Maanantai, maanantai, maanantai..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Pimennysverhot tarttee saada, heräilin puoli neljältä huhuilemaan, että saakos nyt jo alkaa kahvinkeittoon. Ei tuu mitään, pakko saada pilkkopimeäksi makkari.
Sama juttu. Viideltä heräsin ja odotin kellon lähenevän kymmentä, juu-u. Sen jälkeenkin nukuin vaan pienissä pätkissä, onneksi lopulta sitten unta riitti puoli kymmeneen saakka. Nyt taidan kiskoa jotain pientä vaatetta päälle ja lähden pihalle lukemaan tenttikirjoja.
AarneAnkka

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Oli ihan pakko testata teoriaa. Pistin autoni tarkoituksella parkkipaikalle johon paistaa aurinko, ja vedin sen päälle hopeakankaisen puolipeitteen suojaamaan auringolta. Katsotaan iltapäivällä onko autossa kuuma vaiko ei.

Tosin tällainen toiminta synnyttää voimakkaan Murphy-kentän joka saattaa vetää puoleensa sadepilviä: teorian testaaminen menee pieleen, sade ei huuhtele maantiepölyjä autoni päältä, ja saan laittaa tavaratilaan likomärän pressun. Toivotaan parasta.
:pliis:

Prossulle & Elukalle osanottoni. :| Koettakaahan jaksella.
slam

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja slam »

hoh hoijakkaa... Huomenna pitäisi lähteä katsomaan töitä kolmen maissa... :P (mut eiköhän tuolloin jo taas jaksa)
Kid

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Kid »

On vähän heikko olo. Kovasti mietin et kehtaisko sitä lähtee pian syömään. Kebabrulla-ateria huutaa mun nimee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt tuli eteen mahdollisuus vuokrata asunto Pärnusta viikoksi (tai useammaksi) kesällä. Shoppailua, upeat hiekkarannat, baarit auki aamuun asti... Yksin ei ole kiva lähteä, joten pitäisi katsastella seuraa, kun asuntoon kuitenkin mahtuu neljä.

Tiikeriankalle onnittelut vanhenemisesta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yay, tilasin ompelukoneen! Nyt sitä pitää vielä opetella käyttämään. Tämä osana En Tuhlaa Enää Omaisuutta Vaatteisiin -kampanjaani. Jos aluksi saisi edes korjattua rikkinäisiä/pientä muutosta vaativia ryysyjä, niin olisin tyytyväinen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Yay, tilasin ompelukoneen! Nyt sitä pitää vielä opetella käyttämään. Tämä osana En Tuhlaa Enää Omaisuutta Vaatteisiin -kampanjaani. Jos aluksi saisi edes korjattua rikkinäisiä/pientä muutosta vaativia ryysyjä, niin olisin tyytyväinen.
kato sustahan on tullu aivan nainen! voi sellasetkin ehkä olla naisia joilla ei neula tai ompelukone pysy näpeissä..
Tiikeriankka kirjoitti:Tuli eilen taas yks vuosi ikää lisää. Tänään ei tunnu yhtään sen erilaisemmalta. Pitäisköhän?
Joka päivä tuntuu erilaiselta..vanhenemme jatkuvasti, siis huolet pois veljyein ♫♪♫ jo viekää..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja slam »

laiskottaa niin paljon, että ei jaksa syödä edes... not good at aal
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olen melko vakuuttunut siitä, että elämästä puuttuu aikaulottuvuus tai että siinä on jotakin pahasti vialla. on ihan sama, tapahtuiko jokin tunti sitten tai eilen tai viikko sitten tai kuukausi, mikään ei etene ja mikään ei muutu - kaikki pysyy paikoillaan ja asiat olivat samoin viikko sitten, kuukausi sitten, kaksi kuukautta sitten, vuosi sitten. siinä mielessä on siis sama, sanoiko joku ihminen jonkin asian tunti sitten vai kaksi vuotta sitten, koska mikään ei kulje eteenpäin. kaikki pysyy paikoillaan... hmmm... tästä voisi avata oman ketjun...
1108

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vieläkin olo vatsassa kuin tornadon jäljiltä. Saatanan kinukit yrittivät myrkyttää mut.
swirl

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Niba kirjoitti:kato sustahan on tullu aivan nainen!
Kyllä mie aivan nainen olen aina ollut.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

