äläs ny vielä, mä ajattelin sinnepäin tässä hilpasta! kaupan kautta. Seittemän aikoihin oisin siellä jos ok?
On OK!
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Melnais kirjoitti:Ei krapulaa vaikka kotiutuminen tapahtuikin aamukolmelta
Minulla alkaa krapula yltyyn. Olin aamulla 9.00 vielä hieman humalassa.... ainakin käsittääkseni
SikaMika

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Georgina kirjoitti:Ja kaupasta ajattelin siis ostaa itselle ruokaa enkä mitään korjaussarjaa jos joku epäilee ;)
Miksi sun pitää Gina aina juoda??!! :-)

Jos eilen join hyvin ja marinoin itseni, niin tänään syön hyvin ja marinoitunakin on ainoastaan tämä mehukas entrecote-pihvi. Kaveriksi sille pekonia ja mieletön mälli perunasalaattia. Tästä ei krapulaeväät paljon parane...

Jääkiekon paralympialaisissa vuorossa näköjään Suomi-Latvia. Ei taida olla katsomisen arvoinen. Taidan jatkaa sisätiloissa möllöttämistäni elokuvan parissa...
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Täytyy yrittää pysyä mahd. paljon paikallaan... alkaa liikkumaan nopsaa, niin alkanoo röyhtäyttään ja oksettaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SikaMika kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ja kaupasta ajattelin siis ostaa itselle ruokaa enkä mitään korjaussarjaa jos joku epäilee ;)
Miksi sun pitää Gina aina juoda??!! :-)
Gina se on vaan semmonen juoppo. Toiskohan se mulle sen korjaussarjan...? Vaikka enhän mää varsinaisesti mitään korjausta tarvi, mun kroppa kesti erinomaisen hyvin sen eilisen pilsnerin.
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

yritin syödä hieman, mahtaneekohan sitä tulla oksennus vielä... kyökäyttää hieman :P maate ->
Enthu

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Autistit/Kehitysvammaiset onnellisesti kestitetty,hyvät fiilarit jäi,lauloin
mieki jotain yksin ja naisen kanssa parit duetot :lol:
segma

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Kävinpä kartsalla - keskustassa siis, jos joku ei sanaa tunne - ja kylläpä siellä oli porukkaa. Paljon pareja. Kesä tulossa I see.
millivanilli

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viikonloppu muuttui yllättävän rentouttavaksi. Eilen olimme puistossa Espoossa heittelemässä frisbeetä, ilta tuli vietettyä kaverin luona lautapelejä pelaten ja tänään shoppailin synttärilahjaksi saamillani lahjakorteilla kaikkea kivaa.

Koulujuttujakin olen saanut viikonloppuna kiitettävästi tehtyä.

Nyt voisin mennä laittamaan polkupyörän ajokuntoon ja lähteä kaverille kisastudioon. Muut menivät jo edeltä, jäin kotio ahkeroimaan toviksi.
ninnithequeen

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Innostuin tuossa sitten siivoamaan koko saakutin eteisen hyllyineen kaappeineen päivineen avainta etsiessäni. Ja voi hyvänen aika mitä kaikkea sieltä löytyi, hiuslenkistä kertakäyttökameraan ja huulipunaan, kolmet aurinkolasit, villasukat ja kas - yksi tietty kotiavain. Harmi vaan että löytyi näin myöhään, tytär on jo iltapesulla käynyt. No, pääasia että löytyi.
Tarmonpuuskassani raivasin sitten vielä vaatehuoneemme, tai siis miehen puoliskon siitä. Kyllä yks mies saa paitansa ryttyyn tiettyä etsiessään, ja kyllä tuli pyykkiä. Huh. Oman puolen vaatehuoneesta säästän suosiolla huomiseen. Ja pitäisi tuo "rojuhuone" (eli toinen vaatehuone) myös raivata tässä jonain kauniina päivänä...