S.P.E.C.T.R.E.
Durasel

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Ekaa aamukaffea kaadettaessa oli mulla ja duunikaverilla pennit vähissä. Kamu heitti kaffeensa maitoa ja kysyi että haluanko kanssa, johon vastasin kyllä joten sain kuppiini maitoa. Katsoin kuppia ja totesin että vain kahvi (ja sokeri) puuttuu.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

onko oikein smyert shpionam vai smert shpionam?
millivanilli

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voihan vinde. Nyt ei ollenkaan haittaa, että jouduin remontin takia jättämään työhuoneeni. Pääsin ziljoonakertaa hulppeampaan huoneeseen :D

joku tpk vissiin.
hermine

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mullakin on maailman hienoin työhuone. Täs on neliöitäkin varmaan enemmän kuin kotona :P

Vielä kun olisi jotain tekemistäkin täällä. Työnantaja vissiin lähtenyt mökkeilemään, kun ei siitä kuulu mitään. Mulla alkaa jo luovuus loppua itseni työllistämisessä.
killkill

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:onko oikein smyert shpionam vai smert shpionam?
Sanoisin, että "Kuolema vakoojille" on venäjäksi lähinnä toi eka. Mitäs, julistaako Rollo Blofeld yksityisvendettan Bushin kätyreille? :D
Elukka

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Juu, aika ankeissa merkeissä on mennyt maanantaipäivä... :(
Nyt olisi edessä vielä TosiIhQ kellarinputsausurakka: 10 cm eltaantuneelle ulosteelle haisevaa lietettä pois kellarin lattialta. Herkullista. :laatta:
Lokafirman miehet eivät kuulemma edes suostu menemään moisen moskan sekaan, joten joudun suorittamaan homman metaanisukellusta vaativat osat itse. :barf:
millivanilli

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, jonkun piti tuoda minulle tänne muuttolaatikollinen erinäisiä juttuja, jotta pääsisin tekemään töitä.. onkohan mut (taas) unohdettu?
AarneAnkka

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Lokafirman miehet eivät kuulemma edes suostu menemään moisen moskan sekaan, joten joudun suorittamaan homman metaanisukellusta vaativat osat itse. :barf:
Ja minkä tanan takia eivät? Sehän on niiden työtä.
RolloTomasi

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Sanoisin, että "Kuolema vakoojille" on venäjäksi lähinnä toi eka. Mitäs, julistaako Rollo Blofeld yksityisvendettan Bushin kätyreille? :D
Jonkunhan sekin on tehtävä :D
killkill

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:joten joudun suorittamaan homman metaanisukellusta vaativat osat itse. :barf:
Tuohon hommaan on kyllä ihan ammattilaisiakin, jotka kollaavat mm. viemäreitä työkseen. Heillä on tarvittavat varusteet ja osaaminen. Tavalliset sukellusvermeet kun eivät viemäreissä ja vastaavissa lilluvista kaasuista ja paskasta oikein pidä.
swirl

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin hoitelemassa pankkiasioita Sellossa (enkä edes leimannut itseäni ulos, kun pomo sanoi että "olet sitten vessassa" silmäniskun kera), eikä tehnyt yhtään mieli palata takaisin tunkkaiseen toimistoon. Ihana auringonpaiste... Ois voinut jäädä jonnekin nurmikolle nokosille.
ninnithequeen

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivää Kitykansa.
Mies potee selvästi huonoa omaatuntoa työvuoroistaan, koska kiikutti minut heti aamusta Plantageniin. Kotiin palasimme kymmenien orvokkien ja murattien kanssa. Nyt kelpaa mamman möyhiä pihalla vaikka koko päivä :D
Kid

Re: Maanantai, maanantai, maanantai..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Palelee. Poltin itteni eilen petollisessa auringossa ja nyt on iho hellänä. Ja minä kun en ikinä pala!!! Olin hölmö enkä laittanut aurinkorasvaa. Kamala fiilis kun aina kaikille toitotan aurinkorasvan käytöstä ja nyt kävi näin :oops:

Masukin on vähän sekasin ku join kahvia (4 kuppia) maidolla, ennenkun huomasin et maito on vanhaa. Tänään siis tosi hyvä päivä. *huoh*
Vastaa Viestiin