Keitin tuossa iltakaffet ja kohta jääkiekon pariin.
Bliss

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:toinen vaatehuone
Voi MIKSEI meilläkin ole :x
Kun samassa taloudessa asuu 2 vaatefriikkiä, mikään tila ei riitä...
ninnithequeen

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:toinen vaatehuone
Voi MIKSEI meilläkin ole :x
Kun samassa taloudessa asuu 2 vaatefriikkiä, mikään tila ei riitä...
Voin kertoa, että lisäksi on 6 vaatekaappia plus muut kaapit, mutta tila ei silti riitä. Samoin kellarikomero on aivan täynnä. Romua on vaikka muille jakaa, mutta kun mä en osaa heittää mitään pois...
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ei meinaa krapula hellittää ja öinen trampoliinilla humalassa pommittaminen tuntuu paikoissa...
tonttu

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jääkiekko alkaa! Latvia saa turpaan, eikö niin!???!???++ :cheer:
1108

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Subway pelasti päiväni. Ainoa mikä on pysynyt sisällä on tuo sämpylä. Thank god...
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Subway pelasti päiväni. Ainoa mikä on pysynyt sisällä on tuo sämpylä. Thank god...
sain myös syötyä. eikä ole tullut yrjöä, mutta päätä jomottaa, mut ei onneksi satu pahasti, mutta nopeat liikkeet lisää kipua :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aasi on nyt sukeltanut. En kyllä ainakaan tuon allaskokemuksen perusteella oikein ymmärrä että missä tässä hommassa on se paljon puhuttu hohdokkuus.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhuh, Ellu-parka on palanut! Käsivarsien väri on sellainen pirtsakka punainen, ja sattuu niin saakelisti. Oliko pakko innostua tuossa auringonpaisteessa lähteä lyhyissä shortseissa ja pienessä topissa ottamaan aurinkoa? Oli. :roll:
ninnithequeen

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en pysy tossa sohvalla matsia katsoessani, karjun ja heilun kuin heinämies. Kauhiaa kauhiaa...
Sudenhenki

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Treenit venähti sitten parin tunnin mittaisiksi, ja olivat samalla kovimmat mitä on joutunut kestämään. Olo on kuitenkin mitä mainioin, ja nyt nälkä karjuu suolessa -----> Kokkaamaan.
Edith

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Eikä tule krapulaa huomiseksikaan. Kiltit lapset lähtivät Linnanmäeltä suoraan kotiin. Oli monia jänniä laitteita.
AarneAnkka

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti::krooh:
Ja niinpä, taas meni sitten kaunista kevätiltapäivää hukkaan unten mailla.

Mutta toisaalta... onko sitä pakko olla ulkona terassilla siideri kourassa kaverien kanssa jotta kaunis kevätpäivä on käytetty oikein? Turha mun on mitään paineita tästä ottaa. Jos tekee mieli elbata sisällä niin elbataan sitten.
Edith kirjoitti:Eikä tule krapulaa huomiseksikaan. Kiltit lapset lähtivät Linnanmäeltä suoraan kotiin. Oli monia jänniä laitteita.
Olisin itsekin mielelläni tullut elleivät nuo rippijuhlat olisi väsyttäneet minua. Mutta eiköhän noita tilaisuuksia tule myöhemminkin.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en pysy tossa sohvalla matsia katsoessani, karjun ja heilun kuin heinämies. Kauhiaa kauhiaa...
Onneks en ole siellä peliä kattomassa :shock:
Johetaaks me ees???
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
slam

Re: Ei kra faking pulaa sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

snowmen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en pysy tossa sohvalla matsia katsoessani, karjun ja heilun kuin heinämies. Kauhiaa kauhiaa...
Onneks en ole siellä peliä kattomassa :shock:
Johetaaks me ees???
2-0 oli viimeksi ja arktus Irbe ei ollut latvian veräjällä...
Vastaa Viestiin